Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

cadeau voor 30e verjaardag vriend

+2
Arwyn
Beachgirl
6 plaatsers

Ga naar beneden

cadeau voor 30e verjaardag vriend Empty cadeau voor 30e verjaardag vriend

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 7:11

Mijn vriend wordt binnenkort 30 en wil hem eigenlijk verrassen met een leuk cadeau!
Iemand suggesties?!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

cadeau voor 30e verjaardag vriend Empty Re: cadeau voor 30e verjaardag vriend

Bericht  Beachgirl zo 13 maa 2011 - 7:27

Mooi horloge/ketting/armband/riem
weekendje weg
Dagje weg
Uit eten
Surprise party met vrienden
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

cadeau voor 30e verjaardag vriend Empty Re: cadeau voor 30e verjaardag vriend

Bericht  Arwyn zo 13 maa 2011 - 7:30

Je krijgt hier denk ik toch alleen een beetje de 'standaard' antwoorden. Wij kennen jouw vriend immers niet, dus weten ook niet wat hij leuk vindt!
Mijn vriend is volgende maand bezig, dus ik ben nu alvast aan het denken, haha. Hij weet namelijk nooit iets te verzinnen, dus dan moet ik het maar doen Wink Zit nou zelf te denken aan een externe harde schijf of rijden in een Ferrari. Het eerste wil hij sowieso nog wel eens hebben en het tweede vindt hij denk ik gewoon heel leuk.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

cadeau voor 30e verjaardag vriend Empty Re: cadeau voor 30e verjaardag vriend

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 7:38

Mijn vriend word 29 volgende week, en heb een home cinema set gekocht smile maar idd, het ligt er maar net aan waar je vriend van houd en wat hij leuk vind.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

cadeau voor 30e verjaardag vriend Empty Re: cadeau voor 30e verjaardag vriend

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 7:47

Inderdaad er zullen wel een beetje standaard antwoorden komen.
Voor z'n 30e verjaardag wilde ik hem toch iets speciaals geven, is wel iets bijzonders in mijn ogen.
Zat inderdaad ook te denken aan een dagje circuit Zandvoort, ferrari rijden, ballonvaart ofzo..
Motorrijles leek me ook wel iets, nadeel is dan wel dat als ie het leuk vindt hij dan ook wil gaan lessen én een motor wil dus dan is het natuurlijk weer niet zo'n succes! Wink
Thnx voor jullie reacties!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

cadeau voor 30e verjaardag vriend Empty Re: cadeau voor 30e verjaardag vriend

Bericht  Arwyn zo 13 maa 2011 - 8:00

Waarom is dat geen succes? Leuk toch, als hij motor rijden leuk vind? Ga ervan uit dat een man van 30 toch wel een beetje weet hoe hij het veilig houdt voor zichzelf en anderen, dus ik zie niet zo'n probleem.
Toen ik gister op de fiets naar huis zat van het werk, zat ik nog te denken dat het toch wel heel lekker weer was om motor te rijden! Het is niks voor mij, maar bij m'n vriend achterop zou ik wel een tochtje willen maken, haha.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

cadeau voor 30e verjaardag vriend Empty Re: cadeau voor 30e verjaardag vriend

Bericht  Joli86 ma 14 maa 2011 - 9:31

Arwyn schreef:Waarom is dat geen succes? Leuk toch, als hij motor rijden leuk vind? Ga ervan uit dat een man van 30 toch wel een beetje weet hoe hij het veilig houdt voor zichzelf en anderen, dus ik zie niet zo'n probleem.
Toen ik gister op de fiets naar huis zat van het werk, zat ik nog te denken dat het toch wel heel lekker weer was om motor te rijden! Het is niks voor mij, maar bij m'n vriend achterop zou ik wel een tochtje willen maken, haha.

Het was zeker heerlijk weer om te rijden... Very Happy De eerste km'ers van dit jaar heb ik er al weer op zitten! bounce
Ik vind het een heel leuk idee om het vriendlief cadeau te doen. Ik heb mijn eerste rijlessen ook van mijn vriend gekregen, nu hoef ik lekker niet meer bij hem achterop! Laughing
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Woonplaats : N Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

cadeau voor 30e verjaardag vriend Empty Re: cadeau voor 30e verjaardag vriend

Bericht  Gast ma 14 maa 2011 - 9:34

Wooow moeilijk.

Ik zou gewoon iets doen wat hij echt nog heel graag wil als dat binnen je budget valt. If not, kijk gewoon wat hij anders ook leuk vindt om te doen/krijgen.. Wat zijn zn hobby's ( ik heb zelf een hekel aan het woord hobby's, maar je snapt me wel ), welke muziek vind hij leuk... Iets creatiefs als een workshop?

It's the thought that counts!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

cadeau voor 30e verjaardag vriend Empty Re: cadeau voor 30e verjaardag vriend

Bericht  Zwoesj ma 14 maa 2011 - 9:53

Op zijn 29e verjaardag heb ik mn vriend meegenomen naar Disney, onder het mom van, vanaf je 30e moet je echt volwassen doen en daar hoort Disney, zolang er geen kids zijn, dus niet bij. Vond hij erg leuk smile
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

cadeau voor 30e verjaardag vriend Empty Re: cadeau voor 30e verjaardag vriend

Bericht  Gast di 15 maa 2011 - 1:23

Ik heb mijn vriend voor zijn 30e verjaardag een mooi horloge gegeven. Het was geen goedkoop cadeau, maar ik heb er voor gespaard.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

cadeau voor 30e verjaardag vriend Empty Re: cadeau voor 30e verjaardag vriend

Bericht  Guus di 15 maa 2011 - 2:25

mijn vriend wordt in Mei ook 30 en ik wilde hem heel graag een horloge geven... maar meneer heeft nogal een uitgesproken en erg dure smaak, en als ik dat geef wil ik wel een geven die hij echt heel mooi vind dus dat gaat hem niet worden...

Dus nu heb ik bedacht dat ik hem een fiets geef Very Happy (we wonen nu alweer een half jaar in NL en hij heeft er nogsteeds geen... pikt altijd de mijne!)
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

cadeau voor 30e verjaardag vriend Empty Re: cadeau voor 30e verjaardag vriend

Bericht  claudiaveronique di 15 maa 2011 - 7:30

Ik heb mijn vriend afgelopen jaar voor zijn verjaardag een fotoboek gegeven waar ik al zijn vrienden en familie een persoonlijk verhaal in heb laten schrijven. Dit was digitaal en heb iedereen mij dus een verhaal en foto laten mailen. Vervolgens heb ik er zelf een boek van gemaakt en verstuurd naar de hema. Hij was er echt onwijs blij mee en hoewel het echt veel werk was en ik sommige mensen 10 keer heb moeten mailen of ze ajb op wilden schieten met hun verhaal was het onwijs leuk om te maken en helemaal om te geven!!
claudiaveronique
claudiaveronique
Prater
Prater

Aantal berichten : 536
Punten : 986
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

cadeau voor 30e verjaardag vriend Empty Re: cadeau voor 30e verjaardag vriend

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum