Ik moet mijn verhaal even kwijt
+31
bo
Vogeltje
kippiee
Jeanette
Snoes
Alex
Lejow
Japie
Suus
Appeltje
Fayebella
Chocoholic
Oasis
_Lacey_
Annemoontje
girli
Raindrop
Minx
Katjing
Mermaid
Anousch91
Sterre
Atelier Madame
Blond
Rush
Laced
Clapperdie
Monte
Paper Crown
Bliss
Bisq
35 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Ik moet mijn verhaal even kwijt
Wow wat een heftige tijd maken jij en je familie door zeg! Wat verschrikkelijk! Veel sterkte voor jou en je familie!!
Annemoontje- Prater
- Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12
Pff, wat heftig en moeilijk allemaal zeg! Ik weet verder niet veel te zeggen, maar wil je wel even heel veel sterkte wensen!
Gast- Gast
Pfoe, heftig!
Heel veel sterkte
Heel veel sterkte
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10
Wat ontzettend heftig zeg, wat kan een mens meemaken in 1 jaar.
Ik wil je heel veel sterkte en kracht toewensen
Ik wil je heel veel sterkte en kracht toewensen
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Meid ik heb hier geen woorden voor. Sterkte en kracht gewenst voor jou en je familie. Sorry, ik weet echt niet wat ik moet zeggen hierop...
Gast- Gast
Dit lijkt mij ook ontzettend heftig om mee te maken en dan is het toch ook wel fijn om je verhaal kwijt te kunnen op bijvoorbeeld dit forum. Als het niet klinkt met je psycholoog, is het inderdaad beter om een andere te zoeken. Ik denk dat hij/zij wel kan helpen bij het vinden van een ander psycholoog door samen te kijken wat je graag zou willen en wat je verwachtingen zijn.
Ik wil je in ieder geval veel kracht toe wensen in deze moeilijke tijd en ik hoop dat er weer zonnigere tijden voor je aan gaan breken!
Ik wil je in ieder geval veel kracht toe wensen in deze moeilijke tijd en ik hoop dat er weer zonnigere tijden voor je aan gaan breken!
Gast- Gast
Wow, wat een verhaal. Ben er echt even stil van.. Ik heb zo snel niet iets zinnigs te melden, maar ik wil jou en je familie in ieder geval ontzettend veel sterkte wensen.
Chocoholic- Prater
- Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11
Jeetje zeg, wat hebben jullie veel op jullie bordje gekregen afgelopen jaar.
Heel veel sterkte en succes!
Heel veel sterkte en succes!
Fayebella- Prater
- Aantal berichten : 863
Punten : 902
Wat een ellende, ontzettend veel kracht en sterkte toegewenst!
Appeltje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 273
Punten : 275
Registratiedatum : 07-09-12
Wat een heftige tijd maak jij door, zeg! Ik wil je ook heel veel sterkte wensen
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Jeetje wat een verhaal zeg! Heel veel sterkte en succes!
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Meid, wat krijg jij ontzettend veel naars te verduren. Ik wil je echt héél veel sterkte wensen voor alles wat nog op je pad gaat komen.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Stel dat je herkend wordt, je schrijft niets wat anderen niet mogen weten of iets waar jij je voor hoeft te schamen, het is logisch dat je dit van je af wilt schrijven. Ik vind je ontzettend sterk overkomen en ik heb respect voor jou.
Jeetje zeg, wat heftig allemaal voor jou, je partner en je familie. Ik hoop dat je steun krijgt van vriendinnen en dat je in de weekenden nog een beetje kan genieten van het leven.
Tevens hoop ik dat je kankervrij blijft en dat je op wat voor manier dan ook met je man een kindje gaat krijgen en dat jullie heel oud, gezond en gelukkig met elkaar worden.
Het zit je niet mee meid, maar als je hier uit bent, ben je sterker dan ooit!
Jeetje zeg, wat heftig allemaal voor jou, je partner en je familie. Ik hoop dat je steun krijgt van vriendinnen en dat je in de weekenden nog een beetje kan genieten van het leven.
Tevens hoop ik dat je kankervrij blijft en dat je op wat voor manier dan ook met je man een kindje gaat krijgen en dat jullie heel oud, gezond en gelukkig met elkaar worden.
Het zit je niet mee meid, maar als je hier uit bent, ben je sterker dan ooit!
Gast- Gast
Wat vreselijk wat jij allemaal hebt meegemaakt, ik ben er stil van. Heel veel sterkte met alles wat nog komen gaat en met de verwerking van dit alles.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Ik weet ook even niet goed wat zeggen, wat ontzettend heftig allemaal. Heel veel sterkte voor nu en voor in de toekomst.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Bedankt voor alle lieve berichtjes!!
De laatste chemo heb ik op 6 augustus gehad. Ben nu heel langzaam aan het opknappen. Het duurt erg lang want ik heb mijn bloedwaarden verre van goed nog. Mijn HB heeft nog heel lang op 5,1 gezeten. Vorige week was ik eindelijk gestegen naar 6,1.
Nu zit ik echt in een zwart gat. Ik wil zoveel, maar kan nog niets. Ben al wel een paar keer naar m'n werk geweest, maar dat is echt nog veel te veel. Een uurtje hou ik nauwelijks vol.
De laatste chemo heb ik op 6 augustus gehad. Ben nu heel langzaam aan het opknappen. Het duurt erg lang want ik heb mijn bloedwaarden verre van goed nog. Mijn HB heeft nog heel lang op 5,1 gezeten. Vorige week was ik eindelijk gestegen naar 6,1.
Nu zit ik echt in een zwart gat. Ik wil zoveel, maar kan nog niets. Ben al wel een paar keer naar m'n werk geweest, maar dat is echt nog veel te veel. Een uurtje hou ik nauwelijks vol.
Bisq- Prater
- Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12
Tsjee, wat ontzettend heftig zeg! Ik viel er gewoon stil van. Ontzettend veel sterkte voor jullie allemaal!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Tjee toen ik dit las dacht ik echt wat kan een mens aan eigenlijk?
Zo veel verdriet en ellende is mensonterend
En positief blijven is ook zo zwaar maar geloof dat je samen met je vriend en je familie heel veel steun aan elkaar hebt.
Waarom jij dus juist nu moet meemaken is vreselijk maar als je hier straks doorheen komt ben je echt zoveel sterker! En wie weet staat er nog iets heel moois op je te wachten na al deze ellende. Ik hoop en duim van harte voor je ook al ken ik je niet. Heel veel sterkte en kracht toegewenst en dikke knuffel
Zo veel verdriet en ellende is mensonterend
En positief blijven is ook zo zwaar maar geloof dat je samen met je vriend en je familie heel veel steun aan elkaar hebt.
Waarom jij dus juist nu moet meemaken is vreselijk maar als je hier straks doorheen komt ben je echt zoveel sterker! En wie weet staat er nog iets heel moois op je te wachten na al deze ellende. Ik hoop en duim van harte voor je ook al ken ik je niet. Heel veel sterkte en kracht toegewenst en dikke knuffel
kippiee- Fluisteraar
- Aantal berichten : 410
Punten : 575
Registratiedatum : 02-01-11
Jeetje meid, wat een heftig verhaal waar je middenin zit. Heel veel sterkte en ik hoop dat je je de komende tijd steeds weer iets beter zult gaan voelen. Sterkte...
Vogeltje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 46
Punten : 46
Registratiedatum : 06-09-12
Jemmig wat heftig....
Weet niet zo goed wat ik tegen je moet zeggen behalve heel veel sterkte.
Weet niet zo goed wat ik tegen je moet zeggen behalve heel veel sterkte.
bo- Fluisteraar
- Aantal berichten : 81
Punten : 88
Registratiedatum : 17-12-10
Wat een verschrikkelijk jaar moet dit voor je geweest zijn...
Dat soort beslissingen zou je niet moeten maken. Heb je een pm gestuurd.
Dat soort beslissingen zou je niet moeten maken. Heb je een pm gestuurd.
Coccinelle- Prater
- Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Wat afschuwelijk allemaal ik krijg der kippevel van. veel sterkte .............
iloverose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 467
Punten : 470
Registratiedatum : 10-08-12
Wat een verhaal, heftig zeg!
Wel herkenbaar. Gelukkig bleek mijn moeder niet een drager te zijn, maar mijn tante helaas wel, zij heeft haar eierstokken weg laten halen.
Heel veel sterkte!
Wel herkenbaar. Gelukkig bleek mijn moeder niet een drager te zijn, maar mijn tante helaas wel, zij heeft haar eierstokken weg laten halen.
Heel veel sterkte!
Gast- Gast
Jeetje, wat een verhaal..ik ben er stil van. Een deel van je verhaal komt me bekend voor omdat mijn moeder is overleden aan de uitzaaiingen van borstkanker.
Ik wens je heeeeeel veel sterkte toe.
Ik wens je heeeeeel veel sterkte toe.
Mees- Prater
- Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Mijn verhaal
» Wil even mijn verhaal kwijt(knobbeltje in borts)
» Ptss, en mijn verhaal? (lang verhaal)
» Even verhaal kwijt
» Pff mijn verhaal (mijn vader)
» Wil even mijn verhaal kwijt(knobbeltje in borts)
» Ptss, en mijn verhaal? (lang verhaal)
» Even verhaal kwijt
» Pff mijn verhaal (mijn vader)
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: