Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waarin lijken jullie kindjes op elkaar?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Waarin lijken jullie kindjes op elkaar? Empty Waarin lijken jullie kindjes op elkaar?

Bericht  Twellie za 31 maa 2012 - 8:48

Hier qua uiterlijk helemaal niet, maar in een aantal andere dingen wel:

- Na maanden van aandringen en twintig flessen en spenen proberen gaan ze met drie maanden goed uit de fles drinken, beiden alleen uit een Avent met speen maat 1.

- Beiden hebben behoefte aan een rustige omgeving.

- Beiden slapen heel erg veel.

- Beiden heel beweeglijk: constant met armen flapperen en beentjes trappelen.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarin lijken jullie kindjes op elkaar? Empty Re: Waarin lijken jullie kindjes op elkaar?

Bericht  Gast za 31 maa 2012 - 8:50

Qua uiterlijk. Ze lijken echt spreken op elkaar.
Op sommige momenten is het bijna eng.

Qua temperament.

Dat was het. Verder lijken ze totaal niet op elkaar. (nog niet)

Gast
Gast

Waarin lijken jullie kindjes op elkaar? Empty Re: Waarin lijken jullie kindjes op elkaar?

Bericht  Liadan za 31 maa 2012 - 8:52

Je kan hier zien dat het broer en zus zijn maar heel erg lijken ze niet op elkaar. Ook qua karakter zijn ze totaal verschillend. Ik kan eigenlijk zo snel niks bedenken waarin ze echt op elkaar lijken.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Twellie za 31 maa 2012 - 8:57

TBIB schreef:Qua uiterlijk. Ze lijken echt spreken op elkaar.

Qua temperament.

Dat had ik inderdaad al gezien: precies dezelfde haartjes!
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 31 maa 2012 - 8:59

Ze lijken hier steeds meer op elkaar. In het begin echt totaal niet, zeker niet qua uiterlijk. Maar nu zijn het duidelijk broer en zus.

Alletwee kletskousen, een nieuwsgierig karakter (op dingen afstappen enzo), 'stoer'. Alleen heeft de oudste het allemaal wat extremer. Die is over het algemeen drukker, luidruchtiger en aanweziger. Maar de jongste doet haar steeds meer na, dus dat zal niet lang meer duren Waarin lijken jullie kindjes op elkaar? 394967

Gast
Gast

Bericht  Gast za 31 maa 2012 - 9:18

Tuinstoel schreef:
TBIB schreef:Qua uiterlijk. Ze lijken echt spreken op elkaar.

Qua temperament.

Dat had ik inderdaad al gezien: precies dezelfde haartjes!

Ja, inderdaad! Als ik nu de baby foto's van H. bekijk lijken ze echt sprekend.
Hier gaan ze beide in bad in de kraamweek:

*knip*

Laatst aangepast door TBIB op za 31 maa 2012 - 9:38; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Twellie za 31 maa 2012 - 9:20

Het is net dezelfde baby Very Happy !

Hier was het juist helemaal andersom: ik had ergens een verwachting dat ze op elkaar zouden lijken, omdat ze ook beiden meisjes zijn. Toen ik voor het eerst naar mijn jongste keek, was ik echt verbaasd dat ze zó anders was.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 31 maa 2012 - 9:24

Hier lijken ze nauwelijks op elkaar. Steeds minder eigenlijk. Ander karakter sowieso, maar ook een ander uiterlijk. Het enige waarin ze op elkaar lijken is de stem als je ze aan de telefoon hebt, kan dan nooit goed horen wie ik aan de lijn heb haha.

Gast
Gast

Bericht  Susan za 31 maa 2012 - 9:24

Ze hebben allebei bruine ogen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 31 maa 2012 - 9:24

Ik laat mijn man soms foto's zien (blote foto's bijv, met kleertjes aan is het wel duidelijk) en dan ziet hij soms amper wie wie is!

Grappig he? Ik kon me er helemaal geen voorstelling van maken hoe A. eruit zou zien.
Ik was er van overtuigd dat als we weer een meisje zouden krijgen het een copie van H. zou zijn!
Ik kon het me ook echt niet anders voorstellen. Nou ja, nu is het ee jongen en lijkt hij alsnog sprekend op H.

Heb je foto's van je meiden?

Gast
Gast

Bericht  Twellie za 31 maa 2012 - 9:29

Haha, dat deed ik dus ook bij mijn vriend! Ik maakte dan extra dezelfde foto: lag de oudste bijvoorbeeld met bepaalde kleertjes aan op het waskussen, probeerde ik precies dezelfde foto met dezelfde kleertjes aan te maken van de jongste. Maar nadat hij het vijf keer op een rij binnen een seconde goed raadde, ben ik er maar mee opgehouden Very Happy .

Ik heb dus wel foto's, maar plaats eigenlijk principieel geen foto's hier op het forum.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 31 maa 2012 - 9:37

Oh ok. Jammer maar ik snap het!

Hahaha, nee dan is de lol er gauw vanaf!

Gast
Gast

Bericht  Roodkapje za 31 maa 2012 - 9:43

Ze lijken allemaal niet op elkaar....

Niet qua uiterlijk maar ook qua karakter per kind heel anders....

M. is rustig, lief, zelfstandig
I is druk, zorgzaam en slordig ( in rotzooi maar ook in dat ze vaak valt omdat ze niet oplet etc.)
O. is rustig maar laat goed van zich horen als hij dat nodig vindt, is gek op poppen ( zijn zussen helemaal niet!), knuffelbaar.

Het enige wat ze allemaal gemeen hebben is dat ze graag uitslapen. ( maar naar bed gaan is van geen van 3 een hobby!)
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: