Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat is dit? Beetje jammer...

+17
Discordia
SoGood
Kowalski
Rush
Susan
Magenta
Sterre
Caresses
Melis_je
luisa
Antibes
Polly
Minx
Lady4
Kaboutertje
JD
ExpressoB
21 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Wat is dit? Beetje jammer... - Pagina 4 Empty Re: Wat is dit? Beetje jammer...

Bericht  Gast wo 26 sep 2012 - 4:48

Eens met PB.

(en ja, je vraagt of erover opgehouden kan worden, maar ik zeg het even omdat je eerder zei dat je je er niet van bewust was omdat niemand het ooit had gezegd :-))

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast wo 26 sep 2012 - 4:53

Beetje onbeleefd om niet er ff op terug te komen als je excuses aanbiedt, PB.smile Dank je wel, maar dat is niet nodig, hoor. Het is mijn eigen onzekerheid en omdat ik weet dat dit een gevoelige snaar is, gaf ik het aan.

@Rood: ik formuleerde dat anders, maar maakt niet uit. Ik hou er idd liever over op.smile

Gast
Gast

Bericht  Bazinga wo 26 sep 2012 - 8:13

Misschien straal je gewoon wat armoedigs uit..

Ghehehehe ik lig in een deuk, omdat ik je nu met je ogen zie rollen haha. Ik zou ook niet weten of 't aan je kleurtje ligt (Of dat nu je huidkleurtje is of je lippenstiftkleur) maar misschien straal jij ook iets uit? Dat je je ongemakkelijk voelt oid.. En dat mensen daardoor ook denken dat je ergens niet 'hoort'?

Zelf herken ik 't niet, heb nooit 't idee gehad, dat iemand me niet wilt helpen of zo, maar misschien heb ik gewoon een arrogant bord voor m'n kop en denk ik dat iedereen me wilt helpen..
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  Gast wo 26 sep 2012 - 9:10

Ja maar je vraagt toch hoe het komt? En dan geeft iemand antwoord, en dan moet diegene daar over ophouden. Ik zeg niet dat het aan je lippenstift ligt hoor, want heb nog nooit een foto van je gezien met lichte lippenstift smile Maar je vraagt hoe het komt, en dan is het een beetje gek dat mensen dat eigenlijk niet mogen zeggen.

Gast
Gast

Bericht  Susan wo 26 sep 2012 - 9:13

Carrie schreef:Ja maar je vraagt toch hoe het komt? En dan geeft iemand antwoord, en dan moet diegene daar over ophouden. Ik zeg niet dat het aan je lippenstift ligt hoor, want heb nog nooit een foto van je gezien met lichte lippenstift Wat is dit? Beetje jammer... - Pagina 4 561177 Maar je vraagt hoe het komt, en dan is het een beetje gek dat mensen dat eigenlijk niet mogen zeggen.

Ja oké, maar als je iets vraagt kan het nog steeds wel zo zijn dat je bepaalde antwoorden erg onterecht vindt en daar boos om wordt.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Antibes wo 26 sep 2012 - 9:15

Susan schreef:
Carrie schreef:Ja maar je vraagt toch hoe het komt? En dan geeft iemand antwoord, en dan moet diegene daar over ophouden. Ik zeg niet dat het aan je lippenstift ligt hoor, want heb nog nooit een foto van je gezien met lichte lippenstift Wat is dit? Beetje jammer... - Pagina 4 561177 Maar je vraagt hoe het komt, en dan is het een beetje gek dat mensen dat eigenlijk niet mogen zeggen.

Ja oké, maar als je iets vraagt kan het nog steeds wel zo zijn dat je bepaalde antwoorden erg onterecht vindt en daar boos om wordt.

Snap prima dat Nour beetje geirriteerd raakt als er over doorgegaan wordt als ze het zelf al soort van verworpen heeft.. Maar als je zo'n topic opent en openlijk de vraag stelt waardoor het komt. En iemand heeft daar een idee over (en dat iemand dat idee heeft, kan best inhouden dat er ergens anders een winkelmedewerkster datzelfde idee had) en oppert dat, dan vind ik niet dat je die persoon daar echt op aan kunt spreken.

Dat even los van het feit dat ik het ook niet echt subtiel verwoord vond.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Gast wo 26 sep 2012 - 9:25

Susan schreef:

Dat is zo, je kunt het er niet mee eens zijn.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 26 sep 2012 - 9:40

Carrie schreef:Ja maar je vraagt toch hoe het komt? En dan geeft iemand antwoord, en dan moet diegene daar over ophouden. Ik zeg niet dat het aan je lippenstift ligt hoor, want heb nog nooit een foto van je gezien met lichte lippenstift smile Maar je vraagt hoe het komt, en dan is het een beetje gek dat mensen dat eigenlijk niet mogen zeggen.

De manier waarop dit werd geopperd vond ik niet bepaald fijn geformuleerd en dat gaf Minx ook zelf toe. Op foto's heb je het nooit gezien en in het echt ook niet dan, neem ik aan - je hebt mij onlangs zelfs nog gezien en als het zo op zou vallen, was het jou zeker opgevallen, denk ik. Aangezien jij goed weet hoe je je op moet maken en ik voor foto's niet snel ff van lipgloss/lipstick wissel.smile

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 26 sep 2012 - 10:17

Niet, ook niet stiekem voor een foto? :p Nee klopt heb het in het echt nooit gezien bij je, dan was het me zeker opgevallen inderdaad.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 26 sep 2012 - 10:20

Het is natuurlijk niet leuk dat iemand je zo behandeld maar waar het nu van komt is en blijft speculeren natuurlijk. Misschien was het pech, had iemand z'n dag niet of ligt het inderdaad aan je uiterlijk. Ik zou het de volgende keer gewoon vragen. Volgens mij ben je daar mondig genoeg voor smile

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 26 sep 2012 - 10:21

Carrie schreef:Niet, ook niet stiekem voor een foto? :p Nee klopt heb het in het echt nooit gezien bij je, dan was het me zeker opgevallen inderdaad.

Betrapt!Wink

Gast
Gast

Bericht  Slakje wo 26 sep 2012 - 20:07

Ik werk zelf als verkoopster en denk dat niet eens bij mensen. Wie weet heeft een bepaald persoon er gewoon voor gespaard...
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12

Bericht  Gast wo 26 sep 2012 - 21:54

Slakje schreef:Ik werk zelf als verkoopster en denk dat niet eens bij mensen. Wie weet heeft een bepaald persoon er gewoon voor gespaard...

Ik kan me nog best voorstellen dat een verkoopmedewerker soms iets denkt bij een klant, maar om het zo te uiten is weer een heel ander verhaal.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: