Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bak hier je taart.

+59
Caro
Admin
Stuiterbal
June
Mees
Mermaid
slaatje
Starla
Elliot
Fearie
Alex
Lady4
Zininzon
banjer49
Orchidee
Moon
Guus
Highway
Rose
Rush
Bliss
Chocoholic
Angela_1986
loura
luenca
Sweet Sylvana
Poubelle
Julia
nien
Linnie1985
SuperGrover
Arwyn
Monte
Isis
Gympie
Burgemeester Nicky
Ibbeltje
Paper Crown
Blair
Minx
Discordia
Ella
Twellie
MissBlunt
Pompoen
Antibes
Bazinga
Liadan
Gizmo
Red Velvet
Roza
Snoes
Lejow
SoGood
RYW
Steep
Printje
Aziraphale
Susan
63 plaatsers

Pagina 11 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 11 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Bazinga za 15 sep 2012 - 7:29

Shoesdontlie schreef:Laatst vroeg ik mezelf af, zal ik ook eens naar zo'n meeting gaan.... Nooit bij stilgestaan dat er ook zoveel geroddeld wordt en er zoveel privécontact door forummers.

Halllooo, ik heb volgens mij onder een steen gelegen of in een grot gezeten.

Nee, gewoon in je eigen huis.

Echt, had je dit niet verwacht? Ik gooi er weer een dooddoener in;

Roddelen, is toch de tweede natuur van de vrouw? (Na winkelen)
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 11 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast za 15 sep 2012 - 7:30

Het is serieus nog nooit in me opgekomen om privé-informatie wat iemand mij in vertrouwen verteld heeft, door te vertellen aan een andere forummer op een meeting of wat dan ook, en ik begrijp niet zo goed dat mensen dat doen. Dan ben je gewoon uit op sensatie...

Edit: praten over forummers en wat ze posten dan weer wel, maar dat is niet het soort roddelen wat hier bedoeld wordt.


Laatst aangepast door Maple op za 15 sep 2012 - 7:31; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 11 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Susan za 15 sep 2012 - 7:31

Ik zou niet weten waarop ze jaloers zou zijn.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 11 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast za 15 sep 2012 - 7:32

Susan schreef:Ik zou niet weten waarop ze jaloers zou zijn.

Misschien omdat ze ze zelf niet allemaal op een rijtje heeft en jij wel? Ik zeg maar wat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 11 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Antibes za 15 sep 2012 - 7:37

Luce schreef:
Susan schreef:Ik zou niet weten waarop ze jaloers zou zijn.

Misschien omdat ze ze zelf niet allemaal op een rijtje heeft en jij wel? Ik zeg maar wat.

Of het feit dat veel forummers jou waarderen/tegen je opkijken?

Geen idee, zijn vaak niet echt rationele situaties.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 11 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast za 15 sep 2012 - 7:51

Ik weet niet wat er hier vannacht gebeurd is, maar wat betreft roddelen op meetings daar heb ik nooit zoveel van meegekregen eigenlijk. Tuurlijk wordt er wel eens over een forummer gepraat en over wat diegene heeft gepost maar ik heb geloof niet meegemaakt dat het echt in negatieve zin gebeurd als in iemand zwart maken.

Wat ik hiermee dus wil zeggen is dat niet alle meetings roddeltheekransjes zijn.




Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 11 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast za 15 sep 2012 - 7:53

Smikkell, als je een compliment zou verdienen, zou ik hem naar jou maken. Maar helaas. Jouw gedrag verdient veelal geen stempel van goed gedrag.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 11 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast za 15 sep 2012 - 8:00

Confusion schreef:Ik weet niet wat er hier vannacht gebeurd is, maar wat betreft roddelen op meetings daar heb ik nooit zoveel van meegekregen eigenlijk. Tuurlijk wordt er wel eens over een forummer gepraat en over wat diegene heeft gepost maar ik heb geloof niet meegemaakt dat het echt in negatieve zin gebeurd als in iemand zwart maken.

Wat ik hiermee dus wil zeggen is dat niet alle meetings roddeltheekransjes zijn.




Ik heb dat ook nooit zo mee gemaakt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 11 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  nien za 15 sep 2012 - 8:09

Francaise schreef: Ik begrijp niet dat 2 mensen met minder IQ dan een tuinhekje zoveel aandacht krijgen. Laat ze toch lekker links liggen.

Precies! Deze twee laten dagelijks blijken dat ze meer zaagsel in hun hoofd hebben dan dat er bij mijn konijn in de kooi ligt.
nien
nien
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 103
Punten : 111
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 11 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast za 15 sep 2012 - 8:28

nien schreef:
Francaise schreef: Ik begrijp niet dat 2 mensen met minder IQ dan een tuinhekje zoveel aandacht krijgen. Laat ze toch lekker links liggen.

Precies! Deze twee laten dagelijks blijken dat ze meer zaagsel in hun hoofd hebben dan dat er bij mijn konijn in de kooi ligt.

Bak hier je taart.  - Pagina 11 394967 Laughing Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 11 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast za 15 sep 2012 - 8:38

nien schreef:
Francaise schreef: Ik begrijp niet dat 2 mensen met minder IQ dan een tuinhekje zoveel aandacht krijgen. Laat ze toch lekker links liggen.

Precies! Deze twee laten dagelijks blijken dat ze meer zaagsel in hun hoofd hebben dan dat er bij mijn konijn in de kooi ligt.

lol!

Bak hier je taart.  - Pagina 11 281626781

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 11 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast za 15 sep 2012 - 8:52

Ik had Doedel altijd vrij hoog in het vaandel. Dikke teleurstelling Bak hier je taart.  - Pagina 11 1270000679 Ik neig bijna naar te zeggen dat ze haar dag niet had ofzo, maar nu ik van Carrie lees dat dit vaker is gebeurd, ben ik écht teleurgesteld.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 11 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast za 15 sep 2012 - 9:05

Voor mij kwam dit niet out of te blue. Ik heb ook wel dingen gehoord tijdens meetings en niet alleen van Doedel.
De manier waarop Doedel het gepost heeft verdient zeker niet de schoonheidsprijs en zou ik zelf niet doen maar ze heeft volgens mij ook uitgelegd wat ze bedoelde richting Susan?

En het is nu wel makkelijk om haar finaal af te branden, nu ze er niet meer op kan reageren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 11 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Susan za 15 sep 2012 - 9:11

Als zij dit gewoon een op een met mij had besproken en oprecht haar zorg had uitgesproken dan was het ook anders geweest, maar nu moest het in zo'n reltopic, ten overstaan van het hele forum. Sorry, maar dan zie ik er echt geen goede bedoeling meer in, hoe je het ook wendt of keert.

Verder vraag ik me af waarom er de hele tijd gezegd moet worden dat dit ook op meetings! social media, et cetera, besproken is. Moet ik me hierdoor prettiger voelen op dit forum, meer zin hebben om hier te blijven, als ik opeens van alle kanten te horen moet krijgen dat kennelijk een heleboel mensen dit al zeiden? Hou dat lekker voor je, ik hoef het niet te weten. Ik begin me door dat soort verhalen ernstig af te vragen of ik toch niet gewoon bij mijn beslissing had moeten blijven en mijn account had moeten opheffen. Het is heel lief dat een aantal mensen willen dat ik hier blijf, maar continu horen dat de opmerkingen van vannacht al veel langer worden gemaakt doet me geen goed en dan ben ik hier dus gewoon klaar.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 11 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Susan za 15 sep 2012 - 9:13

Oh ja, en dat zij zelf niet meer kan reageren zie ik niet als mijn probleem, eerlijk gezegd.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 11 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Monte za 15 sep 2012 - 9:15

Sunprincess schreef:Voor mij kwam dit niet out of te blue. Ik heb ook wel dingen gehoord tijdens meetings en niet alleen van Doedel.
De manier waarop Doedel het gepost heeft verdient zeker niet de schoonheidsprijs en zou ik zelf niet doen maar ze heeft volgens mij ook uitgelegd wat ze bedoelde richting Susan?

En het is nu wel makkelijk om haar finaal af te branden, nu ze er niet meer op kan reageren.
Heb jij het topic zelf ook gelezen, want het ging echt niet alleen over Susan, er zijn ook lelijke dingen gezegd over andere forummers. Ik vind het terecht hoe mensen hier op haar reageren, hoe durf je zo over mensen te praten en voor hun dingen te bepalen.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 11 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast za 15 sep 2012 - 9:20

Susan, mensen die dat soort dingen over jou zeggen zou je moeten negeren. Kennen ze je echt? Waarschijnlijk niet. Ongegrond geblaat is het dus. Trek het je niet aan, want waarschijnlijk wordt er over iedereen geroddeld. Ik denk dat het merendeel, waaronder ikzelf, van dit forum het jammer zou vinden jou 'kwijt te raken'.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 11 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Printje za 15 sep 2012 - 9:23

Youandi schreef:Susan, mensen die dat soort dingen over jou zeggen zou je moeten negeren. Kennen ze je echt? Waarschijnlijk niet. Ongegrond geblaat is het dus. Trek het je niet aan, want waarschijnlijk wordt er over iedereen geroddeld. Ik denk dat het merendeel, waaronder ikzelf, van dit forum het jammer zou vinden jou 'kwijt te raken'.

Hier sluit ik me bij aan, en dat roddelen, ze kennen je niet eens echt... het is niet minder leuk maar ik zou het erger vinden als mensen in mijn naasten omgeving zulke dingen zouden zeggen als een paar meiden van een forum die je niet eens echt kent, gelukkig ook maar.

Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 11 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Julia za 15 sep 2012 - 9:24

Susan: Volgens mij wordt er meer bedoeld, dat er sowieso wel geroddeld wordt hier. Niet dat iedereen de hele tijd over jou roddeld. Zou ook niet weten waarom eigenlijk, ik vermoed ook dat het jaloezie is. En bovendien, kijk eens naar de mensen die het doen. Smikkel en Doedel... dat zegt toch al genoeg? 2 impulsieve mensen, die het behoorlijk moeilijk met zichzelf en het leven hebben. Ik vind ze alleen maar heel erg sneu.
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 11 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast za 15 sep 2012 - 9:26

Monte schreef:
Sunprincess schreef:Voor mij kwam dit niet out of te blue. Ik heb ook wel dingen gehoord tijdens meetings en niet alleen van Doedel.
De manier waarop Doedel het gepost heeft verdient zeker niet de schoonheidsprijs en zou ik zelf niet doen maar ze heeft volgens mij ook uitgelegd wat ze bedoelde richting Susan?

En het is nu wel makkelijk om haar finaal af te branden, nu ze er niet meer op kan reageren.
Heb jij het topic zelf ook gelezen, want het ging echt niet alleen over Susan, er zijn ook lelijke dingen gezegd over andere forummers. Ik vind het terecht hoe mensen hier op haar reageren, hoe durf je zo over mensen te praten en voor hun dingen te bepalen.

Ik heb de start van het topic gelezen en waar volgens mij het meest over gevallen wordt is de opmerking richting Susan. Die lijkt me ook het meest kwetsend en misschien de opmerking naar PS maar die kan ik me even niet meer voor de geest halen. De andere opmerkingen vind ik nou niet echt wereldschokkend of zeer kwetsend.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 11 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast za 15 sep 2012 - 9:26

Ik zal en wil verder niet hard zijn, maar Doedel heeft wel veel kinderen, maar weet niets van autisme. Als ze daar ook maar iets van verstand van had gehad, dan had ze dat niet op deze manier gedaan. Autisme is geen levensbedreigende ziekte, maar ook niet iets wat je simpelweg naast je neer kan leggen. En dat mag een ieder weten en moet een ieder weten te erkennen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 11 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Printje za 15 sep 2012 - 9:27

Sunprincess schreef:
Monte schreef:
Sunprincess schreef:Voor mij kwam dit niet out of te blue. Ik heb ook wel dingen gehoord tijdens meetings en niet alleen van Doedel.
De manier waarop Doedel het gepost heeft verdient zeker niet de schoonheidsprijs en zou ik zelf niet doen maar ze heeft volgens mij ook uitgelegd wat ze bedoelde richting Susan?

En het is nu wel makkelijk om haar finaal af te branden, nu ze er niet meer op kan reageren.
Heb jij het topic zelf ook gelezen, want het ging echt niet alleen over Susan, er zijn ook lelijke dingen gezegd over andere forummers. Ik vind het terecht hoe mensen hier op haar reageren, hoe durf je zo over mensen te praten en voor hun dingen te bepalen.

Ik heb de start van het topic gelezen en waar volgens mij het meest over gevallen wordt is de opmerking richting Susan. Die lijkt me ook het meest kwetsend en misschien de opmerking naar PS maar die kan ik me even niet meer voor de geest halen. De andere opmerkingen vind ik nou niet echt wereldschokkend of zeer kwetsend.

Ik heb het helemaal niet gelezen maar vond, naast over Susan, ook over Lejow erg kwetsend, wat ik erover gehoord/gelezen heb hier.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 11 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Twellie za 15 sep 2012 - 9:28

Susan, waar ik eigenlijk even benieuwd naar ben: heb je vandaag nog wat van Doedell gehoord nu het alcoholpromillage in haar bloed weer gedaald zal zijn?
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 11 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Susan za 15 sep 2012 - 9:29

Twellie schreef:Susan, waar ik eigenlijk even benieuwd naar ben: heb je vandaag nog wat van Doedell gehoord nu het alcoholpromillage in haar bloed weer gedaald zal zijn?

Nee.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 11 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast za 15 sep 2012 - 9:29

Youandi schreef:Susan, mensen die dat soort dingen over jou zeggen zou je moeten negeren. Kennen ze je echt? Waarschijnlijk niet. Ongegrond geblaat is het dus. Trek het je niet aan, want waarschijnlijk wordt er over iedereen geroddeld. Ik denk dat het merendeel, waaronder ikzelf, van dit forum het jammer zou vinden jou 'kwijt te raken'.

Ik snap wat je bedoelt, maar kan me de reactie van Susan ook heel goed voorstellen. Dingen die in dit topic gezegd zijn zijn al erg genoeg (naar wat ik vandaag erover heb gelezen). Neemt niet weg dat ik het ook heel jammer zou vinden als je weg zou gaan, Susan, maar ik kan ergens je keus wel begrijpen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 11 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 11 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum