Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vreemden die aan je kind zitten...

+16
smooch
Sophiee
Parisienne
*Lookie*
Muppetje
Flower_L
*Troela*
Tania
Steep
strawberry
Liadan
Star007
Susan
Mute_
Happydobby
Printje
20 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Vreemden die aan je kind zitten... Empty Vreemden die aan je kind zitten...

Bericht  Printje wo 26 sep 2012 - 7:59

wat vind je daarvan?

Aan de ene kant vind ik het leuk dat ook vreemden R zo leuk/grappig/knap etc vinden maar dat ze hem dan gaan knuffelen/aaien vind ik soms eigenlijk een stapje te ver gaan maar ik durf er eigenlijk niet goed iets van te zeggen omdat ze het natuurlijk gewoon goed menen.

Vandaag ook weer in de rij bij de kassa; ach wat een mooie ogen, ach wat een lief ventje! En hup daar kreeg hij een flinke knuffel....hij wist er volgens mij zelf ook niet goed raad mee en klom zowat in mij..

Wat vinden jullie van vreemden die aan je kind zitten?
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemden die aan je kind zitten... Empty Re: Vreemden die aan je kind zitten...

Bericht  Happydobby wo 26 sep 2012 - 8:02

Echt knuffelen heb ik nog niet meegemaakt gelukkig.

Maar M. lacht naar veel mensen dus mensen vinden dat leuk en gaan tegen hem praten.

Hetzelfde had ik met mijn zwangere buik, daar willen ook mensen wel eens aanzitten en dat vond ik ook niet prettig.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Mute_ wo 26 sep 2012 - 8:03

Ik vind dat niet nodig. Net als kusjes op de mond bij een baby. Het is super lief als mensen je kind leuk/knap/geweldig/mooi/whatever vinden, maar dat kan je op veel meer manieren duidelijk maken dan door een kind aan te raken.
Mute_
Mute_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 291
Punten : 313
Registratiedatum : 20-09-12

Bericht  Susan wo 26 sep 2012 - 8:04

Ik stoor me er niet aan, dan heb ik geen leven meer. Y neemt meestal zelf het initiatief om met iedereen te knuffelen en overal op schoot te zitten, als we naar een theatershow zitten te kijken ploft ze rustig bij een wildvreemde papa op schoot omdat ze daar beter zicht heeft (en dan grijpen wij uiteraard wel in).

E kan ook wel lichamelijk zijn, maar dat zijn dan bijvoorbeeld zijn juffen, daar is hij wel vertrouwd mee.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Star007 wo 26 sep 2012 - 8:05

In de supermarkt is D. echt naar iedereen aan het lachen en probeert ze op alle manieren aandacht te trekken haha Vreemden die aan je kind zitten... 394967 Er zijn dus ook veel mensen die tegen D. beginnen te kletsen, of een aai over haar bol geven.

Op zich geef ik daar niet zoveel om. Echt een knuffel geven zou ik eigenlijk niet willen, maar zou er waarschijnlijk ook niet zo snel iets van durven zeggen.
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Bericht  Liadan wo 26 sep 2012 - 8:06

Ik heb nog nooit meegemaakt dat mensen mijn kinderen opeens gaan knuffelen. Wel regelmatig een aai over hun hoofd. Als mijn kinderen het zelf niet vervelend vinden, dan vind ik het ook geen probleem. Al zou ik wel even raar staan te kijken als een wildvreemde mijn kind knuffelt.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  strawberry wo 26 sep 2012 - 8:09

Ik heb weleens in de rij bij de apotheek gestaan , daarvoor had ik heel even met een oudere dame zitten kletsen in de wachtkamer bij de dokter.

Ik stond aan de kassa en de kinderwagen had ik achter me staan, toen ik opeens de stem van die vrouw weer hoorde draaide ik me om, ze had inmiddels de kap van de wagen al naar beneden gedaan en zijn speen uit z'n mond getrokken :$
Ik stond echt perplex, ik kon alleen maar zeggen ; ja maar dit is niet de bedoeling! Toen zei ze dat kind wil om zich heen kijken en een speen is slecht voor hem. Heb de kap weer omhoog gedaan en ben weg gelopen!
strawberry
strawberry
Prater
Prater

Aantal berichten : 527
Punten : 670
Registratiedatum : 19-08-12

Bericht  Steep wo 26 sep 2012 - 8:12

Toen R. net een maandje oud was gaf een wildvreemde man hem een kus op zijn voorhoofd. Ik was te flabbergasted om te reageren, dat ging mijn echt te ver.
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Printje wo 26 sep 2012 - 8:13

Ow jeetje Steep dat zou mij ook veel te ver gaan!
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Steep wo 26 sep 2012 - 8:17

Ja, het was echt heel gek. Mijn man en ik zaten in het restaurant van zijn ouders en de laatste gasten gingen weg. We hadden geen woord gewisseld met die man en die loopt zo naar R. en mijn man (mijn man had 'm op schoot), buigt voorover en geeft hem een kus (ook echt zo'n natte bleeeh) en liep zo door.. Geen woord gezegd! Heel bizar..
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Tania wo 26 sep 2012 - 9:42

Knuffelen heb ik nog niet meegemaakt maar dat vind ik echt te ver gaan. J. geeft inmiddels zelf goed aan of hij het vervelend vindt als hij aangeraakt wordt, als dat zo is en mensen stoppen niet zeg ik er wat van. Bij M. vind ik het ook niet nodig maar zij vindt het wel grappig geloof ik dus een aai over d'r hand/wang/hoofd vind ik dan niet zo erg. J. vond het als baby niet echt fijn, mensen vonden het altijd raar als ik vroeg of ze het niet wilden doen.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast wo 26 sep 2012 - 9:44

Ik vind daar niks van, een aai over de bol of een kneepje in de wang vind ik dan ook helemaal niet erg. Mijn zoon geeft prima zelf aan of hij het leuk vindt of niet.

Gast
Gast

Bericht  *Troela* wo 26 sep 2012 - 9:47

Ik vind het helemaal niet zo erg. Kussen of knuffelen heb ik niet echt meegemaakt, maar gezellig kletsen, aai over de bol etc vind ik alleen maar leuk.
Op vakantie werd er wel met mijn dochtertje geknuffeld, dit was een serveerster in een restaurant waar we regelmatig zaten. Ze zorgde altijd dat er speelgoed bij ons tafeltje was, was altijd gezellig bezig tegen de kinderen en de laatste avond heeft ze echt even lekker geknuffeld met mijn dochtertje!

*Troela*
Prater
Prater

Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11

Bericht  Flower_L wo 26 sep 2012 - 19:57

Toen hij heel klein was vond ik het verschrikkelijk.
Nu vind ik best, zolang hijbzelf prima vindt. Hij krijgt vaak handjes of een aai over de bok.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Gast wo 26 sep 2012 - 20:03

Laatst was ik bij de bank en toen stopte een oude meneer een pink in de mond van mijn zoontje. :shock:

Ik ben huilend weggereden, vreselijk!

Maar toen zat ik ook nog vol met hormonen. Ik zou nu niet meer huilend vertrekken, ik zou hem echt flink de waarheid vertellen.

Gast
Gast

Bericht  Muppetje wo 26 sep 2012 - 20:04

Naja, Charlie, gatver, dat mensen dat doen zeg, bah

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  *Lookie* wo 26 sep 2012 - 21:50

Ik vind het net als jij ook leuk dat ze mijn kind zo schattig vinden, maar vind het wel vervelend als ze vervolgens aan hem zitten. En ook niet echt nodig. Maar dat zal wel de reactie zijn die schattige kindjes oproepen (al heb ik het zelf nog nooit gedaan bij vreemde kindjes)
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Parisienne wo 26 sep 2012 - 22:20

Zolang N. er geen problemen mee heeft vind ik het ook prima. Dan heb ik het niet over pinken in een mond van een baby stoppen of een speen uit de mond van een baby nemen, want zulke dingen bij voornamelijk baby's gaan inderdaad te ver!

Vorige week op vakantie in Turkije was N. 'de prinses van het hotel'. Het animatieteam en de obers.. iedereen was helemaal weg van haar. Zij vond het op haar beurt weer leuk om lekker gek met ze te doen. Ze vond alle aandacht prima en als ze het ge-aai en geknuffel zat was dan liet ze dat ook duidelijk merken. Ze liep met iedereen mee en met wat mensen van het animatieteam liet ik haar ook gerust even in de speeltuin spelen.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Sophiee wo 26 sep 2012 - 22:22

Ik zou er niet van gediend zijn. Helemaal nu mijn dochter nog zo klein is. Zou er dan ook zeker iets van zeggen. Heb het gelukkig nog niet meegemaakt. Alleen lieve opmerkingen en complimentjes gekregen.
Sophiee
Sophiee
Prater
Prater

Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11

Bericht  smooch wo 26 sep 2012 - 23:09

Muppetje schreef:Naja, Charlie, gatver, dat mensen dat doen zeg, bah

Nou inderdaad zeg, bah :O
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453

Bericht  Gast wo 26 sep 2012 - 23:25

Susan schreef:Ik stoor me er niet aan, dan heb ik geen leven meer. Y neemt meestal zelf het initiatief om met iedereen te knuffelen en overal op schoot te zitten, als we naar een theatershow zitten te kijken ploft ze rustig bij een wildvreemde papa op schoot omdat ze daar beter zicht heeft (en dan grijpen wij uiteraard wel in).

E kan ook wel lichamelijk zijn, maar dat zijn dan bijvoorbeeld zijn juffen, daar is hij wel vertrouwd mee.

Ahh dat klinkt wel heel erg lief! Ik kan het me ook voorstellen dat een kind denkt 'ja, maar daar zie ik meer' smile zonder er bij na te denken dat je dan bij een wildvreemde moet gaan zitten haha.

Gast
Gast

Bericht  Susan wo 26 sep 2012 - 23:26

Punk'd schreef:
Susan schreef:Ik stoor me er niet aan, dan heb ik geen leven meer. Y neemt meestal zelf het initiatief om met iedereen te knuffelen en overal op schoot te zitten, als we naar een theatershow zitten te kijken ploft ze rustig bij een wildvreemde papa op schoot omdat ze daar beter zicht heeft (en dan grijpen wij uiteraard wel in).

Ahh dat klinkt wel heel erg lief! Ik kan het me ook voorstellen dat een kind denkt 'ja, maar daar zie ik meer' Vreemden die aan je kind zitten... 561177 zonder er bij na te denken dat je dan bij een wildvreemde moet gaan zitten haha.

De vader vond het ook wel grappig, het kind van de vader vond het alleen niet zo... Vreemden die aan je kind zitten... 394967
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Paper Crown wo 26 sep 2012 - 23:36

Wauw, sommige dingen gaan echt te ver hoor, vingers in een babymondje stoppen dan ben je niet helemaal wijs! Maar soms zijn er ook moeders bij.. Nou die laten wel heel erg blijken dat je het kind niet eens mag aankijken! Waargebeurd verhaal: Was bij de slager en was dus aan het wachten tot mijn vlees gesneden werd, kwam er een moeder met een wagen binnen, zo'n onderstel met een maxicosi erop. Dus ik kijk naar het kind misschien wat langer dan een blik werpen maar het kind was zo schattig, ik sta op 2 meter afstand en die moeder keert zo met een rotkop de wagen zo om dat ik dus niet meer naar het kind kan kijken en kijkt me een beetje uitdagend aan en zegt ze op een zachte toon maar nog wel verstaanbaar voor mij tegen d'r moeder (?) 'Ik haat het als mensen zo lang kijken' Vreemden die aan je kind zitten... 1270000679
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Susan wo 26 sep 2012 - 23:40

Paper Crown schreef:Wauw, sommige dingen gaan echt te ver hoor, vingers in een babymondje stoppen dan ben je niet helemaal wijs! Maar soms zijn er ook moeders bij.. Nou die laten wel heel erg blijken dat je het kind niet eens mag aankijken! Waargebeurd verhaal: Was bij de slager en was dus aan het wachten tot mijn vlees gesneden werd, kwam er een moeder met een wagen binnen, zo'n onderstel met een maxicosi erop. Dus ik kijk naar het kind misschien wat langer dan een blik werpen maar het kind was zo schattig, ik sta op 2 meter afstand en die moeder keert zo met een rotkop de wagen zo om dat ik dus niet meer naar het kind kan kijken en kijkt me een beetje uitdagend aan en zegt ze op een zachte toon maar nog wel verstaanbaar voor mij tegen d'r moeder (?) 'Ik haat het als mensen zo lang kijken' Vreemden die aan je kind zitten... 1270000679

Dat is wel heel achterlijk, dan moet je lekker binnen blijven zitten of een juten zak over je kinderwagen heen trekken (niet vergeten er een gat in te knippen voor zuurstof).
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Paper Crown do 27 sep 2012 - 0:10

Susan schreef:
Paper Crown schreef:Wauw, sommige dingen gaan echt te ver hoor, vingers in een babymondje stoppen dan ben je niet helemaal wijs! Maar soms zijn er ook moeders bij.. Nou die laten wel heel erg blijken dat je het kind niet eens mag aankijken! Waargebeurd verhaal: Was bij de slager en was dus aan het wachten tot mijn vlees gesneden werd, kwam er een moeder met een wagen binnen, zo'n onderstel met een maxicosi erop. Dus ik kijk naar het kind misschien wat langer dan een blik werpen maar het kind was zo schattig, ik sta op 2 meter afstand en die moeder keert zo met een rotkop de wagen zo om dat ik dus niet meer naar het kind kan kijken en kijkt me een beetje uitdagend aan en zegt ze op een zachte toon maar nog wel verstaanbaar voor mij tegen d'r moeder (?) 'Ik haat het als mensen zo lang kijken' Vreemden die aan je kind zitten... 1270000679

Dat is wel heel achterlijk, dan moet je lekker binnen blijven zitten of een juten zak over je kinderwagen heen trekken (niet vergeten er een gat in te knippen voor zuurstof).

Ik was toen zelf nog niet zwanger, dus ik keek sowieso een beetje tja hoe zeg je dat, verlangend naar een pasgeboren baby. Ik raak babies niet aan hoor, hooguit even een aai over het voetje als ze voor me in de rij staan bij de supermarkt bijv, en naar me lachen, maar ik kan 't niet laten om te kijken. Dat kan toch geen kwaad? Wel waren ze Surinaams, nu weet ik dat deze mensen erg in het boze oog geloven maar goed, dan nog.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: