Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

N.a.v. Wat geef jij je vriend cadeau?

+36
Sterre
PrimaBella
sanne-84
Starla
Highway
Zora
Caramba
Jade
Marin
Niekske
Slakje
Middleme
Bisq
Flippin' Bitch
Bliss
kwak
Kamperseboekenwurm
Reeza
Hoochie
Rose
_Cyn_
Magenta
minoessepoes
Kreeftje
Rouxxxe
nina
Fearie
Arwyn
SoGood
Marsy28
Erza Scarlet
Snoes
Mari
Rush
Mizz_S
Ooh La La!
40 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

N.a.v. Wat geef jij je vriend cadeau? - Pagina 3 Empty Re: N.a.v. Wat geef jij je vriend cadeau?

Bericht  Starla do 13 dec 2012 - 10:23

Wij zijn een week na elkaar jarig, en gaan meestal als cadeau een dagje wat leuks doen. Dierentuin, efteling, apenheul, zoiets.
Starla
Starla
Prater
Prater

Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat geef jij je vriend cadeau? - Pagina 3 Empty Re: N.a.v. Wat geef jij je vriend cadeau?

Bericht  Kreeftje do 13 dec 2012 - 13:02

Ooh La La! schreef:
kreeftje schreef:
Ooh La La! schreef:N.a.v. wat jij van je vriend en schoonouders hebt gekregen.

Wat geef jij je vriend op z'n verjaardag? En jouw ouders, wat geven die?

Mijn vriend is 2e kerstdag jarig dus mijn ouders geven hem zowel een kerst- als verjaardagscadeau.
Afgelopen jaar was dit 100 euro en een aantal boeken die hij heel graag wilde hebben.

Ik gaf hem een weekendje weg.

Dit jaar wordt hij 30. Hij wilde het niet echt vieren, ik wilde het niet voorbij laten gaan. Heb nu een diner bij een sterrenrestaurant gereserveerd. Hij weet nog van niks, maar het is wel bij een restaurant dat hoog op z'n lijstje staat N.a.v. Wat geef jij je vriend cadeau? - Pagina 3 561177

Leuk! Dat hebben mijn vriend en ik ook gedaan. Was super! We zijn naar Ivy geweest in Rotterdam. Waar gaan jullie heen?

We gaan naar Ciel Blue in Amsterdam. Vorig jaar zijn we naar de Librije in Zwolle geweest, sindsdien wil ie het liefst ieder jaar N.a.v. Wat geef jij je vriend cadeau? - Pagina 3 561177 Wat vond je van Ivy?

Sorry, zie nu pas dat ik helemaal niet gereageerd heb! Maar om op je vraag terug te komen, Ivy was echt geweldig! Heb nu in aardig wat sterrenzaken gegeten (ook Librije, en Oud sluis, Da vinci, Boreas enz) maar Ivy staat voor mij echt op nr 1!
Kreeftje
Kreeftje
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 596
Registratiedatum : 13-12-10
Woonplaats : noord-brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat geef jij je vriend cadeau? - Pagina 3 Empty Re: N.a.v. Wat geef jij je vriend cadeau?

Bericht  Zora do 13 dec 2012 - 19:05

Pippa schreef:En aan wat zit je dan te denken? Very Happy

Pfff nou iig dan een zonnebril, dagje Six Flags ofzo (ik geloof dat hij daar al een tijd graag heen wil Very Happy) en eeeeeh een dagje iets anders doen... wellnessen misschien? Doe ik 'm sowieso een plezier mee, maar hebben we elkaar al wel vaker gegeven. Totaal inspiratieloos dus Sad
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat geef jij je vriend cadeau? - Pagina 3 Empty Re: N.a.v. Wat geef jij je vriend cadeau?

Bericht  sanne-84 do 13 dec 2012 - 19:06

Mn man is begin januari jarig, dus best snel na kerst helaas.
Meestal krijgt hij een call of duty, die is dan vaak net uit. Erg simpel, maar hij weet anders toch niks.
Dit jaar hebben we afesproken dat we een fototoestel samen kopen. Wil ik toch hebben voor ons kindje, en waarom dan nog dingen verplicht verzinnen. Nu heb ik nog wel een geurtje gekocht (en dezelfde in de dames voor mij) maar of ik die nu zo voor hem koop of kado doe maakt niet uit. En ga een boek kopen. Hij leest weinig, maar dit boek liet ie met vrienden vallen, en is hopenlijk in mijn eigenbelang (dat ie gezellig 'savonds mee in bed wat gaat lezen smile )
Met zn vejaardga geef ik een weekend weg, is dan ons laatste weekend samen
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat geef jij je vriend cadeau? - Pagina 3 Empty Re: N.a.v. Wat geef jij je vriend cadeau?

Bericht  minoessepoes do 13 dec 2012 - 20:22

Mijn vriend is vandaag jarig, ook wel een beetje een rot periode zo net na Sinterklaas en voor Kerst. Ik heb hem een horloge van Fossil gegeven, hij wilde een beetje een klassiek model voor naar zijn werk, waar hij altijd een pak draagt. Ik heb hem al weleens eerder een horloge gegeven maar dat was een wat sportiever model.

Daarnaast heb ik nog een oudjaarslot gegeven, hij koopt 1 keer in het jaar een staatslot en dat is met oudjaar, dus ik vond het wel leuk om die erbij te doen.

Voor Sinterklaas heb ik een mooie gebreide trui, met zo'n opstaande kraag voor hem gekocht.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat geef jij je vriend cadeau? - Pagina 3 Empty Re: N.a.v. Wat geef jij je vriend cadeau?

Bericht  PrimaBella vr 14 dec 2012 - 1:17

Mijn vriend was deze week ook jarig.. Normaal gaan we voor elkaars verjaardag ergens een dagje en/of weekendje heen en dan is het voor de jarige een verrassing waarheen. Maar omdat ik net geopereerd ben, was dit nu geen optie. Dat dagje houdt hij dus nog tegoed en voor nu heeft hij een kleinigheidje van me gekregen. Namelijk een scheurkalender (van Quest) en daar heb ik zelf overal opmerkingen en andere dingen bij geschreven. Van sommige dagen heb ik een soort tegoedbon gemaakt voor bijvoorbeeld een massage enzo N.a.v. Wat geef jij je vriend cadeau? - Pagina 3 253468018 Viel wel in de smaak moet ik zeggen!
PrimaBella
PrimaBella
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat geef jij je vriend cadeau? - Pagina 3 Empty Re: N.a.v. Wat geef jij je vriend cadeau?

Bericht  Marin vr 14 dec 2012 - 1:19

Hij kreeg twee klassiekers van kookboeken van me (o.a. de Larousse), een Turks koffiesetje en als klap op de vuurpijl twee kaartjes voor het Guns 'n Roses concert de dag er na smile Dat laatste was meer extra omdat ik zag dat ze kwamen en ik toen toch echt die kaartjes moest kopen..had de andere cadeautjes al in huis.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat geef jij je vriend cadeau? - Pagina 3 Empty Re: N.a.v. Wat geef jij je vriend cadeau?

Bericht  Sterre vr 14 dec 2012 - 1:34

De afgelopen jaren:

- Fossil horloge
- Hardloopkleding
- Tickets voor musical Laughing

De eerste keer dat hij jarig was in onze relatie weet ik niet meer wat ik heb gegeven eigenlijk. Hij wordt in januari 30, maar dan zijn we op vakantie en op dat moment waarschijnlijk in de middle of nowhere. Als we terug zijn mag hij een nieuwe Freitag tas uitzoeken.

Edit: oh jaaa, het eerste jaar gaf ik hem een badjas en een saunadagje.


Laatst aangepast door Sterre op vr 14 dec 2012 - 1:42; in totaal 1 keer bewerkt

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat geef jij je vriend cadeau? - Pagina 3 Empty Re: N.a.v. Wat geef jij je vriend cadeau?

Bericht  Gast vr 14 dec 2012 - 1:39

wij doen niks met kerst maar mijn man klaagt wekelijks dat ie er zo van baalt dat ie zijn zonnebril kwijt is, dus heb ik een mooie nieuwe gekocht.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat geef jij je vriend cadeau? - Pagina 3 Empty Re: N.a.v. Wat geef jij je vriend cadeau?

Bericht  Gast vr 14 dec 2012 - 1:40

Lily schreef:wij doen niks met kerst maar mijn man klaagt wekelijks dat ie er zo van baalt dat ie zijn zonnebril kwijt is, dus heb ik een mooie nieuwe gekocht.

Gaat om verjaardagen toch? Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat geef jij je vriend cadeau? - Pagina 3 Empty Re: N.a.v. Wat geef jij je vriend cadeau?

Bericht  Gast vr 14 dec 2012 - 2:00

Pippa schreef:
Lily schreef:wij doen niks met kerst maar mijn man klaagt wekelijks dat ie er zo van baalt dat ie zijn zonnebril kwijt is, dus heb ik een mooie nieuwe gekocht.

Gaat om verjaardagen toch? Laughing

och echt, dan heb ik de openingspost weer niet goed gelezen Embarassed wat ik hem voor z`n verjaardag heb gegeven weet ik niet meer precies. Weet nog een schilderij met een foto van F en we zijn een dagje naar de dierentuin geweest.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat geef jij je vriend cadeau? - Pagina 3 Empty Re: N.a.v. Wat geef jij je vriend cadeau?

Bericht  Gast vr 14 dec 2012 - 12:57

Ik heb hem ooit een luchtje gegeven, horloge, een fiets, headset en dit jaar krijgt ie denk ik een goede bureaustoel, als hij die zelf niet koopt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat geef jij je vriend cadeau? - Pagina 3 Empty Re: N.a.v. Wat geef jij je vriend cadeau?

Bericht  Zora vr 14 dec 2012 - 21:36

Joehoe, na lang zeuren heeft 'ie eindelijk een verlanglijstje gemaakt waar ik wel wat mee kan! Minder leuk dan het zelf bedenken, maar goed, yaj! Very Happy
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat geef jij je vriend cadeau? - Pagina 3 Empty Re: N.a.v. Wat geef jij je vriend cadeau?

Bericht  Hoochie vr 14 dec 2012 - 21:55

Mijn
Vriend is volgende week jarig en krijgt een trui van Vanguard
Hoochie
Hoochie
Prater
Prater

Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat geef jij je vriend cadeau? - Pagina 3 Empty Re: N.a.v. Wat geef jij je vriend cadeau?

Bericht  Gast do 3 jan 2013 - 10:13

Nou uiteindelijk krijgt hij dit:

N.a.v. Wat geef jij je vriend cadeau? - Pagina 3 Images?q=tbn:ANd9GcQIULXPoUBdKTcolokrBg6-EofpMoaZfXosbZZCa5NtFamqDA6E

N.a.v. Wat geef jij je vriend cadeau? - Pagina 3 Draadstaal-seizoen-2-3-(dvd)

N.a.v. Wat geef jij je vriend cadeau? - Pagina 3 Ray-ban-new-wayfarer-rubber-frames

En 2 mooie boxers.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat geef jij je vriend cadeau? - Pagina 3 Empty Re: N.a.v. Wat geef jij je vriend cadeau?

Bericht  Zonnetje zo 3 maa 2013 - 10:24

Ik up dit topic even, want mijn vriend is over anderhalve week jarig en ik heb echt geen idee.
Hij heeft nog genoeg geurtjes, hij leest nooit, heeft een specifieke hobby waarbij het heel lastig is om daar iets voor te kopen en heeft qua kleding een lastige maat en heel erg zijn eigen smaak. Ik heb hem ook al een paar keer een dagje weg gegeven, dus ik vind het leuker om nu wel iets concreets te geven. Ik heb alleen geen idee wat...
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat geef jij je vriend cadeau? - Pagina 3 Empty Re: N.a.v. Wat geef jij je vriend cadeau?

Bericht  Niekske zo 3 maa 2013 - 19:53

Houd hij van lekker eten of koken? Dan denk ik aan iets van oil & vinegar ofzo. Een pakket met aparte olijfolie, kruiden, sausjes etc.
Of drinkt hij graag koffie? Bijzondere koffie van simon levelt (evt met cafetiere als jullie alleen een senseo ofzo hebben Wink ) en dan lekkere likeur ofzo erbij.

Ik vind het ook altijd zo lastig... ik heb mijn vriend de laatste keer een scheurkalender voor 2013, een boek '365 dagen succesvol', een usb hub (hij jatte de mijne altijd) en concert-kaartjes gegeven.

Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat geef jij je vriend cadeau? - Pagina 3 Empty Re: N.a.v. Wat geef jij je vriend cadeau?

Bericht  Tinkebell zo 3 maa 2013 - 23:20

Ik heb mijn vriend een keer een reispakket gegeven met een kinderzwemband, zonnebrand, nieuwe zwembroek, tijdschriften, taalboekje en een luchtje. Een week later gingen we namelijk op vakantie. Verder geef ik hem regelmatig kleding, parfums, kookspullen, hardloopspullen en etentjes/weekendjes weg.
Tinkebell
Tinkebell
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 49
Punten : 49
Registratiedatum : 19-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat geef jij je vriend cadeau? - Pagina 3 Empty Re: N.a.v. Wat geef jij je vriend cadeau?

Bericht  Gast ma 4 maa 2013 - 0:01

Hahah, ik lees net m'n eigen post terug over de bureaustoel. Hij heeft hem inmiddels zelf al gekocht dus ik moet m'n hersens weer even laten kraken..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat geef jij je vriend cadeau? - Pagina 3 Empty Re: N.a.v. Wat geef jij je vriend cadeau?

Bericht  Mizz_S ma 4 maa 2013 - 1:33

Als je het lastig vindt om iets van kleding voor hem te kopen kun je hem misschien ook meenemen naar de winkel, en dat jullie samen wat uitzoeken , dan kan hij meteen ook passen. Zo heb ik het dit jaar ook gedaan. Je kunt er dan bijvoorbeeld ook een leuk dagje samen van maken, dat jullie aansluitend bv uit eten gaan, of lekker uitgebreid lunchen.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat geef jij je vriend cadeau? - Pagina 3 Empty Re: N.a.v. Wat geef jij je vriend cadeau?

Bericht  Zininzon ma 4 maa 2013 - 6:28

Mijn vriend was vorige week jarig.
Hij mag Ferrari rijden (gekocht via Vakantieveilingen) en hij zoekt nog een nieuwe koffer uit (afhankelijk van welke en hoe duur, betaal ik hem helemaal of doe ik er een bedrag bij).
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat geef jij je vriend cadeau? - Pagina 3 Empty Re: N.a.v. Wat geef jij je vriend cadeau?

Bericht  Zonnetje ma 4 maa 2013 - 6:51

Niekske schreef:Houd hij van lekker eten of koken? Dan denk ik aan iets van oil & vinegar ofzo. Een pakket met aparte olijfolie, kruiden, sausjes etc.
Of drinkt hij graag koffie? Bijzondere koffie van simon levelt (evt met cafetiere als jullie alleen een senseo ofzo hebben Wink ) en dan lekkere likeur ofzo erbij.

Ik vind het ook altijd zo lastig... ik heb mijn vriend de laatste keer een scheurkalender voor 2013, een boek '365 dagen succesvol', een usb hub (hij jatte de mijne altijd) en concert-kaartjes gegeven.

Hij houdt niet van koffie en niet van koken... maar toch bedankt voor het meedenken! Concert-kaartjes zijn ook heel leuk. Ik denk dat het toch zoiets wordt.

Of een sportpakket. Hij houdt erg van sporten. Dan stop ik er een hardlooptijdschrift, een nieuw sportshirt, sportsokken, wat gewichten en nog wat sportdingen in. Maar dat zijn allemaal simpele dingen. Iemand nog een leuk idee voor in het sportpakket?


Laatst aangepast door Zonnetje op ma 4 maa 2013 - 6:52; in totaal 1 keer bewerkt
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat geef jij je vriend cadeau? - Pagina 3 Empty Re: N.a.v. Wat geef jij je vriend cadeau?

Bericht  Zonnetje ma 4 maa 2013 - 6:52

Mizz_S schreef:Als je het lastig vindt om iets van kleding voor hem te kopen kun je hem misschien ook meenemen naar de winkel, en dat jullie samen wat uitzoeken , dan kan hij meteen ook passen. Zo heb ik het dit jaar ook gedaan. Je kunt er dan bijvoorbeeld ook een leuk dagje samen van maken, dat jullie aansluitend bv uit eten gaan, of lekker uitgebreid lunchen.
Dit is ook leuk! Al doen we dat wel al vaker, maar dan is het echt t.g.v. zijn verjaardag.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat geef jij je vriend cadeau? - Pagina 3 Empty Re: N.a.v. Wat geef jij je vriend cadeau?

Bericht  Niekske ma 4 maa 2013 - 7:31

Zonnetje schreef:
Niekske schreef:Houd hij van lekker eten of koken? Dan denk ik aan iets van oil & vinegar ofzo. Een pakket met aparte olijfolie, kruiden, sausjes etc.
Of drinkt hij graag koffie? Bijzondere koffie van simon levelt (evt met cafetiere als jullie alleen een senseo ofzo hebben Wink ) en dan lekkere likeur ofzo erbij.

Ik vind het ook altijd zo lastig... ik heb mijn vriend de laatste keer een scheurkalender voor 2013, een boek '365 dagen succesvol', een usb hub (hij jatte de mijne altijd) en concert-kaartjes gegeven.

Hij houdt niet van koffie en niet van koken... maar toch bedankt voor het meedenken! Concert-kaartjes zijn ook heel leuk. Ik denk dat het toch zoiets wordt.

Of een sportpakket. Hij houdt erg van sporten. Dan stop ik er een hardlooptijdschrift, een nieuw sportshirt, sportsokken, wat gewichten en nog wat sportdingen in. Maar dat zijn allemaal simpele dingen. Iemand nog een leuk idee voor in het sportpakket?

Haha, je zou hem wel een hint richting dat koken kunnen geven met zo'n cadeau :P

Grapje natuurlijk! Sportpakket is ook leuk. Iets van een stappenteller ofzo? En een sporthanddoek, zo'n microvezel ding, die zijn lichtgewicht en snel droog. En misschien als grapje een spierbalsem ofzo erbij, voor als hij last krijgt van spierpijn.
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat geef jij je vriend cadeau? - Pagina 3 Empty Re: N.a.v. Wat geef jij je vriend cadeau?

Bericht  Zonnetje ma 4 maa 2013 - 10:39

@Niekske: haha, ja misschien gaat hij dan wat vaker koken. Hint hint...
Een handdoek is een goed idee en zo'n spierbalsem ook en voor de sier doe ik er ook wat flesjes Aa-drink en van die sportrepen die je met wielrennen meeneemt bij. Ik zal wel eens bij de Decathlon gaan kijken.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat geef jij je vriend cadeau? - Pagina 3 Empty Re: N.a.v. Wat geef jij je vriend cadeau?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum