Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Niet-mama's op budget!

+23
Shisha
Tiana
Zininzon
Reeza
luenca
Parel
Jerry
minoessepoes
Atelier Madame
Enelya
Zonnetje
litllejoy
Sarah1985
Arwyn
Bliss
Poubelle
Tania
bolus26
Snoes
Rush
sterremaan
Toet
Rose
27 plaatsers

Pagina 6 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Ga naar beneden

Niet-mama's op budget! - Pagina 6 Empty Re: Niet-mama's op budget!

Bericht  Parel do 27 sep 2012 - 2:59

Pippa schreef:Ik kan het heel goed inschatten, houd zelfs over de laatste tijd, dus dat is fijn Niet-mama's op budget! - Pagina 6 561177 En ben met shampoo overgestapt wat me 8 euro per fles scheelt, en let op andere dingen.

Had je altijd kappersshampoo?
Vind dat flink schelen, zeg!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet-mama's op budget! - Pagina 6 Empty Re: Niet-mama's op budget!

Bericht  Gast do 27 sep 2012 - 3:03

Parel schreef:
Pippa schreef:Ik kan het heel goed inschatten, houd zelfs over de laatste tijd, dus dat is fijn Niet-mama's op budget! - Pagina 6 561177 En ben met shampoo overgestapt wat me 8 euro per fles scheelt, en let op andere dingen.

Had je altijd kappersshampoo?
Vind dat flink schelen, zeg!
O staat er stom zie ik, had Rituals of John Frieda voor 18 euro met shampoo en conditioneren nu van kruidvat professional voor 9 euro samen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Niet-mama's op budget! - Pagina 6 Empty Re: Niet-mama's op budget!

Bericht  Gast do 27 sep 2012 - 3:13

Pippa schreef:
Jerry schreef:
Ik probeer heel erg te letten op welke producten ik koop en of er ook goedkopere alternatieven zijn, maar ik haal toch geen euroshopper-toiletpapier, volgens mij hou je dan helemaal geen anus meer over :P
(overigens koop ik altijd die van de Aldi, lekker zacht en niet duur angel )

Nou ik kan je vertellen, die is echt super fijn! Er zijn varianten van de Euroshopper, zijn beide heel erg zacht juist smile

Inderdaad ik vind die hartstikke fijn. Je hebt volgens mij ook van dat bruine schuurpapier van ES, maar dus ook gewoon wit zacht spul.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Niet-mama's op budget! - Pagina 6 Empty Re: Niet-mama's op budget!

Bericht  Gast do 27 sep 2012 - 3:15

Wij besparen sowieso veel door niet meer van alles de merk variant te halen en lekker veel ES.

Maar ik mag hier helemaal niet mee praten als mama zijnde nerd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Niet-mama's op budget! - Pagina 6 Empty Re: Niet-mama's op budget!

Bericht  sonly do 27 sep 2012 - 3:23

Ja ik ben ook echt euroshopper fan! En bv. de pasta saus uit pot, of de kroketten, vind ik véél lekkerder dan van duurdere merken...
sonly
sonly
Prater
Prater

Aantal berichten : 823
Punten : 887
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet-mama's op budget! - Pagina 6 Empty Re: Niet-mama's op budget!

Bericht  Shisha do 27 sep 2012 - 3:27

Hier ook best wel veel kosten aan de extra dingen die niet onder de vaste lasten vallen. We hebben echt iedere maand wel weer wat momenteel.
Laatst een rekening van de zorgtoeslag dat we teveel hadden ontvangen, maand daarop mijn man die een kies had afgebroken in het weekend en naar de spoedtandarts moest (en al over zijn verzekerde bedrag heen zit dus werdt niet vergoed), met de kat naar de dierenarts en vandaag kwam er heel fijn een verkeersboete van mijn man door de brievenbus. Evil or Very Mad

Als ik puur kijk naar onze vaste lasten en wat we gemiddeld uitgeven qua boodschappen, benzine e.d. zouden we een paar honderd euro per maand over moeten houden. In praktijk houden we maar zo'n 100-200 euro over maar dat ligt dus echt aan die extra kosten die we momenteel iedere keer hebben. Hopelijk hebben we nu alles gehad aangezien de apk er over een paar maanden weer aankomt en als deze te hoog is willen we toch een andere auto gaan halen maar daarvoor moet de spaarrekening nog wel even wat groeien.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet-mama's op budget! - Pagina 6 Empty Re: Niet-mama's op budget!

Bericht  Snoes do 27 sep 2012 - 3:50

Ik koop ook niet veel A-merken, dat scheelt echt veel qua prijs. Sommige producten wel (zoals coca cola of pepsi cola, nooit huismerk cola), maar die vinden we gewoon niet lekker van het huismerk.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet-mama's op budget! - Pagina 6 Empty Re: Niet-mama's op budget!

Bericht  Gast do 27 sep 2012 - 23:08

Snoes schreef:Ik koop ook niet veel A-merken, dat scheelt echt veel qua prijs. Sommige producten wel (zoals coca cola of pepsi cola, nooit huismerk cola), maar die vinden we gewoon niet lekker van het huismerk.
Wij drinken weinig cola, maar als we het drinken dan willen we ook echt alleen coca cola. De rest is zo vies!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Niet-mama's op budget! - Pagina 6 Empty Re: Niet-mama's op budget!

Bericht  Rush do 27 sep 2012 - 23:11

Elodie schreef:
Snoes schreef:Ik koop ook niet veel A-merken, dat scheelt echt veel qua prijs. Sommige producten wel (zoals coca cola of pepsi cola, nooit huismerk cola), maar die vinden we gewoon niet lekker van het huismerk.
Wij drinken weinig cola, maar als we het drinken dan willen we ook echt alleen coca cola. De rest is zo vies!
Jumbo huismerk Cola is erg lekker. Ik wilde ook altijd alleen Coca Cola, maar sinds ik die van Jumbo heb geproefd, vind ik die ook prima.

Andere huismerken en merken zijn echt vies idd!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet-mama's op budget! - Pagina 6 Empty Re: Niet-mama's op budget!

Bericht  Gast do 27 sep 2012 - 23:16

Oh dan ga ik die eens proberen smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Niet-mama's op budget! - Pagina 6 Empty Re: Niet-mama's op budget!

Bericht  Snoes vr 28 sep 2012 - 0:24

Ik dacht dat alle huismerk-cola's zowat dezelfde vieze smaak zouden hebben. Hier zit helaas ook geen Jumbo in de buurt, dus ik kan het ook niet uitproberen.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet-mama's op budget! - Pagina 6 Empty Re: Niet-mama's op budget!

Bericht  Rose zo 30 sep 2012 - 23:45

Niet-mama's op budget! - Pagina 6 281626781 ik ben vorige week goed geslaagd met budgetteren!

Ik was €60,- kwijt waarvan ook haarspul + tandpasta op voorraad bij zat.
En we hadden 2x ´s avonds een mee-eter en 1x ´ochtends een mee eter (en heb ik wat lekkere broodjes etc. gehaald)

Ook heb ik nog groente over waarvan we 1 of 2 dagen kunnen eten en heb nog groente in de vriezer dus ik hoef tot het weekend geen avond eten meer te kopen!
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet-mama's op budget! - Pagina 6 Empty Re: Niet-mama's op budget!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 6 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum