Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

zitten in kinderstoel vs los zitten

+3
Manderijn
Parel
Muppetje
7 plaatsers

Ga naar beneden

zitten in kinderstoel vs los zitten Empty zitten in kinderstoel vs los zitten

Bericht  Muppetje za 30 maa 2013 - 8:35

L doet heel erg zijn best om te gaan zitten. Het lukt nog niet, maar hij komt een eind met zijn situps Wink

Nu krijgt hij natuurlijk bijvoeding via Rapley, dus dan moet hij goed rechtop zitten. Dat gaat goed, hij zit stevig, valt niet opzij of zo. Soms neemt hij een duikvlucht naar voren, maar das meer omdat hij graag z'n tafelblad in z'n mond stopt, haha. Als het te erg wordt haal ik hem uit de stoel. Hij zit er denk ik drie keer per dag tien minuten max in, dat het wel goed.

Maar nu lees ik overal dat t pas moet als ze zelf kunnen zitten.... Maar ja, dat kan ie dus nog niet. Maar als ie zit zit ie wel goed.

Maak me nu wel n beetje zorgen om zijn rug...

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zitten in kinderstoel vs los zitten Empty Re: zitten in kinderstoel vs los zitten

Bericht  Parel za 30 maa 2013 - 8:46

Joh, ze hebben overal wel iets om over te zeuren hoor!
Van die 3x 10 minuten krijgt hij echt geen last van zijn rug, en als het niet gaat geeft hij dat wel aan, denk ik. Zolang je niet al met hem gaat fietsen, komt het best goed.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

zitten in kinderstoel vs los zitten Empty Re: zitten in kinderstoel vs los zitten

Bericht  Muppetje za 30 maa 2013 - 8:52

Parel schreef:Joh, ze hebben overal wel iets om over te zeuren hoor!
Van die 3x 10 minuten krijgt hij echt geen last van zijn rug, en als het niet gaat geeft hij dat wel aan, denk ik. Zolang je niet al met hem gaat fietsen, komt het best goed.

Haha, nee, dat ben ik zeer zeker nog niet van plan...

Al kan ik stiekem niet wachten (we hebben geen auto, dus het zou het allemaal wel makkelijker maken)

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zitten in kinderstoel vs los zitten Empty Re: zitten in kinderstoel vs los zitten

Bericht  Manderijn za 30 maa 2013 - 8:53

Zolang je het bij die paar minuten houd denk ik niet dat het kwaad kan. Wij deden het ook bij beide kinderen. Ik zou er alleen mee oppassen ze echt niet op de fiets mee te nemen als ze niet goed en lang zelfstandig kunnen zitten.

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

zitten in kinderstoel vs los zitten Empty Re: zitten in kinderstoel vs los zitten

Bericht  Sanne za 30 maa 2013 - 8:53

Eens met Parel. Ik denk dat 't weinig kwaad kan.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zitten in kinderstoel vs los zitten Empty Re: zitten in kinderstoel vs los zitten

Bericht  Pussycat za 30 maa 2013 - 8:54

En als hij teveel wiebelt of ''los'' zit eventueel een kussentje is de rug ter ondersteuning of een doek ofzo?

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zitten in kinderstoel vs los zitten Empty Re: zitten in kinderstoel vs los zitten

Bericht  studiebol za 30 maa 2013 - 8:54

Hier konden ze niet zelf zitten maar als ik ze neer zetten vonden ze het geweldig en konden ze dat super goed en goed volhouden.

Je moet je er echt niet te druk om maken ik denk dat er niks aan de hand is als je het bij die korte momenten laat.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zitten in kinderstoel vs los zitten Empty Re: zitten in kinderstoel vs los zitten

Bericht  Muppetje za 30 maa 2013 - 8:58

Neerzetten op de grond heb ik eigenlijk nog nooit geprobeerd, alleen in de stoel. En op schoot zit ie ook heel stevig zonder al te veel steun

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zitten in kinderstoel vs los zitten Empty Re: zitten in kinderstoel vs los zitten

Bericht  Lejow za 30 maa 2013 - 10:21

Met zelf zitten bedoelen ze dat ze zelfstandig los kunnen zitten.
Dus niet zelf vanuit lig naar zit, maar dat ze gewoon redelijk blijven zitten als jij ze neerzet.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

zitten in kinderstoel vs los zitten Empty Re: zitten in kinderstoel vs los zitten

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum