Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bak hier je taart.

+59
Caro
Admin
Stuiterbal
June
Mees
Mermaid
slaatje
Starla
Elliot
Fearie
Alex
Lady4
Zininzon
banjer49
Orchidee
Moon
Guus
Highway
Rose
Rush
Bliss
Chocoholic
Angela_1986
loura
luenca
Sweet Sylvana
Poubelle
Julia
nien
Linnie1985
SuperGrover
Arwyn
Monte
Isis
Gympie
Burgemeester Nicky
Ibbeltje
Paper Crown
Blair
Minx
Discordia
Ella
Twellie
MissBlunt
Pompoen
Antibes
Bazinga
Liadan
Gizmo
Red Velvet
Roza
Snoes
Lejow
SoGood
RYW
Steep
Printje
Aziraphale
Susan
63 plaatsers

Pagina 25 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 25 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Susan zo 16 sep 2012 - 9:26

Smikkell schreef:

Susan, zie daar niets grappigs aan. En voor wie riep dat Doedel niets van autisme weet? Waar komt dat vandaan?

Er zijn zat mensen die dat voor de grap zeggen.
Verder weet ik niet wat Doedel met het onderwerp heeft, ik weet niet wat voor werk ze tegenwoordig doet, aangezien ons contact, zoals ik al aangaf, is verwaterd.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 25 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  RYW zo 16 sep 2012 - 9:27

Doedel zei in dat topic dat weg is dat ze met autistische kinderen werkt, geloof ik.

RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 25 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast zo 16 sep 2012 - 9:27

Zelfs al zóú ik op facebook willen roddelen dan ben ik al bang dat alles in het nieuwsoverzicht komt te staan, dus dat zou ik bij voorbaat a niet eens doen laughcry
Bij facebookgroepen ontstaan uit het forum zit ik niet, chat ook niet, en via whatsapp spreek ik momenteel ook niemand meer. Dus misschien is het ook niet zo raar dat ik al die juicy stuff niet meekrijg. En voorheen praatte ik weleens met andere forummers over forummers, maar niet in de zin van roddelen. Het verbaast me dat ik hier soms lees dat het aan de orde van de dag lijkt te zijn dat het wél gebeurt, dan vraag ik me af of er misschien hier niet een aantal mensen zitten van wie je het niet verwacht, die hier gewoon mooi weer spelen en lief en aardig zijn, terwijl ze je achter je rug om gewoon afbranden. Sneu vind ik dat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 25 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast zo 16 sep 2012 - 9:30

[quote="Maple"]Zelfs al zóú ik op facebook willen roddelen dan ben ik al bang dat alles in het nieuwsoverzicht komt te staan, dus dat zou ik bij voorbaat a niet eens doen Bak hier je taart.  - Pagina 25 394967
Bij facebookgroepen ontstaan uit het forum zit ik niet, chat ook niet, en via whatsapp spreek ik momenteel ook niemand meer. Dus misschien is het ook niet zo raar dat ik al die juicy stuff niet meekrijg. En voorheen praatte ik weleens met andere forummers over forummers, maar niet in de zin van roddelen. Het verbaast me dat ik hier soms lees dat het aan de orde van de dag lijkt te zijn dat het wél gebeurt, dan vraag ik me af of er misschien hier niet een aantal mensen zitten van wie je het niet verwacht, die hier gewoon mooi weer spelen en lief en aardig zijn, terwijl ze je achter je rug om gewoon afbranden. Sneu vind ik dat.[/quote]

En dat is volgens mij de gedachte achter het "reltopic".

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 25 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Susan zo 16 sep 2012 - 9:30

Oh, en trouwens, dat het contact is verwaterd wil niet zeggen dat ik niet op een positieve manier naar haar keek. Ik had het toevallig van de week nog met iemand over dat verhaal dat ze tijdens de bevalling van Lise een hele pizza Hawaii had gegeten en moest toen ook denken aan de tijd dat we allebei zwanger waren, dat ik zo enorm bang was om misselijk te worden en dat zij dan altijd zei dat ze net twee broodjes kroket op had en dat die er straks wel weer uit zouden komen, maar dat ze er zo'n zin in had. Zo nuchter vond ik dat, echt grappig.

Zij wist de naam van mijn dochter al voordat ik ging bevallen. Ze was de eerste die wist dat de weeën waren begonnen. Misschien was het 'maar' internet, maar ik vond ons contact toen waardevol, later werd het minder en spraken we elkaar niet meer, maar dat wil niet zeggen dat ik haar niet meer mocht, niet meer waardeerde en niet meer positief aan haar terugdacht. Dat maakte de klap voor mij nog veel groter, want ik had dit van haar gewoon niet verwacht.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 25 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast zo 16 sep 2012 - 9:33

Sunprincess schreef:
Maple schreef:Zelfs al zóú ik op facebook willen roddelen dan ben ik al bang dat alles in het nieuwsoverzicht komt te staan, dus dat zou ik bij voorbaat a niet eens doen Bak hier je taart.  - Pagina 25 394967
Bij facebookgroepen ontstaan uit het forum zit ik niet, chat ook niet, en via whatsapp spreek ik momenteel ook niemand meer. Dus misschien is het ook niet zo raar dat ik al die juicy stuff niet meekrijg. En voorheen praatte ik weleens met andere forummers over forummers, maar niet in de zin van roddelen. Het verbaast me dat ik hier soms lees dat het aan de orde van de dag lijkt te zijn dat het wél gebeurt, dan vraag ik me af of er misschien hier niet een aantal mensen zitten van wie je het niet verwacht, die hier gewoon mooi weer spelen en lief en aardig zijn, terwijl ze je achter je rug om gewoon afbranden. Sneu vind ik dat.[/

En dat is volgens mij de gedachte achter het "reltopic".
Maargoed, eerlijk is eerlijk, dan is Doedel dus ook gewoon zelf zo schijnheilig geweest, want tot dat topic aan toe had niemand zulke uitspraken nooit achter haar gezocht. Terwijl dit dus blijkbaar wel al véél langer onderwerp van gesprek is geweest tussen haar en anderen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 25 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Antibes zo 16 sep 2012 - 9:34

Ik vind dat ook echt oprecht enorm triest Susan. Ik vond het al schrikbarend hard wat ze zei en dan was het 1) niet eens tegen mij en 2) niet eens iemand die ik kende/aardig vond. Kan me zo goed voorstellen dat dat dubbel pijn deed! Maar als ze echt zo laag over je dacht, dan kun je er maar beter vanaf zijn natuurlijk, maar dat is altijd makkelijker gezegd dan gedaan.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 25 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Susan zo 16 sep 2012 - 9:37

Antibes schreef:Ik vind dat ook echt oprecht enorm triest Susan. Ik vond het al schrikbarend hard wat ze zei en dan was het 1) niet eens tegen mij en 2) niet eens iemand die ik kende/aardig vond. Kan me zo goed voorstellen dat dat dubbel pijn deed! Maar als ze echt zo laag over je dacht, dan kun je er maar beter vanaf zijn natuurlijk, maar dat is altijd makkelijker gezegd dan gedaan.

Als zij naar aanleiding van mijn forumberichten dacht dat Y er misschien bij inschoot en zij had dat op een normale manier bij mij aangekaart dan had ik dat niet eens erg gevonden, dan had ik gewoon antwoord gegeven en verteld hoe het er thuis aan toe gaat en waarom ik het op het forum meer over E heb, maar op deze manier, in zo'n topic, waarin het ook meteen werd neergezet alsof het een feit was, dat kon ik gewoon niet begrijpen. Betrokkenheid is fijn en aardig, maar dit voelde meer als een klap in mijn gezicht.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 25 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast zo 16 sep 2012 - 9:44

Maple schreef:
Sunprincess schreef:
Maple schreef:Zelfs al zóú ik op facebook willen roddelen dan ben ik al bang dat alles in het nieuwsoverzicht komt te staan, dus dat zou ik bij voorbaat a niet eens doen Bak hier je taart.  - Pagina 25 394967
Bij facebookgroepen ontstaan uit het forum zit ik niet, chat ook niet, en via whatsapp spreek ik momenteel ook niemand meer. Dus misschien is het ook niet zo raar dat ik al die juicy stuff niet meekrijg. En voorheen praatte ik weleens met andere forummers over forummers, maar niet in de zin van roddelen. Het verbaast me dat ik hier soms lees dat het aan de orde van de dag lijkt te zijn dat het wél gebeurt, dan vraag ik me af of er misschien hier niet een aantal mensen zitten van wie je het niet verwacht, die hier gewoon mooi weer spelen en lief en aardig zijn, terwijl ze je achter je rug om gewoon afbranden. Sneu vind ik dat.[/

En dat is volgens mij de gedachte achter het "reltopic".
Maargoed, eerlijk is eerlijk, dan is Doedel dus ook gewoon zelf zo schijnheilig geweest, want tot dat topic aan toe had niemand zulke uitspraken nooit achter haar gezocht. Terwijl dit dus blijkbaar wel al véél langer onderwerp van gesprek is geweest tussen haar en anderen.
Eens met het dik gedrukte stuk. Mijn punt. Smikkell is o zo slecht, maar ondertussen.

Ik ken Doedel als iemand die zegt waar het op staat. Een schijnheil vind ik niet van toepassing. Eerder soms te eerlijk. Geloof niet dat ze heilig over wil komen hier en in het echte leven. Verbaas me dan ook over sommige reacties over haar. Wist trouwens ook niet dat Doedel en s
Susan contact met elkaar hadden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 25 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Antibes zo 16 sep 2012 - 9:47

Susan schreef:
Antibes schreef:Ik vind dat ook echt oprecht enorm triest Susan. Ik vond het al schrikbarend hard wat ze zei en dan was het 1) niet eens tegen mij en 2) niet eens iemand die ik kende/aardig vond. Kan me zo goed voorstellen dat dat dubbel pijn deed! Maar als ze echt zo laag over je dacht, dan kun je er maar beter vanaf zijn natuurlijk, maar dat is altijd makkelijker gezegd dan gedaan.

Als zij naar aanleiding van mijn forumberichten dacht dat Y er misschien bij inschoot en zij had dat op een normale manier bij mij aangekaart dan had ik dat niet eens erg gevonden, dan had ik gewoon antwoord gegeven en verteld hoe het er thuis aan toe gaat en waarom ik het op het forum meer over E heb, maar op deze manier, in zo'n topic, waarin het ook meteen werd neergezet alsof het een feit was, dat kon ik gewoon niet begrijpen. Betrokkenheid is fijn en aardig, maar dit voelde meer als een klap in mijn gezicht.

Dit was ook gewoon een klap in je gezicht. Het was overduidelijk geen opbouwende feedback en er waren al aannames gedaan voordat ze om toelichting gevraagd had. Al met al snap ik het ook niet, want ik zie ook dat je hier vaker zorgen over E uitspreekt, maar bijv. op facebook kun je om Y ook niet heen hoor. Ze heeft je toch ook gewoon op fb, daar was het overduidelijk dat jouw leven niet alleen om E draait. Maja, maakt ook niet uit. Het was een irreeele aanval, daar kun je lang en kort over praten, maar word je toch geen wijs uit. Eigenlijk wel fijn dat jullie contact al wat verwaterd was, misschien is het nu iets makkelijker los te laten.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 25 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast zo 16 sep 2012 - 9:48

Smikkell schreef:
Maple schreef:
Sunprincess schreef:
Maple schreef:Zelfs al zóú ik op facebook willen roddelen dan ben ik al bang dat alles in het nieuwsoverzicht komt te staan, dus dat zou ik bij voorbaat a niet eens doen Bak hier je taart.  - Pagina 25 394967
Bij facebookgroepen ontstaan uit het forum zit ik niet, chat ook niet, en via whatsapp spreek ik momenteel ook niemand meer. Dus misschien is het ook niet zo raar dat ik al die juicy stuff niet meekrijg. En voorheen praatte ik weleens met andere forummers over forummers, maar niet in de zin van roddelen. Het verbaast me dat ik hier soms lees dat het aan de orde van de dag lijkt te zijn dat het wél gebeurt, dan vraag ik me af of er misschien hier niet een aantal mensen zitten van wie je het niet verwacht, die hier gewoon mooi weer spelen en lief en aardig zijn, terwijl ze je achter je rug om gewoon afbranden. Sneu vind ik dat.[/

En dat is volgens mij de gedachte achter het "reltopic".

Maargoed, eerlijk is eerlijk, dan is Doedel dus ook gewoon zelf zo schijnheilig geweest, want tot dat topic aan toe had niemand zulke uitspraken nooit achter haar gezocht. Terwijl dit dus blijkbaar wel al véél langer onderwerp van gesprek is geweest tussen haar en anderen.
Eens met het dik gedrukte stuk. Mijn punt. Smikkell is o zo slecht, maar ondertussen.

Ik ken Doedel als iemand die zegt waar het op staat. Een schijnheil vind ik niet van toepassing. Eerder soms te eerlijk. Geloof niet dat ze heilig over wil komen hier en in het echte leven. Verbaas me dan ook over sommige reacties. Wist trouwens ook niet dat Doedel en s
Susan contact met elkaar hadden.
Maar zeg nou zelf... dat topic kwam niet out the blue, blijkbaar speelde dit al langer als roddel en achterklap, terwijl ik en meerdere forummers met mij dit nooit achter haar gezocht hadden. Dát is wat ik probeerde ana te geven, ik vind dat wel schijnheilig van Doedel. Ik 'ken' Doedel wel als iemand die niet vies is van een opstootje, maar naar mij weten is dat nooit over de rug van een ander gegaan. Daarom verbaast me dit ook zo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 25 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Susan zo 16 sep 2012 - 9:50

Smikkell schreef:Wist trouwens ook niet dat Doedel en s
Susan contact met elkaar hadden.

We kwamen niet bij elkaar over de vloer, maar toen ik zwanger was van mijn dochter en zij van haar zoon en toen zij baby's waren spraken we elkaar bijna iedere dag op MSN. Later werd het contact steeds minder frequent maar niet door een ruzie of zo, in mijn ogen gewoon omdat dat nou eenmaal soms gebeurt.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 25 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Susan zo 16 sep 2012 - 9:54

Antibes schreef:

Dit was ook gewoon een klap in je gezicht. Het was overduidelijk geen opbouwende feedback en er waren al aannames gedaan voordat ze om toelichting gevraagd had. Al met al snap ik het ook niet, want ik zie ook dat je hier vaker zorgen over E uitspreekt, maar bijv. op facebook kun je om Y ook niet heen hoor. Ze heeft je toch ook gewoon op fb, daar was het overduidelijk dat jouw leven niet alleen om E draait. Maja, maakt ook niet uit. Het was een irreeele aanval, daar kun je lang en kort over praten, maar word je toch geen wijs uit. Eigenlijk wel fijn dat jullie contact al wat verwaterd was, misschien is het nu iets makkelijker los te laten.

Klopt. Al had ik het ondanks alles nog graag uitgepraat, maar ik denk dat dat er niet meer echt inzit.

Hier op het forum kun je ook niet om Y heen. Ik ben nu alle berichtjes aan het verwijderen die naar mijn zin te persoonlijk zijn en het valt me op dat ik haar ook heel vaak noem. De grootste zorgen die ik heb zijn om hem, dat lijkt me ook logisch, dat moet ik dan van me af schrijven, maar ik zie haar naam ook heel vaak staan. Daarbij, hoe vaak je welk kind noemt op een internetforum lijkt me niet heel veel waarde hebben. Het lijkt mij niet dat zij later een trauma heeft omdat ze misschien minder is genoemd op een forum dat naar alle waarschijnlijkheid allang niet meer bestaat tegen de tijd dat zij zoiets überhaupt kan bevatten.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 25 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Twellie zo 16 sep 2012 - 9:56

Maar je kunt maar 10 tot 20 pagina's terug verwijderen toch?
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 25 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Susan zo 16 sep 2012 - 9:58

Twellie schreef:Maar je kunt maar 10 tot 20 pagina's terug verwijderen toch?

Je kunt wel verder terug verwijderen, maar dan moet je gaan bladeren door de topics in de pijler zelf, en dan maar zoeken naar topics waarvan het waarschijnlijk is dat er iets instaat wat weg moet. Ik kan je wel vertellen: het is een pokkebaan.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 25 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Twellie zo 16 sep 2012 - 10:01

Nou, dat lijkt mee ook! Kun je het anders niet gewoon laten staan, volgens mij heb je nooit dingen gepost waarvan ik dacht: :O :shock: en niemand gaat dat uberhaupt terug lezen door zover terug te bladeren.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 25 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Susan zo 16 sep 2012 - 10:02

Twellie schreef:Nou, dat lijkt mee ook! Kun je het anders niet gewoon laten staan, volgens mij heb je nooit dingen gepost waarvan ik dacht: :O :shock: en niemand gaat dat uberhaupt terug lezen door zover terug te bladeren.

Ach, ik hoef maar terug tot oktober 2011, daarvoor wisten we nog niet wat we nu weten, zeg maar. Ik ben al bij juni 2012 dus ik schiet aardig op. Bak hier je taart.  - Pagina 25 394967
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 25 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast zo 16 sep 2012 - 10:03

Maple, op dit forum zitten wel meer mensen die als lief, heilig of integer worden gezien, dat is het punt. Ik vang de klappen omdat ik mijn mond hier wél open trek. Misschien te vaak, misschien soms wat bot geformuleerd.

Ik wil alleen niet de gene zijn die nu namen en rugnummers op tafel gaat leggen, want ik weet dat een aantal van hen toch heilig blijft en ik alleen maar Smikkell-haters over me heen ga krijgen. Heb alleen mezelf ermee.

Ik ga het hier dus bij laten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 25 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Twellie zo 16 sep 2012 - 10:04

Meen je niet, ik wist trouwens niet eens dat je zover terug kon! Ik wilde ooit ook eens wat verwijderen uit een heel oud topic en toen kon ik het niet eens terug vinden omdat het maar tot een bepaalde datum terug ging en niet verder.

Maar volgens mij gaat echt niemand zover terug lezen hoor!
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 25 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Susan zo 16 sep 2012 - 10:05

Weet ik, maar stel dat ik alsnog mijn account wil verwijderen, dan kan ik er niet meer bij, dus doe ik het liever nu.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 25 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Susan ma 17 sep 2012 - 3:09

Ik wil hier nog even zeggen dat ik het inmiddels via de mail heb uitgepraat met Doedel en ik heb in het mod-topic gevraagd of dit topic weg kan, als jullie het daar ook mee eens zijn.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 25 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast ma 17 sep 2012 - 3:10

Fijn dat je het uitgepraat hebt met Doedel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 25 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Poubelle ma 17 sep 2012 - 3:10

Fijn dat jullie het hebben uitgepraat, Susan!
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 25 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Elliot ma 17 sep 2012 - 3:20

Ik had hier nog niet gereageerd, maar ik vind het heel fijn om te lezen dat je het hebt uitgepraat met Doedel en ik snap heel goed dat je dit topic weg wilt hebben.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 25 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast ma 17 sep 2012 - 3:21

Susan, goed om te lezen. Hopelijk met een positief einde.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 25 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 25 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum