Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

had ik mn mond moeten houden??

+19
vlinder-2011
Caro
Fearie
Aletta
marjoleinnn
Ella
SoGood
Le Chat Noir
Moon
RYW
Paper Crown
Lady4
Magenta
Orchidee
Susan
Filoria
Discordia
Star007
JD
23 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

had ik mn mond moeten houden?? - Pagina 4 Empty Re: had ik mn mond moeten houden??

Bericht  Viva do 27 sep 2012 - 22:07

Janedoe, als het gesprek echt zo over vreemdgaan ging, en hij jouw vriend ook zat af te kraken daarom, had ik het er ook zeker uitgefloept!
Dit was dan echt zo'n goed moment waarop je er, tegenover hem, over zou kunnen beginnen.
Heeft de bedrogen-vriendin al een reactie tegenover jou of andere vriendinnen gegeven?

(Mijn dochtertje zit er doorheen te praten heel de tijd, dus een betere reactie kan ik even niet typen)
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

had ik mn mond moeten houden?? - Pagina 4 Empty Re: had ik mn mond moeten houden??

Bericht  Jeanette do 27 sep 2012 - 22:54

Tsjee, ik zou het ook verteld hebben hoor. Had ze jou maar niet in vertrouwen moeten nemen en het voor zichzelf moeten houden.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  iloverose vr 28 sep 2012 - 8:32

Ik zou het ook vertelen zij zadelt jou op met een leugen waar je niet om gevraagt heb ...
iloverose
iloverose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 467
Punten : 470
Registratiedatum : 10-08-12

Bericht  Minx vr 28 sep 2012 - 8:35

Volg het topic al eigenlijk van het begin af aan maar nog geen reactie geplaatst. Als het in zo'n gesprek was gegaan had ik het ook gezegd.

Had je het anders op een andere manier aangepakt?
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  RYW vr 28 sep 2012 - 8:37

Viva schreef:Janedoe, als het gesprek echt zo over vreemdgaan ging, en hij jouw vriend ook zat af te kraken daarom, had ik het er ook zeker uitgefloept!
Dit was dan echt zo'n goed moment waarop je er, tegenover hem, over zou kunnen beginnen.
Heeft de bedrogen-vriendin al een reactie tegenover jou of andere vriendinnen gegeven?

(Mijn dochtertje zit er doorheen te praten heel de tijd, dus een betere reactie kan ik even niet typen)

Nou inderdaad, de hypocriet, dat zou ik ook niet kunnen laten, denk ik. Ik ben ook wel benieuwd wat de status nu is...
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076

Bericht  JD vr 28 sep 2012 - 8:43

Daar ben ik weer smile

Ja het gesprek ging zo, dus ik kon het écht niet meer aanhoren hoe hij mijn vriend liep af te kraken om iets wat hij zelf ook doet/heeft gedaan.

Als het niet zo was gelopen was ik eerst naar de vriendin gegaan die me haar geheim heeft verteld, om haar te zeggen dat ik er niet meer mee kon leven (klinkt wel erg zwaar zo), en dat ze het moest gaan vertellen. Als ze het dan niet had gedaan, had ik het gedaan.

De status tussen mijn vriendin en haar vriend is op dit moment zo dat ze samen verder gaan. Zo ziet het er nu tenminste uit...al heeft ze nog wel haar twijfels, en zal hij ontzettend zijn best moeten doen om haar vetrouwen terug te winnen.

Wat betreft de boze vriendin en mij is er weinig veranderd. Ik heb niks meer gehoord op mijn mail, weet alleen dat ze ontzettend bij mijn andere vriendinnen loopt te slijmen, en met ze af wil spreken. Ik denk gewoon om ze aan haar kant te krijgen ofzo.
Ik vind het nogal kinderachtig, en ga echt niet extra mijn best doen...als het echte vriendinnen zijn hoef ik mijn best daar niet voor te doen.

Dus dat is een beetje hoe het nu is....
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  RYW vr 28 sep 2012 - 9:01

Verstandig van je, dat je niet meespeelt met dat spelletje van haar. Zij is toch niet het slachtoffer? Wat vinden de overige vriendinnen van de situatie eigenlijk?
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076

Bericht  JD vr 28 sep 2012 - 9:09

RYW schreef:Verstandig van je, dat je niet meespeelt met dat spelletje van haar. Zij is toch niet het slachtoffer? Wat vinden de overige vriendinnen van de situatie eigenlijk?

Die houden zich een beetje op de vlakte. Moet ook eerlijk zeggen dat ik ze nog niet persoonlijk heb gesproken sinds het verhaal uit is gekomen. drukke week gehad, dus weinig contact....

JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: