Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bak hier je taart.

+59
Caro
Admin
Stuiterbal
June
Mees
Mermaid
slaatje
Starla
Elliot
Fearie
Alex
Lady4
Zininzon
banjer49
Orchidee
Moon
Guus
Highway
Rose
Rush
Bliss
Chocoholic
Angela_1986
loura
luenca
Sweet Sylvana
Poubelle
Julia
nien
Linnie1985
SuperGrover
Arwyn
Monte
Isis
Gympie
Burgemeester Nicky
Ibbeltje
Paper Crown
Blair
Minx
Discordia
Ella
Twellie
MissBlunt
Pompoen
Antibes
Bazinga
Liadan
Gizmo
Red Velvet
Roza
Snoes
Lejow
SoGood
RYW
Steep
Printje
Aziraphale
Susan
63 plaatsers

Pagina 27 van 40 Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 27 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Susan ma 17 sep 2012 - 4:43

Verder is het niet mijn schuld dat Doedel een ban heeft. Hef dan liever haar ban op, dan dat er een topic terug moet worden gezet waar ik me een heel weekend lang superklote over heb gevoeld. Lekker makkelijk ook om dat te willen als het niet over jezelf gaat en je ook niet echt raakt.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 27 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Susan ma 17 sep 2012 - 4:46

Ik zit me hier echt kwaad over te maken, jemig. De reden dat ik hier kom melden dat het is uitgepraat met Doedel is dat ik wil dat iedereen weet dat zij zo netjes is geweest om mij terug te mailen, dat het gewoon klaar is, dat er niet meer wordt gespeculeerd en dat er ook geen nare dingen meer worden gezegd over haar en 'dus' komt nu lekker dat kuttopic terug. Nou, had ik maar mijn mond gehouden in dat geval.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 27 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast ma 17 sep 2012 - 4:51

Er wordt ook onterecht gespeculeerd over het aandeel van Smikkell. Ik heb me bewust niet in die berichten naar Smikkell toe gemengd, maar dat zou jij toch ook oneerlijk vinden? Als het om onwaarheden wat betreft jouw rol in iets zou gaan?

Het gros van de forummers heeft nu de halve waarheid, Nee dat is eerlijk. Je hoeft het niet nogmaals allemaal zelf te lezen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 27 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast ma 17 sep 2012 - 4:53

Reva schreef:Er wordt ook onterecht gespeculeerd over het aandeel van Smikkell. Ik heb me bewust niet in die berichten naar Smikkell toe gemengd, maar dat zou jij toch ook oneerlijk vinden? Als het om onwaarheden wat betreft jouw rol in iets zou gaan?

Het gros van de forummers heeft nu de halve waarheid, Nee dat is eerlijk. Je hoeft het niet nogmaals allemaal zelf te lezen.

Dus dat.......

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 27 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Susan ma 17 sep 2012 - 4:54

Ja, maar de privédingen die ik eraf wil hebben staan dan wel weer doodleuk online, op de meest kloterige manier die er is, en die kan ik dan ook niet meer weghalen aangezien hefotonica op slot zit. Het heeft mij het ergste gekwetst dat ik op zo'n manier te kijk ben gezet en dat blijft er dan voor altijd staan.

Anyway, als dat gebeurt is het voor mij de druppel, dan haal ik alles eraf wat ik eraf kan halen, dan ben ik weg en dan is het gewoon klaar.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 27 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Starla ma 17 sep 2012 - 4:57

Het topic moet terug omdat mensen die nu niet weten waar het precies over ging en nu dingen zelf in gaan vullen dat alsnog kunnen lezen? Dat slaat echt nergens op. Rolling Eyes Het is geen soapserie op uitzending gemist. Er zal maar narigheid over jezelf in staan, dat wil je toch ook niet online hebben.
Fijn dat het uitgepraat Susan, hopelijk blijft dat topic weg.
Starla
Starla
Prater
Prater

Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 27 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Monte ma 17 sep 2012 - 4:59

Denken jullie nou werkelijk dat als het topic terug wordt geplaatst dan iedereen z'n mond houdt? Ik weet echt 100% zeker dat er dan weer een hoop geruzie komt. Willen jullie het terug omdat jullie het zelf niet hebben gelezen? Want het is nu opgelost, er is geen gedoe meer. Het ging toch om Susan en Doedel, dat is nu klaar. Echt jullie willen je teveel in andermans zaken mengen.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 27 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast ma 17 sep 2012 - 5:01

Monte, ik heb het topic van A tot Z gelezen, anders zou ik ook niet stellen dat de rol die Smikkell heeft gekregen onterecht is. Maar het topic komt toch niet terug sowieso. Geruzie zal er niet om komen denk ik als het wel weer teruggezet zou worden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 27 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Minx ma 17 sep 2012 - 5:06

Reva schreef:Er wordt ook onterecht gespeculeerd over het aandeel van Smikkell. Ik heb me bewust niet in die berichten naar Smikkell toe gemengd, maar dat zou jij toch ook oneerlijk vinden? Als het om onwaarheden wat betreft jouw rol in iets zou gaan?

Het gros van de forummers heeft nu de halve waarheid, Nee dat is eerlijk. Je hoeft het niet nogmaals allemaal zelf te lezen.

Hier ben ik het wel mee eens. De berichten waren niet allemaal netjes maar zo erg als nu neer gezet word klopt niet. Het lijkt nu of de berichten van smikkell zijn gekomen en dat is gewoon niet waar.

Ik denk trouwens dat meer mensen het gelezen hebben dan je verwacht hoor.

Het topic terug plaatsen veranderd daar niets aan. De reden van het topic ontging me volledig. Maar kom op we zijn toch geen 12 meer. Iedereen weet dat smikkel wel van een relletje houd en ook wel eens dingen anders interpreteerd dan ze er staan Wink maar om haar nou compleet af te branden.

Ik ben blij dat bepaalde dingen ook door zusje bv zijn opgehelderd. Dat moest gewoon een keer gebeuren.

Ik wil hier absoluut niets mee goed praten maar ben het er wel mee eens dat er nu dingen uit zijn verband worden gerukt.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 27 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Susan ma 17 sep 2012 - 5:09

Ik zeg helemaal niet dat de berichten van Smikkell zijn gekomen. De berichten zijn van Doedel gekomen. Alsof het tegenover haar eerlijk is als het topic wordt teruggeplaatst, dat zou alleen eerlijk zijn als ik hier dan ook de mailwisseling ga neerzetten die we daarna hebben gehad. Niet dat ik dat ga doen, maar jullie snappen wat ik bedoel.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 27 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Minx ma 17 sep 2012 - 5:12

Susan schreef:Ik zeg helemaal niet dat de berichten van Smikkell zijn gekomen. De berichten zijn van Doedel gekomen. Alsof het tegenover haar eerlijk is als het topic wordt teruggeplaatst, dat zou alleen eerlijk zijn als ik hier dan ook de mailwisseling ga neerzetten die we daarna hebben gehad. Niet dat ik dat ga doen, maar jullie snappen wat ik bedoel.

Ik had het ook niet over jou maar anderen hebben het wel voornamelijk over haar Wink
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 27 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast ma 17 sep 2012 - 5:12

Natuurlijk moet je dat topic niet terug zetten. confused

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 27 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast ma 17 sep 2012 - 5:15

Sjonge, dat vind ik ook wel weer typisch Smikkel hoor. Het topic moet terug zodat iédereen kan zien dat wat zij zei écht niet zo erg was. Kom nou zeg. Als je je nou eens niet zo snel mengt in een rel om de boel een beetje op te hitsen werd je er ook niet mee geassocieerd. Lekker eerlijk naar Susan toe. Geloof dat die allang genoeg heeft moeten incasseren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 27 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast ma 17 sep 2012 - 5:20

Volgens mij kan je een topic niet eens terug terug plaatsen als het eenmaal verwijderd is (door wie dan ook)..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 27 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast ma 17 sep 2012 - 5:21

Razz_ schreef:Volgens mij kan je een topic niet eens terug terug plaatsen als het eenmaal verwijderd is (door wie dan ook)..

Dat kan wel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 27 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast ma 17 sep 2012 - 5:21

Razz_ schreef:Volgens mij kan je een topic niet eens terug terug plaatsen als het eenmaal verwijderd is (door wie dan ook)..
Een topic gaat niet weg, is alleen op onzichtbaar gezet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 27 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  slaatje ma 17 sep 2012 - 5:26

Fijn dat het uitgepraat is Susan.

Ik heb ook het topic gelezen, en ik zie niet in waarom het terug gezet moet worden. Er zijn naar een hoop mensen kwetsende opmerkingen gemaakt.

Ik snap eerlijk gezegd ook niet helemaal waarom de ban van Doedel nu ongedaan moet worden gemaakt. Ze heeft het dan wel uitgepraat met Susan, maar er zijn er dus meerdere die ze geraakt heeft. Er zijn toch regels? En die heeft ze overschreden. Heeft ze aan de rest dan ook haar excuses aangeboden?
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 27 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast ma 17 sep 2012 - 5:28

Stofzuiger schreef:
Razz_ schreef:Volgens mij kan je een topic niet eens terug terug plaatsen als het eenmaal verwijderd is (door wie dan ook)..
Een topic gaat niet weg, is alleen op onzichtbaar gezet.

Oh ok smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 27 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast ma 17 sep 2012 - 5:36

Monte schreef:Denken jullie nou werkelijk dat als het topic terug wordt geplaatst dan iedereen z'n mond houdt? Ik weet echt 100% zeker dat er dan weer een hoop geruzie komt. Willen jullie het terug omdat jullie het zelf niet hebben gelezen? Want het is nu opgelost, er is geen gedoe meer. Het ging toch om Susan en Doedel, dat is nu klaar. Echt jullie willen je teveel in andermans zaken mengen.

Het ging inderdaad om Doedel en Susan maar Smikkel heeft een paar nare, onterechte beschuldigingen op haar bord gekregen. dat mag mi wel recht gezet worden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 27 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Susan ma 17 sep 2012 - 5:42

En daarvoor moet nu het hele forum dat hele topic gaan doorworstelen en dan moet iedereen massaal het oordeel over Smikkell gaan herzien? Nee, tuurlijk, dat gaat vast heel goed werken. Rolling Eyes
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 27 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Bazinga ma 17 sep 2012 - 5:46

Susan schreef:En daarvoor moet nu het hele forum dat hele topic gaan doorworstelen en dan moet iedereen massaal het oordeel over Smikkell gaan herzien? Nee, tuurlijk, dat gaat vast heel goed werken. Rolling Eyes

Het algemene oordeel over Smikkell wordt nooit herzien. Er zijn zoveel meiden hier, die een hekel aan haar hebben (Sorry voor de woordkeuze, maar kan 't niet anders omschrijven) dat 't niet uitmaakt wát ze precies zei. Haar 'aanwezigheid' in dat topic was al genoeg, om alle ehmm.. Nare gevoelens jegens Smikkell te doen oplaaien.

Denk ik.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 27 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Elliot ma 17 sep 2012 - 5:47

Reva schreef:Monte, ik heb het topic van A tot Z gelezen, anders zou ik ook niet stellen dat de rol die Smikkell heeft gekregen onterecht is. Maar het topic komt toch niet terug sowieso. Geruzie zal er niet om komen denk ik als het wel weer teruggezet zou worden.

Ik heb het topic niet gelezen dus over het aandeel van Smikkell kan, mag en wil ik niets zeggen. Maar dat je echt gelooft dat er geen geruzie van gaat komen als het topic teruggeplaatst wordt.. Sorry maar daar kan ik met m'n pet niet bij.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 27 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Pompoen ma 17 sep 2012 - 5:53

Ik denk niet dat het handig is het oude topic terug te halen en al het zeer wat daar in stond weer op te rakelen, niet alleen voor Susan niet, maar ook voor de rest niet.

Wel vind ik echt dat Smikkell hier onterecht word zwartgemaakt op een behoorlijk lullige manier, dus ik snáp haar uitspraak wel! Dat is niets tegen Susan of die anderen of omdat ze het graag wil oprakelen, maar omdat ze graag zou willen laten zien wat haar daadwerkelijke aandeel is geweest. Want dat was voor zo ver ik me herinner behoorlijk klein. Ik zelf heb in ieder geval in dat topic meer gepost dan Smikkell deed.
En natuurlijk heeft Smikkell hier in het verleden af en toe venijnig uitgehaald of gereld, maar zijn jullie dan écht zo kortzichtig en wantrouwig dat jullie haar nu maar gewoon zonder meer veroordelen?

Nee, natuurlijk was het beter geweest als Smikkell helemaal niet in verband was gebracht met dat topic. Juist door haar 'forumverleden', maar haar aandeel was helemaal niet zo gigantisch.

En betekend dat dat ik nu vierkant achter Smikkell sta? Nee, ik vind sommige dingen ook niet tof. Maar moet ze daarom onterecht zo worden afgebrand? NEE! Dat vind ik echt heel erg onrechtvaardig en als er iets is waar ik niet tegen kan is het dat wel. Dat maakt de mensen die haar zo veroordelen echt geen haar beter dan hoe zij Smikkell beoordelen. Het is wat mij betreft echt de pot verwijt de ketel!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 27 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast ma 17 sep 2012 - 5:55

Tris schreef:
Susan schreef:En daarvoor moet nu het hele forum dat hele topic gaan doorworstelen en dan moet iedereen massaal het oordeel over Smikkell gaan herzien? Nee, tuurlijk, dat gaat vast heel goed werken. Rolling Eyes

Het algemene oordeel over Smikkell wordt nooit herzien. Er zijn zoveel meiden hier, die een hekel aan haar hebben (Sorry voor de woordkeuze, maar kan 't niet anders omschrijven) dat 't niet uitmaakt wát ze precies zei. Haar 'aanwezigheid' in dat topic was al genoeg, om alle ehmm.. Nare gevoelens jegens Smikkell te doen oplaaien.

Denk ik.

Precies. En dat komt toch echt door haar zelf.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 27 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Elliot ma 17 sep 2012 - 5:58

Ik snap Smikkell ook echt wel hoor, ik weet hoe het is om vals beschuldigd te worden. Maar het is niet de oplossing om het topic terug te plaatsen. Laat het gewoon rusten en sta erboven. Dat is mij ook verteld en het is echt de enige manier. Het topic terugplaatsen maakt alleen maar wonden open die net aan het dichtgroeien waren.

Edit: hiermee zeg ik trouwens niet dat ik vind dat Smikkell vals beschuldigd wordt, ik heb het topic niet gelezen en kan daar dus niets over zeggen.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 27 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 27 van 40 Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum