Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Jammer!

+14
Roze Roos
Suus
loura
Blond
Lady4
Phileine
Tullow
Susan
Pien
Inge
RYW
Monte
Sarah1985
VeryCherry
18 plaatsers

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Jammer! Empty Jammer!

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 10:36

Ik wil toch even kwijt dat ik het zo jammer vind dat men hun foto's zo snel verwijderd.

Dat je een foto niet op het forum wilt laten staan, snap ik heel goed. Maar fototopics zijn niks meer aan, sommige verwijderen hem na 5 minuten tot een uur al. Je ziet alleen maar sterretjes! Dat was vroeger helemaal niet aan de orde.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jammer! Empty Re: Jammer!

Bericht  VeryCherry wo 16 maa 2011 - 10:37

Ik verwijder alleen de foto's van mijn zoontje, de rest laat ik gewoon staan.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jammer! Empty Re: Jammer!

Bericht  Sarah1985 wo 16 maa 2011 - 10:37

ja dat is idd erg jammer, vaak is de helft van z'n topic zonder foto's
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jammer! Empty Re: Jammer!

Bericht  Monte wo 16 maa 2011 - 10:38

Is ook jammer. Ik vind dat je dan gewoon geen foto moet posten, nu staat het zo lullig.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Jammer! Empty Re: Jammer!

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 10:38

VeryCherry schreef:Ik verwijder alleen de foto's van mijn zoontje, de rest laat ik gewoon staan.

Je hoeft je ook niet te verantwoorden ofzo hoor Very Happy Van je zoontje snap ik trouwens heel goed. Vind het gewoon jammer dat de helft van zo'n topic vaak al leeg is als ik hem open. Niks aan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jammer! Empty Re: Jammer!

Bericht  RYW wo 16 maa 2011 - 10:38

Vind ik ook wel eens jammer. Ik plaats zelf geen foto's, maar ik kan me er ergens wel iets bij voorstellen als het zoals VC om je kind gaat bijvoorbeeld.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jammer! Empty Re: Jammer!

Bericht  Inge wo 16 maa 2011 - 10:39

Vind ik idd ook jammer
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jammer! Empty Re: Jammer!

Bericht  VeryCherry wo 16 maa 2011 - 10:39

Is inderdaad wel jammer, kijk als het foto's van je kind zijn snap ik het, doe ik zelf ook, maar foto's van mezelf zwerven overal al, dan kan het forum er ook nog wel bij Wink
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jammer! Empty Re: Jammer!

Bericht  Pien wo 16 maa 2011 - 10:40

eens...

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jammer! Empty Re: Jammer!

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 10:40

Jen_ schreef:Ik wil toch even kwijt dat ik het zo jammer vind dat men hun foto's zo snel verwijderd.

Dat je een foto niet op het forum wilt laten staan, snap ik heel goed. Maar fototopics zijn niks meer aan, sommige verwijderen hem na 5 minuten tot een uur al. Je ziet alleen maar sterretjes! Dat was vroeger helemaal niet aan de orde.


Ik vind het ook jammer. Dat je ze uiteindelijk verwijderd ok maar idd sommige al na een half uur ofzo of als er niet snel genoeg een reactie komt. En dan zegt iedereen weer 'ooooh jammer, ik heb hem gemist!'' en plaatsen ze hem weer en verwijderen ze hem weer na tien minuten en komt de volgende 'oooooh jammer ik heb hem gemist!' And so on... Zo stom :P.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jammer! Empty Re: Jammer!

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 10:41

Ik snap best dat mensen hun foto's verwijderen, dat doe ik ook wel eens.

Maar na vijf minuten (of zelfs een uurtje) vind ik best wel overdreven, dan heeft amper iemand het gezien.
Dan bekijk je daarna zo'n topic echt alleen maar met sterretjes.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jammer! Empty Re: Jammer!

Bericht  Susan wo 16 maa 2011 - 10:44

Laatst zat ik in een topic, daar had iemand een foto van haar positieve zwangerschapstest geplaatst en weer verwijderd. Niet dat ik die test per se had willen zien, maar ik dacht wel: waarom in godsnaam? confused Ben je dan bang dat iemand jouw zwangerschapstest daarin herkent of zo?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jammer! Empty Re: Jammer!

Bericht  Pien wo 16 maa 2011 - 10:45

Susan schreef:Laatst zat ik in een topic, daar had iemand een foto van haar positieve zwangerschapstest geplaatst en weer verwijderd. Niet dat ik die test per se had willen zien, maar ik dacht wel: waarom in godsnaam? confused Ben je dan bang dat iemand jouw zwangerschapstest daarin herkent of zo?

dat heb ik idd ook gezien!! toen dacht ik precies hetzelfde als wat jij hier nu zegt...

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jammer! Empty Re: Jammer!

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 10:45

Zusje van Bert schreef:
Jen_ schreef:Ik wil toch even kwijt dat ik het zo jammer vind dat men hun foto's zo snel verwijderd.

Dat je een foto niet op het forum wilt laten staan, snap ik heel goed. Maar fototopics zijn niks meer aan, sommige verwijderen hem na 5 minuten tot een uur al. Je ziet alleen maar sterretjes! Dat was vroeger helemaal niet aan de orde.


Ik vind het ook jammer. Dat je ze uiteindelijk verwijderd ok maar idd sommige al na een half uur ofzo of als er niet snel genoeg een reactie komt. En dan zegt iedereen weer 'ooooh jammer, ik heb hem gemist!'' en plaatsen ze hem weer en verwijderen ze hem weer na tien minuten en komt de volgende 'oooooh jammer ik heb hem gemist!' And so on... Zo stom :P.

Ja ik vind het echt STOM! Plaats dan lekker geen foto's als je zo bang bent dat anderen je herkennen.

@Marin ik verwijder ook foto's. Upload ze vanuit een speciaal yesmapje op Photobucket en eens in de zoveel tijd gooi ik het mapje leeg.


Laatst aangepast door Jen_ op wo 16 maa 2011 - 10:47; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jammer! Empty Re: Jammer!

Bericht  RYW wo 16 maa 2011 - 10:46

Susan schreef:Laatst zat ik in een topic, daar had iemand een foto van haar positieve zwangerschapstest geplaatst en weer verwijderd. Niet dat ik die test per se had willen zien, maar ik dacht wel: waarom in godsnaam? confused Ben je dan bang dat iemand jouw zwangerschapstest daarin herkent of zo?

Seriously?

Wat voor zwangerschapstest was dat dan? Stond er op 'Gefeliciteerd MIEN DE VRIES, u bent ZWANGERRRR!' ofzo?

Ja, dat vind ik ook behoorlijk overdreven eigenlijk.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jammer! Empty Re: Jammer!

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 10:47

Oh ja dat is wel handig Jen!

Ik heb meestal de foto al op FB staan, en dan kopieer ik vanaf daar. En dan na een paar dagen haal ik 't weg.

Als iemand kwaad wil, kan ie echt wel van te voren die foto kopieren, maar iig geeft het me wel een prettig gevoel dat het er niet eeuwig op blijft staan. En na een paar dagen ziet toch niemand het meer. Dat vind ik het meest logische.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jammer! Empty Re: Jammer!

Bericht  Monte wo 16 maa 2011 - 10:47

Susan schreef:Laatst zat ik in een topic, daar had iemand een foto van haar positieve zwangerschapstest geplaatst en weer verwijderd. Niet dat ik die test per se had willen zien, maar ik dacht wel: waarom in godsnaam? confused Ben je dan bang dat iemand jouw zwangerschapstest daarin herkent of zo?

Misschien dat diegene denk dat er bekende meelezen en ontdekken dat ze zwanger is en het die mensen nog niet heeft verteld. Ja er zijn mensen die deze logica hebben :P
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Jammer! Empty Re: Jammer!

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 10:48

Ik haal bijv regelmatig mijn account bij PhotoBucket leeg, waardoor de foto's hier ook vervallen (bijv een echo van paar weken terug). En dat is dan jammer, maar ga ze daarvoor niet laten staan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jammer! Empty Re: Jammer!

Bericht  Susan wo 16 maa 2011 - 10:48

RYW schreef:

Seriously?

Wat voor zwangerschapstest was dat dan? Stond er op 'Gefeliciteerd MIEN DE VRIES, u bent ZWANGERRRR!' ofzo?

Ja, dat vind ik ook behoorlijk overdreven eigenlijk.

Ja, of een heel geavanceerde die op basis van de urine een foto van het kind-in-wording genereert.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jammer! Empty Re: Jammer!

Bericht  Susan wo 16 maa 2011 - 10:49

Monte schreef:
Misschien dat diegene denk dat er bekende meelezen en ontdekken dat ze zwanger is en het die mensen nog niet heeft verteld. Ja er zijn mensen die deze logica hebben :P

Ja maar dat zouden ze dan toch wel ontdekken, want uit de rest van het topic bleek wel vrij duidelijk dat ze zwanger was. Volgens mij had ze ook een ticker.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jammer! Empty Re: Jammer!

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 10:51

Toen dit forum er net was postte juist veel meer mensen foto's en voelde men zich blijkbaar vrijer. Foto's blijven nu inderdaad niet zo lang meer staan.

Ik haal foto's in het dag- en nachtcafe wel snel weer weg, maar vooral omdat het dan om foto's gaat die ik even aan de meiden daar wil laten zien en bij het gespreksonderwerp horen en voor anderen ook niet boeiend zijn. Die topics gaan snel en als je daar je foto's te lang laat staan komen ze in een gesloten deel te staan en kun je hem zelf niet meer verwijderen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jammer! Empty Re: Jammer!

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 10:51

Monte schreef:
Susan schreef:Laatst zat ik in een topic, daar had iemand een foto van haar positieve zwangerschapstest geplaatst en weer verwijderd. Niet dat ik die test per se had willen zien, maar ik dacht wel: waarom in godsnaam? confused Ben je dan bang dat iemand jouw zwangerschapstest daarin herkent of zo?

Misschien dat diegene denk dat er bekende meelezen en ontdekken dat ze zwanger is en het die mensen nog niet heeft verteld. Ja er zijn mensen die deze logica hebben :P
Of omdat je via die foto op een persoonlijke site komt?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jammer! Empty Re: Jammer!

Bericht  Susan wo 16 maa 2011 - 10:54

Jen_ schreef:Ik wil toch even kwijt dat ik het zo jammer vind dat men hun foto's zo snel verwijderd.

Dat je een foto niet op het forum wilt laten staan, snap ik heel goed. Maar fototopics zijn niks meer aan, sommige verwijderen hem na 5 minuten tot een uur al. Je ziet alleen maar sterretjes! Dat was vroeger helemaal niet aan de orde.


Nu ik erover nadenk, heel vroeger kon je volgens mij na een bepaalde tijd je bericht niet meer aanpassen, dus dan kon je je foto ook niet meer zo makkelijk weghalen, hooguit van Photobucket of waar je 'm ook op had staan.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jammer! Empty Re: Jammer!

Bericht  Monte wo 16 maa 2011 - 10:54

Smikkell schreef:
Monte schreef:
Susan schreef:Laatst zat ik in een topic, daar had iemand een foto van haar positieve zwangerschapstest geplaatst en weer verwijderd. Niet dat ik die test per se had willen zien, maar ik dacht wel: waarom in godsnaam? confused Ben je dan bang dat iemand jouw zwangerschapstest daarin herkent of zo?

Misschien dat diegene denk dat er bekende meelezen en ontdekken dat ze zwanger is en het die mensen nog niet heeft verteld. Ja er zijn mensen die deze logica hebben :P
Of omdat je via die foto op een persoonlijke site komt?
Slim nerd
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Jammer! Empty Re: Jammer!

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 10:54

Oja dat mensen hun teksten weer deleten vind ik ook vrij irritant. Nogmaals, dat gebeurde vroeger helemaal niet!

@ Marin, ja vind dat een hele handige manier, zo hoef ik niet te onthouden waar mijn foto's staan, en alle topics te openen om mijn foto weg te halen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jammer! Empty Re: Jammer!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum