Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Broers/zussen, lijken jullie op elkaar?

+35
Bisq
Sophiee
Beachgirl
Schaapke
kwak
kajaka88
_Lacey_
Rouxxxe
Poubelle
Flippin' Bitch
kippiee
loesje
Erza Scarlet
Snoes
Jeanette
bolus26
Makamba
Travelgurly
Arwyn
Niekske
RYW
Elliot
Highway
Caramba
vlinder-19
Zininzon
Bazinga
Twellie
Sugarfall
M-G
Kowalski
Stuiterbal
Lady Starstruck
Marin
Minx
39 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Broers/zussen, lijken jullie op elkaar? - Pagina 3 Empty Re: Broers/zussen, lijken jullie op elkaar?

Bericht  kwak di 2 okt 2012 - 7:40

Dit ben ik samen met mijn 6 jaar jongere zusje.
Wij lijken best veel op elkaar, nu heb ik een ponny dus is het wat minde maar het is gewoon zo erg dat onze 2 broertjes, vader en zelfs mijn man ons vanachter heel moeilijk uit elkaar kunnen houden
*

Laatst aangepast door kwak op do 4 okt 2012 - 18:22; in totaal 1 keer bewerkt
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Broers/zussen, lijken jullie op elkaar? - Pagina 3 Empty Re: Broers/zussen, lijken jullie op elkaar?

Bericht  Schaapke wo 3 okt 2012 - 2:01

Een beetje, qua gezicht, haar -en oogkleur zien we er hetzelfde uit, maar mijn zusjes (een tweeling) zijn beide slank.
Wel lijken we heel erg op elkaar qua stem en de ene keer lijkt het ene zusje weer meer op mij en dan een jaar later lijkt de ander weer meer op mij.

*weg*

Laatst aangepast door Schaapke op wo 3 okt 2012 - 4:57; in totaal 1 keer bewerkt

Schaapke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Gast wo 3 okt 2012 - 2:31

Ja! We krijgen de laatste jaren vaak de vraag of we een tweeling zijn..haha. Qua karakter op zich ook wel denk ik smile

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 3 okt 2012 - 2:44

Ik lijk qua uiterlijk heel veel op mijn zus. Ik word regelmatig voor haar aangezien en andersom. Al vind ik het zelf wel meevallen haha.

Ik heb alleen maar foto's samen met mijn zus waar we ons hebben zitten bezatten hahaha, okeeeee Broers/zussen, lijken jullie op elkaar? - Pagina 3 827601 .

Broers/zussen, lijken jullie op elkaar? - Pagina 3 222177_1941685097293_4606751_n

Gast
Gast

Bericht  Marin wo 3 okt 2012 - 2:53

*

Laatst aangepast door Marin op do 4 okt 2012 - 9:48; in totaal 1 keer bewerkt
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Schaapke wo 3 okt 2012 - 4:17

Ja, Marin je lijkt inderdaad niet zoveel op je broer en zus, maar je kleine zusje daarentegen, daar lijk je dan wel weer op. Hahaha, je kan d'r overigens nu niet heel goed zien met die práchtige helm op, maar ik weet een beetje hoe ze er uit ziet.

PB: Is alleen de rechter een zus van je? Ja toch?

Hoe krijg ik trouwens mijn foto kleiner? Marin, weet jij dit?

Schaapke
Prater
Prater

Bericht  Gast wo 3 okt 2012 - 4:41

Haha ja alleen de rechter! Bedacht me later al dat ik dat er misschien even bij moest zeggen.

Gast
Gast

Bericht  Beachgirl wo 3 okt 2012 - 4:50

Ik heb 2 oudere zussen, we zijn dus met 3 meiden.

Mijn oudste zus lijkt totaal niet op mij en mijn andere zus. Mensen zijn soms ook verbaasd als ze horen dat het een zus is.

Mijn andere zus (de middelste van ons 3en) en ik lijken wel op elkaar en we lijken beide ook op onze moeder.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Schaapke wo 3 okt 2012 - 4:57

Powerbabe schreef:Haha ja alleen de rechter! Bedacht me later al dat ik dat er misschien even bij moest zeggen.

Op zich was het aardig duidelijk dat de rechter dame, sowieso je zus is, over het andere meisje twijfelde ik een beetje.

Schaapke
Prater
Prater

Bericht  Sophiee wo 3 okt 2012 - 21:05

Ik lijk eigenlijk in niets op mijn zusje. Ik heb de uiterlijke kenmerken van mijn moeder en het karakter van mijn vader en mijn zusje heeft het precies andersom. Qua interesses liggen we ook op een heel ander level. We hebben wel dezelfde humor!
Sophiee
Sophiee
Prater
Prater

Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11

Bericht  Stuiterbal do 4 okt 2012 - 0:39

**

Laatst aangepast door Stuiterbal op do 4 okt 2012 - 11:21; in totaal 1 keer bewerkt
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Bericht  Bisq do 4 okt 2012 - 0:44

Ik heb een broer en twee broertjes. Mijn broer en ik lijken in uiterlijk veel op elkaar. Gisteren eens uitgebreid met mijn schoonzusje gepraat en er achter gekomen dat we ook in karakter meer op elkaar lijken dan ik had gedacht Broers/zussen, lijken jullie op elkaar? - Pagina 3 2474380249Mijn broertjes lijken in uiterlijk heel veel op elkaar, maar niet op mij en mijn broer. Qua karakter lijk ik een beetje op mijn broertjes.

Ik met mijn broer en broertje ruim een jaar geleden.
Niet quoten! Ik haal de foto straks weer weg.

Laatst aangepast door Bisq op do 4 okt 2012 - 1:23; in totaal 2 keer bewerkt
Bisq
Bisq
Prater
Prater

Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12

Bericht  Gast do 4 okt 2012 - 0:50

Ik lijk niet echt op mijn zus.. Ik lijk echt veel meer op mijn vader (wij hebben allebei dezelfde lach en neus). Mijn zus weet ik niet zo goed op wie die lijkt. Qua bouw in iedergeval meer op mijn vader.. dan lijk ik weer meer op mijn moeder.

Dit is wel een hele oude foto (2 jaar oud ofzo..) Mijn zus heeft nu lenzen en wat lichter haar. (haal de foto straks weer weg.)

-foto weg-

Laatst aangepast door Punk'd op do 4 okt 2012 - 1:09; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Marin do 4 okt 2012 - 0:57

Wow wist niet eens dat je een zus had Punk'd! Je ziet wel dat jullie zussen zijn hoor, zelfde uitstraling maar dan toch anders.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Bisq do 4 okt 2012 - 0:59

Punk'd jullie lijken inderdaad niet veel op elkaar, hoewel je het in de verte wel kunt zien dat jullie zussen zijn.

Bij ons in het dorp komen er nu nog steeds mensen achter dat mijn broertjes en mijn broer en ik broers en zussen zijn. We hebben een andere achternaam, vandaar dat het niet voor iedereen vanzelfsprekend is.
Bisq
Bisq
Prater
Prater

Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12

Bericht  Gast do 4 okt 2012 - 1:11

Marin schreef:Wow wist niet eens dat je een zus had Punk'd! Je ziet wel dat jullie zussen zijn hoor, zelfde uitstraling maar dan toch anders.

haha ja ik heb een zus.. 2 jaar ouder.. (ik heb ook 2 kleine neefjes.. dat heb ik toch wel eens vaker verteld op het forum.. inc. foto's :P )

Maar door jou ben ik even gaan zoeken en ik heb een foto gevonden waar onze gezichtstrekken wel op elkaar lijken haha. De foto is wel met mijn telefoon camera gemaakt en via instagram dus beetje onduidelijk.. maar ik zie het nu wel beter.

-weg-

Laatst aangepast door Punk'd op do 4 okt 2012 - 1:29; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Marin do 4 okt 2012 - 1:12

Oh ik zie het juist op de andere foto beter! Grappig!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Eris do 4 okt 2012 - 1:16

Mijn broer en zusje lijken totaal niet op mij. Ik heb een donker uiterlijk (donker haar en een tintje) en mijn broer en zusje zijn blond, hebben blauwe/lichte ogen en een vrij lichte huidskleur. Wel hebben mijn zusje en ik dezelfde neus maar verder zijn wij elkaars tegenpolen. Mijn broer en zusje lijken meer op elkaar.
Qua karakter hebben we alle drie meer overeenkomsten.

Marin: Ik vind dat jij wel op je broertje lijkt, in de vorm van het gezicht en de ogen.

Punk'd: Ook bij jullie zie ik dezelfde ogen terug.

Eris
Prater
Prater

Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Gast do 4 okt 2012 - 1:19

Qua doen en laten niet echt, qua uiterlijk ook niet denk ik?

Gast
Gast

Bericht  Aagje! do 4 okt 2012 - 9:38

Gelukkig niet smile
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Bericht  Vanilla Queen do 4 okt 2012 - 9:47

*

Laatst aangepast door Vanilla Queen op vr 5 okt 2012 - 9:14; in totaal 1 keer bewerkt
Vanilla Queen
Vanilla Queen
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 543
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Lady Starstruck vr 5 okt 2012 - 0:44

Vanilla Queen ik vind jouw broer wel wat op Jack Osbourne lijken! Maar ik kan erg goed zien dat jullie broer en zus zijn.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Bericht  SuzieQ vr 5 okt 2012 - 6:37

Nee helemaal niet, we hebben 1 paar groene ogen, 1 paar grijze en 1 paar bruine. We hebben 1 maal redelijk lichtbloind haar, 1 maal donkerblond en 1 maal donkerbruin. Ook allemaal een ander postuur en een andere kledingstijl. We hebben ook alledrie een heel ander karakter en andere interessen.

SuzieQ
Prater
Prater

Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12

Bericht  Gast za 6 okt 2012 - 5:37

Qua uiterlijk kun je wel zien dat we broers en zus zijn al is de gelijkenis niet supergroot. Qua karakter lijken mijn jongste broertje en ik wel redelijk op elkaar, wij lijken dan ook vooral op mijn moeder. Mijn andere broer lijkt meer op mijn vader. Jongste broertje en ik zijn wat gevoeliger, andere broer is veel nonchalanter zeg maar.

Gast
Gast

Bericht  Bazinga za 6 okt 2012 - 8:24

Mijn broertje en ik, vandaag!

Broers/zussen, lijken jullie op elkaar? - Pagina 3 374157_449438045095078_1645374705_n

Ik zie wel wat overeenkomsten Wink
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: