Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Singles: wat onderneem jij in je eentje?

+2
Antibes
Prosecco
6 plaatsers

Ga naar beneden

Singles: wat onderneem jij in je eentje? Empty Singles: wat onderneem jij in je eentje?

Bericht  Gast za 8 sep 2012 - 22:40

Als het zulk mooi weer is, zoals vandaag, heb ik vaak de neiging me te vervelen. Nou ja, vervelen... Mijn vriendinnen gaan dan voornamelijk met hun partners (en kinderen) iets doen, zoals naar het strand. Ik ben eigenlijk op zoek naar leuke dingen die ik kan doen op zo'n heerlijke dag als vandaag.

Wat heb ik al gedaan?

- boek lezen
- bloemen in huis zetten
- ijs eten
- opruimen
- de Allerhande uitpluizen en me verlekkeren
- rondje lopen

Wat voor dingen zou ik nou de rest van de dag kunnen doen? Oké, er ligt een strijk, maar die is over een uur weg. Het hoeft niet per se buiten te zijn; binnen met een raam open is ook heerlijk. Dit topic is dus eigenlijk bedoeld als activiteitenverzamelplek. Benieuwd!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Singles: wat onderneem jij in je eentje? Empty Re: Singles: wat onderneem jij in je eentje?

Bericht  Gast za 8 sep 2012 - 22:43

skeeleren
smoothies maken
in de tuin liggen met tijdschriften

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Singles: wat onderneem jij in je eentje? Empty Re: Singles: wat onderneem jij in je eentje?

Bericht  Gast za 8 sep 2012 - 22:47

Waarom ga je niet gewoon in je eentje naar het strand? Stukje wandelen, etc?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Singles: wat onderneem jij in je eentje? Empty Re: Singles: wat onderneem jij in je eentje?

Bericht  Prosecco za 8 sep 2012 - 22:54

Of met je vriendinnen en partners mee naar het strand? Ik heb dan wel een vriend maar hoef niet perse alleen met hem naar het strand.
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Singles: wat onderneem jij in je eentje? Empty Re: Singles: wat onderneem jij in je eentje?

Bericht  Antibes za 8 sep 2012 - 23:06

Ik ging dan vaak in mijn eentje met een boek in het park liggen.. =) In Amsterdam, hier in Utrecht doe ik dat toch minder snel omdat ik het park niet écht in mijn achtertuin heb (en in Amsterdam wel).
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Singles: wat onderneem jij in je eentje? Empty Re: Singles: wat onderneem jij in je eentje?

Bericht  Marin za 8 sep 2012 - 23:08

Eigenlijk deed ik alles waar ik zin in had in m'n eentje. Lekker naar boekwinkels en dan met een ijskoffie in zo'n bar een tijdschriftje lezen, of een lekkere bagel halen bij de Bagel & Beans bijvoorbeeld. Beetje rondlopen met m'n camera in een park of naar Sea Life of dierentuin, op 't strand liggen, in 't park liggen, uitgebreid koken voor mezelf en gekke gerechten proberen...Van alles. Maar eigenlijk doe ik al die dingen nu ook nog wel eens in m'n eentje. Vind het heerlijk!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Singles: wat onderneem jij in je eentje? Empty Re: Singles: wat onderneem jij in je eentje?

Bericht  Gast za 8 sep 2012 - 23:13

Er komt al veel leuks langs, ladies! Maar ik ben ook een beetje op zoek naar dingen die je binnenshuis of om het huis kunt doen. Koken is inderdaad een delightful occupation :-).

Dingen als plakboeken maken doe ik bijvoorbeeld nooit meer. Stom eigenlijk. Kan best leuk zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Singles: wat onderneem jij in je eentje? Empty Re: Singles: wat onderneem jij in je eentje?

Bericht  Mermaid za 8 sep 2012 - 23:18

Fotoboeken maken
tuinieren
sporten (gewoon thuis beetje oefeningen)
koken
dingetjes zoeken om het huis mooier mee te maken
Dat is geloof ik hoe ik me vooral bezig hou als mijn vriend weg is.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Singles: wat onderneem jij in je eentje? Empty Re: Singles: wat onderneem jij in je eentje?

Bericht  Marin za 8 sep 2012 - 23:21

Ik vind het zelf altijd best moeilijk om langer dan een uur met een bepaalde activiteit bezig te zijn. Foto's bewerken is zo ongeveer het enige waar ik nog geduld voor heb. Dingen zoals plakboeken heb ik ook geen geduld meer voor. Vroeger vond ik dat soort dingen ook leuk. Recepten uitzoeken en inpakken vond ik altijd zo leuk, maar wanneer ik dat voor 't laatst gedaan heb....
Lekker je huis opnieuw inrichten is ook leuk. Of wat ik soms op rustige momenten heerlijk vind is gewoon muziekje aan (liefst klassiek ofzo. Tip: Canto Ostinato van Simeon ten Holt) en dan gewoon je hele huis in je opnemen..Niet echt opruimen maar toch beetje bewust je spulletjes leuk neerzetten enzo, kaarsjes vervangen, boeken ordenen, dat soort dingen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Singles: wat onderneem jij in je eentje? Empty Re: Singles: wat onderneem jij in je eentje?

Bericht  rapa nui zo 9 sep 2012 - 0:07

Ik heb vanochtend al een stapeltje achterstallige kranten doorgelezen lekker buiten in het zonnetje. Deze week gratis de Volkskrant gehad maar er eigenlijk geen tijd voor deze week dus nu maar bijgelezen. Ik heb mijn ligstoel klaargezet en ga zo meteen lekker liggen, thee erbij, leesboek, heerlijk. Ik heb een was aan staan en moet straks kijken wat ik meeneem voor een weekje vakantie (vertrek op donderdag). Ik ga vaak ook een eind fietsen, heerlijk rondje bos. Boek mee, lekker op een bankje lezen, natuur of mensen kijken, genieten van de vogels, vlinders etc. Gewoon lekker nadenken over wat ik afgelopen week gedaan heb en wat ik nog wil doen. Er zijn nog wel wat huishoudelijke klusjes. Wat internetten. Op zaterdagen ga ik regelmatig naar een stad, dagje met de trein, museum, staattheaterfestival, open dagen, ik ben dol op evenementen, heb wel een brede interesse dus er is voor mij genoeg te doen en te zien.

Ik schrijf meestal eens in het jaars verjaardagskaarten, heb er altijd genoeg in huis en ook nog wel voor komende jaren en schrijf dan de adressen er al op en datum in het linkerbovenhoekje. De persoonlijke tekst komt dan later wel bij het versturen. Ik ga binnenkort ook de kerst/nieuwjaarskaarten al schrijven, ook altijd wel een leuk karweitje voor de zondagmiddag.

Wat administratie bij houden, papieren opruimen/uitzoeken.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Singles: wat onderneem jij in je eentje? Empty Re: Singles: wat onderneem jij in je eentje?

Bericht  Caro zo 9 sep 2012 - 3:24

Ik heb dus hetzelfde probleem. Kan me prima alleen vermaken hoor, maar af en toe denk ik wel: goh.. iets meer activiteit kan ook geen kwaad.
Ben gistermiddag/ avond bij vriendin geweest, net lunchafspraak gehad en nu zit ik dus buiten in de tuin met mijn laptopje.

Maar goed: ik heb me verder vooral bezig gehouden met de normale dingen: huishouden, was doen etc etc. Maar ik zoek dus ook nog verdere invullingen..
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Singles: wat onderneem jij in je eentje? Empty Re: Singles: wat onderneem jij in je eentje?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum