Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bak hier je taart.

+59
Caro
Admin
Stuiterbal
June
Mees
Mermaid
slaatje
Starla
Elliot
Fearie
Alex
Lady4
Zininzon
banjer49
Orchidee
Moon
Guus
Highway
Rose
Rush
Bliss
Chocoholic
Angela_1986
loura
luenca
Sweet Sylvana
Poubelle
Julia
nien
Linnie1985
SuperGrover
Arwyn
Monte
Isis
Gympie
Burgemeester Nicky
Ibbeltje
Paper Crown
Blair
Minx
Discordia
Ella
Twellie
MissBlunt
Pompoen
Antibes
Bazinga
Liadan
Gizmo
Red Velvet
Roza
Snoes
Lejow
SoGood
RYW
Steep
Printje
Aziraphale
Susan
63 plaatsers

Pagina 20 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 20 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Lejow zo 16 sep 2012 - 3:57

Tris schreef:
Lejow schreef:
Sunprincess schreef:Hmm, oke. Ik voel dat toch anders. Ik kan me voorstellen dat je het er niet mee eens bent maar om dan ook maar gelijk zo grof te worden, iemand als persoon en moeder met de grond gelijk te maken terwijl je nooit problemen met iemand hebt gehad, vnd ik wel bijzonder.

Ja ok, je hebt pissig worden én pissig worden natuurlijk.

Wauw. Jij bent echt de Cruyf van 't forum...

Das logisch.....
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 20 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast zo 16 sep 2012 - 3:58

Orchidee schreef:Het lijkt nu wel rellen om het rellen, maakt niet uit over wie of wat het gaat.

Precies, er lijkt ineens een deur opengegaan te zijn waar modder doorheen gegooid kan worden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 20 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast zo 16 sep 2012 - 4:04

Rood schreef:
Tris schreef:Nog pasgeboren veulens gezien?
Ja joh, die bevallingen gebeuren bij ons aan de lopende band. Op hele noten. Maar da's een insidergrap.

Eten jullie thuis ook Calvijn pindakaas met hele noten?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 20 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Monte zo 16 sep 2012 - 4:08

Bak hier je taart.  - Pagina 20 Animaatjes-smiley-met-bordje-41576
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 20 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Bliss zo 16 sep 2012 - 4:14

Chipp schreef:
Rood schreef:
Tris schreef:Nog pasgeboren veulens gezien?
Ja joh, die bevallingen gebeuren bij ons aan de lopende band. Op hele noten. Maar da's een insidergrap.

Eten jullie thuis ook Calvijn pindakaas met hele noten?

Zit daar een lekkere calvinistische nasmaak aan?

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 20 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast zo 16 sep 2012 - 4:15

Bliss schreef:
Chipp schreef:
Rood schreef:
Tris schreef:Nog pasgeboren veulens gezien?
Ja joh, die bevallingen gebeuren bij ons aan de lopende band. Op hele noten. Maar da's een insidergrap.

Eten jullie thuis ook Calvijn pindakaas met hele noten?

Zit daar een lekkere calvinistische nasmaak aan?

Yes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 20 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast zo 16 sep 2012 - 4:24

Ik twijfel niet aan de integriteit van Zusje, dat wil ik ook even gezegd hebben. nerd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 20 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Pompoen zo 16 sep 2012 - 5:03

Charlie schreef:Ik twijfel niet aan de integriteit van Zusje, dat wil ik ook even gezegd hebben. nerd

Ok, even geheel tegen mijn principes in: +1
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 20 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  banjer49 zo 16 sep 2012 - 5:17

ik denk na paar uur is de rust hier wel wedergekeerd maar het blijft maar doorgaan. Ze kunnen beter dit topic sluiten.
banjer49
banjer49
Prater
Prater

Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 20 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Pompoen zo 16 sep 2012 - 5:22

Sluiten?? Ja, ik denk dat we inderdaad beter het forum kunnen sluiten. Het zit nogal hoog, dit soort gesprekken kun je denk ik niet voorkomen. Als je dit topic sluit gaat het ergens anders wel weer verder.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 20 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast zo 16 sep 2012 - 5:30

тыквашка schreef:
Charlie schreef:Ik twijfel niet aan de integriteit van Zusje, dat wil ik ook even gezegd hebben. nerd

Ok, even geheel tegen mijn principes in: +1

Na-aperd. Pffff. Ik denk dat ik een topic over jou open!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 20 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Roza zo 16 sep 2012 - 5:47

shygirl87 schreef:heel erg verassend weer, als ik er iets van zeg krijg ik commentaar, maar als een ander iets over doedel zegt of 'en dat is nou moeder' heb ik ook al voorbij zien komen, dan mag dat allemaal wel , maar als shygirl eens wat zegt, wat ze expres al minder doet omdat het toch nooit goed is, krijg ik weer zulke reacties.

Ik weet dat je het onder andere tegen mij hebt, maar kruip in hemelsnaam niet in de slachtofferrol. Als iemand anders dit in deze woorden had gezegd, had ik precies hetzelfde gereageerd. Niet omdat jij het bent. Jij bent voor mij een onbekende forumster, dus waarom zou ik het alleen doen 'omdat jij het bent'?

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 20 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast zo 16 sep 2012 - 6:08

Het spijt me dat ik al bij pagina 9 ben gestopt maar ik ben gesloopt van afgelopen weekend. Ik heb keihard gewerkt om de dingen in mijn leven op orde te krijgen, een kind blij te maken en mijn vriend te helpen zijn kind te kunnen blijven zien. Die dingen gingen, hopelijk voor jullie te begrijpen, voor.

Zoals ik al eerder aangaf, het is echt niet zo dat ik gezellig met Smikkell elke vrijdag onder het genot van een borrel alle biechtjes van de week doornam. Sterker nog, ik kijk zo vaak niet eens in dat topic en ga al helemaal niet bij elk biechtje controleren wie dat schrijft. Soms werd ik wel gewezen op heftige zaken of zag ik ze zelf eens. Er zijn hele heftige dingen voorbij gekomen. En ja, dan kijk ik om wie het gaat. Ik zal die persoon er nooit, nooit, nooit op aanspreken en de enige met wie ik die verhalen besproken heb zijn de andere moderators geweest, die zelf ook kunnen zien om wie het gaat.

Zo vaak zie ik Smikkell en Doedel niet (4 keer per jaar zal veel zijn?) en de keren dat ik ze zag kwam het weleens op het Biechttopic (bijna altijd van haar kant voor zover me bijstaat). Smikkell was er enorm goed in te raden om wie het ging (ze zei dat ze het aan de schrijfstijl kon aflezen). Over het algemeen ging ik dat niet bevestigen (als ik het al wist) maar heel soms moest ik lachen, tja, dat heb ik zelf niet in de hand. Dit ging echter nooit over heel grote zaken, die heb ik nooit met haar besproken. Ik gaf altijd aan dat ik dat niet kon delen. Doedel gaf weleens aan zin in een rel te hebben en ik heb steevast geroepen dat ze beter iets positiefs had kunnen bedenken. Jammer dat ze dat niet heeft kunnen doen dit keer.

Ik weet niet waar dit zo vandaan kwam, wat er nu is gebeurd maar ik voel me behoorlijk genaaid door twee mensen die ik inderdaad als vriendinnen zag. Naar mijn idee ook nog eens zonder enige aanleiding. Van de week heb ik nog met Smikkell gebeld en was er niks aan de hand. En ook al helemaal op een dergelijk moment als nu, waarvan ze weten dat ik genoeg aan mijn hoofd heb maar dat blijkbaar niet belangrijk genoeg vinden. Ik vind het teleurstellend dat mensen, waar ik naar mijn idee vaak genoeg voor klaar heb gestaan, zich zo opstellen terwijl ze weten wat ze daarmee kapot kunnen maken.

Ik heb besloten me terug te trekken van het forum als Zusje. Ik ga mijn account niet verwijderen en zal heus niet zeggen dat ik helemaal niet meer zal komen maar mijn aandacht zal op de eerste plaatst naar dingen gaan die op het moment meer prioriteit hebben. Het Biechttopic blijft wat mij betreft weg want ik zie niet in hoe mensen daar nu nog vertrouwen in kunnen hebben als dit keer op keer geroepen wordt en ik ben het zat me daarin te moeten verdedigen. Als Admin blijf ik gewoon en waar nodig zal ik jullie helpen met verzoekjes/ problemen en vragen.

Oh en ik werd nog gewezen op een opmerking dat ik geen Moderator hoorde te zijn. Ik ben ook geen Moderator maar Admin. Ik wil me best uitschrijven hoor, als alle vertrouwen in mij weg is maar dan valt het forum dus ook weg want dat staat op mijn naam.

Als mensen nog vragen hebben kunnen ze deze het beste naar mijn inbox sturen. Ik ga mijn werk voor aankomende week voorbereiden en mijn aandacht beter besteden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 20 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast zo 16 sep 2012 - 6:14

Je hoeft je zeker niet te verontschuldigen voor het feit dat je niet gereageerd hebt. Compleet begrijpelijk.

Ook vind ik het fijn het verhaal van jouw kant te horen. Hierdoor zie ik in dat ik het aan het verkeerde eind had wat betreft jouw integriteit. Mijn excuses hiervoor. Ik was inderdaad ook in de veronderstelling dat jij, Doedel en Smikkel elkaar regelmatig zagen en een soort 'driehoekje' vormden. Jammer dat jij door hen zo teleurgesteld wordt. Schaamteloos.

Zusje, veel succes en sterkte de komende tijd met alle dingen die zich nu voordoen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 20 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  RYW zo 16 sep 2012 - 6:15

Sterkte met je bezigheden, Zusje, en rot dat het zo loopt en je teleurgesteld bent. Als er iets is, als je wil praten over de situatie vriend/dochter, dan trek je aan de bel hè?
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 20 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Aziraphale zo 16 sep 2012 - 6:17

hug voor Zusje!
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 20 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast zo 16 sep 2012 - 6:17

RYW schreef:Sterkte met je bezigheden, Zusje, en rot dat het zo loopt en je teleurgesteld bent. Als er iets is, als je wil praten over de situatie vriend/dochter, dan trek je aan de bel hè?

Dank je wel, dat zal ik zeker doen en hoop ook dat jij me een seintje geeft als er updates zijn.

Fruity, jij ook bedankt natuurlijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 20 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  RYW zo 16 sep 2012 - 6:20

Zusje schreef:
RYW schreef:Sterkte met je bezigheden, Zusje, en rot dat het zo loopt en je teleurgesteld bent. Als er iets is, als je wil praten over de situatie vriend/dochter, dan trek je aan de bel hè?

Dank je wel, dat zal ik zeker doen en hoop ook dat jij me een seintje geeft als er updates zijn.

Fruity, jij ook bedankt natuurlijk.

Tuurlijk, zal ik doen, thanks.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 20 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Antibes zo 16 sep 2012 - 6:21

Sterkte met alles Zusje! Ik vind het oprecht erg jammer dat je hier nu als Zusje zult verdwijnen, maar wel begrijpelijk. Hopelijk kun je als Admin ook nog een beetje van het forum genieten en niet alleen maar "aan het werk zijn" voor ons. hug
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 20 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast zo 16 sep 2012 - 6:23

Antibes schreef:Sterkte met alles Zusje! Ik vind het oprecht erg jammer dat je hier nu als Zusje zult verdwijnen, maar wel begrijpelijk. Hopelijk kun je als Admin ook nog een beetje van het forum genieten en niet alleen maar "aan het werk zijn" voor ons. hug

Ik zie het niet als werk hoor, ik heb het altijd erg leuk gevonden. En helemaal verdwijnen zal ik inderdaad niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 20 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Ibbeltje zo 16 sep 2012 - 6:32

Zusje fijn jouw kant van het verhaal ook te lezen. Ik snap dat je momenteel ook andere dingen aan je hoofd had/hebt.
Wel erg rot dat de mensen die je hoog had staan nu dit hebben gedaan. Ik snap dat dat niet tof is naar jou toe.

En ik vind je als Admin en Zusje gewoon prima hier hoor. Het lijkt mij ook erg moeilijk en vervelend als 'vriendinnen' dergelijke dingen doen. Echt respect voor jou Zus!
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 20 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Monte zo 16 sep 2012 - 6:33

Wat naar om te moeten lezen dat jij hierdoor 2 vriendinnen ''kwijt'' bent, ik snap heel goed hoe je er over denkt. En qua biechttopic: ik heb nooit het gevoel gehad dat er met de biechten van mensen niet in vertrouwen werd omgegaan. Ik zou er dan ook nog steeds het volste vertrouwen in hebben er te posten(al doe ik dat eigenlijk nooit).
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 20 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast zo 16 sep 2012 - 6:33

Ibbeltje schreef:Zusje fijn jouw kant van het verhaal ook te lezen. Ik snap dat je momenteel ook andere dingen aan je hoofd had/hebt.
Wel erg rot dat de mensen die je hoog had staan nu dit hebben gedaan. Ik snap dat dat niet tof is naar jou toe.

En ik vind je als Admin en Zusje gewoon prima hier hoor. Het lijkt mij ook erg moeilijk en vervelend als 'vriendinnen' dergelijke dingen doen. Echt respect voor jou Zus!
Helemaal mee eens smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 20 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast zo 16 sep 2012 - 6:35

Zusje, ik heb niet getwijfeld aan je rol. Ik vind het heel naar voor je dat je je zo genaaid voelt. Hopelijk kan het forum na deze inzinking snel weer op een normale manier doorgaan, wellicht zonder de veelbesproken rel-zoeksters. Ik weet zeker dat de meerderheid van de forumsters jouw inzet enorm waardeert.

Sterkte met alle privé-zaken die op dit moment spelen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 20 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast zo 16 sep 2012 - 6:41

Sorry hoor, maar hier ga ik niet mee accoord!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 20 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 20 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum