Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bak hier je taart.

+59
Caro
Admin
Stuiterbal
June
Mees
Mermaid
slaatje
Starla
Elliot
Fearie
Alex
Lady4
Zininzon
banjer49
Orchidee
Moon
Guus
Highway
Rose
Rush
Bliss
Chocoholic
Angela_1986
loura
luenca
Sweet Sylvana
Poubelle
Julia
nien
Linnie1985
SuperGrover
Arwyn
Monte
Isis
Gympie
Burgemeester Nicky
Ibbeltje
Paper Crown
Blair
Minx
Discordia
Ella
Twellie
MissBlunt
Pompoen
Antibes
Bazinga
Liadan
Gizmo
Red Velvet
Roza
Snoes
Lejow
SoGood
RYW
Steep
Printje
Aziraphale
Susan
63 plaatsers

Pagina 30 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 30 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  June ma 17 sep 2012 - 7:20

Zelda schreef:
Smikkell schreef:
Fruity schreef:Smikkell heeft haar hele computer vol staan met informatie over anderen, incl. foto's. Hoe ziek is dat dan Bak hier je taart.  - Pagina 30 561177
Ik heb niet eens een computer. Dat is een idee dat weer in jullie clubje is ontstaan. Er zijn idd mensen die dat hebben.

Ja, Zusje gaf me informatie door. Over forummers, over biechtjes, over mensen die onder dubbele accounts posten. Omdat ik ook snel mensen herken, kreeg ik bevestiging. Ze heeft ook eem aantal mensen het wachtwoord van admin gegeven. O.a. ik kon daar dus op. Net als dat Zusje wel eens heeft gepost onder Doedel haar account en een deel van de opmerkingen van Smikkell naar PS kwamen ook van Zusje. Ze wilde alleen niet rellen onder Zusje ivm haar goede naam, rol en burgemeesters.

Het verhaal zal wel ergens in het midden liggen, maar ik vind dit toch wel heel erg apart...

Zusje zit gewoon op de hoogste troon en heeft er altijd alles aan gedaan om dat in stand te houden. Ik snap ook wel dat rellen onder haar eigen naam er niet in zat, maar doe dan ook niet alsof jij dat soort dingen nooit doet. En dat niets hier privé is, vind ik ook erg zorgwekkend.

Net als het verwijderen van topics. Alle topics komen op onzichtbaar, anders waren ze niet terug te halen, maar blijkbaar wordt niets echt verwijderd. Dat betekent dat ze dus ergens op het internet gewoon rondhangen.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 30 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast ma 17 sep 2012 - 7:20

Smikkell schreef:
Fruity schreef:Smikkell heeft haar hele computer vol staan met informatie over anderen, incl. foto's. Hoe ziek is dat dan Bak hier je taart.  - Pagina 30 561177
Ik heb niet eens een computer. Dat is een idee dat weer in jullie clubje is ontstaan. Er zijn idd mensen die dat hebben.

Ja, Zusje gaf me informatie door. Over forummers, over biechtjes, over mensen die onder dubbele accounts posten. Omdat ik ook snel mensen herken, kreeg ik bevestiging. Ze heeft ook eem aantal mensen het wachtwoord van admin gegeven. O.a. ik kon daar dus op. Net als dat Zusje wel eens heeft gepost onder Doedel haar account en een deel van de opmerkingen van Smikkell naar PS kwamen ook van Zusje. Ze wilde alleen niet rellen onder Zusje ivm haar goede naam, rol en burgemeesters.

Ik weet wie de burgemeesters zijn. Daar heb ik verder niets op aan te merken, behalve dat ze op een na niet vallen onder onbekenden.

Clubje? Welk clubje schat? Wink Haha. Je roddels kloppen niet!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 30 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast ma 17 sep 2012 - 7:20

Ik denk dat als jullie zo doorgaan dat Zusje het hele yesforum opheft. Is dat wat jullie willen? Dat zou ik echt heel erg jammer vinden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 30 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Stuiterbal ma 17 sep 2012 - 7:21

Mijn god mijn mond valt echt open van verbazing.
Ik vind het echt ver gaan.
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 30 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  SoGood ma 17 sep 2012 - 7:22

Werkelijk alles wat je ooit hebt op internet hebt gezet blijft ergens rondhangen.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 30 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast ma 17 sep 2012 - 7:22

June schreef:
Zelda schreef:
Smikkell schreef:
Fruity schreef:Smikkell heeft haar hele computer vol staan met informatie over anderen, incl. foto's. Hoe ziek is dat dan Bak hier je taart.  - Pagina 30 561177
Ik heb niet eens een computer. Dat is een idee dat weer in jullie clubje is ontstaan. Er zijn idd mensen die dat hebben.

Ja, Zusje gaf me informatie door. Over forummers, over biechtjes, over mensen die onder dubbele accounts posten. Omdat ik ook snel mensen herken, kreeg ik bevestiging. Ze heeft ook eem aantal mensen het wachtwoord van admin gegeven. O.a. ik kon daar dus op. Net als dat Zusje wel eens heeft gepost onder Doedel haar account en een deel van de opmerkingen van Smikkell naar PS kwamen ook van Zusje. Ze wilde alleen niet rellen onder Zusje ivm haar goede naam, rol en burgemeesters.

Het verhaal zal wel ergens in het midden liggen, maar ik vind dit toch wel heel erg apart...

Zusje zit gewoon op de hoogste troon en heeft er altijd alles aan gedaan om dat in stand te houden. Ik snap ook wel dat rellen onder haar eigen naam er niet in zat, maar doe dan ook niet alsof jij dat soort dingen nooit doet. En dat niets hier privé is, vind ik ook erg zorgwekkend.

Net als het verwijderen van topics. Alle topics komen op onzichtbaar, anders waren ze niet terug te halen, maar blijkbaar wordt niets echt verwijderd. Dat betekent dat ze dus ergens op het internet gewoon rondhangen.

Maar ook als ze wel verwijderd worden blijft het nog heel lang te vinden via Google.
Een vriendin van mij plaatste laatst op "ons" forum een link van het oude forum, daar kon je ook nog alles terug vinden terwijl dat forum al 2?? jaar uit de lucht is...


Laatst aangepast door Watermeloen op ma 17 sep 2012 - 7:22; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 30 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Susan ma 17 sep 2012 - 7:22

Zelda schreef:
Ik vind dat echt zo'n onzin. Iedereen praat wel eens over een ander, dat maakt je nog niet meteen 'small'.

Eens. Ik praat over alledrie wel eens, ik zou er acuut een identiteitscrisis van krijgen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 30 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast ma 17 sep 2012 - 7:22

Carrie schreef:Ik denk dat als jullie zo doorgaan dat Zusje het hele yesforum opheft. Is dat wat jullie willen? Dat zou ik echt heel erg jammer vinden.

Hier ben ik ook bang voor inderdaad.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 30 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  SuperGrover ma 17 sep 2012 - 7:23

Oké, kunnen we nu weer gewoon allemaal lief doen tegen elkaar? Niemand schiet hier wat mee op, niemand wordt er beter van, straks is iedereen weer boos en gekwetst.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 30 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Rush ma 17 sep 2012 - 7:23

June schreef:Net als het verwijderen van topics. Alle topics komen op onzichtbaar, anders waren ze niet terug te halen, maar blijkbaar wordt niets echt verwijderd. Dat betekent dat ze dus ergens op het internet gewoon rondhangen.
Dat is met alles op internet zo Wink.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 30 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast ma 17 sep 2012 - 7:23

Carrie schreef:Ik denk dat als jullie zo doorgaan dat Zusje het hele yesforum opheft. Is dat wat jullie willen? Dat zou ik echt heel erg jammer vinden.

Dat was exact mijn gedachte, toen ik de laatste reacties las. Dit kan niet lang goed gaan op deze manier, zeker niet als er modder gooien door blijft gaan. Dit kon wel eens het begin van het einde zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 30 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast ma 17 sep 2012 - 7:23

Carrie schreef:Ik denk dat als jullie zo doorgaan dat Zusje het hele yesforum opheft. Is dat wat jullie willen? Dat zou ik echt heel erg jammer vinden.



Daar ben ik ook 'bang' voor. Zou erg jammer zijn!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 30 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast ma 17 sep 2012 - 7:23

Joan schreef:
Carrie schreef:Ik denk dat als jullie zo doorgaan dat Zusje het hele yesforum opheft. Is dat wat jullie willen? Dat zou ik echt heel erg jammer vinden.

Hier ben ik ook bang voor inderdaad.

Ik ook...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 30 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Roza ma 17 sep 2012 - 7:24

Dat schoot net ook even door mijn hoofd Carrie, dat het straks einde forum is.
Ik snap de kwaadheid van Smikkell wel, maar ik vind het niet oké dat ze nu Zusje zwart maakt. Dus mocht Zusje het forum offline gooien, zou ik het wel begrijpen.
En wat er allemaal wel en niet waar is, daar komen we nooit achter. Iedereen neemt dingen anders op, vat dingen anders op, verhalen gaan van persoon tot persoon (en worden vaak dan ook nog opgeblazen), van muggen worden kuddes olifanten gemaakt.. Dus tja, waarheid? Daar gaan we niet achter komen.

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 30 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Rush ma 17 sep 2012 - 7:24

Sogood schreef:Werkelijk alles wat je ooit hebt op internet hebt gezet blijft ergens rondhangen.
Exact!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 30 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast ma 17 sep 2012 - 7:24

Pixie schreef:Smikk, vind je het echt nodig om ook Zusje zwart te gaan zitten maken vanwege de toon die ze naar jou aanslaat?
Bel d'r gewoon op en bespreek het, ga niet met modder zitten gooien op het forum. Ik vind het niet eerlijk naar Zusje wat je nu doet, of ze nou heilig is of niet.
Nee, niet netjes.. maar ben klaar met dat schijnheilige gedoe. Zusje is tegen mij ook niet netjes en alleen omdat ze haar naam wil redden. Leuke vriendschap.

In dit topic doen iets te veel mensen of ze zelf zoveel beter zijn. Na o.a. de mailtjes van Luce kan ik mw daar flink aan storen. Doedels topic was we niets bij..

Zoveel mensen die aangaven dat ze vertrouwen hebben in Zusje en ondertussen.moet ik de klappen vangen achter en voor de schermen.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 30 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast ma 17 sep 2012 - 7:24

Gaan we toch naar het No-café? Is die überhaupt nog in de lucht?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 30 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  June ma 17 sep 2012 - 7:25

Watermeloen schreef:
June schreef:
Zelda schreef:
Smikkell schreef:
Fruity schreef:Smikkell heeft haar hele computer vol staan met informatie over anderen, incl. foto's. Hoe ziek is dat dan Bak hier je taart.  - Pagina 30 561177
Ik heb niet eens een computer. Dat is een idee dat weer in jullie clubje is ontstaan. Er zijn idd mensen die dat hebben.

Ja, Zusje gaf me informatie door. Over forummers, over biechtjes, over mensen die onder dubbele accounts posten. Omdat ik ook snel mensen herken, kreeg ik bevestiging. Ze heeft ook eem aantal mensen het wachtwoord van admin gegeven. O.a. ik kon daar dus op. Net als dat Zusje wel eens heeft gepost onder Doedel haar account en een deel van de opmerkingen van Smikkell naar PS kwamen ook van Zusje. Ze wilde alleen niet rellen onder Zusje ivm haar goede naam, rol en burgemeesters.

Het verhaal zal wel ergens in het midden liggen, maar ik vind dit toch wel heel erg apart...

Zusje zit gewoon op de hoogste troon en heeft er altijd alles aan gedaan om dat in stand te houden. Ik snap ook wel dat rellen onder haar eigen naam er niet in zat, maar doe dan ook niet alsof jij dat soort dingen nooit doet. En dat niets hier privé is, vind ik ook erg zorgwekkend.

Net als het verwijderen van topics. Alle topics komen op onzichtbaar, anders waren ze niet terug te halen, maar blijkbaar wordt niets echt verwijderd. Dat betekent dat ze dus ergens op het internet gewoon rondhangen.

Maar ook als ze wel verwijderd worden blijft het nog heel lang te vinden via Google.
Een vriendin van mij plaatste laatst op "ons" forum een link van het oude forum, daar kon je ook nog alles terug vinden terwijl dat forum al 2?? jaar uit de lucht is...

Ik weet dat veel altijd terug te vinden blijft, zelf heb ik hier ook eens een link van een dergelijke site neergezet. Kon je het forum bekijken in 2006 en zo. Volgens mij is het echter ingewikkelder terug te vinden als het verwijderd is, dan wanneer het op onzichtbaar staat. Maar goed, dat is mijn mening daarover. Ik zie het nut niet van al die topics bewaren. Dan had je nu niet eens de discussie over het terughalen, want dat kon dan niet.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 30 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Lejow ma 17 sep 2012 - 7:25

Wat wil je hier nu eigenlijk mee bereiken Smikkel?
Anderen nog zwarter maken dan jij op dit moment gemaakt bent (want wat jij doet, doet ikkie lekker oooooohooook)?
Je boven de rest willen zetten, omdat jij lekker zoveel roddels weet?
Puur om het rellen?
Ik snap niet zo goed waarom je nu zo door gaat, en werkelijk iedereen er bij gaat halen.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 30 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Roza ma 17 sep 2012 - 7:25

Fruity schreef:Gaan we toch naar het No-café? Is die überhaupt nog in de lucht?

Nee, ik had het al geprobeerd nerd

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 30 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast ma 17 sep 2012 - 7:26

Confusion schreef:
Joan schreef:
Carrie schreef:Ik denk dat als jullie zo doorgaan dat Zusje het hele yesforum opheft. Is dat wat jullie willen? Dat zou ik echt heel erg jammer vinden.

Hier ben ik ook bang voor inderdaad.

Ik ook...
Wil je op zo'n forum zitten dan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 30 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast ma 17 sep 2012 - 7:26

Smikkel, pm die mails dan even. Dan kan ik zien waar je het over hebt. Ik weet het namelijk echt niet..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 30 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast ma 17 sep 2012 - 7:27

Fruity schreef:Gaan we toch naar het No-café? Is die überhaupt nog in de lucht?

Wat een onzin, ik wil helemaal niet naar het No-café, jij kan er wel zo luchtig over doen, maar ik zou het echt heel jammer vinden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 30 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Susan ma 17 sep 2012 - 7:27

Smikkell schreef:
Confusion schreef:
Joan schreef:
Carrie schreef:Ik denk dat als jullie zo doorgaan dat Zusje het hele yesforum opheft. Is dat wat jullie willen? Dat zou ik echt heel erg jammer vinden.

Hier ben ik ook bang voor inderdaad.

Ik ook...
Wil je op zo'n forum zitten dan?

Jij zit er toch ook?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 30 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast ma 17 sep 2012 - 7:27

Tot zover de discretie en oprechtheid van Zusje. Niet netjes misschien, kan, wel terecht. Transparantie was het toch?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 30 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 30 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum