Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bak hier je taart.

+59
Caro
Admin
Stuiterbal
June
Mees
Mermaid
slaatje
Starla
Elliot
Fearie
Alex
Lady4
Zininzon
banjer49
Orchidee
Moon
Guus
Highway
Rose
Rush
Bliss
Chocoholic
Angela_1986
loura
luenca
Sweet Sylvana
Poubelle
Julia
nien
Linnie1985
SuperGrover
Arwyn
Monte
Isis
Gympie
Burgemeester Nicky
Ibbeltje
Paper Crown
Blair
Minx
Discordia
Ella
Twellie
MissBlunt
Pompoen
Antibes
Bazinga
Liadan
Gizmo
Red Velvet
Roza
Snoes
Lejow
SoGood
RYW
Steep
Printje
Aziraphale
Susan
63 plaatsers

Pagina 21 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 21 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Pompoen zo 16 sep 2012 - 6:42

Jammer Zusje, dat je weg gaat als zusje, maar ik begrijp het wel!

Wat het biechtaccount betreft ben ik het er niet helemaal mee eens dat het weg is. Ik begrijp je standpunt maar ben het er niet helemaal mee eens. Ik denk dat algemeen wel bekend is dat de moderators je kunnen herkennen aan je IP, ook worden er daar regelmatig mensen herkend door wat ze schrijven en/of hoe ze schrijven. Ik heb zelf nóóit het gevoel gehad dat het niet vertrouwd was om in het biechttopic te posten, hoewel ik dat inderdaad ook niet erg vaak heb gedaan. Sowieso moet je altijd enorm oppassen niet onder je eigen naam te reageren en om geen dingen te schrijven die herkenbaar zijn. Ik voor mezelf post soms dingen onder het biechtaccount omdat ik niet wil dat het hele forum dat van mij weet, maar het wel kwijt wil. Ik neem altijd voor lief dat er misschien een aantal mensen zijn die dat dan wél herkennen en van mij weten, maar heb er eigenlijk nog nooit wat van gemerkt!
Ik zelf ben van mening dat iedereen voor zichzelf kan uitmaken of het vertrouwd voelt om iets in een biechttopic onder een biechtaccount te posten en dat het fijn is als dat er is voor de mensen die iets kwijt moeten. En ik ben ook van mening dat het niet erg veel uit maakt of je zelf onder een anonieme naam iets post of in een biechttopic omdat je dan nog steeds tegen dezelfde problemen aan loopt. Het enige verschil is dat je eventueel zou kunnen doen alsof je heel iemand anders bent en het minder overduidelijk is dat je een forummer bent die al kwam maar anoniem wilde zijn.
Wellicht kan het biechtaccount toch heropend worden, eventueel met een waarschuwing erbij o.i.d.

Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 21 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast zo 16 sep 2012 - 6:45

Smikkell schreef:Sorry hoor, maar hier ga ik niet mee accoord!

Natuurlijk niet. Lekker blijven rellen Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 21 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Lejow zo 16 sep 2012 - 6:46

Luce schreef:
Smikkell schreef:Sorry hoor, maar hier ga ik niet mee accoord!

Natuurlijk niet. Lekker blijven rellen Wink

Wou net zeggen.. je zal het eens ergens wél mee eens zijn.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 21 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast zo 16 sep 2012 - 6:47

Smikkell schreef:Sorry hoor, maar hier ga ik niet mee accoord!
Blijf gewoon weg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 21 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast zo 16 sep 2012 - 6:51

Francaise schreef:
Smikkell schreef:Sorry hoor, maar hier ga ik niet mee accoord!
Blijf gewoon weg.

Voor! Kunnen we niet ergens stemmen ofzo?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 21 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Zininzon zo 16 sep 2012 - 6:52

Fruity schreef:
Francaise schreef:
Smikkell schreef:Sorry hoor, maar hier ga ik niet mee accoord!
Blijf gewoon weg.

Voor! Kunnen we niet ergens stemmen ofzo?

Laat haar de eer aan haarzelf houden.....

(mijn eerste en laatste reactie in dit topic)
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 21 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast zo 16 sep 2012 - 6:58

Sorry jongens maar dit vind ik ook wel van een heel laag niveau. Stemmen of iemand weg moet blijven? Serieus???
Laten Zusje en Smikkel het lekker zelf uitvechten. We horen nu alleen Zusje haar kant van het verhaal en dat wordt zomaar aangenomen zonder dat Smikkel zich mag verdedigen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 21 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast zo 16 sep 2012 - 6:59

Sunprincess schreef:Sorry jongens maar dit vind ik ook wel van een heel laag niveau. Stemmen of iemand weg moet blijven? Serieus???
Laten Zusje en Smikkel het lekker zelf uitvechten. We horen nu alleen Zusje haar kant van het verhaal en dat wordt zomaar aangenomen zonder dat Smikkel zich mag verdedigen.

Kijk, als Smikkel dit als enige had geflikt, oké. Maar ze is al langer aan het treiteren, klieren, kutten. Het ging een tijdje goed, maar ik heb het helemaal met haar gehad.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 21 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast zo 16 sep 2012 - 6:59

Nee, niet om te rellen, maar omdat een aantal mensen nu heel onterecht heilig doen. Prima, dan maar een ban. Zusje, zag ik jou vier keer per jaar? Je goede naam meer waard dan vriendschap? Wat een schijnheil.heiligheid hier. Mensen die het meest lullen houden verstandig hun bek. Susan, Marin etc zijn al maanden het roddelen waard en nu weet niemand ergens van? Nee, bewust mensen kwetsen verdient geen schoonheidsprijs, maar nu doen alsof een aantal dit vreselijk vinden?! Dan maar de gebeten hond hier.. ik heb liever eerlijkheid!

Ja, Zusje is nu zielig omdat ze twee vriendschappen 'kwijt' is. Smikkell is de lul en Doedel is opeens een grote reller en een slechte moeder. De grootste roddelwijven komen nu met verhalen over zichzelf en de rest houdt schijnheilig zijn mond tot dit weer is gezakt.

Allemaal .geen haar beter

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 21 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast zo 16 sep 2012 - 7:01

Sunprincess schreef:Sorry jongens maar dit vind ik ook wel van een heel laag niveau. Stemmen of iemand weg moet blijven? Serieus???
Laten Zusje en Smikkel het lekker zelf uitvechten. We horen nu alleen Zusje haar kant van het verhaal en dat wordt zomaar aangenomen zonder dat Smikkel zich mag verdedigen.
Eens. Volgens mij hebben heel veel mensen het originele topic gemist en worden en veel aannames gedaan die misschien niet eens waar zijn!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 21 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast zo 16 sep 2012 - 7:03

Stofzuiger schreef:
Sunprincess schreef:Sorry jongens maar dit vind ik ook wel van een heel laag niveau. Stemmen of iemand weg moet blijven? Serieus???
Laten Zusje en Smikkel het lekker zelf uitvechten. We horen nu alleen Zusje haar kant van het verhaal en dat wordt zomaar aangenomen zonder dat Smikkel zich mag verdedigen.
Eens. Volgens mij hebben heel veel mensen het originele topic gemist en worden en veel aannames gedaan die misschien niet eens waar zijn!
Ik heb hem gelezen maar daarvoor vond ik haar al geen aanwinst.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 21 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Poubelle zo 16 sep 2012 - 7:03

Ik heb het originele topic niet helemaal gevolgd, heb alleen de eerste paar posts gezien, en dit topic geprobeerd te volgen maar echt snappen doe ik het niet.
Doedel opent het eerste topic en Smikkell krijgt ook een lading stront over zich heen? Hoezo dat dan?
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 21 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  luenca zo 16 sep 2012 - 7:04

en ze blijft er maar op inhakken...betweter.
eens met fruity!
zusje vind het heel erg voor je, had ook helemaal niet verwacht dat je zoiets zou doen !
ik was ook blij te lezen dat het niet waar is, maar schrok er wel van in eerste instantie, ook dom van mij dat ik maar van uitging dat het nog waar was ook...maar natuurlijk niet, ben je veel te lief voor, sorry voor als ik je gekwetst heb!
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 21 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast zo 16 sep 2012 - 7:05

shygirl87 schreef:en ze blijft er maar op inhakken...betweter.
eens met fruity!
zusje vind het heel erg voor je, had ook helemaal niet verwacht dat je zoiets zou doen !
ik was ook blij te lezen dat het niet waar is, maar schrok er wel van in eerste instantie, ook dom van mij dat ik maar van uitging dat het nog waar was ook...maar natuurlijk niet, ben je veel te lief voor, sorry voor als ik je gekwetst heb!

Want jij weet hoe de vork in de steel zit?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 21 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  luenca zo 16 sep 2012 - 7:06

Sunprincess schreef:
shygirl87 schreef:en ze blijft er maar op inhakken...betweter.
eens met fruity!
zusje vind het heel erg voor je, had ook helemaal niet verwacht dat je zoiets zou doen !
ik was ook blij te lezen dat het niet waar is, maar schrok er wel van in eerste instantie, ook dom van mij dat ik maar van uitging dat het nog waar was ook...maar natuurlijk niet, ben je veel te lief voor, sorry voor als ik je gekwetst heb!

Want jij weet hoe de vork in de steel zit?

het gedrag van smikkel is 9 van de 10 keer abnormaal.
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 21 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast zo 16 sep 2012 - 7:06

Francaise schreef:
Stofzuiger schreef:
Sunprincess schreef:Sorry jongens maar dit vind ik ook wel van een heel laag niveau. Stemmen of iemand weg moet blijven? Serieus???
Laten Zusje en Smikkel het lekker zelf uitvechten. We horen nu alleen Zusje haar kant van het verhaal en dat wordt zomaar aangenomen zonder dat Smikkel zich mag verdedigen.
Eens. Volgens mij hebben heel veel mensen het originele topic gemist en worden en veel aannames gedaan die misschien niet eens waar zijn!
Ik heb hem gelezen maar daarvoor vond ik haar al geen aanwinst.

Dus? Er zijn zoveel mensen geen aanwinst voor het forum. Laten we dan voor iedereen aan stemmen wie er wel en niet mag blijven hier.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 21 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast zo 16 sep 2012 - 7:06

Smikkell schreef:Nee, niet om te rellen, maar omdat een aantal mensen nu heel onterecht heilig doen. Prima, dan maar een ban. Zusje, zag ik jou vier keer per jaar? Je goede naam meer waard dan vriendschap? Wat een schijnheil.heiligheid hier. Mensen die het meest lullen houden verstandig hun bek. Susan, Marin etc zijn al maanden het roddelen waard en nu weet niemand ergens van? Nee, bewust mensen kwetsen verdient geen schoonheidsprijs, maar nu doen alsof een aantal dit vreselijk vinden?! Dan maar de gebeten hond hier.. ik heb liever eerlijkheid!

Ja, Zusje is nu zielig omdat ze twee vriendschappen 'kwijt' is. Smikkell is de lul en Doedel is opeens een grote reller en een slechte moeder. De grootste roddelwijven komen nu met verhalen over zichzelf en de rest houdt schijnheilig zijn mond tot dit weer is gezakt.

Allemaal .geen haar beter
Ik heb jou nooit gemogen. Zusje mag blij zijn dat ze jullie kwijt is als dat zo is. Jullie zijn uitzuigers.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 21 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast zo 16 sep 2012 - 7:06

shygirl87 schreef:
Sunprincess schreef:
shygirl87 schreef:en ze blijft er maar op inhakken...betweter.
eens met fruity!
zusje vind het heel erg voor je, had ook helemaal niet verwacht dat je zoiets zou doen !
ik was ook blij te lezen dat het niet waar is, maar schrok er wel van in eerste instantie, ook dom van mij dat ik maar van uitging dat het nog waar was ook...maar natuurlijk niet, ben je veel te lief voor, sorry voor als ik je gekwetst heb!

Want jij weet hoe de vork in de steel zit?

het gedrag van smikkel is 9 van de 10 keer abnormaal.
Wat een klote opmerking!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 21 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast zo 16 sep 2012 - 7:06

Smikkel, verklaar je nader wanneer mensen 'al maanden het roddelen waard zijn'. Hoezo zijn mensen het roddelen waard? Doe normaal kind.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 21 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast zo 16 sep 2012 - 7:08

Fruity schreef:Smikkel, verklaar je nader wanneer mensen 'al maanden het roddelen waard zijn'. Hoezo zijn mensen het roddelen waard? Doe normaal kind.

Snap je niet wat ze bedoeld? Er wordt dus al maanden over deze mensen geroddeld door mensen hier die nu de heilige onschuld uithangen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 21 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast zo 16 sep 2012 - 7:09

Sunprincess schreef:
Fruity schreef:Smikkel, verklaar je nader wanneer mensen 'al maanden het roddelen waard zijn'. Hoezo zijn mensen het roddelen waard? Doe normaal kind.

Snap je niet wat ze bedoeld? Er wordt dus al maanden over deze mensen geroddeld door mensen hier die nu de heilige onschuld uithangen.

Maar waarom in hemelsnaam? Sorry hoor, maar heb je dan echt niks beters te doen dan roddelen over mensen die je niet eens kent? Bizar en bijzonder onvolwassen. Bah.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 21 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Susan zo 16 sep 2012 - 7:12

Er zou hier ook een blokkeerknop moeten komen net als op Viva, dat zou een hoop ergernis schelen. Mij ook, momenteel.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 21 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast zo 16 sep 2012 - 7:13

Smikkell schreef:Nee, niet om te rellen, maar omdat een aantal mensen nu heel onterecht heilig doen. Prima, dan maar een ban. Zusje, zag ik jou vier keer per jaar? Je goede naam meer waard dan vriendschap? Wat een schijnheil.heiligheid hier. Mensen die het meest lullen houden verstandig hun bek. Susan, Marin etc zijn al maanden het roddelen waard en nu weet niemand ergens van? Nee, bewust mensen kwetsen verdient geen schoonheidsprijs, maar nu doen alsof een aantal dit vreselijk vinden?! Dan maar de gebeten hond hier.. ik heb liever eerlijkheid!

Ja, Zusje is nu zielig omdat ze twee vriendschappen 'kwijt' is. Smikkell is de lul en Doedel is opeens een grote reller en een slechte moeder. De grootste roddelwijven komen nu met verhalen over zichzelf en de rest houdt schijnheilig zijn mond tot dit weer is gezakt.

Allemaal .geen haar beter

Wie bedoel je dan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 21 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast zo 16 sep 2012 - 7:13

Mensen die heel veel aanwezig zijn, opvallen en bijzonderheden hebben (en nee, dat bedoel ik niet negatief) daar wordt over gepraat..

Tijdens mijn complicaties tijdens de zwangerschap werd er ook geroepen dat ik alles verzon en niet eens zwanger was...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 21 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast zo 16 sep 2012 - 7:14

Stofzuiger schreef:
shygirl87 schreef:
Sunprincess schreef:
shygirl87 schreef:en ze blijft er maar op inhakken...betweter.
eens met fruity!
zusje vind het heel erg voor je, had ook helemaal niet verwacht dat je zoiets zou doen !
ik was ook blij te lezen dat het niet waar is, maar schrok er wel van in eerste instantie, ook dom van mij dat ik maar van uitging dat het nog waar was ook...maar natuurlijk niet, ben je veel te lief voor, sorry voor als ik je gekwetst heb!

Want jij weet hoe de vork in de steel zit?

het gedrag van smikkel is 9 van de 10 keer abnormaal.
Wat een klote opmerking!
Maar wel waar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 21 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 21 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum