Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een hele nacht niet slapen. Slecht?

+8
Gympie
Caroow
Twellie
Tazz
Esperanza
Susan
Jerry
Jilke
12 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Een hele nacht niet slapen. Slecht? Empty Een hele nacht niet slapen. Slecht?

Bericht  Gast do 20 sep 2012 - 14:58

Ik ben niet heel erg moe, nja wel een beetje. Maar ik wil gewoon nog niet naar bed en zit al uren en uren achter de laptop thee te tanken.

Is dat slecht, een nacht overslaan? Ik heb voor morgen de hele dag niks gepland dus als ik te moe wordt kan ik alsnog overdag ff n half uurtje slaap pakken.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Een hele nacht niet slapen. Slecht? Empty Re: Een hele nacht niet slapen. Slecht?

Bericht  Jilke do 20 sep 2012 - 15:57

Ik lig ook al zowat de hele nacht wakker, jetlag Sad ben ook echt klaarwakker.

Lijkt me niet dat het voor een keer veel kwaad kan, je voelt je hooguut minder fijn morgen overdag.
Zou het alleen niet regelmatig doen.
Jilke
Jilke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10

Een hele nacht niet slapen. Slecht? Empty Re: Een hele nacht niet slapen. Slecht?

Bericht  Gast do 20 sep 2012 - 15:58

Is de eerste, en hoop ook de laatste keer. Ik hoop dat ik vandaag de dag doorkom.

Een hele nacht niet slapen. Slecht? 561177

Gast
Gast

Bericht  Jilke do 20 sep 2012 - 16:02

Ik ook haha. Net al een uur beneden gezeten, maar ben toch maar weer in bed gaan liggen. Rust ik misschien toch een beetje uit.

Intussen op zoek naar een lekker nasi met gehakt recept smile moet toch wat doen.
Jilke
Jilke
Prater
Prater

Bericht  Gast do 20 sep 2012 - 16:09

Ik ben vacatures aan het zoeken, hoe erg is dat. Haha.

Gast
Gast

Bericht  Jilke do 20 sep 2012 - 16:13

Haha en dat om kwart over vijf! Normaal sta ik nu op, heb vakantie nu.
Jilke
Jilke
Prater
Prater

Bericht  Jerry do 20 sep 2012 - 19:28

En als je dan gewoon eens in je bed gaat liggen, val je dan niet vanzelf in slaap? Het lijkt me niet heel gezond om 'zomaar' een nachtje over te slaan. Overigens zit er in thee theïne, wat een beetje hetzelfde werkt als cafeïne, maar veel minder sterk is. Dus in 't vervolg niet zoveel thee drinken en gewoon je bed in! :P
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Susan do 20 sep 2012 - 20:13

Je zult er niks van krijgen, denk ik.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gast do 20 sep 2012 - 20:29

Susan schreef:Je zult er niks van krijgen, denk ik.

Weet ik wel zeker. Wink Zo vaak een nacht overgeslagen - door stappen of iets anders. Nog steeds gebeurt dat wel eens, hooguit wat sloom de dag erna.

Gast
Gast

Bericht  Esperanza do 20 sep 2012 - 20:30

Ik denk dat je alleen vandaag erg moe zult zijn. Om je ritme niet al te veel in de war te gooien zou ik overdag zo min mogelijk slapen (misschien ergens een uurtje of zo) en dan vanavond gewoon op tijd naar bed gaan.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  Gast do 20 sep 2012 - 20:35

Ah joh, zo erg is dat ook allemaal niet hoor, je gaat er niet dood aan. Kan een keer gebeuren toch, no worries.

Gast
Gast

Bericht  Jerry do 20 sep 2012 - 20:44

Moet stiekem wel een beetje lachen om 'je gaat er niet dood aan, dus het is niet slecht voor je'. Gelukkig is doodgaan niet de maatstaf voor alles wat slecht voor je is :P
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112

Bericht  Gast do 20 sep 2012 - 21:20

Kom op, ik denk dat je meer gezond verstand hebt dan dit toch? Of wil je gewoon even laten weten dat je een nachtje doorhaalt?

Nee, goed is het niet voor je, je gaat er inderdaad ook niet dood aan. Ik vraag me wel af waarom je dat in vredesnaam zou doen, ik kan het me nog voorstellen wanneer je een feestje hebt ofzo, maar waarom zou je een hele nacht achter een laptop blijven zitten?

Gast
Gast

Bericht  Susan do 20 sep 2012 - 21:21

Jerry schreef:Moet stiekem wel een beetje lachen om 'je gaat er niet dood aan, dus het is niet slecht voor je'. Gelukkig is doodgaan niet de maatstaf voor alles wat slecht voor je is Een hele nacht niet slapen. Slecht? 253468018

Alsof je niet snapt wat iemand daarmee bedoelt. Een hele nacht niet slapen. Slecht? 394967
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Tazz do 20 sep 2012 - 21:32

Je mag alleen daarna niet gaan auto rijden. Er is bewezen (was pas nog op tv) dat als je een hele nacht niet geslapen hebt dat hetzelfde effect heeft al alcohol. Je bent dat soort van aangeschoten.
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Twellie do 20 sep 2012 - 21:33

Ik deed het in mijn tienerjaren wel eens met stappen, meestal redde ik het dan wel tot een uur of drie 's middags en dan werd ik ineens doodmoe.

In de tijd dat de jongste hier net geboren was en mijn oudste steeds ziek, heb ik ook vaak nachten zo goed als niet geslapen.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  Gast do 20 sep 2012 - 21:33

Tazz schreef:Je mag alleen daarna niet gaan auto rijden. Er is bewezen (was pas nog op tv) dat als je een hele nacht niet geslapen hebt dat hetzelfde effect heeft al alcohol. Je bent dat soort van aangeschoten.

Tja, dat is dan weer lastig als ik nachtdienst heb. smile Zal toch echt naar huis moeten en de eerste nacht heb ik dan ook een dag en een nacht niet geslapen, dat is ook zo goed als een nachtje doorhalen. (al ga ik dan overdag wel even een uurtje slapen vooraf)

Gast
Gast

Bericht  Caroow do 20 sep 2012 - 21:38

Tazz schreef:Je mag alleen daarna niet gaan auto rijden. Er is bewezen (was pas nog op tv) dat als je een hele nacht niet geslapen hebt dat hetzelfde effect heeft al alcohol. Je bent dat soort van aangeschoten.

Ik word ook altijd zo melig en vrolijk als ik minder dan 2 uur heb geslapen. Ik stort alleen wel in als ik thuis kom uit het werk. Echt een hele nacht niet slapen en ook niet in bed liggen is gelukkig al heel wat jaar geleden.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208

Bericht  Gast do 20 sep 2012 - 21:41

In thee zit wel theïne, twee kopjes thee staan gelijk aan één kopje koffie, dus denk daar wel om smile

Gast
Gast

Bericht  Gast do 20 sep 2012 - 21:42

Ik slaap regelmatig nachten niet (lig wel in bed) maar zal de volgende dag toch echt aan het werk moeten. Voel me dan ook niet echt suf ofzo.

Gast
Gast

Bericht  Tazz do 20 sep 2012 - 22:16

Ja dat zeiden ze daar ook. Je voelt ook niet zo, en misschien voel je je wel gewoon goed. Maar je reactievermogen wordt een stuk minder. Ik heb het hier dan om 24 uur geen slaap. Als jij nog een dutje van een uurtje doet dan geldt dit dus niet.

Je kunt niet langer dan 3 dagen zonder slaap; daarna stort je volledig in. Wel kunnen korte dutjes de gevolgen van het slaapgebrek verminderen: als je bijvoorbeeld per nacht 1,5 uur slaapt, valt de bijl niet na 3 maar pas na 6 dagen.
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Bericht  Gast do 20 sep 2012 - 22:23

Tazz schreef:Ja dat zeiden ze daar ook. Je voelt ook niet zo, en misschien voel je je wel gewoon goed. Maar je reactievermogen wordt een stuk minder. Ik heb het hier dan om 24 uur geen slaap. Als jij nog een dutje van een uurtje doet dan geldt dit dus niet.

Nu toch maar besloten met een collega mee te rijden want ik heb vanmiddag een overleg waar ik 2 uur heen moet rijden (en terug).

Gast
Gast

Bericht  Gast do 20 sep 2012 - 22:27

Als ik niet meer mocht autorijden als ik een nacht niet had geslapen, dan was ik vaak ziek gemeld geweest. Ik heb hele perioden gehad waarbij ik nachtenlang wel in bed lag, maar niet kon slapen en er maar vroeg uitging om koffie te drinken en langzaam aan me gereed maken voor de dag. Het enige wat ik ervan kreeg was een witte kop en continu de vraag of ik me wel goed voelde. Een hele nacht niet slapen. Slecht? 394967

Gast
Gast

Bericht  Tazz do 20 sep 2012 - 22:29

Heel verstandig smile

Carpoolen is sowieso gezellliger en beter voor het milieu Wink
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Bericht  Gympie vr 21 sep 2012 - 4:41

Ik kan echt niet tegen een nacht zonder slaap. Ik voel me dan inderdaad alsof ik aangeschoten ben en heb een veel trager reactievermogen.
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: