Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

N.a.v. Hoe heb jij je vriend leren kennen?

+48
Rumble
Sweety
Kaboutertje
Twellie
Jade
Caramba
Sugarfall
Lousanne
Suus
Merai
Zininzon
Slakje
TwistedAngel
Parisienne
Erza Scarlet
Bay
Raindrop
Benthe
Roxi3
-Belle-
Shy
Mizz_S
SoGood
Niekske
Lady4
Zonnetje
ekiaam87
Mida4you
Linda
Happydobby
Fearie
Magenta
Silver
RYW
mii_joyce
Bliss
Mermaid
Schaapke
nina
kwak
Rouxxxe
lobster
Femmem
Snoes
Middleme
Marin
Shisha
Rose
52 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

N.a.v. Hoe heb jij je vriend leren kennen? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. Hoe heb jij je vriend leren kennen?

Bericht  Magenta do 27 sep 2012 - 8:01

Ik deed al een half jaar wat klusjes voor zijn bedrijf en we hadden leuk contact via de mail e.d. Uiteindelijk besloten dat we elkaar toch maar eens moesten ontmoeten. En dat liep gelukkig goed af.
Magenta
Magenta
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 322
Punten : 396
Registratiedatum : 09-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Hoe heb jij je vriend leren kennen? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. Hoe heb jij je vriend leren kennen?

Bericht  Fearie do 27 sep 2012 - 8:19

Via Hyves :-)

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Hoe heb jij je vriend leren kennen? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. Hoe heb jij je vriend leren kennen?

Bericht  Happydobby do 27 sep 2012 - 8:28

Op het werk, we hadden een paar keer afgesproken en na een personeelsfeest kon ik bij hem slapen omdat ik anders niet kon gaan. Ik zou op de logeerkamer slapen maar die heb ik nooit gezien N.a.v. Hoe heb jij je vriend leren kennen? - Pagina 2 253468018

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Hoe heb jij je vriend leren kennen? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. Hoe heb jij je vriend leren kennen?

Bericht  Linda do 27 sep 2012 - 8:28

Man is schilder en was voor zijn werk bij de buren van de buren bezig. Ik was opslag verliefd! We durfden elkaar alleen niet aan te spreken en toen was hij opeens weg. Ik heb bij de buren zitten vissen of hij nog terug zou komen. Dat was 2 weken later het geval. We zijn sindsdien samen. I love you

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Hoe heb jij je vriend leren kennen? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. Hoe heb jij je vriend leren kennen?

Bericht  Mida4you do 27 sep 2012 - 8:30

Ik heb mijn man leren kennen via internet. In het begin vond ik hem een arrogante jongen maar ik liet hem toch in mijn msn lijst staan. Na 2 maanden namen we weer contact met elkaar en klikte het erg goed. Nu zijn we al 5 jaar samen hihi I love you
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Hoe heb jij je vriend leren kennen? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. Hoe heb jij je vriend leren kennen?

Bericht  ekiaam87 do 27 sep 2012 - 8:48

Via een forum waar we allebei komen smile
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Voorschoten

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Hoe heb jij je vriend leren kennen? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. Hoe heb jij je vriend leren kennen?

Bericht  Zonnetje do 27 sep 2012 - 10:15

Op een galabal in Utrecht waar ik met een vriendin was en hij met zijn zus. Zijn zus en mijn vriendin waren vrienden van elkaar. Ik raakte met mijn vriend in gesprek en we hebben de hele avond samen gekletst.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Hoe heb jij je vriend leren kennen? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. Hoe heb jij je vriend leren kennen?

Bericht  Lady4 do 27 sep 2012 - 11:13

Mijn vriend en ik kennen elkaar al een jaar of tien. Toendertijd hadden we een overlappende vriendengroep en zaten we regelmatig met elkaar in de kroeg. In die tijd hebben we nooit iets met elkaar gehad. Elkaar een aantal jaren niet gezien en gesproken en twee jaar geleden kwamen we elkaar via het werk weer tegen. Vorig jaar zomer ging zijn relatie uit en na een gezamenlijke kerstborrel van ons werk, begonnen te whatsappen en chatten via Wordfeud. Dit heeft ruim twee maanden geduurd en in die twee maanden zijn we verliefd op elkaar geworden. Er volgde er een onverwachtste avond in de kroeg met mijn en zijn vrienden. Twee dagen later nodigde hij me uit voor een wijntje en sindsdien zijn we onafscheidelijk. I love you
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Hoe heb jij je vriend leren kennen? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. Hoe heb jij je vriend leren kennen?

Bericht  Niekske vr 28 sep 2012 - 1:12

Leuk altijd die verhalen! Very Happy

Ik ken mijn vriend van een feest op de sportschool, we waren beide te dronken om nog te weten wat we tegen elkaar gezegd hadden laughcry ik wist alleen dat ik gezoend had met een kerel met rood haar. En dat ik voor zijn neus was uitgegleden over de aangevroren sneeuw. Ik bleek mijn nummer aan hem te hebben gegeven, want hij smste de volgende dag of ik nog een blauwe kont had Very Happy na wat smsen besloten we om elkaar maar eens nuchter te gaan zien en dat klikte heel goed!
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Hoe heb jij je vriend leren kennen? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. Hoe heb jij je vriend leren kennen?

Bericht  Gast vr 28 sep 2012 - 1:17

Charlie schreef:Via mijn werk als docente nederlands binnen het volwassenonderwijs. Hij was mijn leerling N.a.v. Hoe heb jij je vriend leren kennen? - Pagina 2 394967 . De kinkyness.

lol!

Ik ken mijn vriend uit de kroeg, hij was barman in een kroeg waar ik vaak kwam.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Hoe heb jij je vriend leren kennen? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. Hoe heb jij je vriend leren kennen?

Bericht  Gast vr 28 sep 2012 - 1:17

Niekske schreef:Leuk altijd die verhalen! Very Happy

Ik ken mijn vriend van een feest op de sportschool, we waren beide te dronken om nog te weten wat we tegen elkaar gezegd hadden N.a.v. Hoe heb jij je vriend leren kennen? - Pagina 2 394967 ik wist alleen dat ik gezoend had met een kerel met rood haar. En dat ik voor zijn neus was uitgegleden over de aangevroren sneeuw. Ik bleek mijn nummer aan hem te hebben gegeven, want hij smste de volgende dag of ik nog een blauwe kont had Very Happy na wat smsen besloten we om elkaar maar eens nuchter te gaan zien en dat klikte heel goed!

hahaha dit vind ik ook een leuk verhaal!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Hoe heb jij je vriend leren kennen? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. Hoe heb jij je vriend leren kennen?

Bericht  SoGood vr 28 sep 2012 - 1:45

Korte versie:
Via gezamelijke vrienden tijdens een weekend weg. Hij werd natuurlijk meteen verliefd op mij Wink , ik niet op hem.
We kwamen elkaar vaak tegen tijdens het stappen, was gezellig, meer niet.
Ik zag hem zoenen met een ander meisje, ik werd hier onbegrijpelijk jaloers van.
Paar maanden laten kusten we elkaar, en nu zijn we 11 jaar verder.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Hoe heb jij je vriend leren kennen? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. Hoe heb jij je vriend leren kennen?

Bericht  Mizz_S vr 28 sep 2012 - 2:08

We hadden een bijbaantje in dezelfde supermarkt. Ik vond m eerst totaal niet interessant want hij was twee jaar jonger (en dat is best veel als je 18/19 bent). Ik studeerde al en hij zat nog op de middelbare school... Verder zagen we elkaar ook bijna nooit (andere afdeling en andere werktijden) dus hij viel me ook niet echt op. Later kregen we meer met elkaar te maken en begon ik m toch wel leuk te vinden. Op een personeelsfeest sprong de vonk echt over en toen we de week erna elkaar tegenkwamen met uitgaan reden hij en een vriend met mij en mn vriendin mee en hebben we gezoend...
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Hoe heb jij je vriend leren kennen? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. Hoe heb jij je vriend leren kennen?

Bericht  Shy vr 28 sep 2012 - 7:19

In de kroeg, allebei behoorlijk dronken laughcry
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Hoe heb jij je vriend leren kennen? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. Hoe heb jij je vriend leren kennen?

Bericht  -Belle- za 29 sep 2012 - 0:14

Ik kon zijn broertje via school, toen kwam ik een keertje thuis daar voor een schoolopdracht. En heb ik met de oudste wat gekregen.
-Belle-
-Belle-
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 438
Punten : 446
Registratiedatum : 06-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Hoe heb jij je vriend leren kennen? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. Hoe heb jij je vriend leren kennen?

Bericht  Roxi3 za 29 sep 2012 - 0:29

Ik heb mijn man leren kennen in het café waar ik vroeger ieder weekend kwam. Hij kwam daar ook regelmatig en we hadden wederzijdse vrienden.

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Hoe heb jij je vriend leren kennen? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. Hoe heb jij je vriend leren kennen?

Bericht  Benthe za 29 sep 2012 - 3:48

Via het uitgaan. Hij was barman in de kroeg waar ik vaak kwam.
Benthe
Benthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Hoe heb jij je vriend leren kennen? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. Hoe heb jij je vriend leren kennen?

Bericht  Gast za 29 sep 2012 - 4:15

Mijn vriend was een collega van een vriend van mij. Zij waren die avond op stap en in de kroeg heb ik mijn vriend leren kennen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Hoe heb jij je vriend leren kennen? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. Hoe heb jij je vriend leren kennen?

Bericht  Gast za 29 sep 2012 - 4:17

Via school.


Laatst aangepast door Joan op di 23 okt 2012 - 1:26; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Hoe heb jij je vriend leren kennen? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. Hoe heb jij je vriend leren kennen?

Bericht  Raindrop za 29 sep 2012 - 4:18

Via internet.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Hoe heb jij je vriend leren kennen? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. Hoe heb jij je vriend leren kennen?

Bericht  Bay za 29 sep 2012 - 7:41

Op een oud en nieuw feest. Allebei behoorlijk dronken.
Niet gedacht daarna nog wat van hem te horen. via de WhatsApp contact gehouden en het weekend erna onze eerste date gehad.
Bay
Bay
Prater
Prater

Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Hoe heb jij je vriend leren kennen? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. Hoe heb jij je vriend leren kennen?

Bericht  Erza Scarlet za 29 sep 2012 - 8:02

in de sportschool. Bleek later dat we maar 10 min van elkaar vandaan woonden, maar hadden elkaar nooit echt opgemerkt smile
Erza Scarlet
Erza Scarlet
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 34
Punten : 46
Registratiedatum : 01-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Hoe heb jij je vriend leren kennen? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. Hoe heb jij je vriend leren kennen?

Bericht  Parisienne za 29 sep 2012 - 8:40

Op vakantie, zo'n 12 jaar geleden. Toen was het gewoon vriendschap, zagen elkaar elk jaar weer terug op dezelfde camping in Frankrijk. Pas 6,5 jaar geleden, nadat we elkaar 2 jaar niet gezien hadden, sloeg de vonk over. Na veel MSN-contact wilde hij eens langskomen om gezellig bij te praten en te logeren. Hij wilde ook graag mijn ouders en zusjes weer zien. Hij kwam dus een weekend logeren, waarna onze relatie begon smile
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Hoe heb jij je vriend leren kennen? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. Hoe heb jij je vriend leren kennen?

Bericht  Gast zo 30 sep 2012 - 6:40

Van de opleiding die we beiden deden.

1. Ik vond hem helemaal niks en besloot vooral uit zijn buurt te blijven.
2. Op de een of andere manier kwamen we toch in dezelfde vriendengroep terecht.
3. We bleken goed, vriendschappelijk met elkaar overweg te kunnen en ik had veel aan hem in een moeilijke tijd.
4. We zouden met een groepje film + eten doen. Iedereen zegde af, behalve wij. Awkward...
4. Hij had een relatie met een goede vriendin van mij. Ging stuk, ging terug naar zijn ex. Ging stuk. Maar dat wist ik niet.
5. Hij begon te flirten terwijl ik dacht dat hij nog een relatie had maar dat was niet zo.
6. Het werd duidelijk dat hij meer wilde, maar ik twijfelde.
7. We belandden met elkaar in bed.
8. Toen hadden we dus een relatie.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Hoe heb jij je vriend leren kennen? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. Hoe heb jij je vriend leren kennen?

Bericht  Gast zo 30 sep 2012 - 7:05

Tijdens het uitgaan hebben wij elkaar ontmoet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Hoe heb jij je vriend leren kennen? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. Hoe heb jij je vriend leren kennen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum