Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

inkomen en kindje

+25
Theeleut
SleepingBeauty
studiebol
RYW
Mamsie
Supertalentje
Annie24
Mute_
Parel
Aimee
LDJ
blondje1313
Laced
PapillonRose
SarahKey
Susan
Rush
Paper Crown
Sanne
PiP
Floor
Clapperdie
Twellie
Annemie
roosje87
29 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

inkomen en kindje - Pagina 4 Empty Re: inkomen en kindje

Bericht  Slakje vr 21 sep 2012 - 2:50

Wij zijn per maand 50 euro aan pampers, 50 euro aan voeding, 50 euro aan kinderopvang en max 50 euro aan kleding + verzorgingsspulletjes kwijt.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

inkomen en kindje - Pagina 4 Empty Re: inkomen en kindje

Bericht  tweeling vr 21 sep 2012 - 3:40

Paper Crown schreef:Ik word soms wel een beetje flauw van al die adviezen als: 'Als jullie echt willen, gewoon voor gaan..' like wtf.. een kind graast niet in de wei hoor en zelfs al doe je het zo goedkoop mogelijk alsnog kost het geld. Een baby is niet even een uitzet op MP op de kop tikken en klaar, het is een mensje die groter zal worden. Liefde is het belangrijkst maar moet je horen, mijn buik knort keihard ookal weet ik dat mijn man/familie veel van me houdt. Denk er goed overna want je bent een tijd lang (zeg maar gerust de komende 16 jaar, minimaal) geld kwijt. Je hebt geen baan en je vraagt je af of het de moeite is ivm kinderopvang? Nou leuk voor je relatie als jij 24/7 thuiszit en je man/vriend werkt volledig en jij de hele dag voor de baby zorgt en nog misschien geldzorgen daarnaast hebt.

Mijn advies - zoek een baan, spaar geld en verdiep je wat opvang kost en daarna pas je kinderwens vervullen.

Laughing Laughing moest hier hard om lachen. Wel eens trouwens!
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

inkomen en kindje - Pagina 4 Empty Re: inkomen en kindje

Bericht  Gympie vr 21 sep 2012 - 4:21

Maple schreef:Wil je je financieel echt goed voorbereiden kun je beter eerst zorgen dat je de loterij wint voordat je zwanger mag raken. Er is nog geen pijl op te trekken hoe alles, kostenplaatjetechnisch, over 15-18 jaar in elkaar steekt..

Nee, maar een beetje goede basis lijkt me wel verstandig. Maar nu twijfelen of je het redt of het NET aan redden met toeslagen vind ik geen goede basis. Een loterij winnen is ook weer het uiterste.
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

inkomen en kindje - Pagina 4 Empty Re: inkomen en kindje

Bericht  Gast vr 21 sep 2012 - 4:36

Vind het bizar dat overweegt niet eens meer te zoeken naar werk, omdat je zwanger wil worden. Wat een instelling. Blijf je dan totdat je zwanger bent lekker thuis zitten, kopjes thee drinken en en berekenen wanneer je ovulatie is? Je kan prima werken als je probeert zwanger te worden, in de meeste gevallen kan je prima werken als je zwanger bent, en als je kindje er is kan je na de bevalling ook weer aan de slag. Natuurlijk moet je opzoek gaan naar een baan, ook al wil je zwanger worden. Je weet niet hoelang het duurt voordat je zwanger wordt en het is erg belangrijk dat je als vrouw zijnde instaat bent zelf geld te verdienen. Ik zou zeggen ga werken, begin alvast met sparen en hoop dat je snel aantelt. En gooi die instelling die je nu hebt overboord.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

inkomen en kindje - Pagina 4 Empty Re: inkomen en kindje

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum