Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bak hier je taart.

+59
Caro
Admin
Stuiterbal
June
Mees
Mermaid
slaatje
Starla
Elliot
Fearie
Alex
Lady4
Zininzon
banjer49
Orchidee
Moon
Guus
Highway
Rose
Rush
Bliss
Chocoholic
Angela_1986
loura
luenca
Sweet Sylvana
Poubelle
Julia
nien
Linnie1985
SuperGrover
Arwyn
Monte
Isis
Gympie
Burgemeester Nicky
Ibbeltje
Paper Crown
Blair
Minx
Discordia
Ella
Twellie
MissBlunt
Pompoen
Antibes
Bazinga
Liadan
Gizmo
Red Velvet
Roza
Snoes
Lejow
SoGood
RYW
Steep
Printje
Aziraphale
Susan
63 plaatsers

Pagina 19 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 19 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Rose zo 16 sep 2012 - 0:14

Hier ook een meelezer...
Heb maar bedacht om de titel van het topic eer aan te doen en ga zo een brownie maken Laughing
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 19 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast zo 16 sep 2012 - 0:15

Lejow schreef:Dude.. no thanks.. bevalt er straks weer iemand van een veulentje! Bak hier je taart.  - Pagina 19 1270000679
Kun je je verhaal aan het AD verkopen. Ze geven er bakken met geld voor hoor, om vooroordelen over gelovigen te bevestigen.

Maar even serieus, als je dit topic goed doorleest en je bent er niet bij betrokken, dan is het toch een voortdurende bitchfight? En dat doen ze toch alleen in Amerika? Ik vind het zó raar. Heb 't gevoel alsof ik naar MTV Real Life-dinges met Snooki zit te kijken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 19 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  RYW zo 16 sep 2012 - 0:15

Ant, ik ga verder niet mijn mening over Tris tegen je verdedigen, ik heb die situatie van toen heel anders meegemaakt dan jij, heb andere ervaringen met haar en ik heb expliciet met zowel Leaf als Tris besproken dat ik niet een kant daarin ging kiezen en voor zover ik weet zijn en waren ze daar beiden ok mee en begrepen ze dat. Ik heb tenminste nooit anders gehoord van ze, dus ik neem aan dat dat voor jou ook geen issue is.

Verder denk ik dat door jullie ruzies Tris al automatisch met 10-0 achter staat voor ze haar mond opendoet, dus vanuit die optiek zal jehet ongetwijfeld zien als hypocriet, omhoog wurmen of beinvloeden. Ik vind het volkomen logisch dat Tris zich niet zo laat uitschelden en denk dat jij dat ook niet zou doen, dus ik hoop dat je dat ook wat objectiever kan bekijken. Als dat niet lukt snap ik dat ook, want je hebt nou eenmaal die gevoelens over haar, maar ik zou het dan eerlijker vinden als je jouw mening niet brengt als de waarheid, maar als jouw mening, die je gewoon mag hebben natuurlijk.

En nou kap ik ermee, want ten eerste ging dit niet over jou, Leaf en Tris, en ten tweede zit ik Harry Potter te kijken met mijn drie favoriete mannen smile
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 19 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Highway zo 16 sep 2012 - 0:35

Rush schreef:Ik zit ook al 30 pagina`s mee te lezen. angel

Inderdaad popcorn
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 19 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast zo 16 sep 2012 - 0:35

Ik vind Antibes nu ook een beetje lopen rellen hoor. Of ze is ze in ieder geval aan het zoeken of wat dan ook. In een topic dat totaaaal niet over Tris ging, haar keihard lopen bashen met een oude koe. WTF? Bak hier je taart.  - Pagina 19 878948377

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 19 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  luenca zo 16 sep 2012 - 1:08

ik zal eerlijk toegeven dat mijn woordkeuze en zinnen een beetje over de top waren, maar als ik lees dat smikkel doodleuk van zusje weet wie de biechtjes zijn, kan ik daar op zn zachts gezegd niet om lachen.
als trish me dan gaat zitten uitdagen, tja, dan sta ik daar vaak genoeg boven, maar ook weleens niet. je hebt weleens van die buien.en zeker zoals antibes al zegt, mensen die zelf alles behalve heilig zijn, zichzelf dan willen inlikken.
tenslotte , ook al ken ik susan niet, ben ik echt ontzettend kwaad dat iemand , notabene zelf moeder, zoiets respectloos en kwetsend weet te brengen, en dat savonds laat via het internet en in het openbaar. ik ben zelf opgegroeid met een autistisch zusje en dat is alles behalve makkelijk, aandacht tekort kwam ik sowieso al.maar dat heeft meer met mn moeder te maken dan met het feit dat mn zusje autistisch is. ik lees heel veel topics en ik vind susan een geweldige moeder als ik lees hoe ze over dr kinderen praat, en mag alleen maar wensen dat ik zon moeder had! tegen mijn moeder mogen zulke dingen gezegd worden(en wel meer) maar niet tegen susan.
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 19 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast zo 16 sep 2012 - 1:14

Dat verklaard waarom jij je zo aangevallen voelt, Shygirl. Ik vind het heel erg naar voor je. Maar misschien is het beter om te hierin terug te trekken i.p.v te reageren omdat je er te emotioneel bij betrokken bent. Dit is echt iets tussen Susan en Doedel en je lost echt niks op met te geëmotioneerd reageren. smile


Laatst aangepast door Dropdraakje op zo 16 sep 2012 - 1:18; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 19 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  SoGood zo 16 sep 2012 - 1:14

Sjonge, ik kan niet eens even met m'n vent lekker lunchen in de stad zonder alle sensatie weer te missen. Morgen moet ik wel gewoon werken hoor! Bak hier je taart.  - Pagina 19 1270000679
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 19 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Rush zo 16 sep 2012 - 1:16

Ik ben het eens met Dropdraakje, je reageert nu vanuit emoties Shygirl, wel begrijpelijk, maar misschien niet zo slim. No

Dit is nu m`n 2de reactie in dit topic, nu ben ik geen meelezer meer denk ik.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 19 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast zo 16 sep 2012 - 1:23

Ik begrijp niet dat er zoveel boosheid bij komt kijken als het niet over jou gaat. Ik begrijp nog enigszins dat degenen waar het over gaat, zich geraakt voelen.
Maar de anderen? We zijn geen vrienden groepje ofzo dus waarom zoveel emotie?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 19 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Guus zo 16 sep 2012 - 1:24

Mijn hemel he, snap nu dat mn vriend het zo vermoeiend vind als ik er oude dingen bijsleep als we ruzie hebben...

Niveau likmevessie hier
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 19 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  luenca zo 16 sep 2012 - 1:26

ja dat klopt ja, dat zou goed kunnen, vanuit emoties. en dingen die ik heb gelezen die waarschijnlijk niet kloppen, als ik het moderator topic lees. ik vind het alleen jammer dat trish dan gelijk zo negatief reageerde met die woorden van ach gut toch ga janken of ga fietsen, dat soort dingen. dat doet zij dan alleen weer. omdat ik gewoon zeg wat er op me hart ligt en wat ik heb gelezen. ik word echt niet snel boos, nouja ik uit dat niet op een forum, maar dit viel me dan denk ik een beetje verkeerd.
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 19 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  luenca zo 16 sep 2012 - 1:27

Sunprincess schreef:Ik begrijp niet dat er zoveel boosheid bij komt kijken als het niet over jou gaat. Ik begrijp nog enigszins dat degenen waar het over gaat, zich geraakt voelen.
Maar de anderen? We zijn geen vrienden groepje ofzo dus waarom zoveel emotie?

moet je perse met iemand bevriend zijn dan wil je je dat aantrekken?
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 19 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Monte zo 16 sep 2012 - 1:29

Sunprincess schreef:Ik begrijp niet dat er zoveel boosheid bij komt kijken als het niet over jou gaat. Ik begrijp nog enigszins dat degenen waar het over gaat, zich geraakt voelen.
Maar de anderen? We zijn geen vrienden groepje ofzo dus waarom zoveel emotie?
Omdat ik mij dus blijkbaar erg goed kan inleven in Susan en anderen en dan snap ik dat zulke opmerkingen heel pijnlijk kunnen zijn(en ook gewoon schijnheilig op de manier waarop). Ik leef echt mee op het forum, dat doen we allemaal wel eens in bepaalde situaties hier(geboortes, overlijden, kindjes die ziek zijn e.d.)
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 19 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Steep zo 16 sep 2012 - 1:34

Monte schreef:
Sunprincess schreef:Ik begrijp niet dat er zoveel boosheid bij komt kijken als het niet over jou gaat. Ik begrijp nog enigszins dat degenen waar het over gaat, zich geraakt voelen.
Maar de anderen? We zijn geen vrienden groepje ofzo dus waarom zoveel emotie?
Omdat ik mij dus blijkbaar erg goed kan inleven in Susan en anderen en dan snap ik dat zulke opmerkingen heel pijnlijk kunnen zijn(en ook gewoon schijnheilig op de manier waarop). Ik leef echt mee op het forum, dat doen we allemaal wel eens in bepaalde situaties hier(geboortes, overlijden, kindjes die ziek zijn e.d.)

+1
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 19 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast zo 16 sep 2012 - 1:37

Ik heb Susan regelmatig gesproken in de tijd dat er vermoedens waren dat E autistisch was en hoe moeilijk ze het daarmee had. Ik herkende het van mijn broertje en ouders. Dus als iemand tekeer gaat, terwijl ik weet hoeveel moeite Susan het daar mee heeft kan ik daar flink pissig om worden. Ook al zie ik Susan niet dagelijks. Lijkt me niet zo gek dat mensen daar pissig om worden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 19 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Lejow zo 16 sep 2012 - 1:52

Luce schreef:Ik heb Susan regelmatig gesproken in de tijd dat er vermoedens waren dat E autistisch was en hoe moeilijk ze het daarmee had. Ik herkende het van mijn broertje en ouders. Dus als iemand tekeer gaat, terwijl ik weet hoeveel moeite Susan het daar mee heeft kan ik daar flink pissig om worden. Ook al zie ik Susan niet dagelijks. Lijkt me niet zo gek dat mensen daar pissig om worden.

Helemaal mee eens!!!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 19 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast zo 16 sep 2012 - 2:33

Hmm, oke. Ik voel dat toch anders. Ik kan me voorstellen dat je het er niet mee eens bent maar om dan ook maar gelijk zo grof te worden, iemand als persoon en moeder met de grond gelijk te maken terwijl je nooit problemen met iemand hebt gehad, vnd ik wel bijzonder.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 19 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Lejow zo 16 sep 2012 - 2:35

Sunprincess schreef:Hmm, oke. Ik voel dat toch anders. Ik kan me voorstellen dat je het er niet mee eens bent maar om dan ook maar gelijk zo grof te worden, iemand als persoon en moeder met de grond gelijk te maken terwijl je nooit problemen met iemand hebt gehad, vnd ik wel bijzonder.

Ja ok, je hebt pissig worden én pissig worden natuurlijk.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 19 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Bazinga zo 16 sep 2012 - 2:44

Lejow schreef:
Sunprincess schreef:Hmm, oke. Ik voel dat toch anders. Ik kan me voorstellen dat je het er niet mee eens bent maar om dan ook maar gelijk zo grof te worden, iemand als persoon en moeder met de grond gelijk te maken terwijl je nooit problemen met iemand hebt gehad, vnd ik wel bijzonder.

Ja ok, je hebt pissig worden én pissig worden natuurlijk.

Wauw. Jij bent echt de Cruyf van 't forum...
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 19 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Susan zo 16 sep 2012 - 3:15

Ik voelde me wel heel erg gesteund door de mensen die zich echt betrokken voelden op een manier die dieper ging dan 'het er niet mee eens zijn', waarmee ik dan niet wil zeggen dat D moet worden afgebrand, maar dat mensen echt meevoelen vond ik erg fijn. Dus ik ben dan erg blij dat zij daarin anders zijn, SP, al kennen we elkaar niet allemaal in het echt.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 19 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Moon zo 16 sep 2012 - 3:17

Tris schreef:
Lejow schreef:
Sunprincess schreef:Hmm, oke. Ik voel dat toch anders. Ik kan me voorstellen dat je het er niet mee eens bent maar om dan ook maar gelijk zo grof te worden, iemand als persoon en moeder met de grond gelijk te maken terwijl je nooit problemen met iemand hebt gehad, vnd ik wel bijzonder.

Ja ok, je hebt pissig worden én pissig worden natuurlijk.

Wauw. Jij bent echt de Cruyf van 't forum...

Mag ik jou het award van beste zuigster van Nederland uitreiken?
Moon
Moon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 383
Punten : 445
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 19 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast zo 16 sep 2012 - 3:22

En het gaat maar door:lol:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 19 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Bazinga zo 16 sep 2012 - 3:31

Moon schreef:
Tris schreef:
Lejow schreef:
Sunprincess schreef:Hmm, oke. Ik voel dat toch anders. Ik kan me voorstellen dat je het er niet mee eens bent maar om dan ook maar gelijk zo grof te worden, iemand als persoon en moeder met de grond gelijk te maken terwijl je nooit problemen met iemand hebt gehad, vnd ik wel bijzonder.

Ja ok, je hebt pissig worden én pissig worden natuurlijk.

Wauw. Jij bent echt de Cruyf van 't forum...

Mag ik jou het award van beste zuigster van Nederland uitreiken?

Uiteraard! Mag je gelijk mn kont kussen, ruimte zat.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 19 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Orchidee zo 16 sep 2012 - 3:56

Het lijkt nu wel rellen om het rellen, maakt niet uit over wie of wat het gaat.
Orchidee
Orchidee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 112
Punten : 155
Registratiedatum : 17-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 19 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 19 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum