IJzersmaak in de mond na medicatie
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
IJzersmaak in de mond na medicatie
Gisteren heb ik na een nacht pijn gehad te hebben een wortelkanaal behandeling gehad bij de tandarts. Hierbij heb ik ook een antibiotica gekregen (een heftige kuur aangezien die ook voor mensen is met een hersenvliesonsteking, luchtwegeninfectie, longonsteking en de ziekte van lyme). Ik heb nu 4 pillen geslikt en heb nu steeds een ijzersmaak in mijn mond. Zou dit kwaad kunnen?
Moon- Fluisteraar
- Aantal berichten : 383
Punten : 445
Registratiedatum : 17-11-10
Re: IJzersmaak in de mond na medicatie
Komt dat niet van het bloed door de behandeling?
Gigi_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 447
Punten : 505
Registratiedatum : 07-12-10
Nee, want ik bloed verder niet meer in mijn mond. En ik heb het pas sinds vandaag gekregen (na het slikken van 3 pillen).Gigi_ schreef:Komt dat niet van het bloed door de behandeling?
Als bijwerking staat het er overigens niet bij.
In het verleden heb ik het wel eens met een antibiotica gehad dat ik een ijzersmaak kreeg en mijn urine de kleur van thee had zegmaar. Toen moest ik meteen stoppen. Ik was toen al wel wat verder met de kuur.
Moon- Fluisteraar
Volgens internet zou het wel een onschuldige bijwerking kunnen zijn.
Maar anders even de huisartsenpost bellen en vragen?
Gigi_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 447
Punten : 505
Registratiedatum : 07-12-10
Gigi_ schreef:Volgens internet zou het wel een onschuldige bijwerking kunnen zijn.
Bedankt voor het opzoeken.
Als het nog zo blijft zal ik maandag de arts wel bellen. Ik vind het nu dan niet dringend genoeg om dit in het weekend te doen denk ik..
Moon- Fluisteraar
Ik heb het ook weleens gehad, met medicijnen voor de Helicobacter pylori bacterie. Erg vervelend!
Gast- Gast
Ik krijg van bepaalde antibiotica's ook een hele vieze smaak in mijn mond. Zo erg dat ik bang ben dat je het ruikt en dat ik er bijna misselijk van wordt. Kan dan wel de hele dag op kaugom/mentos blijven sabbelen.
Ik heb toen de HA gebeld, en die zei dat het gewoon 1 van de bijwerkingen was, waar ik dus helaas last van had.
Ik heb toen de HA gebeld, en die zei dat het gewoon 1 van de bijwerkingen was, waar ik dus helaas last van had.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Oh, nu ik de reacties lees ga ik morgen dan ook niet bellen haha!
Zolang ik niet nog meer bijwerkingen heb laat ik het dan gewoon zo. Het hoort er dan blijkbaar (even) bij.
Thanks!
Zolang ik niet nog meer bijwerkingen heb laat ik het dan gewoon zo. Het hoort er dan blijkbaar (even) bij.
Thanks!
Moon- Fluisteraar
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: