Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Broers/zussen, lijken jullie op elkaar?

+35
Bisq
Sophiee
Beachgirl
Schaapke
kwak
kajaka88
_Lacey_
Rouxxxe
Poubelle
Flippin' Bitch
kippiee
loesje
Erza Scarlet
Snoes
Jeanette
bolus26
Makamba
Travelgurly
Arwyn
Niekske
RYW
Elliot
Highway
Caramba
vlinder-19
Zininzon
Bazinga
Twellie
Sugarfall
M-G
Kowalski
Stuiterbal
Lady Starstruck
Marin
Minx
39 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Broers/zussen, lijken jullie op elkaar? Empty Broers/zussen, lijken jullie op elkaar?

Bericht  Gast ma 1 okt 2012 - 9:36

Lijken jullie allemaal op elkaar, of is iedereen anders? Vertel!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Broers/zussen, lijken jullie op elkaar? Empty Re: Broers/zussen, lijken jullie op elkaar?

Bericht  Gast ma 1 okt 2012 - 9:37

Wij hebben wel wat van elkaar weg allemaal, maar zijn ook enorm anders. Zus is stuk kleiner en heeft donkerder haar en donkere ogen, mijn zusje is blond met groene ogen en ik ben alles er tussenin Laughing

-

Laatst aangepast door Pippa op do 4 okt 2012 - 9:39; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Broers/zussen, lijken jullie op elkaar? Empty Re: Broers/zussen, lijken jullie op elkaar?

Bericht  Minx ma 1 okt 2012 - 9:39

Mijn broertjes lijken op elkaar en ik hang er qua uiterlijk een beetje bij haha.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 1 okt 2012 - 9:40

Mijn zusje is lang, slank, blond.
Ik ben wat korter, dikker en heb van mezelf bruin haar.
Zusje lijkt op moeder, ik op vader!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 1 okt 2012 - 9:42

We hebben allemaal wel wat van elkaar weg, maar ik lijk het meest op de oudste zowel qua uiterlijk al gedrag, maar mijn stem en de stem van mijn middelste zus zijn identiek.

Gast
Gast

Bericht  Marin ma 1 okt 2012 - 9:45

Jullie gaan steeds minder op elkaar lijken, Pippa! Paar jaar geleden vond ik dat jullie nog veel meer leken.

Ik lijk totaal niet op m'n broer en zus.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Lady Starstruck ma 1 okt 2012 - 9:46

Ik lijk qua uiterlijk totaal niet op mijn broer. Hij heeft een langer gezicht, en heeft donker haar.
Op mijn zus schijn ik wel te lijken al vind ik zelf van niet. Ook zij heeft donker haar.
Ik ben veel rossiger dan hun.
Qua innerlijk lijk ik ook niet echt op ze. Al hebben we wel veel overeenkomsten. Mijn zus is bijv. net mijn vader qua innerlijk, terwijl ik meer op mijn moeder lijk.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Bericht  Gast ma 1 okt 2012 - 9:46

Ja hé Marin? Haha! Mijn zus is meer alternatief sowieso, en mijn zusje hangt er tussenin. Inmiddels hebben zij hun haar ook een stuk korter, en ben ik ineens degene met heel lang haar en vrouwelijke jurkjes Laughing

Gast
Gast

Bericht  Lady Starstruck ma 1 okt 2012 - 9:47

Pippa je lijkt echt sprekend op mijn achternichtje!!!
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Bericht  Gast ma 1 okt 2012 - 9:51

Nee, we lijken niet op elkaar. Niet qua karakter en ook niet qua uiterlijk. We hebben ook niet echt een band, al wordt die de laatste tijd iets beter...dat vind ik fijn.

Gast
Gast

Bericht  Marin ma 1 okt 2012 - 9:51

Pippa schreef:Ja hé Marin? Haha! Mijn zus is meer alternatief sowieso, en mijn zusje hangt er tussenin. Inmiddels hebben zij hun haar ook een stuk korter, en ben ik ineens degene met heel lang haar en vrouwelijke jurkjes Laughing

Haha wat de zus in 't midden aan heeft, lijkt anders ook wel super vrouwelijk en schattig Wink
Maar leuk om die verschillen te zien.

Ik kan geen goede foto van ons drietjes vinden.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Stuiterbal ma 1 okt 2012 - 9:55

Men zegt dat mijn zus en ik net 2-lingen zijn.
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Bericht  Gast ma 1 okt 2012 - 9:56

Lady S, wel een leuk achternichtje? Laughing
Marin, ja, mijn zusje zit er ook tussenin, maar heeft dan weer een doodshoofdenketting er aan hangen Laughing

Gast
Gast

Bericht  Kowalski ma 1 okt 2012 - 9:59

Ik vind je wel op je zusje lijken Pippa, maar niet (of in ieder geval minder) op je zus! Maar wat een leuk stel zijn jullie Broers/zussen, lijken jullie op elkaar? 394967

Ik heb geen zus, wel een broer, maar geloof niet dat ik op hem lijk. Qua uiterlijk zie ik het in ieder geval niet, behalve dat we allebei niet zo groot en smal gebouwd zijn. Qua innerlijk volgens mij ook niet zo. Tenminste, we zijn wel allebei heel erg lief natuurlijk Broers/zussen, lijken jullie op elkaar? 3079029344 maar hij is heel erg gemakkelijk voor zichzelf en ik ben juist heel erg moeilijk voor mezelf Broers/zussen, lijken jullie op elkaar? 1270000679
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  M-G ma 1 okt 2012 - 10:00

Ik heb 2 broers en we hebben alle drie hetzelfde gezichtsprofiel.
Verder hebben we dezelfde houding.

Qua karakter ben ik een mix van beide broers. Mijn twee broers lijken weer niet op elkaar qua karakter.

M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gast ma 1 okt 2012 - 10:01

Bedoel je het sarcastisch met je laughcry Kowalski? Cry

Gast
Gast

Bericht  Kowalski ma 1 okt 2012 - 10:02

Pippa schreef:Bedoel je het sarcastisch met je Broers/zussen, lijken jullie op elkaar? 394967 Kowalski? Cry

Nee! Verkeerde smiley! Ik wilde Broers/zussen, lijken jullie op elkaar? 3079029344 doen maar op m'n telefoon bewegen ze niet en lijken ze op elkaar Broers/zussen, lijken jullie op elkaar? 1270000679

Maar ik vind jullie echt een leuk stel zo op de foto! Broers/zussen, lijken jullie op elkaar? 3920004554
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  Gast ma 1 okt 2012 - 10:03

O, gelukkig maar! We zijn uiteraard ook een géweldig stel :cheering:

Gast
Gast

Bericht  Sugarfall ma 1 okt 2012 - 10:06

Ik lijk niet heel erg op mijn broers, er zijn wel gelijkenissen maar niet dat je meteen ziet dat we broer/zus zijn. Ik lijk wel erg op mijn vader.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407

Bericht  Twellie ma 1 okt 2012 - 10:20

Zowel qua uiterlijk als innnerlijk lijken we op elkaar.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  Bazinga ma 1 okt 2012 - 10:26

Mijn broer (27) en ik lijken niet op elkaar, qua uiterlijk helemaal niet en qua innerlijk, misschien alleen het felle karakter.

Mijn broertje van 14 en ik, hebben meer overeen, qua uiterlijk misschien niet echt.. Op deze foto's zijn we ongeveer even oud:

Denk dat we alleen hetzelfde hoge voorhoofd hebben :DIk zal van 't weekend wel even kijken voor een foto van ons samen.. Qua innerlijk lijken we wel op elkaar, we hebben ook soortgelijke situaties meegemaakt en we zijn de enige die elkaar kunnen steunen en begrijpen, als 't aankomt op onze vader. We verschillen bijna 10 jaar in leeftijd, maar ik merk dat we steeds beter met elkaar op kunnen schieten en we elkaar kunnen begrijpen. Hij reageert op veel dingen zoals ik deed en soms zelfs doe, we delen dezelfde humor en ik voel gewoon dat 't familie is, dat-ie een deel van mij is. Met mijn oudere broer heb ik dat niet, helemaal niet zelfs. Best gek eigenlijk.. M'n broertje is familie, daar hou ik van, maar mijn oudere broer is als een vreemde voor me en ik weet niet eens of ik kan stellen dat ik van 'm hou, denk 't eigenlijk niet.

Laatst aangepast door Bazinga op zo 1 sep 2013 - 2:34; in totaal 1 keer bewerkt
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  Zininzon ma 1 okt 2012 - 10:37

Qua uiterlijk:

2006:
Broers/zussen, lijken jullie op elkaar? Img1518539206

2011:
Broers/zussen, lijken jullie op elkaar? Img1518539198

Qua innerlijk: hij is de beta, houdt van machines, techniek, met zijn handen werken. Ik ben de alfa, houd van talen, culturen, mensen. Hij is sociaal niet erg sterk, niet erg assertief, doe maar gewoon... Ik werk met mensen, ben wat extraverter. We hebben een héél andere muzieksmaak, mijn broertje is wat verwender (de jongste), ik een vechter (de oudste). Beiden zijn we nuchter, creatief en doen we vrijwilligerswerk.
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138

Bericht  Gast ma 1 okt 2012 - 17:01

Nee, qua uiterlijk niet en qua innerlijk ook niet echt. Wij hebben dan ook niet echt een band met elkaar.

Gast
Gast

Bericht  vlinder-19 ma 1 okt 2012 - 17:57

Anderen vinden mijn zus en ik erg op elkaar lijken, ik vind het meevallen. Ik lijk qua uiterlijk / innerlijk meer op mn moeder (hoewel is het handige en technische inzicht van mn vader heb) Mn zus lijkt qua uiterlijk en innerlijk meer op mn vader.

Ik ben trouwens wel erg benieuwd of onze baby een kopie van haar zus wordt of echt een eigen koppie heeft.
vlinder-19
vlinder-19
Prater
Prater

Aantal berichten : 731
Punten : 903
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Caramba ma 1 okt 2012 - 18:59

Mijn zus en ik lijken qua uiterlijk wel iets op elkaar. Innerlijk lijken we niet op elkaar.
Mijn zus en ik hebben wel dezelfde stem.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: