Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoeveel uur per nacht slapen jullie?

+28
Sophiee
Océane
Parisienne
Jazzlyn
Lonely Goatherd
SarahKey
Mademoiselle_
Viva
Wennes
Thunder
PapillonRose
Mamsie
CCC
Linda
Coco
Slakje
pindaatje
Annie24
studiebol
Happydobby
maiadebij
Twellie
Aimee
Star007
Floor
Sanne
Jits
Tania
32 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Hoeveel uur per nacht slapen jullie? Empty Hoeveel uur per nacht slapen jullie?

Bericht  Tania wo 12 dec 2012 - 8:33

En dan vooral voor de moeders met slecht slapende kindjes.

De laatste maanden slapen wij hooguit een uurtje of zes in een nacht. Vaak nog wel minder, soms iets meer. De afgelopen 2,5 jaar ben ik 99% van de nachten er wel uitgeweest denk ik. Aan het einde van mijn zwangerschap ging mijn zoontje pas wat beter slapen maar moest ik er nog wel vaak uit. Vanaf de dag dat M. geboren is slaapt J. pas door. Het begint nu wel een beetje op te breken. Ik kon het altijd wel goed hebben maar ik merk nu echt dat ik overdag soms gewoon te moe ben en er ongeduldig, boos en chagrijnig van word. Wat ik het zwaarste vind is het steeds wakker worden, een uurtje slapen, kwartier wakker, halfuurtje slapen, 10 minuten wakker enz.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel uur per nacht slapen jullie? Empty Re: Hoeveel uur per nacht slapen jullie?

Bericht  Jits wo 12 dec 2012 - 8:40

Ook hier twee niet-doorslapende kinderen, wij gaan om 10u naar bed en om 6u wekker, daar tussenin 100x wakker, vreselijk Sad
Jits
Jits
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 87
Punten : 96
Registratiedatum : 29-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel uur per nacht slapen jullie? Empty Re: Hoeveel uur per nacht slapen jullie?

Bericht  Sanne wo 12 dec 2012 - 8:45

Hoeveel uur het precies is, weet ik niet, maar ik denk net als jij hooguit 6 uurtjes. Ik slaap meestal tegen half 11 en de wekker gaat weer om 5:45. In de tussentijd wordt dochter meestal twee keer wakker, maar ook wel eens vaker. Ik slaap vaak in het weekend overdag even bij, maar ik heb geen ander kindje rondlopen en jij wel, dus dat zal wat moeilijker gaan. Of misschien dat je man de oudste een keer meeneemt overdag en dat jij gaat slapen als de jongste ook slaapt?

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel uur per nacht slapen jullie? Empty Re: Hoeveel uur per nacht slapen jullie?

Bericht  Gast wo 12 dec 2012 - 8:46

ik: 10u naar bed, 7u wakker, hannah drinkt nog een keer of 3 's nachts, maar ik word daar minimaal wakker van. Ik slaap dus ongeveer 9 uur per nacht.

man: 10u naar bed, 4.30u wakker, 1x eruit voor yinthe, die komt dan bij ons in, hij slaapt al met al denk ik een uur of 6 per nacht.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel uur per nacht slapen jullie? Empty Re: Hoeveel uur per nacht slapen jullie?

Bericht  Floor wo 12 dec 2012 - 8:49

Ik slaap maximaal een uur of 5 a 6 per nacht, in totaal dan, nog niet eens aan 1 stuk. Het begint me langzaamaan wel op te breken dus de afgelopen 2 weekenden zag mijn man eindelijk in dat ik er echt doorheen zat en besloot hij ook een keer zijn bed uit te gaan (toen ik hem wakker maakte dan want hij wordt nooit wakker).
Afgelopen nacht sliep hij eindelijk weer eens door, we begrijpen alleen nog niet waarom wel, dus we zijn nog op zoek naar hoe hij kan doorslapen. hopelijk gaat het komende nacht weer goed want ik heb nog steeds migraine van het veel te weinig slapen.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel uur per nacht slapen jullie? Empty Re: Hoeveel uur per nacht slapen jullie?

Bericht  Gast wo 12 dec 2012 - 8:50

Hier ook gebroken nachten, vaak gaat de jongste rond 23 uur slapen, is dan een keer of 3,4 wakker, de oudste vaak ook nog wel een keer, en die is rond 5 uur klaarwakker. Vanwege problemen met mijn gezondheid heb ik mijn slaap hard nodig, dagen van 18 uur achter elkaar vind ik heel moeilijk vol te houden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel uur per nacht slapen jullie? Empty Re: Hoeveel uur per nacht slapen jullie?

Bericht  Star007 wo 12 dec 2012 - 8:51

Laatste tijd in totaal een uur of 5/6 . Ze wordt vaak wakker en zeker nu met haar (zoveelste) oorontsteking.
Maar als ik gewoon op tijd ( eerder dan 23.00/00.00) naar bed zou gaan, zou ik aan meer slaap kunnen komen. Ik vind het vooral vermoeiend dat ze door heel de nacht heen telkens even huilt ( waardoor ik meteen wakker ben) en dan weer verder slaapt. Ik leg haar trouwens voortaan erg makkelijk tussen ons in, als ze begint te huilen en niet meer gaat slapen.
Ik heb geen zin in dat gedoe s' nachts , want alles wat ik dan wil is gewoon slapen Hoeveel uur per nacht slapen jullie? 394967


Laatst aangepast door Star007 op wo 12 dec 2012 - 8:52; in totaal 1 keer bewerkt
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel uur per nacht slapen jullie? Empty Re: Hoeveel uur per nacht slapen jullie?

Bericht  Aimee wo 12 dec 2012 - 8:52

Verschilt per nacht.
Nu weer een week zo'n 6 uurtjes denk ik. Ik lig er vaak wel al om 23.00u in, en Luuk wordt vaak rond 8.00 wakker. Maar op het moment is hij 's nachts/ 's aavonds weer uren wakker.
We hebben ongeveer 2 maanden hele goede nachten gehad (max.1 x eruit per nacht, daarvoor ongeveer 6 a 7x eruit), ik merk dat het nu alweer heel erg begint op te breken.1
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel uur per nacht slapen jullie? Empty Re: Hoeveel uur per nacht slapen jullie?

Bericht  Twellie wo 12 dec 2012 - 8:54

Doordeweeks slaap ik de meeste nachten zo'n zes uur, maar vaak ook wel één of twee nachten acht uur in totaal. In de weekenden slaap ik negen a tien uur per nacht.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel uur per nacht slapen jullie? Empty Re: Hoeveel uur per nacht slapen jullie?

Bericht  Gast wo 12 dec 2012 - 8:54

De laatste tijd 5-6 uur per nacht. Zitten ook nachten van 4 uur tussen pff.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel uur per nacht slapen jullie? Empty Re: Hoeveel uur per nacht slapen jullie?

Bericht  maiadebij wo 12 dec 2012 - 8:57

ik ga er ook al ruim 2 jaar lang elke nacht wel een paar keer uit. Al gaat het sinds een paar weken beter *afkloppen* J komt niet meer voor nachtvoedingen. Vaak wel een slokje water, opnieuw instoppen, aai over haar bol. Ze was steeds om half 5/5uur wakker maar sinds 3 nachten gaat het richting 6:00 Hoeveel uur per nacht slapen jullie? 281626781 (vroeger had ik nooooooit gedacht blij te zijn met 6:00 wakker worden).

Ik slaap denk ik een uurtje of 6 per nacht. Als mijn man overwerkt ga ik gelijk met de kinderen naar bed (19:30) dus haal wat slaap in maar ben wel altijd moe eigenlijk. Zit nu ook al te gapen Hoeveel uur per nacht slapen jullie? 878948377.

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel uur per nacht slapen jullie? Empty Re: Hoeveel uur per nacht slapen jullie?

Bericht  Happydobby wo 12 dec 2012 - 9:04

Wij slapen meestal gewoon 8 uur of soms meer smile


Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel uur per nacht slapen jullie? Empty Re: Hoeveel uur per nacht slapen jullie?

Bericht  Gast wo 12 dec 2012 - 9:05

Veel te weinig.. Met een beetje geluk lig ik om 22 uur in bed en dan kan ik er tig keer uit voor de jongste die wil dan drinken en rond zessen maar vaak al eerder is de oudste wakker..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel uur per nacht slapen jullie? Empty Re: Hoeveel uur per nacht slapen jullie?

Bericht  studiebol wo 12 dec 2012 - 9:16

Meiden, ik heb wel bewondering voor jullie hoe jullie dat vol houden zeg!

Hier slaap ik gewoon voldoende, ligt meestal aan mezelf als ik moe ben ik ga nog wel is te laat slapen!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel uur per nacht slapen jullie? Empty Re: Hoeveel uur per nacht slapen jullie?

Bericht  Star007 wo 12 dec 2012 - 9:19

studiebol schreef:Meiden, ik heb wel bewondering voor jullie hoe jullie dat vol houden zeg!

Hier slaap ik gewoon voldoende, ligt meestal aan mezelf als ik moe ben ik ga nog wel is te laat slapen!

Maar dat is wel heel erg fijn voor jou dat het s'nachts zo goed gaat, aangezien jij vaak alleen bent en er toch 2 hebtHoeveel uur per nacht slapen jullie? 561177
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel uur per nacht slapen jullie? Empty Re: Hoeveel uur per nacht slapen jullie?

Bericht  Annie24 wo 12 dec 2012 - 9:22

Ik lig meestal om 23.30 uur op bed en slaap dan tot 6.30 uur. Ook in het weekend, want ondanks dat mijn wekker dan niet aanstaat, wordt Y. wel gewoon altijd rond die tijd wakker. Vanmorgen was het echter 7.45 uur! :cheering: De laatste keer dat het zo laat was kan ik me niet eens meer herinneren laughcry

Y. slaapt meestal wel gewoon door, maar huilt en schreeuwt veel in zijn slaap. Hij slaapt dus heel onrustig waardoor ik ook onrustig slaap.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel uur per nacht slapen jullie? Empty Re: Hoeveel uur per nacht slapen jullie?

Bericht  Gast wo 12 dec 2012 - 9:53

Als ik de 6 uren haal dan is het een bijzonder goeie nacht.meestal kan ik 3 uur aan 1 stuk slapen en de 3 uur er na mag ik er 1000x uit. Tegenwoordig vind ik het niet zo erg meer omdat ik weet dat hij zich niet goed voelt en dan getroost wil worden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel uur per nacht slapen jullie? Empty Re: Hoeveel uur per nacht slapen jullie?

Bericht  pindaatje wo 12 dec 2012 - 10:04

De afgelopen 6 maanden de meeste nachten 4 a 5 uurtjes op een nacht, soms nog wel minder.. Af en toe zat er een nacht bij dat het 6 uurtjes werden.. Maar nooit aaneengesloten, meestal moest ik er wel 4 a 5 keer per nacht uit, dus die uren waren het totaal over een hele nacht.
Gelukkig is het sinds een dikke week een heel stuk beter *afkloppen*, en kan ik ineens de 7 uur per nacht halen (als ik niet moet werken tot erg laat op de avond). En ik hoef er al een week niet meer uit 's nachts, dus kan dan 7 uur aaneengesloten slapen!
Ook merk ik nu pas hoe erg dat weinige slapen erin gehakt heeft, want ondanks de betere nachten, voel ik me echt nog ontzettend moe!

pindaatje
Prater
Prater

Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel uur per nacht slapen jullie? Empty Re: Hoeveel uur per nacht slapen jullie?

Bericht  Gast wo 12 dec 2012 - 10:12

Uurtje of vijf achter elkaar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel uur per nacht slapen jullie? Empty Re: Hoeveel uur per nacht slapen jullie?

Bericht  Slakje wo 12 dec 2012 - 10:20

Ik slaap opzich best veel. Ik kan gerust 8u slapen, maar dat komt omdat ik er vaak in de ochtend niet uithoef. Ik slaap meestal 3-4uurtjes na elkaar en dan moet ik eens op om een tutje te geven of voor een knuffel. In de ochtend neem ik haar mee bij me in bed.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel uur per nacht slapen jullie? Empty Re: Hoeveel uur per nacht slapen jullie?

Bericht  Coco wo 12 dec 2012 - 10:29

Ik slaap inmiddels al 2,5 jaar gemiddeld genomen 4 uur per nacht. Mijn zoontje wordt zeker elk 1,5 uur wakker. Mijn dochtertje z'n 3 x per nacht. Ze zijn nu nog wakker ivm mijn verjaardag. Hoop dat het een positief effect op de nacht heeft.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel uur per nacht slapen jullie? Empty Re: Hoeveel uur per nacht slapen jullie?

Bericht  Linda wo 12 dec 2012 - 10:31

Ik heb bijna 2 jaar lang geen enkele nacht doorgeslapen. Wat een drama was dat. Maar opeens had ze de smaak te pakken en sindsdien slaapt ze zo goed als altijd door. Ik kan me nu niet meer voorstellen hoe ik dat heb volgehouden.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel uur per nacht slapen jullie? Empty Re: Hoeveel uur per nacht slapen jullie?

Bericht  CCC wo 12 dec 2012 - 10:51

Sinds een maandje of twee slaap ik weer voldoende. Daarvoor sliep ik max. 5 uur per nacht. Dit heeft vier maanden geduurd en heb alle voedingen ed. zelf gedaan. Een enkele keer mijn vriend, het was hier simpel of voeden of kolven dus het had niet zoveel nut om mijn vriend alle voedingen te laten doen. Nu slaapt N. van 00.30 uur tot 8 of 9 uur. Maar merk nog een behoorlijke nasleep van al die maanden, ben gewoon echt moe. Ik maak N. trouwens rond 00.00 uur wakker of ze is al wakker, zodat ze nog een flesje kan drinken. Anders komt ze 's nachts. Nu met werk vind ik dat niet handig, wil redelijk fit zijn als ik moet werken.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel uur per nacht slapen jullie? Empty Re: Hoeveel uur per nacht slapen jullie?

Bericht  Mamsie wo 12 dec 2012 - 11:13

Gemiddeld 6 uur per nacht met een onderbreking.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel uur per nacht slapen jullie? Empty Re: Hoeveel uur per nacht slapen jullie?

Bericht  PapillonRose wo 12 dec 2012 - 11:20

Ehm... ik denk gemiddeld een uurtje of 6 , met een of meerdere onderbrekingen. Ze heeft nu al ruim een jaar issues met slapen en af en toe val ik zelf ook echt zowat om van de slaap. Ik heb dan ook de pech dat ik iemand ben die veel slaap nodig heeft en aan die 6 uur gewoon niet genoeg heeft. En de onderbrekingen maken het er ook niet beter op. Ik hoop dan ook echt dat ze weer een beetje door gaat slapen, als is het maar voor een tijdje zodat ik weer even wat energie op kan doen. En tot die tijd ga ik maar regelmatig een keertje extra vroeg naar bed wanneer ik de gelegenheid heb (helaas niet vaak) of pik een middagdutje van A. mee om nog een beetje bij te kunnen tanken zo nu en dan.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel uur per nacht slapen jullie? Empty Re: Hoeveel uur per nacht slapen jullie?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum