Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bak hier je taart.

+59
Caro
Admin
Stuiterbal
June
Mees
Mermaid
slaatje
Starla
Elliot
Fearie
Alex
Lady4
Zininzon
banjer49
Orchidee
Moon
Guus
Highway
Rose
Rush
Bliss
Chocoholic
Angela_1986
loura
luenca
Sweet Sylvana
Poubelle
Julia
nien
Linnie1985
SuperGrover
Arwyn
Monte
Isis
Gympie
Burgemeester Nicky
Ibbeltje
Paper Crown
Blair
Minx
Discordia
Ella
Twellie
MissBlunt
Pompoen
Antibes
Bazinga
Liadan
Gizmo
Red Velvet
Roza
Snoes
Lejow
SoGood
RYW
Steep
Printje
Aziraphale
Susan
63 plaatsers

Pagina 15 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 15 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast za 15 sep 2012 - 22:02

Fruity schreef:Als zij er niet achter stond, had ze jou allang iets laten weten.

Dat hoef niet altijd. Soms kun je ook met de staart tussen de benen wegkruipen, schaamte krijgen en geen excuus durven te geven omdat het nog 'vers' is.

Het zal me trouwens niks verbazen, niet dat ik nu iets goed wil praten. Want wat er is gebeurd kan gewoon niet en vind ik persoonlijk een excuus wel op zijn plaats. Wat Susan er dan mee doet is haar keuze. Maar als je een grote bek op het forum kunt geven moet je ook met je grote bek een excuus kunnen maken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 15 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast za 15 sep 2012 - 22:03

Ze heeft anders de bek ook groot genoeg, dus moet ze nu ook zo'n held zijn om op te staan en te zeggen dat ze fout zit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 15 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast za 15 sep 2012 - 22:33

Fruity schreef:Ze heeft anders de bek ook groot genoeg, dus moet ze nu ook zo'n held zijn om op te staan en te zeggen dat ze fout zit.

Dat bedoel ik smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 15 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Bazinga za 15 sep 2012 - 22:34

Als Doedel een fout heeft gemaakt, ja, zou ze 't zeker weten toegeven, zo is ze. Maar als zij ergens achter staat, zal ze nooit d'r excuses gaan aanbieden.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 15 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Susan za 15 sep 2012 - 22:39

Als ik het gevoel had gehad dat zij zich oprecht zorgen maakte dan had ik het ook heel anders gevonden en had ik anders gereageerd. Dit voelde voor mij puur als te bakken zetten en mij pakken op een kwetsbaar punt. Dat is wat ik haar zo kwalijk vind, de manier waarop en de toon.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 15 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  luenca za 15 sep 2012 - 22:44

heel erg verassend weer, als ik er iets van zeg krijg ik commentaar, maar als een ander iets over doedel zegt of 'en dat is nou moeder' heb ik ook al voorbij zien komen, dan mag dat allemaal wel , maar als shygirl eens wat zegt, wat ze expres al minder doet omdat het toch nooit goed is, krijg ik weer zulke reacties.
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 15 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast za 15 sep 2012 - 22:46

shygirl87 schreef:heel erg verassend weer, als ik er iets van zeg krijg ik commentaar, maar als een ander iets over doedel zegt of 'en dat is nou moeder' heb ik ook al voorbij zien komen, dan mag dat allemaal wel , maar als shygirl eens wat zegt, wat ze expres al minder doet omdat het toch nooit goed is, krijg ik weer zulke reacties.
Zo, jij zit ook snel in je slachtofferrol. Laat je toch niet zo kennen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 15 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Bazinga za 15 sep 2012 - 22:47

shygirl87 schreef:heel erg verassend weer, als ik er iets van zeg krijg ik commentaar, maar als een ander iets over doedel zegt of 'en dat is nou moeder' heb ik ook al voorbij zien komen, dan mag dat allemaal wel , maar als shygirl eens wat zegt, wat ze expres al minder doet omdat het toch nooit goed is, krijg ik weer zulke reacties.

Gut ga janken.

Nee, andere zeiden ook genoeg, maar jij begint nu opeens over Zusje die aan machtmisbruik zou doen en da's gewoon pure bullshit. Bovendien bestempel je Doedel nu als 'grootste relschopper', terwijl ze voor dit weekend, één van de populairste en vriendelijkste forummers was.

Wie de fuck denk jij helemaal wie je bent? Je houdt je afzijdig zeg je, hou je daar dan ook lekker aan. Ga fietsen.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 15 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  luenca za 15 sep 2012 - 22:51

Tris schreef:
shygirl87 schreef:heel erg verassend weer, als ik er iets van zeg krijg ik commentaar, maar als een ander iets over doedel zegt of 'en dat is nou moeder' heb ik ook al voorbij zien komen, dan mag dat allemaal wel , maar als shygirl eens wat zegt, wat ze expres al minder doet omdat het toch nooit goed is, krijg ik weer zulke reacties.

Gut ga janken.

Nee, andere zeiden ook genoeg, maar jij begint nu opeens over Zusje die aan machtmisbruik zou doen en da's gewoon pure bullshit. Bovendien bestempel je Doedel nu als 'grootste relschopper', terwijl ze voor dit weekend, één van de populairste en vriendelijkste forummers was.

Wie de fuck denk jij helemaal wie je bent? Je houdt je afzijdig zeg je, hou je daar dan ook lekker aan. Ga fietsen.

hou je bek joh, alsof jij zo braaf bent

ik zeg dat van zusje aangezien ik het topic heb gelezen en ik t nogal erg kwalijk vind dat de moderators , de biechtjes vertellen aan anderen wie ze zijn, zoals smikkel dat zelf al had gezegd. dat vind ik schandalig en dat mag gezegd worden, ga me niet door jou de mond laten snoeren , je bent zelf ook niet echt het goede voorbeeld geweest
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 15 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast za 15 sep 2012 - 22:52

Als je zegt; " En dat als moeder" is dat iets heel anders als " Arme kinderen, hun moeder is niet 100 %"

De kinderen van Doedel zijn absoluut niet zielig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 15 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Bazinga za 15 sep 2012 - 22:55

Oeh stoere meid, hoor. Ik beweer ook nergens dat ik braaf ben? Jij gaat nu opeens wild om je heen slaan; dikke prima, moet je lekker doen. Maar ga niet opeens verhaaltjes erbij verzinnen en lekker mans doen om ook even te kunnen bitchen.

Zusje staat hier verder buiten, Doedel heeft een fout gemaakt door een blunt topic te plaatsen, maar ga nu niet opeens haar hele forumcarriere zwart maken, dat doet zelfs Susan niet. Jij hebt 0,0 recht om je zo uit te laten over Doedel en haar kinderen, stomme meeloper.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 15 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Bazinga za 15 sep 2012 - 23:00

Hee, als jij dingen wat andere denken uitspreekt, doe dat dan lekker hier en niet via een PM smile

"fuck jou, lompe kut. als er iemand hier populair weer probeert te zijn, ben jij het wel
denk je dat mensen het vergeten zijn wat je leaf hebt aangedaan, echt niet hoor!!
dus jij hebt het recht niet om een grote mond tegen mij te hebben, want ik had het niet over jou
als er iemand een meeloper is omdat ie weer punten wil scoren op t forum en denkt dat er daarmee alles vergeten is ben jij t wel.
ik post amper, omdat het forum me niet zo veel interesseert als het echte leven, dus het laatste wat ik wel wil zijn is een meeloper. ik zeg precies wat anderen ook zeggen/uitspreken"


Again; heel stoer, Shygirl en mag ik je complimenteren met je bijzondere taalgebruik? smile
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 15 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  luenca za 15 sep 2012 - 23:01

ik ben zo netjes om het uit te vechten via PM, en niet in het openbaar, jij weer wel, zegt genoeg Wink

je zoekt echt sensatie he?
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 15 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Ibbeltje za 15 sep 2012 - 23:02

Tris dat vind ik dan weer niet netjes om pm open te gooien.

Ik ben beetje klaar met dit alles. Ja daar ben ik weer idd, maar het gaat nu toch heen weer met jij dit jij dat. Zo sfeer bepalend helaas.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 15 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast za 15 sep 2012 - 23:02

Shygirl, doe eens normaal joh! Waarom ga je op deze manier olie op het vuur gooien?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 15 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Bazinga za 15 sep 2012 - 23:03

Oh ja zo ben ik Very Happy En 'uitvechten via pm', je bedoelt me beledigen en uitschelden? Bite me.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 15 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  luenca za 15 sep 2012 - 23:03

ja ben er ook klaar mee, ze is het niet waard om te blijven reageren want ze zoekt alleen maar sensatie, door middel van PM's openbaar te maken, ZO kinderachtig. bah.
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 15 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Bazinga za 15 sep 2012 - 23:04

Ibbeltje schreef:Tris dat vind ik dan weer niet netjes om pm open te gooien.

Ik ben beetje klaar met dit alles. Ja daar ben ik weer idd, maar het gaat nu toch heen weer met jij dit jij dat. Zo sfeer bepalend helaas.

Hoe is het wel netjes om iemand uit te maken voor lompe kut? :/ Om iets 'uit te vechten'? My ass.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 15 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Ibbeltje za 15 sep 2012 - 23:05

Tris schreef:
Ibbeltje schreef:Tris dat vind ik dan weer niet netjes om pm open te gooien.

Ik ben beetje klaar met dit alles. Ja daar ben ik weer idd, maar het gaat nu toch heen weer met jij dit jij dat. Zo sfeer bepalend helaas.

Hoe is het wel netjes om iemand uit te maken voor lompe kut? :/ Om iets 'uit te vechten'? My ass.


Nee dat zeg ik niet. Het is ook helemaal niet netjes van Shy, totaal niet zelfs. Ik snap ook niet waarom ze dat doet nog. Je schiet er niks mee op.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 15 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  loura za 15 sep 2012 - 23:06

Lijkt wel een kleuterklasje
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 15 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast za 15 sep 2012 - 23:07

Tris schreef:
Ibbeltje schreef:Tris dat vind ik dan weer niet netjes om pm open te gooien.

Ik ben beetje klaar met dit alles. Ja daar ben ik weer idd, maar het gaat nu toch heen weer met jij dit jij dat. Zo sfeer bepalend helaas.

Hoe is het wel netjes om iemand uit te maken voor lompe kut? :/ Om iets 'uit te vechten'? My ass.

Nee zeker niet netjes, maar JIJ laat je nu kennen. Waarom Tris? Laat het achter en denk dan Fuck you! Je staat toch boven haar? smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 15 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Paper Crown za 15 sep 2012 - 23:08

Pff laat toch gaan. Ik heb zelf ook wel eens via via gehoord dat Doedel dingen over mij had gezegd. Nooit zo openlijk op 't forum maar toch kwam 't wel aan. Ik bedacht me later gewoon dat zij gewoon niet helemaal goed in dr vel zit.

Ik vind 't dan wel weer behoorlijk wat dat Zusje verantwoordelijk wordt gehouden door de acties van Smikkel en Doedel want ik twijfel niet aan de integriteit van Zusje. Wie weet hebben ze wel eens wat besproken maar doet niet iedereen dat?
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 15 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Ibbeltje za 15 sep 2012 - 23:08

Dropdraakje schreef:
Tris schreef:
Ibbeltje schreef:Tris dat vind ik dan weer niet netjes om pm open te gooien.

Ik ben beetje klaar met dit alles. Ja daar ben ik weer idd, maar het gaat nu toch heen weer met jij dit jij dat. Zo sfeer bepalend helaas.

Hoe is het wel netjes om iemand uit te maken voor lompe kut? :/ Om iets 'uit te vechten'? My ass.

Nee zeker niet netjes, maar JIJ laat je nu kennen. Waarom Tris? Laat het achter en denk dan Fuck you! Je staat toch boven haar? Bak hier je taart.  - Pagina 15 561177

Ook dat Dropdraakje idd.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 15 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Bazinga za 15 sep 2012 - 23:09

Ik laat me niet kennen, maar ik laat me ook niet zomaar uitmaken voor 'lompe kut', omdat ik iemand verdedig.

Weetje, lomp, okee. Maar een kut? En ik ben wel populair, ik heb vrienden :/ En mensen vinden me grappig! Dus. Bite me.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 15 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast za 15 sep 2012 - 23:09

Gaat weer lekker hier chicks :cheering:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 15 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 15 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum