Vind je jezelf mooi?
+34
SuperGrover
Lilou
Merai
Lavendel
Wennebellah
Océane
Didi
bolus26
Mari
Arwyn
ButterflyEffect
Ambivalence
aniet
Sweety
Rapunzel
Pannetoet
Heavenly
TGR
Sterre
RYW
LoveMusic
Ringling
Blond
Lady4
Lotus
Sugarfall
Oasis
banjer49
minoessepoes
loura
Pussycat
Susan
Guus
Julia
38 plaatsers
Pagina 8 van 15
Pagina 8 van 15 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 11 ... 15
Re: Vind je jezelf mooi?
Lilith schreef:Man, ik weet niet eens meer wie ik zelf ben, eigenlijk
Maar je bent wel een lekker wijf, en dat is het belangrijkste! (he en nu zijn we weer on-topic )
Laatst aangepast door Darcy op ma 31 jan 2011 - 3:44; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Vat mijn levensvraag maar even samen ja...Storm schreef:Goede vraag...wie ben jij ook alweer?Lilith schreef:Man, ik weet niet eens meer wie ik zelf ben, eigenlijk
Gast- Gast
Schrijfstijl en alles komt wel overeen, Deesje was ook behoorlijk simpel hoor..Trisha schreef:Storm schreef:Ik wed dat Ringling Deesjemeis is. Wie durft?
Nee, Ringling is te simpel, Deesje was veel te complex om het karakter van Ringling in te kunnen vullen.
Laatst aangepast door Storm op ma 31 jan 2011 - 3:44; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik neuk dus ik ben? Dat bedoel je?Darcy schreef:Lilith schreef:Man, ik weet niet eens meer wie ik zelf ben, eigenlijk
Maar je bent wel een lekker wijf, en dat is het belangrijkste! (he en nu zijn we weer on-topic )
Gast- Gast
He shit, nu heb ik toch lekker wijf gezegd en dat deed ik eigenlijk nooit
Gast- Gast
Lilith schreef:Heavenly schreef:Als het Deesjemeis was geweest dan was de discussie nu ondertussen al over lovemusic en haar buitenlandse afkomst gegaan.
Ontopic, ik vind mezelf niet perse mooi, maar ook niet lelijk. Ik ben wel tevreden met zoals het is.
Wie is dát nou weer?
Echt, ik ben de draad hier soms zo kwijt. Kan iedereen die ik niet meer herken en die ik plotseling stelselmatig negeer mij even een pm sturen met alle voorgaande namen in chronologische volgorde?
Maak je inbox maar vast leeg.
Heavenly- Fluisteraar
- Aantal berichten : 48
Punten : 66
Registratiedatum : 02-01-11
Storm schreef:Schrijfstijl en alles komt wel overeen, Deesje was ook behoorlijk simpel hoor..Trisha schreef:Storm schreef:Ik wed dat Ringling Deesjemeis is. Wie durft?
Nee, Ringling is te simpel, Deesje was veel te complex om het karakter van Ringling in te kunnen vullen.
Ringling wilt interrailen en maakt zich druk om 60 ct terug te vragen bij de bar als ze drankjes koopt...
Gast- Gast
Lilith schreef:Ik neuk dus ik ben? Dat bedoel je?Darcy schreef:Lilith schreef:Man, ik weet niet eens meer wie ik zelf ben, eigenlijk
Interessante vervorming van "ik forum dus ik leef"
Gast- Gast
Storm schreef:Schrijfstijl en alles komt wel overeen, Deesje was ook behoorlijk simpel hoor..Trisha schreef:Storm schreef:Ik wed dat Ringling Deesjemeis is. Wie durft?
Waaruit blijkt die simpelheid volgens jou?
Ringling- Fluisteraar
- Aantal berichten : 393
Punten : 646
Registratiedatum : 28-12-10
Is dat dan een goed of een slecht ding?Darcy schreef:He shit, nu heb ik toch lekker wijf gezegd en dat deed ik eigenlijk nooit
Gast- Gast
Dat deed Deesje ook hoorTrisha schreef:Storm schreef:Schrijfstijl en alles komt wel overeen, Deesje was ook behoorlijk simpel hoor..Trisha schreef:Storm schreef:Ik wed dat Ringling Deesjemeis is. Wie durft?
Ringling wilt interrailen en maakt zich druk om 60 ct terug te vragen bij de bar als ze drankjes koopt...
Gast- Gast
Trisha schreef:Storm schreef:Schrijfstijl en alles komt wel overeen, Deesje was ook behoorlijk simpel hoor..Trisha schreef:Storm schreef:Ik wed dat Ringling Deesjemeis is. Wie durft?
En wat zijn jouw dagelijkse beslommeringen?
Ringling- Fluisteraar
- Aantal berichten : 393
Punten : 646
Registratiedatum : 28-12-10
Darcy schreef:Lilith schreef:Ik neuk dus ik ben? Dat bedoel je?Darcy schreef:Lilith schreef:Man, ik weet niet eens meer wie ik zelf ben, eigenlijk
Interessante vervorming van "ik forum dus ik leef"
Dat kan ook best tegelijk
Gast- Gast
Ringling schreef:Trisha schreef:Storm schreef:Schrijfstijl en alles komt wel overeen, Deesje was ook behoorlijk simpel hoor..Trisha schreef:Storm schreef:Ik wed dat Ringling Deesjemeis is. Wie durft?
En wat zijn jouw dagelijkse beslommeringen?
Gast- Gast
Hey, jongens, ik wil niet lullig doen, maar ik heb het koud en ik wil koffie, kunnen jullie éven wachten met rellen tot ik terug ben?
Gast- Gast
Hahaha alles kan Lilith "Wacht even schatje, even een reactie typen op het forum hoor..."
Laatst aangepast door Darcy op ma 31 jan 2011 - 3:48; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ringling schreef:Storm schreef:Schrijfstijl en alles komt wel overeen, Deesje was ook behoorlijk simpel hoor..Trisha schreef:Storm schreef:Ik wed dat Ringling Deesjemeis is. Wie durft?
Waaruit blijkt die simpelheid volgens jou?
Interrailen! Deesje was meer van de zogoedkoopmogelijknaarzoduurmogelijkeplekken.
Ik heb trouwens nu steeds als ik jouw naam zie de neiging om HAHA! te zeggen...
Gast- Gast
Lilith schreef:Hey, jongens, ik wil niet lullig doen, maar ik heb het koud en ik wil koffie, kunnen jullie éven wachten met rellen tot ik terug ben?
Doe niet zo lullig
Gast- Gast
Kijk, dat had ik dan wel vrij snel door ookal was ik jaren niet geweestStorm schreef:Goede vraag...wie ben jij ook alweer?Lilith schreef:Man, ik weet niet eens meer wie ik zelf ben, eigenlijk
Gast- Gast
[b]Lilith schreef:Heavenly schreef:.
Echt, ik ben de draad hier soms zo kwijt. Kan iedereen die ik niet meer herken en die ik plotseling stelselmatig negeer mij even een pm sturen met alle voorgaande namen in chronologische volgorde?
Serieus...
Gast- Gast
Ik vind dit een leuk topic geworden. HAHA
Laatst aangepast door Darcy op ma 31 jan 2011 - 3:49; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Whaha, ik heb precies hetzelfde.Trisha schreef:Ik heb trouwens nu steeds als ik jouw naam zie de neiging om HAHA! te zeggen...
Laatst aangepast door Storm op ma 31 jan 2011 - 3:49; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Wie ben jij dan?Beauty Addict schreef:Kijk, dat had ik dan wel vrij snel door ookal was ik jaren niet geweestStorm schreef:Goede vraag...wie ben jij ook alweer?Lilith schreef:Man, ik weet niet eens meer wie ik zelf ben, eigenlijk(omdat iemand het ergens neer had gezet hahahaha)
Gast- Gast
Deesjemeis mag van mij wel terugkomen, was best leuk op zijn tijd.
Heavenly- Fluisteraar
- Aantal berichten : 48
Punten : 66
Registratiedatum : 02-01-11
Ik doe nog niet eens lullig.June schreef:Lilith schreef:Hey, jongens, ik wil niet lullig doen, maar ik heb het koud en ik wil koffie, kunnen jullie éven wachten met rellen tot ik terug ben?
Doe niet zo lullig
Gast- Gast
Pagina 8 van 15 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 11 ... 15
Soortgelijke onderwerpen
» NAV mooie mensen: vind jij jezelf mooi?
» Mooi en minder mooi aan jezelf
» Wat vind jij mooi?
» Vond jij jezelf mooi na de bevalling?
» Eet jezelf mooi, slank & gelukkig
» Mooi en minder mooi aan jezelf
» Wat vind jij mooi?
» Vond jij jezelf mooi na de bevalling?
» Eet jezelf mooi, slank & gelukkig
Pagina 8 van 15
Permissies van dit forum: