Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bak hier je taart.

+59
Caro
Admin
Stuiterbal
June
Mees
Mermaid
slaatje
Starla
Elliot
Fearie
Alex
Lady4
Zininzon
banjer49
Orchidee
Moon
Guus
Highway
Rose
Rush
Bliss
Chocoholic
Angela_1986
loura
luenca
Sweet Sylvana
Poubelle
Julia
nien
Linnie1985
SuperGrover
Arwyn
Monte
Isis
Gympie
Burgemeester Nicky
Ibbeltje
Paper Crown
Blair
Minx
Discordia
Ella
Twellie
MissBlunt
Pompoen
Antibes
Bazinga
Liadan
Gizmo
Red Velvet
Roza
Snoes
Lejow
SoGood
RYW
Steep
Printje
Aziraphale
Susan
63 plaatsers

Pagina 33 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 33 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Roza ma 17 sep 2012 - 7:55

Merai, haal even d'r echte naam weg, vind ik wel zo netjes Wink

Maar jeetje, volgens mij speelt er echt heel veel hier. Wow.

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 33 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Antibes ma 17 sep 2012 - 7:55

Roza schreef:
Antibes schreef:
Roza schreef:
Antibes schreef:Meer onvermogen dan onwil, want zo'n leuk persoon ben ik niet eens.. laughcry

Wel joh, je bent hartstikke gezellig!

Om het toch nog positief te houden hier

cheers

Ik kán wel aardig zijn.

En het overmatig posten ben ik na al die jaren dus ook niet verleerd laughcry

Volgens mij ben jij het meestal ook wel toch?

Of zit jij soms ook in het hele facebook-biechtjes-roddelcircuit....... Suspect
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 33 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Caro ma 17 sep 2012 - 7:56

Zelda schreef:Ik vind het best wel storend als er mensen komen melden 'mijn God, ik snap níet dat mensen zich er zó druk om maken!'
Dat heeft totaal geen toegevoegde waarde, zeg dan gewoon niks. Alsof je je zo verheven voelt boven de mensen die zich blijkbaar wel druk maken.

Ik voel me niet verheven. En mensen mogen zich ook best druk maken maar ja: momenteel denk ik: maak je druk om andere zaken. Vergeleken bij échte problemen valt dit echt in het niet. Relativeer. Dat is het enige dat ik zeg.
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 33 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Admin ma 17 sep 2012 - 7:56

Merai schreef:
Reva schreef:
Susan schreef:Het lijkt mij wel heel logisch dat zij kan zien wie de Biechtjes zijn, ze kan toch zien onder welk IP-adres iemand post en of dat IP-adres overeenkomt met dat van een vaste gebruiker? Ze zal vast niet de hele dag zitten uit te vogelen welke biecht door wie is gedaan, maar ze kán het dus wel, in geval van nood maakt ze er misschien gebruik van en dat ze incidenteel wel eens spiekt puur uit nieuwsgierigheid kan ik haar ook niet kwalijk nemen. Dat is nou eenmaal het voorrecht dat je hebt als je de hele boel runt.

Dat je een keertje spiekt uit nieuwsgierigheid/zorgen/wat dan ook vind ik ook niet per se een doodzonde. Claimen discreet te zijn terwijl dat niet zo is en anderen vragen om hun mond te houden vind ik iets heel anders.

Een hele grote plus 1, lekker makkelijk om vanaf je voetstuk anderen te beschuldigen. De enige reden dat ik hier nooit iets over op het forum heb gezegd is dat ik Smik niet in diskrediet wilde brengen maar nu je zo met haar omgaat.. Volgens mij zijn er heel veel forummers die heel goed weten hoe jij met de persoonlijke info van anderen omgaat, niks blijft geheim. En dat je nu beweert dat jullie elkaar amper zagen etc., echt absurd. Vriendschap is meer dan taarten bakken.

Zeg jij? Serieus, ik kan me nog wel een voorval bedenken waarin jullie zwaar iemands grenzen hebben overschreden. Niks blijft geheim? Omg, serieus. Ik hou hiermee op. Ik zag Smikkell inderdaad niet vaak nee, wil niet zeggen dat ik haar niet als vriendin zag. Maar zij doet het overkomen alsof ik elke vrijdagmiddag even het hele forum met haar besprak en dat beeld wil ik wegnemen want dat klopt niet. Ik ga amper nog met forummers om in het echt dus ik zou niet weten met wie ik al die dingen dan zo gezellig zou moeten gaan zitten bespreken. Ik heb hele andere dingen aan mijn hoofd die meer prioriteit hebben dan dat. Ik zie niet in waar ik verkeerd met haar omga (ik heb haar zelfs nog verdedigd dat ik niet inzag waar zij fout ging mbt de rel), ik krijg ineens uit het niets een hele bak stront over me heen van haar waarvan ik geen idee heb dat die klaar lag. Over vriendschap gesproken... Had het eerst met mij besproken als je iets dwars zat. Maar nee, dat kan dan blijkbaar weer niet (blijkbaar was het inderdaad slechts taarten bakken en niet meer dan dat). Ik weet niet hoor maar ik ben hier degene die beschuldigd wordt en ben daar goed klaar mee. Jullie doen maar wat je niet laten kunt, ik log uit en kom zeker niet meer online tot ik terug ben uit het buitenland. Ik ben echt zo klaar met dit gezeik.

Smikkell, had ik je dat duidelijk gemaakt? Je doet het nu overkomen alsof ik je gechanteerd heb en daar is ook geen reet van waar. Ik heb je meerdere keren gevraagd, gister nog, waar je het over had maar NUL antwoord gekregen, alleen maar vaag gelul. Echt een topvriendin ben jij, had er meer van willen hebben...
Admin
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 624
Punten : 1492
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 33 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Lejow ma 17 sep 2012 - 7:57

Aimee schreef:
yvonne schreef:Ik snap het niet meer..Bak hier je taart.  - Pagina 33 1270000679

Ik ook niet... Eerst was het lejow, Susan, doedel, smikkel? Nu Smikkel en aanhang tegen zusje?

Ikke???
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 33 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast ma 17 sep 2012 - 7:57

Luce schreef:Ik snap het niet. Smikkel en Zusje waren toch zo goed bevriend?
Dat dacht ik ook. Een van mijn beste vriendinnen. Maar als haar goede naam haar meer waard is en ze beweert me maar zeer zelden te zien... terwijl ik ondertussen erg begaan was met haar situatie momenteel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 33 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast ma 17 sep 2012 - 7:57

Een klein kind met autisme is geen echt probleem? Bak hier je taart.  - Pagina 33 878948377

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 33 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast ma 17 sep 2012 - 7:57

Smikkell schreef:Zusje, dat had je me al duidelijk gemaakt hoor, dat dit de consequentie was van het toch online gooien.

Luce, ik pm je zo. Met die ban gaat het allemaal niet zo snel en forum altijd vanaf mijn telefoon. Alleen... als je die mails nooit hebt gestuurd, waarom vraag je dan om bewijs. Ik bluf niet hoor, ik heb ze echt gelezen.

Omdat ik niet weet waar het over gaat. Serieus niet.

Daarnaast zeg je ook dat ik flink heb zitten roddelen op meetings. En dan o.a over PS. Ik heb 1 keer gemeet met jou en Doedel. En daar was PS bij. Dus hoe kon ik dan over haar hebben geroddeld? En daarnaast , ik kan me niet herinneren dat er uberhaupt geroddeld is over iemand toen. Maar misschien kan je me dat ook even pmen..?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 33 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast ma 17 sep 2012 - 7:57

Caro schreef:
Zelda schreef:Ik vind het best wel storend als er mensen komen melden 'mijn God, ik snap níet dat mensen zich er zó druk om maken!'
Dat heeft totaal geen toegevoegde waarde, zeg dan gewoon niks. Alsof je je zo verheven voelt boven de mensen die zich blijkbaar wel druk maken.

Ik voel me niet verheven. En mensen mogen zich ook best druk maken maar ja: momenteel denk ik: maak je druk om andere zaken. Vergeleken bij échte problemen valt dit echt in het niet. Relativeer. Dat is het enige dat ik zeg.
Hoe weet jij dat nou? Ik vind de ruzie tussen Smikkell en Zusje toch wel onder echte problemen vallen, dat kan wel zeer kwetsend zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 33 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  June ma 17 sep 2012 - 7:59

Ik vind het ook allemaal echte problemen, maar ik kan me vanuit het perspectief van Caro op dit moment goed voorstellen dat zij zich even niet voor kan stellen dat iemand zich hier druk om maakt.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 33 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast ma 17 sep 2012 - 7:59

Dat jullie een vriendschap op het spel zetten hiervoor... Dat snap ik echt niet..Bak hier je taart.  - Pagina 33 1270000679

Ik weet helemaal niks van whatsapp groepjes. (kun je uberhaupt een groepje hebben op whatsapp?:shock: )

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 33 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Antibes ma 17 sep 2012 - 8:00

Watermeloen schreef:Een klein kind met autisme is geen echt probleem? Bak hier je taart.  - Pagina 33 878948377

Dat is niet echt waar het nu om gaat he...
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 33 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast ma 17 sep 2012 - 8:00

Merai schreef:
Roza schreef:
Lejow schreef:Merai, over wie heb je het nou?

Als ik het goed begrijp over Zusje en staat ze achter Smikkell. Ze wist dit al langer, maar heeft nooit iets gezegd omdat ze het Smikkell niet lastig wilde maken..

Juist, heb het even aangepast ter verduidelijking. Ik kan er werkelijk niet bij dat Wendy hier als een soort oppergod gezien wordt terwijl heel veel mensen weten dat ze absoluut niet discreet is. En ik vind het nog erger dat Smikkell (en doedel, die puur op persoonlijke gronden een definitieve ban heeft gekregen) nu als de boosdoeners worden gezien.
Dat snap jij niet? Dat ze een ban heeft? Doe even normaal.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 33 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Caro ma 17 sep 2012 - 8:00

Zelda schreef:
Caro schreef:
Zelda schreef:Ik vind het best wel storend als er mensen komen melden 'mijn God, ik snap níet dat mensen zich er zó druk om maken!'
Dat heeft totaal geen toegevoegde waarde, zeg dan gewoon niks. Alsof je je zo verheven voelt boven de mensen die zich blijkbaar wel druk maken.

Ik voel me niet verheven. En mensen mogen zich ook best druk maken maar ja: momenteel denk ik: maak je druk om andere zaken. Vergeleken bij échte problemen valt dit echt in het niet. Relativeer. Dat is het enige dat ik zeg.
Hoe weet jij dat nou? Ik vind de ruzie tussen Smikkell en Zusje toch wel onder echte problemen vallen, dat kan wel zeer kwetsend zijn.

Ook met echte problemen kan je relativeren en dingen bedenken waarvan je later denkt 'goh, was dat nu zo slim'?
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 33 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Merai ma 17 sep 2012 - 8:01

Degene die het zei, ik zal haar naam inderdaad verwijderen, daar dacht ik even niet over na. Zusje, je mag dat voorval van mij best noemen hoor, ik kan mezelf recht aankijken in de spiegel. Je weet dondersgoed hoe de vork in de steel steekt en dat je nu gaat doen alsof alle verhalen uit de lucht komen vallen en jij van niks weet vind ik echt schandalig. Je eigen naam zuiveren ten koste van mensen die je vriendinnen noemt, niks meer en niks minder.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 33 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast ma 17 sep 2012 - 8:01

June schreef:Ik vind het ook allemaal echte problemen, maar ik kan me vanuit het perspectief van Caro op dit moment goed voorstellen dat zij zich even niet voor kan stellen dat iemand zich hier druk om maakt.
Dat snap ik ook wel hoor, dat ze dat denkt. Maar helemaal fair is het niet, ieder mens beleeft dingen anders en dat wat er gaande is nu, zie ik toch wel als echte issues..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 33 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Susan ma 17 sep 2012 - 8:01

June schreef:Ik vind het ook allemaal echte problemen, maar ik kan me vanuit het perspectief van Caro op dit moment goed voorstellen dat zij zich even niet voor kan stellen dat iemand zich hier druk om maakt.

Ik mag aannemen dat ze voornamelijk doelt op de rel op zich en niet op de achterliggende problemen die forummers hebben. Ook vanuit haar perspectief is het natuurlijk niet zo dat andermans problemen niks meer voorstellen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 33 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Merai ma 17 sep 2012 - 8:02

Francaise schreef:
Merai schreef:
Roza schreef:
Lejow schreef:Merai, over wie heb je het nou?

Als ik het goed begrijp over Zusje en staat ze achter Smikkell. Ze wist dit al langer, maar heeft nooit iets gezegd omdat ze het Smikkell niet lastig wilde maken..

Juist, heb het even aangepast ter verduidelijking. Ik kan er werkelijk niet bij dat Wendy hier als een soort oppergod gezien wordt terwijl heel veel mensen weten dat ze absoluut niet discreet is. En ik vind het nog erger dat Smikkell (en doedel, die puur op persoonlijke gronden een definitieve ban heeft gekregen) nu als de boosdoeners worden gezien.
Dat snap jij niet? Dat ze een ban heeft? Doe even normaal.

Een ban snap ik wel (en zij zelf overigens ook) een definitieve ban niet.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 33 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Susan ma 17 sep 2012 - 8:02

Antibes schreef:
Watermeloen schreef:Een klein kind met autisme is geen echt probleem? Bak hier je taart.  - Pagina 33 878948377

Dat is niet echt waar het nu om gaat he...

Nee, ik neem ook aan dat ze dat niet bedoelt.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 33 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  June ma 17 sep 2012 - 8:02

Francaise schreef:
Merai schreef:
Roza schreef:
Lejow schreef:Merai, over wie heb je het nou?

Als ik het goed begrijp over Zusje en staat ze achter Smikkell. Ze wist dit al langer, maar heeft nooit iets gezegd omdat ze het Smikkell niet lastig wilde maken..

Juist, heb het even aangepast ter verduidelijking. Ik kan er werkelijk niet bij dat Wendy hier als een soort oppergod gezien wordt terwijl heel veel mensen weten dat ze absoluut niet discreet is. En ik vind het nog erger dat Smikkell (en doedel, die puur op persoonlijke gronden een definitieve ban heeft gekregen) nu als de boosdoeners worden gezien.
Dat snap jij niet? Dat ze een ban heeft? Doe even normaal.

Ik snap heel goed dat ze een ban heeft, maar ik snap niet dat ze een IP-ban heeft gekregen in plaats van een afkoelban van twee weken.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 33 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Merai ma 17 sep 2012 - 8:02

Foutje, mezelf gequote ipv geëdit


Laatst aangepast door Merai op ma 17 sep 2012 - 8:05; in totaal 1 keer bewerkt
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 33 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Sterre ma 17 sep 2012 - 8:03

Jeumig kan die beerput weer dicht? De woede knalt van mijn telefoon. Ik begrijp dat dingen heel hoog zitten maar jullie maken zoveel stuk nu! Zijn mijn zaken niet, maar ik zou toch iets voorzichtiger omgaan met 'vrienden'. Wat is er gebeurd dat dit nu opeens knalt? Ik hoef er geen antwoord op, maar ik snap er werkelijk niks van.



Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 33 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast ma 17 sep 2012 - 8:03

Hoe kan Smikkell posten terwijl ze een ban heeft? scratch

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 33 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Caro ma 17 sep 2012 - 8:04

June schreef:Ik vind het ook allemaal echte problemen, maar ik kan me vanuit het perspectief van Caro op dit moment goed voorstellen dat zij zich even niet voor kan stellen dat iemand zich hier druk om maakt.

Dank je, dit vind ik heel erg lief :-)!! Maar ik weiger altijd te denken dat doordat mijn complete wereld op zijn kop staat, dat inhoudt dat anderen zich niet ergens om mogen drukmaken :-). Dat mijn wereld instort houdt niet indat dat voor anderen ook zo geldt :-)

Het enige dat ík zeg: relativeer. Doe geen dingen waar je spijt van krijgt. Hou je in en hou je netjes. Nu is het zon compleet overtrokken bedoeling. De mensen waar het om draait: laat het die normaal uitspreken met elkaar. Want is dit nu het enige dat kan? OPenbaar modder gooien? Want laten we heel eerlijk zijn: de mensen die hier níet bij betrokken zijn hebben toch een aardig amusante avond, met een zak chips en glas wijn erbij. Persoonlijk zou ik niet willen dat anderen zich zo kunnen verkneukelen om mijn ellende.
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 33 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast ma 17 sep 2012 - 8:04

Merai schreef:
Francaise schreef:
Merai schreef:
Roza schreef:
Lejow schreef:Merai, over wie heb je het nou?

Als ik het goed begrijp over Zusje en staat ze achter Smikkell. Ze wist dit al langer, maar heeft nooit iets gezegd omdat ze het Smikkell niet lastig wilde maken..

Juist, heb het even aangepast ter verduidelijking. Ik kan er werkelijk niet bij dat Wendy hier als een soort oppergod gezien wordt terwijl heel veel mensen weten dat ze absoluut niet discreet is. En ik vind het nog erger dat Smikkell (en doedel, die puur op persoonlijke gronden een definitieve ban heeft gekregen) nu als de boosdoeners worden gezien.
Dat snap jij niet? Dat ze een ban heeft? Doe even normaal.

Een ban snap ik wel (en zij zelf overigens ook) een definitieve ban niet.
Ooh, dat wist ik niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 33 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 33 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum