Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Winkelen en peuter/kleuter moet plassen.

+14
Lolly's
Liadan
Marin
Caroow
mauwmauw
Sophiee
Annemie
Parisienne
Gizmo
Muis
Linda
Filoria
Susan
Slakje
18 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Winkelen en peuter/kleuter moet plassen. - Pagina 3 Empty Re: Winkelen en peuter/kleuter moet plassen.

Bericht  Viva do 27 sep 2012 - 4:32

Dan ga ik ergens anders naartoe.

Wij mogen ook niemand naar de wc laten als we alleen zijn.
Sowieso heb ik het liever niet, want je weet nooit hoe ze het achterlaten, dus ik snap winkelmedewerksters daarin vaak wel.
Alleen als je geen openbare kan vinden kan het heel vervelend zijn.

Plus, dat die ruimte bij ons echt magazijn is, daarin liggen ook onze tassen (met portomonnee, mobiel etc) en de wc dus ook eigenlijk alleen voor gebruik van personeel is. Ik vind niet dat mensen kunnen verwachten dat ze overal zomaar naar de wc mogen en kunnen. Hoe vervelend soms ook.
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Winkelen en peuter/kleuter moet plassen. - Pagina 3 Empty Re: Winkelen en peuter/kleuter moet plassen.

Bericht  Lolly's do 27 sep 2012 - 6:57

Het gaat niet om mensen in het algemeen. Het gaat om kleine kinderen die net zindelijk zijn. Dat is heel wat anders dan volwassenen.

Lolly's
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 130
Punten : 136
Registratiedatum : 14-06-12
Woonplaats : Een mooi plekje in Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

Winkelen en peuter/kleuter moet plassen. - Pagina 3 Empty Re: Winkelen en peuter/kleuter moet plassen.

Bericht  Gast do 27 sep 2012 - 7:00

Als ik alleen in de winkel stond mocht ik zelf niet eens naar de wc totdat mijn collega weer terug op de vloer was, dus laat staan dat ik in zo'n situatie een ander, kind of niet, laat plassen. Als we met twee of meer stonden deden we het wel, dan liep er altijd iemand van ons mee.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Winkelen en peuter/kleuter moet plassen. - Pagina 3 Empty Re: Winkelen en peuter/kleuter moet plassen.

Bericht  Gast do 27 sep 2012 - 7:01

Susan schreef:Overigens was de vrouw in dit verhaal in de buurt van een openbaar toilet, twee deuren verder zat de Hema. Ik denk dat je daar dan net zo snel bent als wanneer je in zo'n pand twee trappen omhoog moet, met allemaal deuren die eerst moeten worden opengemaakt, enzovoort.
Nouja, in de tijd dat ze stennis stond te maken had dat arme kind vast allang op de wc kunnen zitten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Winkelen en peuter/kleuter moet plassen. - Pagina 3 Empty Re: Winkelen en peuter/kleuter moet plassen.

Bericht  Printje do 27 sep 2012 - 8:28

Ik snap je helemaal Slakje al ben ik laatst zelf ook enorm pissig geworden in de Praxis, ik snap dat er een beleid is maar soms is het, met een net zindelijke peuter, erg lastig inschatten wanneer hij moet plassen. Hij moet even plassen voordat we gaan maar dat wil niet altijd zeggen dat hij niet in de winkel hoeft.
Maar goed wij dus in de Praxis, meneer moest plassen, ik netjes gevraagd nee het mocht niet. Ik gezegd dat ik het snap maar adt hij net zindelijk is en ik zwanger dus dat rennen naar een andere winkel niet heel handig is, er zit alleen een Ikea aan de overkant van een drukke straat.
Maar helaas...ik dus rennen met peuter op de arm richting Ikea.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Winkelen en peuter/kleuter moet plassen. - Pagina 3 Empty Re: Winkelen en peuter/kleuter moet plassen.

Bericht  Gast do 27 sep 2012 - 9:52

Pippa schreef:
Marin schreef:Haha Leaf, nou vraag ik me af in welke winkel jij werkt! Ik weet precies waar, maar kan naast de Zara geen andere winkels bedenken die daar zitten.

Er zit ook een Vero Moda/Jack&Jones naast toch?

En er zit ook een grote sportzaak, I.ntersport. En daar werk ik Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Winkelen en peuter/kleuter moet plassen. - Pagina 3 Empty Re: Winkelen en peuter/kleuter moet plassen.

Bericht  Parisienne do 27 sep 2012 - 9:58

In de winkel waar ik werkte hebben we het trouwens wel een tijd gedaan dat iedereen gewoon naar de wc mocht, want alleen stonden we toch nooit. Totdat iemand serieus de wc met poep ondergesmeerd had (waar we eind van de dag achterkwamen).. toen is dat beleid 'alleen kinderen en zwangeren' ingevoerd Laughing
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Winkelen en peuter/kleuter moet plassen. - Pagina 3 Empty Re: Winkelen en peuter/kleuter moet plassen.

Bericht  Gast do 27 sep 2012 - 18:13

Eucalypta schreef:
Dus ik heb het ook weleens in de winkel moeten vragen. En ik heb nog nooit een weigering gehad. Het is ook maar net wat ze liever hebben: iemand die even meeloopt naar het toilet of een peuter die de vloer onder plast Winkelen en peuter/kleuter moet plassen. - Pagina 3 394967 :O :O :O

Serieus? Winkelen en peuter/kleuter moet plassen. - Pagina 3 878948377

Ik vind niet dat een winkelier verantwoordelijk is voor de blaas van een kind, zoals het hier een paar keer is genoemd. Dus als een winkelier zegt dat het niet kan, dan heb je gewoon pech. Wat je zelf zegt: op een vraag kan je 'nee' krijgen. Zelfs in een grote winkel kan of mag het soms niet. En hoe irritant dat ook kan zijn, je kan dat niet afreageren op de medewerker.

Ik ben het wel eens met Susan. Als ik de stad in ga, bedenk ik me altijd van te voren waar wc's zijn. Omdat ik vind dat het wel mijn verantwoordelijk is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Winkelen en peuter/kleuter moet plassen. - Pagina 3 Empty Re: Winkelen en peuter/kleuter moet plassen.

Bericht  Gizmo do 27 sep 2012 - 18:27

Lolly's schreef:Het gaat niet om mensen in het algemeen. Het gaat om kleine kinderen die net zindelijk zijn. Dat is heel wat anders dan volwassenen.

En bij dat kleine kind hoort een volwassene die meeloopt, lijkt me niet dat het kind alleen gaat.
Je wil niet weten hoe vaak (kleine) kinderen worden ingezet bij diefstal, goeie afleiding.
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Winkelen en peuter/kleuter moet plassen. - Pagina 3 Empty Re: Winkelen en peuter/kleuter moet plassen.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum