N.a.v. Hoe heb jij je vriend leren kennen?
+48
Rumble
Sweety
Kaboutertje
Twellie
Jade
Caramba
Sugarfall
Lousanne
Suus
Merai
Zininzon
Slakje
TwistedAngel
Parisienne
Erza Scarlet
Bay
Raindrop
Benthe
Roxi3
-Belle-
Shy
Mizz_S
SoGood
Niekske
Lady4
Zonnetje
ekiaam87
Mida4you
Linda
Happydobby
Fearie
Magenta
Silver
RYW
mii_joyce
Bliss
Mermaid
Schaapke
nina
kwak
Rouxxxe
lobster
Femmem
Snoes
Middleme
Marin
Shisha
Rose
52 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: N.a.v. Hoe heb jij je vriend leren kennen?
Via een toen nog gezamenlijke vriendin. Die vriendin had een blind date voor mij geregeld bij J thuis. Gezellig een avondje Kolonisten met 6 mensen, waarvan 1 mn date, mn vriendin, J, nog een stelletje en ik. Toen wij bij J aanbelden en hij open deed dacht ik Jahooee dat ik een leuke blind date.. Helaas was hij dat niet.. De 'echte' blind date viel mij meteen al enorm tegen en snapte eerlijk niet hoe die vriendin dat ook bedacht had. gedurende de avond begon ik steeds meer met J te flirten. Aan het eind van de avond waren er enorme spanningen tussen ons gegroeid en hadden wij elkaar voor het eerst gezoend. Sinds die avond nu precies 9 maanden geleden zijn we onafscheidelijk.
Achteraf vond J mij eerst die avond veeel te druk en had hij ook al geschoten dat ik geen geschikte date was voor mijn blinddate (L). Die blind date is een goede vriend van J. halvewege de avond had L had tegen J gezegd dat dat niets zou worden en vanaf dat moment durfde J ook wel iets terug te flirten waardoor de spanningen waren ontstaan.
Achteraf vond J mij eerst die avond veeel te druk en had hij ook al geschoten dat ik geen geschikte date was voor mijn blinddate (L). Die blind date is een goede vriend van J. halvewege de avond had L had tegen J gezegd dat dat niets zou worden en vanaf dat moment durfde J ook wel iets terug te flirten waardoor de spanningen waren ontstaan.
TwistedAngel- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10
Hij is de beste vriend van mijn ex. Na enkele maanden ging het uit met mijn ex en trok ik veel met hem op. We hadden het heel erg voor elkaar en van het één, kwam het ander.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
We hebben elkaar voor het eerst gezien bij een theaterfestival waar ik al van kleins af aan naartoe ga en waar hij dat jaar voor het eerst moest optreden. Dit festival duurt 10 dagen en op de eerste dag hebben we elkaar gevonden. Alleen maar heel veel oogcontact gehad maar wel duidelijk dat dit meer was dan gewoon aantrekkingskracht. Na de tiende dag heb ik (nadat ik hem misliep omdat ik de tent niet meer in mocht) een bericht gestuurd in het gastenboek van de band. Meteen de volgende dag een mail, twee dagen later uren bellen en een week later kwam hij en ging hij niet meer weg Vier jaar later krijg ik nog steeds een heerlijk kriebelgevoel van onze start!
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Om een wat extra geld te verdienen, is het gebruikelijk dat de bezorger van de (regio)krant langs de deuren gaat met Oud&Nieuw en een gelukkig nieuwjaar wenst aan de bewoners. Wanneer de krant dat jaar goed bezorgd is, krijgen de jongeren vaak één a twee euro (gemiddeld).
Ik bezorgde de regionale krant en hij deed open (en gaf een dikke fooi van €5 , uit zijn moeders portemonnee, dat dan weer wel).
Schijterig als ik was heb ik tegen een vriendin gezegd dat ik een leuke jongen had gezien. Voor de grap heeft zij toen aangebeld en zijn emailadres gevraagd. Na wat avondjes 'toevallig' tegelijk online zijn op MSN (lees heel de avond wachten), zijn we gaan smsen. Uiteindelijk hebben we een keer afgesproken en sindsdien zijn we onafscheidelijk.
Ik bezorgde de regionale krant en hij deed open (en gaf een dikke fooi van €5 , uit zijn moeders portemonnee, dat dan weer wel).
Schijterig als ik was heb ik tegen een vriendin gezegd dat ik een leuke jongen had gezien. Voor de grap heeft zij toen aangebeld en zijn emailadres gevraagd. Na wat avondjes 'toevallig' tegelijk online zijn op MSN (lees heel de avond wachten), zijn we gaan smsen. Uiteindelijk hebben we een keer afgesproken en sindsdien zijn we onafscheidelijk.
Gast- Gast
We werden in hetzelfde jaar lid bij onze studentenvereniging Het duurde nog een half jaar voor we elkaar opvielen en wat meer contact kregen en daarna duurde het nog 1,5 jaar voor het wat werd. Maar nu zijn we ruim 7 jaar samen en alweer 2 weken getrouwd
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
In een discotheek, waar hij was met zijn vrienden en ik met mijn vriendinnen. We zagen elkaar staan, hadden veel contact, kwam steeds iets dichter bij elkaar staan en raakten aan de praat. Heb mijn telefoonnummer gegeven, hij smste en voila, een date volgde.
Niet zo'n spannend verhaal helaas..
Niet zo'n spannend verhaal helaas..
Lousanne- Prater
- Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12
Chipp schreef:Na wat avondjes 'toevallig' tegelijk online zijn op MSN (lees heel de avond wachten)
Leuke tijden!
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Wij kwamen in dezelfde kroeg. Hij zocht steeds contact met mij, maar ik wilde eerst niets van hem weten.
Op een gegeven moment was ik samen met een vriendin van mij in de kroeg. Hij was er ook samen met een vriend van hem. Ze zaten ons steeds aan te kijken, dus ben er heen gestapt, heb toen een erg leuk gesprek met mijn vriend gehad.
Een week later was er doprsfeest en we liepen al constant om elkaar heen te draaien. Daar was de eerste zoen en zo werd ik de volgende dag bij hem in bed wakker. Na 1,5 week te hebben gedate, is het iets geworden. En nu zijn we alweer 3,3 jaar verder
Op een gegeven moment was ik samen met een vriendin van mij in de kroeg. Hij was er ook samen met een vriend van hem. Ze zaten ons steeds aan te kijken, dus ben er heen gestapt, heb toen een erg leuk gesprek met mijn vriend gehad.
Een week later was er doprsfeest en we liepen al constant om elkaar heen te draaien. Daar was de eerste zoen en zo werd ik de volgende dag bij hem in bed wakker. Na 1,5 week te hebben gedate, is het iets geworden. En nu zijn we alweer 3,3 jaar verder
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
ik ging stappen in een andere stad (met een vriend + zijn vriendin). Om mij niet het derde-wiel- aan de wagen gevoel te geven, hebben ze hun buurjongen/vriend ook uitgenodigd. Het bleek erg te klikken tussen ons. De volgende dag heb ik hem op facebook opgezocht, na een aantal berichtjes, later smsjes en facebook chats, hebben we 3 weken later nog eens afgesproken. Het klikte erg goed, de week erna kwam hij weer naar mijn stad en sindsdien zijn we samen.
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Via via, we zijn eerst jaren gewoon bevriend geweest.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Via een datingsite.
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Mijn nichtje ging met een vriendin naar de Elf Fantasy Fair toe en ze vroeg mij ook mee. Die vriendin nam een vriend mee en mijn nichtje nam nog een extra vriendin mee. Dus we waren met 5 personen. De hele dag hebben hij en ik veel gekletst met elkaar en (on)bewust geflirt met elkaar. Toen de dag was afgelopen hebben we nog FB uitgewisseld met elkaar en sindsdien elke dag contact gehad. Nu is hij sinds 15 juli mijn vriend.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Sweety schreef:Mijn nichtje ging met een vriendin naar de Elf Fantasy Fair toe en ze vroeg mij ook mee. Die vriendin nam een vriend mee en mijn nichtje nam nog een extra vriendin mee. Dus we waren met 5 personen. De hele dag hebben hij en ik veel gekletst met elkaar en (on)bewust geflirt met elkaar. Toen de dag was afgelopen hebben we nog FB uitgewisseld met elkaar en sindsdien elke dag contact gehad. Nu is hij sinds 15 juli mijn vriend.
Hey wat leuk! Ik heb helemaal gemist dat je weer een vriend had!
Rumble- Prater
- Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10
We hebben elkaar leren kennen via een chatbox, MSN en de webcam, uiteindelijk hebben we elkaar (na een jaar of 3) in real life ontmoet en we waren direct onafscheidelijk.
M-G- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10
Sugarfall schreef:Chipp schreef:Na wat avondjes 'toevallig' tegelijk online zijn op MSN (lees heel de avond wachten)
Leuke tijden!
Zeker! Dan vooral heel nonchalant reageren, 'Hee wat leuk dat je online bent, ik zit ook net achter de computer!'.
Gast- Gast
Lekker Brabants; met carnaval in de kroeg . Ik wist al wel wie hij was, de broer van een collega van me.
Sophiee- Prater
- Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11
Wij hebben elkaar ontmoet op een feestje van een wederzijdse vriend.
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10
Ik kende hem van gezicht van uitgaan in mijn woonplaats, echter bij een concert in breda (tijdens een saaie date met een ander) kwam ik wat mensen uit mijn woonplaats tegen en raakte ik (met moeite, hij had weinig interesse) met hem aan de praat. Daarna mijn date achtergelaten en met de mensen die ik kende mee terug gereden, waaronder ook hij en toen samen naar huis gefietst en toen werd het toch nog gezellig
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe heb jij jouw vriend leren kennen?
» Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen?
» Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?
» discussie onderwerpen / vragen om elkaar te leren kennen
» Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen?
» discussie onderwerpen / vragen om elkaar te leren kennen
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: