Broers/zussen, lijken jullie op elkaar?
+35
Bisq
Sophiee
Beachgirl
Schaapke
kwak
kajaka88
_Lacey_
Rouxxxe
Poubelle
Flippin' Bitch
kippiee
loesje
Erza Scarlet
Snoes
Jeanette
bolus26
Makamba
Travelgurly
Arwyn
Niekske
RYW
Elliot
Highway
Caramba
vlinder-19
Zininzon
Bazinga
Twellie
Sugarfall
M-G
Kowalski
Stuiterbal
Lady Starstruck
Marin
Minx
39 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Broers/zussen, lijken jullie op elkaar?
Mijn zus en ik lijken erg opelkaar, er zit alleen 15 kilo gewichtsverschil tussen, mijn hoofd is dus ook een stukje dikker en dan lijkt het toch anders. Dat is overigens altijd geweest, mijn zus was mager en ik voller. Op mijn broertje lijken wij helemaal niet, hij is precies mijn moeder en wij onze vader.
De kinderen van mijn zus lijken overigens alletwee precies op mij, ook op mijn zus maar zijn allebei wat voller dus meer op mij. Ben benieuwd of mijn dochter dan op haar gaat lijken
De kinderen van mijn zus lijken overigens alletwee precies op mij, ook op mijn zus maar zijn allebei wat voller dus meer op mij. Ben benieuwd of mijn dochter dan op haar gaat lijken
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Mijn zus en ik lijken qua uiterlijk niet echt op elkaar, al hoor ik steeds vaker dat mensen toch wel zien dat we familie zijn. Mijn zus is iets korter dan ik, heeft donkerblond haar met donkerbruine ogen en ik heb iets lichter blond haar met blauwe ogen. De oogopslag is dus wel echt anders. Maar we hebben bijvoorbeeld wel weer dezelfde vorm qua neus. Ook hebben we precies dezelfde voeten, en al vanaf de dag dat hij geboren is lijken de voeten van mijn neefje daar ook precies op.
Qua innerlijk zijn we ook wel erg verschillend. Mijn zus is veel rustiger en laat dingen makkelijk over zich heen komen, terwijl ik veel feller en koppiger ben.
Ik denk niet dat mijn zus het leuk vind om hier met een foto te staan, maar de mensen die ik op fb heb kunnen daar wel zien of we op elkaar lijken ja of nee
Edit: Misschien leuk om erbij te zeggen dat zowel mijn vader als mijn moeder bruin haar en bruine ogen had/heeft. Ik ben dus echt de vreemde eend in de bijt in onze familie
Qua innerlijk zijn we ook wel erg verschillend. Mijn zus is veel rustiger en laat dingen makkelijk over zich heen komen, terwijl ik veel feller en koppiger ben.
Ik denk niet dat mijn zus het leuk vind om hier met een foto te staan, maar de mensen die ik op fb heb kunnen daar wel zien of we op elkaar lijken ja of nee
Edit: Misschien leuk om erbij te zeggen dat zowel mijn vader als mijn moeder bruin haar en bruine ogen had/heeft. Ik ben dus echt de vreemde eend in de bijt in onze familie
Laatst aangepast door Caroline. op ma 1 okt 2012 - 21:09; in totaal 1 keer bewerkt
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Mijn grote broer en ik lijken niet op elkaar qua uiterlijk. Ik heb een lichte huid, donker haar en donker groen/bruine ogen. Mijn broer is blond, heeft blauwe ogen, is wat bruiner en 20 cm groter dan ik (ja, ik heb een enorm leuke broer!). Maar qua innerlijk lijken we wel op elkaar. Hij is wat luier en wat meer introvert, ik ben meer een doorzetter en meer extravert, maar verder zijn we in veel opzichten hetzelfde, hebben we vaak dezelfde meningen en interesses, en zijn onvoorwaardelijk trouw aan elkaar en elkaars kinderen. Mijn broer is ook een soort vriend, we zijn samen op vakantie geweest en alles. Heel fijn! hij noemt me alleen nog steeds zijn 'zusje' (voor de duidelijkheid: hij is 31 en ik 30, haha)
Tris, ik vind jou en je broer qua gezicht ook op elkaar lijken!
Tris, ik vind jou en je broer qua gezicht ook op elkaar lijken!
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10
Ik lijk qua uiterlijk wel een beetje op mijn zusje, maar zij heeft zo'n compleet andere stijl dan ik, dat je het niet zo goed ziet vind ik, alleen in ons gezicht. Andere mensen zien altijd wel dat we familie zijn, ik eigenlijk niet meer zo Zij verft haar haren en haar kleding is heel erg in kunstenaars-stijl, tikje apart dus wij lijken op onze vader, en ons broertje lijkt qua uiterlijk meer op onze moeder. Qua innerlijk zijn we drie werelden van verschil.
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Wij zijn met z'n drieën thuis, maar lijken allemaal totaal niet op elkaar.
We hebben alle 3 blauwe ogen, zijn een soort van blond en hebben ongeveer dezelfde lengte, daar houdt het ook wel mee op.. Qua innerlijk zijn we ook allemaal best anders. Alle 3 wel koppig, meer overeenkomsten weet ik zo niet.
We hebben alle 3 blauwe ogen, zijn een soort van blond en hebben ongeveer dezelfde lengte, daar houdt het ook wel mee op.. Qua innerlijk zijn we ook allemaal best anders. Alle 3 wel koppig, meer overeenkomsten weet ik zo niet.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
</A>Mijn zusje en ik(rechts) op beide fotos. Sommige zeggen dat we totaal niet op elkaar lijken, andere noemen ons een 2ling. hahaha.
*weg*
Pippa: leuke foto van jullie. Jullie lijken zeker op elkaar. Vooral de monden.
Zininzin : jouw fotos zie ik helaas niet.
*weg*
Pippa: leuke foto van jullie. Jullie lijken zeker op elkaar. Vooral de monden.
Zininzin : jouw fotos zie ik helaas niet.
Laatst aangepast door Travelgurly op di 2 okt 2012 - 21:02; in totaal 1 keer bewerkt
Travelgurly- Prater
- Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10
Charlie schreef:Nee, we lijken niet op elkaar. Niet qua karakter en ook niet qua uiterlijk. We hebben ook niet echt een band, al wordt die de laatste tijd iets beter...dat vind ik fijn.
Dat vind ik ook fijn voor jou! Is de band beter omdat je moeder bent en hij daardoor meer interesse toont?
Gast- Gast
Carrie schreef:Charlie schreef:Nee, we lijken niet op elkaar. Niet qua karakter en ook niet qua uiterlijk. We hebben ook niet echt een band, al wordt die de laatste tijd iets beter...dat vind ik fijn.
Dat vind ik ook fijn voor jou! Is de band beter omdat je moeder bent en hij daardoor meer interesse toont?
Ja, dat heeft er inderdaad voor een groot deel mee te maken! Ondanks onze slechte band heb ik besloten hem peetoom te maken en dat vond hij superleuk. Verder heeft hij sinds een jaar een andere vriendin, hele leuke meid, en dankzij haar verbetert het ook allemaal wat. Zijn vorige vriendinnetje stookte juist zijn hele omgeving op (en hij liet het natuurlijk gebeuren).
Gast- Gast
Mijn zus en ik zijn letterlijk dag en nacht verschil met alles!
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
qua uiterlijk lijken mijn broer en ik niet op elkaar al hebben we dezelfde vorm ogen maar in een heel ander gezicht en andere kleuren.
Mijn zusje heeft de kleurtjes van mijn broer en lijkt voor de rest weer meer op mij maar dat is eigenlijk pas iets van de laatste jaren (ze is nu 16) als kind leken we helemaal niet op elkaar. Wel lachen we alle drie met hetzelfde hikkende geluid dus als wij drie de slappe lach hebben weet de hele straat het:D
qua karakter hebben we wel wat overeenkomsten, zo zijn we alle drie wel sociaal ingesteld, gevoelig en ´open´ naar anderen toe maar ik ben een stuk extraverter als mn zusje, zij moet altijd even de kat uit de boom kijken voordat ze los komt. Mijn broer heeft een verstandelijke beperking dus dat is wel lastig te vergelijken.
Mijn zusje heeft de kleurtjes van mijn broer en lijkt voor de rest weer meer op mij maar dat is eigenlijk pas iets van de laatste jaren (ze is nu 16) als kind leken we helemaal niet op elkaar. Wel lachen we alle drie met hetzelfde hikkende geluid dus als wij drie de slappe lach hebben weet de hele straat het:D
qua karakter hebben we wel wat overeenkomsten, zo zijn we alle drie wel sociaal ingesteld, gevoelig en ´open´ naar anderen toe maar ik ben een stuk extraverter als mn zusje, zij moet altijd even de kat uit de boom kijken voordat ze los komt. Mijn broer heeft een verstandelijke beperking dus dat is wel lastig te vergelijken.
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Qua uiterlijk (gezicht) kun je goed zien dat we familie zijn, maar innerlijk totaal niet.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Wat ben je trouwens mooi Travelgurly (en je zus ook!)
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
.
Laatst aangepast door _MamaRosa_ op vr 26 okt 2012 - 21:59; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik heb 2 jongere broers en qua uiterlijk lijken we allemaal wel op elkaar. Mijn jongste broer lijkt meer op mijn vader en ik lijk echt steeds meer op mijn moeder. Mijn andere broer zit er wat tussenin.
Gast- Gast
m`n zusje en ik lijken totaal niet op elkaar zowel qua karakter als qua uiterlijk. Het enige wat we gemeen hebben zijn onze ouders en dezelfde kleur ogen.
Gast- Gast
Ik weet eigenlijk niet goed of mijn zus en ik op elkaar lijken.
Sommige mensen zeggen heel overtuigd van wel, terwijl anderen dan weer vinden van niet haha .
Sommige mensen zeggen heel overtuigd van wel, terwijl anderen dan weer vinden van niet haha .
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Qua uiterlijk lijken we wel op elkaar. Maar qua karakter en normen en waarden etc niet. Al zit er tussen mij en mijn broers en zus wel 20 jaar verschil tussen.
Erza Scarlet- Fluisteraar
- Aantal berichten : 34
Punten : 46
Registratiedatum : 01-08-12
ik lijk kwa uiterlijk niet op mijn broer, innerlijk wel maar hij is een stuk slimmer dan ik.
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Heb 2 jongere broers en de jongste lijkt het meeste op mij (zeggen ook wel veel mensen) en de andere minder heft ook ander uiterlijk en karakter.
kippiee- Fluisteraar
- Aantal berichten : 410
Punten : 575
Registratiedatum : 02-01-11
Mijn halfbroer en ik lijken allebei op onze vader en de moeder van onze vader, qua vorm gezicht, neus (alleen mijn neusbot iets breder).
Mijn halfbroer heeft bruin haar en donkerblauwe ogen. Mijn vader heeft lichtblauwe ogen, was als kind blond, maar kreeg als tiener bruin haar. Ik heb lichtblauwe ogen met een donker randje, maar ben altijd blond gebleven. Qua innerlijk heb ik geen idee. Mijn halfbroer is 15 jaar ouder en we zijn niet samen opgegroeid...
Mijn halfbroer heeft bruin haar en donkerblauwe ogen. Mijn vader heeft lichtblauwe ogen, was als kind blond, maar kreeg als tiener bruin haar. Ik heb lichtblauwe ogen met een donker randje, maar ben altijd blond gebleven. Qua innerlijk heb ik geen idee. Mijn halfbroer is 15 jaar ouder en we zijn niet samen opgegroeid...
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Mijn zus en ik lijken in vrijwel niets op elkaar, niet in karakter maar ook niet in uiterlijk.
Het enige dat we gemeen hebben is dat we allebei soms nogal fel uit de hoek kunnen komen.
Het enige dat we gemeen hebben is dat we allebei soms nogal fel uit de hoek kunnen komen.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Mijn broer en ik lijken niet op elkaar. Hij donker haar en blauwe ogen, ik bruine ogen en donkerblond haar. Wel zijn we allebei lang. Qua karakter lijken we ook niet echt op elkaar, we staan ook anders in het leven. Ik herken wel af en toe dingen van m'n moeder of vader in hem, maar weinig van mezelf.
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
Mijn broertje en ik kunnen qua uiterlijk niet nog meer verschillen dan we nu al doen: hij heeft het Indonesische uiterlijk van mijn vader, dus donkere huid, haar en ogen. Ik heb lichte ogen, een vrij blanke huid (wel iets een kleurtje) en donkerbruin haar. Iedereen die ons voor het eerst ziet gelooft niet dat wij broer en zus zijn
Qua karakter lijken we een beetje op elkaar: we zijn allebei wat terughoudend bij nieuwe mensen. Waar we wel in verschillen is dat mijn broertje vrij makkelijk in dingen is en ik alles tot in de puntjes geregeld wil hebben.
Qua karakter lijken we een beetje op elkaar: we zijn allebei wat terughoudend bij nieuwe mensen. Waar we wel in verschillen is dat mijn broertje vrij makkelijk in dingen is en ik alles tot in de puntjes geregeld wil hebben.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Mijn zus en ik lijken qua uiterlijk veel op elkaar. Zij is alleen de oudere versie (scheelt bijna 8 jaar) Mijn broer en ik lijken totaal niet op elkaar (scheelt dik 9 jaar).
Qua karakter is mijn broer heel rustig/slomig, mijn zus heel druk/opvliegend en ik er precies tussenin. Wel zijn we alledrie nogal eigenwijs en volhoudend.
Qua karakter is mijn broer heel rustig/slomig, mijn zus heel druk/opvliegend en ik er precies tussenin. Wel zijn we alledrie nogal eigenwijs en volhoudend.
Gast- Gast
Ik lijk absoluut niet op mijn broer. Hij heeft donkere krullen en best wel donkere huid. Ik heb van mezelf rood haar en een lichte huid met sproeten. Ik ben ook maar klein, 1,62. M'n broer is gewoon normaal qua lengte. Nee niemand ziet dat wij broer en zus zijn.
kajaka88- Prater
- Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» N.a.v. hoe noemen de broers/zussen elkaar?
» Waarin lijken jullie kindjes op elkaar?
» Band met ouders/broers/zussen
» Nav Wat is je band tussen je broers en/of zussen?
» Voordelen broers of zussen, of alleen zijn
» Waarin lijken jullie kindjes op elkaar?
» Band met ouders/broers/zussen
» Nav Wat is je band tussen je broers en/of zussen?
» Voordelen broers of zussen, of alleen zijn
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: