Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bak hier je taart.

+59
Caro
Admin
Stuiterbal
June
Mees
Mermaid
slaatje
Starla
Elliot
Fearie
Alex
Lady4
Zininzon
banjer49
Orchidee
Moon
Guus
Highway
Rose
Rush
Bliss
Chocoholic
Angela_1986
loura
luenca
Sweet Sylvana
Poubelle
Julia
nien
Linnie1985
SuperGrover
Arwyn
Monte
Isis
Gympie
Burgemeester Nicky
Ibbeltje
Paper Crown
Blair
Minx
Discordia
Ella
Twellie
MissBlunt
Pompoen
Antibes
Bazinga
Liadan
Gizmo
Red Velvet
Roza
Snoes
Lejow
SoGood
RYW
Steep
Printje
Aziraphale
Susan
63 plaatsers

Pagina 24 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 24 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Fearie zo 16 sep 2012 - 8:15

Printje schreef:Wat ik me afvraag; Smikkell jij woont/logeert bij haar, heeft ze er spijt van of heeft ze er niets meer over gezegd?

Ik heb de hele dag door het topic gevolgd, de echte rel heb ik niet meegekregen, maar aan deze vraag heb ik ook meerdere keren gedacht.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 24 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Printje zo 16 sep 2012 - 8:17

Fearie schreef:
Printje schreef:Wat ik me afvraag; Smikkell jij woont/logeert bij haar, heeft ze er spijt van of heeft ze er niets meer over gezegd?

Ik heb de hele dag door het topic gevolgd, de echte rel heb ik niet meegekregen, maar aan deze vraag heb ik ook meerdere keren gedacht.

Ik heb de rel ook niet meegekregen maar ik vraag me dit echt af. Niet dat het dan in mijn ogen wel goed is opeens maar misschien was ze teut en dacht ik ga eens iets heel doms doen ofzo....en dat ze nu dus wel spijt heeft van dingen die ze gezegd heeft.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 24 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Twellie zo 16 sep 2012 - 8:19

Dat vraag ik me inderdaad ook af.

En daarnaast vond ik dat Smikkells aandeel in het topic inderdaad gewoon nogal meeviel. Ik kan me geen onvertogen woord herinneren.

Maar ik vraag me wel af of je het topic samen met Doedell hebt bedacht en geopend of dat dat echt een Doedell-actie was.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 24 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Susan zo 16 sep 2012 - 8:21

Wat ik me wel serieus afvroeg na vrijdag, heb je echt een vorm van autisme of was het bij wijze van grap dat je jezelf 'deze autist' noemde?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 24 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast zo 16 sep 2012 - 8:31

Ik vind dat Smikkel geheel onrecht wordt afgerekend op haar kleine aandeel in het topic. Ze wordt voornamelijk afgerekend op het feit dat ze bij Doedel in huis is en het meebedacht zou hebben. terwijl niemand dat zeker weet.
Om dan te beginnen over het feit dat ze niet werkt is ver beneden de gordel en lijkt mij ook pijnlijk voor anderen wie wegens ziekte niet kunnen werken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 24 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast zo 16 sep 2012 - 8:38

Sunprincess schreef:Ik vind dat Smikkel geheel onrecht wordt afgerekend op haar kleine aandeel in het topic. Ze wordt voornamelijk afgerekend op het feit dat ze bij Doedel in huis is en het meebedacht zou hebben. terwijl niemand dat zeker weet.
Om dan te beginnen over het feit dat ze niet werkt is ver beneden de gordel en lijkt mij ook pijnlijk voor anderen wie wegens ziekte niet kunnen werken.
Het een heeft niets met het ander te maken als dit op mijn opmerking slaat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 24 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast zo 16 sep 2012 - 8:53

Ik snap iets niet... ik lees hier nu al jaren zo nu en dan dat het hele forum afgeroddeld wordt op social media. Misschien ligt dit aan mij, maar ik heb dat werkelijk nog nóóit meegemaakt. Ligt dat dan aan mijn facebookvrienden, heb ik dan blijkbaar gewoon beschaafde forummers als facebookvrienden, of heb ik gewoon dezelfde facebookvrienden als jij en komt dat misschien omdat jij zélf de roddels oplaait, Smik?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 24 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast zo 16 sep 2012 - 8:54

Maple schreef:Ik snap iets niet... ik lees hier nu al jaren zo nu en dan dat het hele forum afgeroddeld wordt op social media. Misschien ligt dit aan mij, maar ik heb dat werkelijk nog nóóit meegemaakt. Ligt dat dan aan mijn facebookvrienden, heb ik dan blijkbaar gewoon beschaafde forummers als facebookvrienden, of heb ik gewoon dezelfde facebookvrienden als jij en komt dat misschien omdat jij zélf de roddels oplaait, Smik?
Ik heb dat wel eens gezien hoor, maar lang niet zo extreem als Smikkell nu doet voorkomen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 24 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Antibes zo 16 sep 2012 - 8:54

Maple schreef:Ik snap iets niet... ik lees hier nu al jaren zo nu en dan dat het hele forum afgeroddeld wordt op social media. Misschien ligt dit aan mij, maar ik heb dat werkelijk nog nóóit meegemaakt. Ligt dat dan aan mijn facebookvrienden, heb ik dan blijkbaar gewoon beschaafde forummers als facebookvrienden, of heb ik gewoon dezelfde facebookvrienden als jij en komt dat misschien omdat jij zélf de roddels oplaait, Smik?

Misschien spreek je ze te weinig? Ik spreek eigenlijk alleen Leaf, ondanks dat ik een hoop forummers op facebook heb (en had, ik ben laatst een het opschonen geweest clown ).
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 24 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast zo 16 sep 2012 - 8:59

Antibes schreef:
Maple schreef:Ik snap iets niet... ik lees hier nu al jaren zo nu en dan dat het hele forum afgeroddeld wordt op social media. Misschien ligt dit aan mij, maar ik heb dat werkelijk nog nóóit meegemaakt. Ligt dat dan aan mijn facebookvrienden, heb ik dan blijkbaar gewoon beschaafde forummers als facebookvrienden, of heb ik gewoon dezelfde facebookvrienden als jij en komt dat misschien omdat jij zélf de roddels oplaait, Smik?

Misschien spreek je ze te weinig? Ik spreek eigenlijk alleen Leaf, ondanks dat ik een hoop forummers op facebook heb (en had, ik ben laatst een het opschonen geweest clown ).
Misschien, kan ook, echt spreken doe ik maar met weinig forummers de laatste tijd. Maargoed zelfs toen ik nog wel veel contact had met bijvoorbeeld Waldorf, roddelde we ook niet. Niet in de mate als Smikkel nu hier probeerde neer te zetten. Natuurlijk bespraken we forummers, maar smerige en sappige en smeuiige uitspraken... nee, dat zeker niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 24 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast zo 16 sep 2012 - 9:00

Dat gebeurd volgens mij in de groepjes die er op facebook gecreëerd zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 24 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Roza zo 16 sep 2012 - 9:01

Natuurlijk, wordt er wel eens wat gezegd over iemand. Maar is het dan per direct roddelen? Roddelen vind ik als het geniepig, vervelend, pijnlijk of gemeen wordt. Als ik tegen iemand zeg: 'Wow, wat is Pietje veel afgevallen hè, staat d'r goed!'
Waar ligt de grens? Wanneer mag je iets over elkaar zeggen, wanneer niet meer? En ja, ook ik heb het in het verleden geroddeld, dat zal ik niet onkennen. Nu al zo'n 2 jaar niet meer aangezien ik niet (meer) aan meetings doe en niemand spreek.

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 24 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Roza zo 16 sep 2012 - 9:02

Sunprincess schreef:Dat gebeurd volgens mij in de groepjes die er op facebook gecreëerd zijn.

Oh echt, zijn er groepjes? Wist ik helemaal niet!

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 24 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Roza zo 16 sep 2012 - 9:03

Het enige wat ik me kan herinneren (toen hadden we nog allemaal BlackBerry's hier :P) is dat we een ping groepje hadden.. Daar werd wel eens wat geroddeld, maar daar kan ik me eigenlijk niets meer van herinneren..

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 24 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Orchidee zo 16 sep 2012 - 9:04

Roza schreef:Natuurlijk, wordt er wel eens wat gezegd over iemand. Maar is het dan per direct roddelen? Roddelen vind ik als het geniepig, vervelend, pijnlijk of gemeen wordt. Als ik tegen iemand zeg: 'Wow, wat is Pietje veel afgevallen hè, staat d'r goed!'
Waar ligt de grens? Wanneer mag je iets over elkaar zeggen, wanneer niet meer? En ja, ook ik heb het in het verleden geroddeld, dat zal ik niet onkennen. Nu al zo'n 2 jaar niet meer aangezien ik niet (meer) aan meetings doe en niemand spreek.

Roddel of achterklap is een menselijke activiteit waarbij over iemand wordt gesproken - meestal in ongunstige zin en vaak onwaar - zonder dat de persoon in kwestie bij het gesprek aanwezig is. Roddelen hoeft niet per se mondeling te geschieden, ook per brief, e-mail, MSN of sms kan prima worden geroddeld.
Orchidee
Orchidee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 112
Punten : 155
Registratiedatum : 17-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 24 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Antibes zo 16 sep 2012 - 9:11

Roza schreef:
Sunprincess schreef:Dat gebeurd volgens mij in de groepjes die er op facebook gecreëerd zijn.

Oh echt, zijn er groepjes? Wist ik helemaal niet!

Ik voel me ook best dom nu.. laughcry

Edit: en ONGEWENST! Wat nou, wilde niemand mij in een groepje? pale :shock: :O
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 24 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast zo 16 sep 2012 - 9:12

Antibes schreef:
Roza schreef:
Sunprincess schreef:Dat gebeurd volgens mij in de groepjes die er op facebook gecreëerd zijn.

Oh echt, zijn er groepjes? Wist ik helemaal niet!

Ik voel me ook best dom nu.. laughcry

Edit: en ONGEWENST! Wat nou, wilde niemand mij in een groepje? pale :shock: :O

Mij ook niet Sad .

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 24 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Roza zo 16 sep 2012 - 9:12

Orchidee schreef:
Roza schreef:Natuurlijk, wordt er wel eens wat gezegd over iemand. Maar is het dan per direct roddelen? Roddelen vind ik als het geniepig, vervelend, pijnlijk of gemeen wordt. Als ik tegen iemand zeg: 'Wow, wat is Pietje veel afgevallen hè, staat d'r goed!'
Waar ligt de grens? Wanneer mag je iets over elkaar zeggen, wanneer niet meer? En ja, ook ik heb het in het verleden geroddeld, dat zal ik niet onkennen. Nu al zo'n 2 jaar niet meer aangezien ik niet (meer) aan meetings doe en niemand spreek.

Roddel of achterklap is een menselijke activiteit waarbij over iemand wordt gesproken - meestal in ongunstige zin en vaak onwaar - zonder dat de persoon in kwestie bij het gesprek aanwezig is. Roddelen hoeft niet per se mondeling te geschieden, ook per brief, e-mail, MSN of sms kan prima worden geroddeld.


Dat je ook per brief, e-mail, MSN en sms kunt roddelen, dat snap ik ook wel, daar gaat het toch niet om? Vergeet trouwens facebook, twitter, hyves, pingen, mailen en whatsapp niet laughcry

Ik vroeg niet om de betekenis van roddelen, ik vroeg waar de grens lag. Dan hoef je niet het woordenboek of wat dan ook te gaan citeren.

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 24 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast zo 16 sep 2012 - 9:12

Antibes schreef:
Roza schreef:
Sunprincess schreef:Dat gebeurd volgens mij in de groepjes die er op facebook gecreëerd zijn.

Oh echt, zijn er groepjes? Wist ik helemaal niet!

Ik voel me ook best dom nu.. laughcry

Edit: en ONGEWENST! Wat nou, wilde niemand mij in een groepje? pale :shock: :O
Nou, idd Cry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 24 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Roza zo 16 sep 2012 - 9:12

Charlie schreef:
Antibes schreef:
Roza schreef:
Sunprincess schreef:Dat gebeurd volgens mij in de groepjes die er op facebook gecreëerd zijn.

Oh echt, zijn er groepjes? Wist ik helemaal niet!

Ik voel me ook best dom nu.. laughcry

Edit: en ONGEWENST! Wat nou, wilde niemand mij in een groepje? pale :shock: :O

Mij ook niet Sad .

Dan ben ik bang dat wij het 'vergeten' groepje zijn..

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 24 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Antibes zo 16 sep 2012 - 9:13

Charlie schreef:
Antibes schreef:
Roza schreef:
Sunprincess schreef:Dat gebeurd volgens mij in de groepjes die er op facebook gecreëerd zijn.

Oh echt, zijn er groepjes? Wist ik helemaal niet!

Ik voel me ook best dom nu.. laughcry

Edit: en ONGEWENST! Wat nou, wilde niemand mij in een groepje? pale :shock: :O

Mij ook niet Sad .

Je mag wel bij mij en mijn vier andere persoonlijkheden in het groepje hoor.. hug
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 24 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast zo 16 sep 2012 - 9:13

Printje schreef:Wat ik me afvraag; Smikkell jij woont/logeert bij haar, heeft ze er spijt van of heeft ze er niets meer over gezegd?
Zal haar daar morgen naar vragen en checken wat ik daarover mag posten.

Susan, zie daar niets grappigs aan. En voor wie riep dat Doedel niets van autisme weet? Waar komt dat vandaan?

Laten we het er op houden dat ik mensen uit verschillende groepjes spreek en zo een beetje weet wat er wordt besproken. Als pietje haar mening geeft over klaasje en anderen dan zeggen dat in hun groepjes de zelfde mening rond gaat over klaasje..

Ik ben niet heilig en bespreek ook het een en ander buiten het forum. Soms alleen maar beter om ergenissen op wa te gooien dan hier. Maar toen mij een verschil begon op te vallen tussen hoe men hier mer elkaar omgaat en wat men daarbuiten over elkaar zegt... Daar houd ik niet van. Heb een mening over me, maar als ik je niet mag doe ik ook niet alsof.

Ik ben echt niet de hele dag aan het roddelen en wat Zusje zegt klopt, ik herken veel biechtjes en nieuwe forummers aan hun schrijfstijl. Daar hoef ik niets voor uit te pluizen, alleen de post te lezen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 24 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast zo 16 sep 2012 - 9:13

Overigens zit ik ook niet in zo'n groepje maar ik weet dat ze er zijn en dat het gebeurd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 24 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Antibes zo 16 sep 2012 - 9:15

Sunprincess schreef:Overigens zit ik ook niet in zo'n groepje maar ik weet dat ze er zijn en dat het gebeurd.

Als in een gesloten facebook groep ofzo?
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 24 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast zo 16 sep 2012 - 9:19

Ik zit wel in een mama FB groep (al kom ik er nooit meer), maar daar is nooit zoiets besproken in de tijd dat is er wel kwam. Meer verlengstuk a la mamapijler met adviezen, tips etc, totaal niks kwaads in de zin.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 24 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 24 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum