Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

In je eentje naar zo'n hotelresort?

+17
Ambivalence
Mari
Highway
TukTuk
Carra
Minx
Susan
Pannetoet
Loes263
rapa nui
Caro
mzcharlotte
Sterre
Zininzon
Polly
Sjaantje
Lady4
21 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

In je eentje naar zo'n hotelresort? - Pagina 2 Empty Re: In je eentje naar zo'n hotelresort?

Bericht  Ambivalence di 1 feb 2011 - 10:46

Ik vind het niet raar, heb er zelf ook over na zitten denken. Kan me heel goed voorstellen dat je daar behoefte aan hebt. Mijn ouders zaten vorig jaar in een resort en daar was ook een meisje alleen. Ze had het prima naar haar zin en kwam regelmatig even kletsen met mijn ouders.
Ambivalence
Ambivalence
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 207
Punten : 255
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

In je eentje naar zo'n hotelresort? - Pagina 2 Empty Re: In je eentje naar zo'n hotelresort?

Bericht  Snoopy di 1 feb 2011 - 11:32

Maar je wilt ook bewust naar een all-in-one resort? Want er zijn natuurlijk ook wel strandlocaties in backpackersgebieden en dus hostels. Ik persoonlijk zou daar dan de voorkeur aangeven, omdat daar meerdere mensen alleen zullen zijn. Niet dat ik daar direct contact mee hoef te hebben, het is meer het idee dat er meerdere zijn 'zoals ik'. Maar als jij je er prettig bij voelt, dan zal ik als ik jou was niks me tegen houden.
Snoopy
Snoopy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

In je eentje naar zo'n hotelresort? - Pagina 2 Empty Re: In je eentje naar zo'n hotelresort?

Bericht  Annoek di 1 feb 2011 - 19:17

Ik ben afgelopen december helemaal alleen naar Aruba gegaan.
Daar ben ik 9 dagen in een hotel verbleven aan het strand.
Het was echt superfijn , leuk en heerlijk vooral omdat Nederland toen 'plat' lag wegens de vele sneeuwval. Daardoor kreeg ik ook een dag gratis,omdat het vliegtuig ons een dag later kwam halen.

Maar op vakantie heb ik echt genoten, heb ook wat excursies gedaan, waar ze vast en zeker ook dachten van god wat moet een meid hier nou alleen?! maarja, ik heb mn eigen plan kunnen trekken zonder dat iemand zei van ja maar ik wil aan het strand liggen. Of zulke dingen. Op het strand val je in je eentje niet eens echt op gezien het meestal wel druk is op een strand.

Ik zou het zeker doen , maar zelf ga ik niet nog eens alleen gezien ik me wel eenzaam gevoelt heb doordat ik tegen niemand kon praten.
En dat doe ik graag..

Annoek
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 75
Punten : 81
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

In je eentje naar zo'n hotelresort? - Pagina 2 Empty Re: In je eentje naar zo'n hotelresort?

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 19:34

Snoopy schreef:Maar je wilt ook bewust naar een all-in-one resort? Want er zijn natuurlijk ook wel strandlocaties in backpackersgebieden en dus hostels. Ik persoonlijk zou daar dan de voorkeur aangeven, omdat daar meerdere mensen alleen zullen zijn. Niet dat ik daar direct contact mee hoef te hebben, het is meer het idee dat er meerdere zijn 'zoals ik'. Maar als jij je er prettig bij voelt, dan zal ik als ik jou was niks me tegen houden.

Het lijkt me wel eens wat om iets te doen wat ik normaal nooit zou doen. Maar goed, ik kan nu toch nog niet boeken, wil eerst new York maar eens gehad hebben en moet er toch ook even voor sparen natuurlijk. Maar ik ga t idee zeker in gedachten houden als ontstressingsmethode haha. Helaas wel pas in mei ;-)
Heeft iemand goede tips voor websites overigens?

Annoek, leuk om te lezen dat het jou goed bevallen is! Aruba is wel wat te ver voor mij, maar klink wel super gaaf zeg!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

In je eentje naar zo'n hotelresort? - Pagina 2 Empty Re: In je eentje naar zo'n hotelresort?

Bericht  TukTuk di 1 feb 2011 - 19:39

Marin schreef:
Snoopy schreef:Maar je wilt ook bewust naar een all-in-one resort? Want er zijn natuurlijk ook wel strandlocaties in backpackersgebieden en dus hostels. Ik persoonlijk zou daar dan de voorkeur aangeven, omdat daar meerdere mensen alleen zullen zijn. Niet dat ik daar direct contact mee hoef te hebben, het is meer het idee dat er meerdere zijn 'zoals ik'. Maar als jij je er prettig bij voelt, dan zal ik als ik jou was niks me tegen houden.

Het lijkt me wel eens wat om iets te doen wat ik normaal nooit zou doen. Maar goed, ik kan nu toch nog niet boeken, wil eerst new York maar eens gehad hebben en moet er toch ook even voor sparen natuurlijk. Maar ik ga t idee zeker in gedachten houden als ontstressingsmethode haha. Helaas wel pas in mei ;-)
Heeft iemand goede tips voor websites overigens?

Annoek, leuk om te lezen dat het jou goed bevallen is! Aruba is wel wat te ver voor mij, maar klink wel super gaaf zeg!

Je moet maar zo denken, bevalt het niet, dan ben je na een weekje weer lekker thuis Wink

Websites waar je zou kunnen kijken zijn D-reizen, Sunweb, Arke, euhmm verder kan ik even op niets komen!
Je kan ook even op www.zoover.nl kijken zodra je een hotel gevonden hebt!

Wat misschien wel even het opletten waard is.. Mijn ouders gaan ook ieder jaar een week all inclusive, vaak iets van Egypte of Tunesië etc, en soms zitten die all inclusive resorts op een soort bedrijventerrein, en is er behalve andere hotels, weinig in te buurt te beleven.
Lekker een avondje het centrum in kan wel, maar dan zit je gelijk een half uur in de taxi bijvoorbeeld.
Je moet dus even voor jezelf bepalen of je dat een probleem vind, en dan kan je daar dus eventueel op letten smile
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

In je eentje naar zo'n hotelresort? - Pagina 2 Empty Re: In je eentje naar zo'n hotelresort?

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 19:57

Ja dat is inderdaad lastig op zo'n terrein. Zeker zonder auto. Misschien is een appartementje bij t centrum van zo'n plaatsje ook wel een idee. Dan zou je wel kunnen koken. Weet niet of dat goedkoper of duurder is? Hier heb ik dan weer geen verstand van haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

In je eentje naar zo'n hotelresort? - Pagina 2 Empty Re: In je eentje naar zo'n hotelresort?

Bericht  TukTuk di 1 feb 2011 - 20:03

Marin schreef:Ja dat is inderdaad lastig op zo'n terrein. Zeker zonder auto. Misschien is een appartementje bij t centrum van zo'n plaatsje ook wel een idee. Dan zou je wel kunnen koken. Weet niet of dat goedkoper of duurder is? Hier heb ik dan weer geen verstand van haha.

Vaak als je een goede aanbieding vind, is een all inclusive vaak wel goedkoper.. Zeker in combi met je vlucht en het eten.
Maar Ryanair vliegt ook op heel wat bestemmingen, dus daar zou je ook voor goedkope vluchten kunnen kijken.

Maar er zijn misschien wel hotels die wat gunstiger liggen, maar mijn ouders hebben iig vaak de ervaring dat ze op een soort industrie terrein zitten.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

In je eentje naar zo'n hotelresort? - Pagina 2 Empty Re: In je eentje naar zo'n hotelresort?

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 21:05

Het fijne aan all in is natuurlijk dat je verder in principe geen kosten meer hebt. Dan hoef je dus echt niets meer. Als je een appartement neemt zul je boodschappen moeten doen, moeten koken, moeten afwassen...

Als je reist, plan je dan nooit rustdagen in? Kijk, een stedentrip begrijp ik wel hoor omdat dat maar kort is. Maar als ik twee of drie weken ergens heen ga dan kom ik echt wel tot rust op bepaalde momenten van de vakantie. In Namibie mocht je blij zijn als je uberhaupt al ergens kon bellen dus internet was sowieso al schaars (en kon alleen met een soort opwaardeerkaart). Ik heb drie boeken uitgelezen op die vakantie, heerlijk bij de mooiste uitzichten Very Happy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

In je eentje naar zo'n hotelresort? - Pagina 2 Empty Re: In je eentje naar zo'n hotelresort?

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 21:07

AngelNyn schreef:
Marin schreef:Ja dat is inderdaad lastig op zo'n terrein. Zeker zonder auto. Misschien is een appartementje bij t centrum van zo'n plaatsje ook wel een idee. Dan zou je wel kunnen koken. Weet niet of dat goedkoper of duurder is? Hier heb ik dan weer geen verstand van haha.

Vaak als je een goede aanbieding vind, is een all inclusive vaak wel goedkoper.. Zeker in combi met je vlucht en het eten.
Maar Ryanair vliegt ook op heel wat bestemmingen, dus daar zou je ook voor goedkope vluchten kunnen kijken.

Maar er zijn misschien wel hotels die wat gunstiger liggen, maar mijn ouders hebben iig vaak de ervaring dat ze op een soort industrie terrein zitten.

Vaak is er wel een shuttle dat naar de stad gaat van het hotel uit. Daarnaast heb je echt wel all ins die in het centrum zitten hoor. Althans, dat was in Mallorca zo als ik me niet vergis. Turkije vind ik vrij weinig aan en dan kan het me ook weinig uitmaken of ik in de middle of nowhere zit of niet. Als ik er al heen ga (dat is dan ws met familie ofzo) dan kom ik niet bij het zwembad vandaan :P. Die dorpjes vind ik niks.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

In je eentje naar zo'n hotelresort? - Pagina 2 Empty Re: In je eentje naar zo'n hotelresort?

Bericht  Niki wo 2 feb 2011 - 13:05

Toevallig was ik vandaag aan het bedenken wat ik dit jaar ga doen ivm vakantie. En toen dacht ik aan dezelfde vraag die jij nu stelt.
Mij lijkt het me heerlijk. Boekje lezen aan het strand, boulevard en centrum afstruinen, lekker eten en gewoon genieten.
Ik zou dan juist kiezen voor een appartement of hotel incl. ontbijt. Avond eten vind ik juist leuk om andere restaurants uit te proberen en wie weet komt je wel leuke mensen ergens tegen.

Mensen zullen het gek vinden, maar ik merk dat mensen dat steeds vaker doen en wat maakt het nou uit dat mensen je gek vinden. Als jij er maar van geniet toch?
Niki
Niki
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 334
Punten : 397
Registratiedatum : 04-12-10

http://maravillaappartementen.come2me.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

In je eentje naar zo'n hotelresort? - Pagina 2 Empty Re: In je eentje naar zo'n hotelresort?

Bericht  Gast wo 2 feb 2011 - 22:22

Ik heb er ook veel over nagedacht, maar niet omdat ik alleen zijn zo lekker vind (maar heel af en toe), maar meer omdat al m'n vriendinnen al plannen aan het maken zijn voor de zomer, en ik nog geen idee heb of ik weer in t buitenland ga werken of zelf een keer op vakantie wil.
Ik mag natuurlijk niet verwachten dat zij op mij wachten met plannen maken, maar stiekem steekt t wel dat ze er maar vanuit gaan dat ik weer de hort op ben van de zomer..!
Maar als ik dus besluit om op vakantie te gaan zal het hoogstwaarschijnlijk alleen zijn!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

In je eentje naar zo'n hotelresort? - Pagina 2 Empty Re: In je eentje naar zo'n hotelresort?

Bericht  Gast wo 2 feb 2011 - 22:57

En wat voor vakantie zou je dan willen doen, Princess? Ik zat ook al even te denken om naar een goedkoop hotel in BG te gaan, maar als ik dat zou doen, zou ik helemaal niet tot rust komen, want dan wil ik veel te graag m'n vrienden opzoeken en het land zien. Dus dat doe ik expres maar niet Wink

Ik zit nu aan Mallorca te denken, dat lijkt me wel wat. Denk dat ik voor rond de 400 euro wel wat moois kan vinden daar. Alleen eerst even NY en sparen Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

In je eentje naar zo'n hotelresort? - Pagina 2 Empty Re: In je eentje naar zo'n hotelresort?

Bericht  Lady1984 wo 2 feb 2011 - 22:59

Lady4 schreef:Ik heb vorig jaar zomer op het punt gestaan nog een week alleen weg te gaan. Wilde zo graag op vakantie, maar de helft van mijn vriendinnen gingen met hun vriend op vakantie en de andere helft was depressief, blut of had niet tegelijk vakantie met mij. Uiteindelijk heb ik het niet gedaan. Niet alleen omdat het me toch wel wat eenzaam leek maar ook omdat een éénpersoonsvakantie gewoon veel duurder is.

Ik ben nu al bijna twee jaar niet op vakantie geweest en wil dolgraag weer eens naar de zon. Ik heb een vriendin gevraagd of ze in mei een weekje met me weg wil. Ze was enthousiast, maar we hebben het er daarna niet meer over gehad. Binnenkort maar weer eens vragen.

Mij lijkt het toch een beetje eenzaam om in je eentje een strandvakantie te boeken. Ik wil dingen delen, wil kunnen praten met iemand en weet niet of ik er nou echt gelukkiger vandaag zou komen.

Ik wil wel met je mee!
Lady1984
Lady1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 229
Punten : 255
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

In je eentje naar zo'n hotelresort? - Pagina 2 Empty Re: In je eentje naar zo'n hotelresort?

Bericht  Gast wo 2 feb 2011 - 23:01

Lady1984 schreef:
Lady4 schreef:Ik heb vorig jaar zomer op het punt gestaan nog een week alleen weg te gaan. Wilde zo graag op vakantie, maar de helft van mijn vriendinnen gingen met hun vriend op vakantie en de andere helft was depressief, blut of had niet tegelijk vakantie met mij. Uiteindelijk heb ik het niet gedaan. Niet alleen omdat het me toch wel wat eenzaam leek maar ook omdat een éénpersoonsvakantie gewoon veel duurder is.

Ik ben nu al bijna twee jaar niet op vakantie geweest en wil dolgraag weer eens naar de zon. Ik heb een vriendin gevraagd of ze in mei een weekje met me weg wil. Ze was enthousiast, maar we hebben het er daarna niet meer over gehad. Binnenkort maar weer eens vragen.

Mij lijkt het toch een beetje eenzaam om in je eentje een strandvakantie te boeken. Ik wil dingen delen, wil kunnen praten met iemand en weet niet of ik er nou echt gelukkiger vandaag zou komen.

Ik wil wel met je mee!


De ladies lekker op stap Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

In je eentje naar zo'n hotelresort? - Pagina 2 Empty Re: In je eentje naar zo'n hotelresort?

Bericht  Gast wo 2 feb 2011 - 23:26

Marin schreef:En wat voor vakantie zou je dan willen doen, Princess? Ik zat ook al even te denken om naar een goedkoop hotel in BG te gaan, maar als ik dat zou doen, zou ik helemaal niet tot rust komen, want dan wil ik veel te graag m'n vrienden opzoeken en het land zien. Dus dat doe ik expres maar niet Wink

Ik zit nu aan Mallorca te denken, dat lijkt me wel wat. Denk dat ik voor rond de 400 euro wel wat moois kan vinden daar. Alleen eerst even NY en sparen Wink

Een chill en bruinbak-vakantie denk ik! Ik zou wel 1 of 2 dagen iets meer willen zien dat alleen het resort, anders wordt het ook zo eentonig Wink, maar echt vooral niks doen, aangezien ik al 5 jaar niet meer zo'n vakantie gehad heb!
Ik weet alleen niet of ik zo lang met mezelf trek, dat ik het te eenzaam ga vinden. Anders zou een groepsreis misschien een idee zijn maar dan ben ik weer bang dat ik teveel aan verplichtingen vastzit.

Haha ja BG heb ik ook zitten denken, maar al mijn kennissen/ vrienden zitten in SB en die zullen daar aan het werk zijn dus dan zou het er te veel vanaf hangen wanneer zij vrij zijn wanneer ik ze zou kunnen zien.

Portugal of Mallorca lijken mij ook wel wat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

In je eentje naar zo'n hotelresort? - Pagina 2 Empty Re: In je eentje naar zo'n hotelresort?

Bericht  Gast do 3 feb 2011 - 5:44

Weet je wat nou zo stom is...

Ik zit steeds te zoeken op websites naar goede deals. Lukt allemaal wel. Maar als ik voor reisgezelschap 1 volwassene invoer, krijg ik steeds te zien dat dit reisgezelschap niet mogelijk is. Ja hallo!

Misschien maar eens langs een reisbureau, maar ik speur liever zelf op internet..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

In je eentje naar zo'n hotelresort? - Pagina 2 Empty Re: In je eentje naar zo'n hotelresort?

Bericht  TukTuk do 3 feb 2011 - 6:23

Je zou eens bij http://www.prijsvrij.nl/ kunnen kijken, daar kan je vooraf al 1 persoon aangeven voor het zoeken smile
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

In je eentje naar zo'n hotelresort? - Pagina 2 Empty Re: In je eentje naar zo'n hotelresort?

Bericht  rapa nui do 3 feb 2011 - 7:43

Je hebt natuurlijk kans dat er een behoorlijke 1-persoonstoeslag bij komt en dat daarom de aanbiedingen niet gelden.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

In je eentje naar zo'n hotelresort? - Pagina 2 Empty Re: In je eentje naar zo'n hotelresort?

Bericht  Gast do 3 feb 2011 - 9:53

rapa nui schreef:Je hebt natuurlijk kans dat er een behoorlijke 1-persoonstoeslag bij komt en dat daarom de aanbiedingen niet gelden.
het gaat niet eens alleen over de aanbiedingen maar over de hele websites. Echt suf. T is discriminatie! Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

In je eentje naar zo'n hotelresort? - Pagina 2 Empty Re: In je eentje naar zo'n hotelresort?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum