Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Slecht slapen

Ga naar beneden

Slecht slapen Empty Slecht slapen

Bericht  Gast zo 8 jan 2012 - 17:46

Hoi meiden,

Op het moment slaap ik ontzettend slecht. Ik ga rond half elf naar bed, word tussen half 3 en 3 wakker en doe dan echt geen oog meer dicht. Ík lig maar te draaien en wordt pas moe tegen de tijd dat ik er weer uit moet. Mijn vriend wordt er inmiddels ook niet goed van, want ik hou hem ook wakker. Is er iemand die dit herkent en tips heeft?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Slecht slapen Empty Re: Slecht slapen

Bericht  Gast zo 8 jan 2012 - 17:51

Misschien helpt het om er op dat moment even een half uurtje uit te gaan? Even een kop thee drinken of iets dergelijks.
Het helpt bij mij in ieder geval wel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Slecht slapen Empty Re: Slecht slapen

Bericht  Gast zo 8 jan 2012 - 21:00

Ik heb ook wel eens periodes dat ik slecht slaap. Wat ik dan doe is kijken hoe laat het is en uitrekenen hoe lang ik nog kan slapen voordat ik er uit moet. Nou, dan maak ik mezelf knettergek.
Laatst las ik een tip: scherm je wekker af zodat je niet meer kan zien hoe laat het is.
Dan heb je die druk ook niet meer.. En ik moet zeggen, bij mij werkt dat, daar word ik rustiger van.
Heb je trouwens nog een andere slaapplaats in huis? Bijv. een logeerkamer? Want als je je vriend wakker houdt, liggen er 2 mensen wakker en in het uiterste geval zou je dan apart kunnen gaan liggen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Slecht slapen Empty Re: Slecht slapen

Bericht  Gast ma 9 jan 2012 - 7:47

Bedankt voor jullie reacties! Ik ben altijd bang dat ik niet meer kan slapen als ik eruit ga, maar ik kan het altijd een keer proberen natuurlijk smile

We waren al van plan een logeerkamer te maken, maar nu gaan we dat even versnellen, het is inderdaad niet de bedoeling dat mijn vriend wakker ligt van mij. Ik zie het ook niet zo zitten om naar de bank te verhuizen smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Slecht slapen Empty Re: Slecht slapen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum