Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bak hier je taart.

+59
Caro
Admin
Stuiterbal
June
Mees
Mermaid
slaatje
Starla
Elliot
Fearie
Alex
Lady4
Zininzon
banjer49
Orchidee
Moon
Guus
Highway
Rose
Rush
Bliss
Chocoholic
Angela_1986
loura
luenca
Sweet Sylvana
Poubelle
Julia
nien
Linnie1985
SuperGrover
Arwyn
Monte
Isis
Gympie
Burgemeester Nicky
Ibbeltje
Paper Crown
Blair
Minx
Discordia
Ella
Twellie
MissBlunt
Pompoen
Antibes
Bazinga
Liadan
Gizmo
Red Velvet
Roza
Snoes
Lejow
SoGood
RYW
Steep
Printje
Aziraphale
Susan
63 plaatsers

Pagina 28 van 40 Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 28 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast ma 17 sep 2012 - 6:02

Caroline. schreef:Ik snap Smikkell ook echt wel hoor, ik weet hoe het is om vals beschuldigd te worden. Maar het is niet de oplossing om het topic terug te plaatsen. Laat het gewoon rusten en sta erboven. Dat is mij ook verteld en het is echt de enige manier. Het topic terugplaatsen maakt alleen maar wonden open die net aan het dichtgroeien waren.

Edit: hiermee zeg ik trouwens niet dat ik vind dat Smikkell vals beschuldigd wordt, ik heb het topic niet gelezen en kan daar dus niets over zeggen.

Maar ondertussen blijf je het keer op keer aanhalen laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 28 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast ma 17 sep 2012 - 6:35

Luce, goed dat je reageert. Jij bent dus zo iemand die achter de schermen flink bezig is en nu heilig doet. Wat jij wel niet aan info hebt doorgegeven en gemailid.

Mijn reactie was niet (alleen) om mijn eigen naam te redden. Er spelen nu een aantal dingen die ik graag opgelost zie. Smet van mijn naam verdwijnt niet meer hoor en dat heb ik vooral zelf gedaan en dat vind ik ook niet erg.

Dat anderen nu denken daarom alles maar te kunnen en mogen zeggen over en tegen me, of zich nu verschuilen achter mijn rug en zo de dans ontspringen, daar ga ik niet mee accoord.



Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 28 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast ma 17 sep 2012 - 6:44

Ik heb me lang stil gehouden, maar als ik dit allemaal zo lees durf ik hier eigenlijk haast niet meer wat te posten. Gelukkig plaats ik niet al teveel privé, maar ik zou haast bang zijn dat ik er ook doorgehaald ben. Neutral

Ik wil me er verder niet inmengen, maar vind het wel heel jammer dat er blijkbaar achter de schermen een hoop gekletst wordt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 28 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast ma 17 sep 2012 - 6:47

Ik ben flink bezig? confused Huh? Ik geloof dat ik helemaal mis waar dit over gaat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 28 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast ma 17 sep 2012 - 6:52

Luce schreef:Ik ben flink bezig? confused Huh? Ik geloof dat ik helemaal mis waar dit over gaat.
Jij hebt je ook aardig schuldig gemaakt aan dat geroddel en de persoonlijke mailtjes van TeaLeaf over hoe het met haar gaat en die ze je als vriendin stuurt, doorsturen naar anderen met je commentaar erbij. Heel netjes! Door jou laat ik me niet aanspreken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 28 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast ma 17 sep 2012 - 6:53

_MamaRosa_ schreef:Ik heb me lang stil gehouden, maar als ik dit allemaal zo lees durf ik hier eigenlijk haast niet meer wat te posten. Gelukkig plaats ik niet al teveel privé, maar ik zou haast bang zijn dat ik er ook doorgehaald ben. Neutral

Ik wil me er verder niet inmengen, maar vind het wel heel jammer dat er blijkbaar achter de schermen een hoop gekletst wordt.

Oh, ik weet dat er achter de schermen tot in den treure over mij gekletst is. Doet geen pijn hoor smile Voel je niets van.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 28 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  slaatje ma 17 sep 2012 - 6:54

Mijn god wat een catfight hier, word er gewoon onpasselijk van. Hopen stront die over en weer worden gegooid, oude koeien die uit de sloot gehaald worden. Wat een narigheid zeg.....
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 28 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast ma 17 sep 2012 - 6:56

Smikkell schreef:
Luce schreef:Ik ben flink bezig? confused Huh? Ik geloof dat ik helemaal mis waar dit over gaat.
Jij hebt je ook aardig schuldig gemaakt aan dat geroddel en de persoonlijke mailtjes van TeaLeaf over hoe het met haar gaat en die ze je als vriendin stuurt, doorsturen naar anderen met je commentaar erbij. Heel netjes! Door jou laat ik me niet aanspreken.

Eh..? Huh? Nou, ik weet niet van wie je dat gehoord zou moeten hebben, maar waarom zou ik mailtjes doorsturen? Naar wie?

Sorry, maar ik geloof dat ik niet weet waar je het over hebt Smikkel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 28 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast ma 17 sep 2012 - 6:57

Toevallig, deze kwam net voorbij op Facebook Bak hier je taart.  - Pagina 28 394967

Bak hier je taart.  - Pagina 28 580997_276195055822764_536975201_n

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 28 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast ma 17 sep 2012 - 6:57

Oh Luce, laat je niet zo opnaaien joh. Je weet van wie het komt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 28 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast ma 17 sep 2012 - 6:57

Smikkell schreef:
Luce schreef:Ik ben flink bezig? Bak hier je taart.  - Pagina 28 878948377 Huh? Ik geloof dat ik helemaal mis waar dit over gaat.
Jij hebt je ook aardig schuldig gemaakt aan dat geroddel en de persoonlijke mailtjes van TeaLeaf over hoe het met haar gaat en die ze je als vriendin stuurt, doorsturen naar anderen met je commentaar erbij.

Huh? Ten eerste is het tegenwoordig PurpleSparkle. En nogmaals: huh? Ik mag hopen dat dit niet waar is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 28 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Lejow ma 17 sep 2012 - 6:58

Ik vind het toch bizar Smikkel, hoe jij keer op keer laat blijken hoe enooormmm je op de hoogte bent van alle 'dirt' die iedereen volgens jou uithaalt.

Oh en ik ga lekker door met posten, mensen zullen ook genoeg over mijn situatie te roddelen hebben. Ik wens ze veel plezier, zolang ze het maar niet aan mij melden laughcry
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 28 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast ma 17 sep 2012 - 6:58

PurpleSparkle schreef:
Smikkell schreef:
Luce schreef:Ik ben flink bezig? Bak hier je taart.  - Pagina 28 878948377 Huh? Ik geloof dat ik helemaal mis waar dit over gaat.
Jij hebt je ook aardig schuldig gemaakt aan dat geroddel en de persoonlijke mailtjes van TeaLeaf over hoe het met haar gaat en die ze je als vriendin stuurt, doorsturen naar anderen met je commentaar erbij.

Huh? Ten eerste is het tegenwoordig PurpleSparkle. En nogmaals: huh? Ik mag hopen dat dit niet waar is.

Goeie vriendin!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 28 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Mermaid ma 17 sep 2012 - 6:59

slaatje schreef:Mijn god wat een catfight hier, word er gewoon onpasselijk van. Hopen stront die over en weer worden gegooid, oude koeien die uit de sloot gehaald worden. Wat een narigheid zeg.....

dat is ook wat ik dacht tijdens het lezen van dit topic. Ik heb dat hele reltopic gemist, maar hier gaat het er ook niet vriendelijk aan toe ofzo.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 28 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast ma 17 sep 2012 - 7:01

Reva schreef:
PurpleSparkle schreef:
Smikkell schreef:
Luce schreef:Ik ben flink bezig? Bak hier je taart.  - Pagina 28 878948377 Huh? Ik geloof dat ik helemaal mis waar dit over gaat.
Jij hebt je ook aardig schuldig gemaakt aan dat geroddel en de persoonlijke mailtjes van TeaLeaf over hoe het met haar gaat en die ze je als vriendin stuurt, doorsturen naar anderen met je commentaar erbij.

Huh? Ten eerste is het tegenwoordig PurpleSparkle. En nogmaals: huh? Ik mag hopen dat dit niet waar is.

Goeie vriendin!

Nou inderdaad. Ik weet alleen niet waar het over gaat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 28 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Antibes ma 17 sep 2012 - 7:02

Lejow schreef:Ik vind het toch bizar Smikkel, hoe jij keer op keer laat blijken hoe enooormmm je op de hoogte bent van alle 'dirt' die iedereen volgens jou uithaalt.

Blijkbaar zit ze er middenin, maar dat ontkent ze ook niet volgens mij.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 28 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast ma 17 sep 2012 - 7:03

Ik ook niet Luce.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 28 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast ma 17 sep 2012 - 7:03

PurpleSparkle schreef:
Smikkell schreef:
Luce schreef:Ik ben flink bezig? Bak hier je taart.  - Pagina 28 878948377 Huh? Ik geloof dat ik helemaal mis waar dit over gaat.
Jij hebt je ook aardig schuldig gemaakt aan dat geroddel en de persoonlijke mailtjes van TeaLeaf over hoe het met haar gaat en die ze je als vriendin stuurt, doorsturen naar anderen met je commentaar erbij.

Huh? Ten eerste is het tegenwoordig PurpleSparkle. En nogmaals: huh? Ik mag hopen dat dit niet waar is.
Sorry, tis echt waar. Zusje heeft ze aan me voorgelezen.

Luce, niet verwacht dat je toe zou geven hoor. Op meetings en gesprekken met Doedel ben je er ook niet vies van geweest.

Helaas, heilige zusje is ook niet zo heilig. Ze heeft me gevraagd mijn mond te houden, maar gezien de toon waarop ze nu tegen me spreekt. Jammer...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 28 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast ma 17 sep 2012 - 7:03

Fruity schreef:Oh Luce, laat je niet zo opnaaien joh. Je weet van wie het komt.

Ja dat is waar. PS en ik hebben een heeeeeele tijd geleden eens ruzie gehad, hele dikke ruzie. En ik dénk dat ik dat wel eens besproken heb met Doedel (?). Maar ik spreek Doedel al jaren niet meer. En daarnaast kan ik me niet herinneren dat ik PS's mailtjes ooit heb doorgestuurd. PS en ik hebben nu best oke contact. Dus recentelijk is het sowieso niet. Als er al iets gebeurd moet zijn is dat járen terug.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 28 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast ma 17 sep 2012 - 7:04

Smikkell schreef:
PurpleSparkle schreef:
Smikkell schreef:
Luce schreef:Ik ben flink bezig? Bak hier je taart.  - Pagina 28 878948377 Huh? Ik geloof dat ik helemaal mis waar dit over gaat.
Jij hebt je ook aardig schuldig gemaakt aan dat geroddel en de persoonlijke mailtjes van TeaLeaf over hoe het met haar gaat en die ze je als vriendin stuurt, doorsturen naar anderen met je commentaar erbij.

Huh? Ten eerste is het tegenwoordig PurpleSparkle. En nogmaals: huh? Ik mag hopen dat dit niet waar is.
Sorry, tis echt waar. Zusje heeft ze aan me voorgelezen.

Luce, niet verwacht dat je toe zou geven hoor. Op meetings en gesprekken met Doedel ben je er ook niet vies van geweest.

Helaas, heilige zusje is ook niet zo heilig. Ze heeft me gevraagd mijn mond te houden, maar gezien de toon waarop ze nu tegen me spreekt. Jammer...

Nou ja, het zal wel.

Deze alcoholiste schenkt nog even een kop thee in. Doei!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 28 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast ma 17 sep 2012 - 7:04

Lejow schreef:Ik vind het toch bizar Smikkel, hoe jij keer op keer laat blijken hoe enooormmm je op de hoogte bent van alle 'dirt' die iedereen volgens jou uithaalt.

Oh en ik ga lekker door met posten, mensen zullen ook genoeg over mijn situatie te roddelen hebben. Ik wens ze veel plezier, zolang ze het maar niet aan mij melden laughcry
Jij komt zo (en dat weet je)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 28 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast ma 17 sep 2012 - 7:05

Smikkell schreef:
PurpleSparkle schreef:
Smikkell schreef:
Luce schreef:Ik ben flink bezig? Bak hier je taart.  - Pagina 28 878948377 Huh? Ik geloof dat ik helemaal mis waar dit over gaat.
Jij hebt je ook aardig schuldig gemaakt aan dat geroddel en de persoonlijke mailtjes van TeaLeaf over hoe het met haar gaat en die ze je als vriendin stuurt, doorsturen naar anderen met je commentaar erbij.

Huh? Ten eerste is het tegenwoordig PurpleSparkle. En nogmaals: huh? Ik mag hopen dat dit niet waar is.
Sorry, tis echt waar. Zusje heeft ze aan me voorgelezen.

Luce, niet verwacht dat je toe zou geven hoor. Op meetings en gesprekken met Doedel ben je er ook niet vies van geweest.

Helaas, heilige zusje is ook niet zo heilig. Ze heeft me gevraagd mijn mond te houden, maar gezien de toon waarop ze nu tegen me spreekt. Jammer...

Nou meid, ik geef inderdaad niet toe. Want waar jij me van beschuldigt klopt gewoon niet. Maar joh, als je lekker wilt rellen : vooral doen. Mij heb je er echt niet mee. Het bevestigt alleen maar meer mijn beeld over jou.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 28 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast ma 17 sep 2012 - 7:05

Luce schreef:
Fruity schreef:Oh Luce, laat je niet zo opnaaien joh. Je weet van wie het komt.

Ja dat is waar. PS en ik hebben een heeeeeele tijd geleden eens ruzie gehad, hele dikke ruzie. En ik dénk dat ik dat wel eens besproken heb met Doedel (?). Maar ik spreek Doedel al jaren niet meer. En daarnaast kan ik me niet herinneren dat ik PS's mailtjes ooit heb doorgestuurd. PS en ik hebben nu best oke contact. Dus recentelijk is het sowieso niet. Als er al iets gebeurd moet zijn is dat járen terug.

Precies,we gaan gewoon normaal met elkaar om. Maar goed, ik ben weg hier.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 28 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast ma 17 sep 2012 - 7:05

Zeg kippetjes, heeft dit nog zin? Waarschijnlijk ligt de waarheid ergens in het midden, en ja, wordt er geroddeld en ja, worden dingen besproken, maar het heeft weinig zin om te gaan uitvechten wie wanneer en waarom en hoelang. Kom je niet uit. En niemand is heilig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 28 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast ma 17 sep 2012 - 7:05

Smikkell heeft haar hele computer vol staan met informatie over anderen, incl. foto's. Hoe ziek is dat dan smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 28 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 28 van 40 Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum