Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

N.a.v. Wat geef jij je vriend cadeau?

+36
Sterre
PrimaBella
sanne-84
Starla
Highway
Zora
Caramba
Jade
Marin
Niekske
Slakje
Middleme
Bisq
Flippin' Bitch
Bliss
kwak
Kamperseboekenwurm
Reeza
Hoochie
Rose
_Cyn_
Magenta
minoessepoes
Kreeftje
Rouxxxe
nina
Fearie
Arwyn
SoGood
Marsy28
Erza Scarlet
Snoes
Mari
Rush
Mizz_S
Ooh La La!
40 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

N.a.v. Wat geef jij je vriend cadeau? Empty N.a.v. Wat geef jij je vriend cadeau?

Bericht  Ooh La La! wo 5 sep 2012 - 0:26

N.a.v. wat jij van je vriend en schoonouders hebt gekregen.

Wat geef jij je vriend op z'n verjaardag? En jouw ouders, wat geven die?

Mijn vriend is 2e kerstdag jarig dus mijn ouders geven hem zowel een kerst- als verjaardagscadeau.
Afgelopen jaar was dit 100 euro en een aantal boeken die hij heel graag wilde hebben.

Ik gaf hem een weekendje weg.

Dit jaar wordt hij 30. Hij wilde het niet echt vieren, ik wilde het niet voorbij laten gaan. Heb nu een diner bij een sterrenrestaurant gereserveerd. Hij weet nog van niks, maar het is wel bij een restaurant dat hoog op z'n lijstje staat smile

Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat geef jij je vriend cadeau? Empty Re: N.a.v. Wat geef jij je vriend cadeau?

Bericht  Gast wo 5 sep 2012 - 0:40

Mijn vriend is over 2 maanden jarig dus ik moet er binnenkort ook weer eens over na gaan denken. Vorig jaar had ik zo'n ouderwetse scheerset voor hem gekocht want dat wilde hij graag. Met nog wat dingetjes er bij, scheercreme van de rituals, een badjas, een trimmer en dat soort dingen. Het jaar daarvoor een weekendje weg.

Dit jaar weet ik het niet! Hij wil graag een leren jas, dus denk dat ik een mooie ga zoeken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat geef jij je vriend cadeau? Empty Re: N.a.v. Wat geef jij je vriend cadeau?

Bericht  Mizz_S wo 5 sep 2012 - 0:41

Dit jaar heb ik hem een fotoboekje van onze huwelijksreis gegeven (had ik stiekem gemaakt), een dvd, we zijn gaan lunchen, en we gingen samen shoppen in de WE en daar heeft hij een mooie trui uitgekozen.

Wat hij van mn ouders heeft gekregen weet ik niet echt precies meer. Ik geloof een pyjama, sokken, douchespul (dat had hij ook gevraagd), een tijdschrift en verder geen idee (ik denk misschien een boek ofzo...?).


Laatst aangepast door Mizz_S op wo 5 sep 2012 - 0:58; in totaal 1 keer bewerkt
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat geef jij je vriend cadeau? Empty Re: N.a.v. Wat geef jij je vriend cadeau?

Bericht  Rush wo 5 sep 2012 - 0:55

Mijn ouders hebben het niet breed en alle kinderen krijgen standaard €20 op de verjaardag, mijn vriend dus ook.

Mijn vriend heeft afgelopen jaar onder andere een horloge en blu-ray films van mij gekregen, de rest weet ik niet meer.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat geef jij je vriend cadeau? Empty Re: N.a.v. Wat geef jij je vriend cadeau?

Bericht  Mari wo 5 sep 2012 - 0:59

Door de jaren verschillende dingen gegeven.

1e jaar kleding en fitness spullen
2e jaar, Zijn luchtje
3e jaar, Parijs, maar hij lag in het ziekenhuis met een longontsteking, dus dat werd verplaatst. We hebben toen z'n verjaardag in het ziekenhuis gevierd.
4e jaar, Vliegticket voor skivakantie boysweek (kreeg van mijn ouders de rest van de vakantie)
5e jaar, Vliegticket naar Miami
6e jaar, Playstation 3 en Horloge
7e jaar, Moet nog komen

We gaan ook altijd op de dag zelf uiteten

Mijn ouders geven hem bijna altijd geld
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat geef jij je vriend cadeau? Empty Re: N.a.v. Wat geef jij je vriend cadeau?

Bericht  Rush wo 5 sep 2012 - 1:01

Ik geef mijn vriend heel vaak cadeautjes trouwens. Vorig jaar heeft hij een Playstation 3 gekregen en hij krijgt regelmatig PS3 spellen, blu rays en kleding van me.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat geef jij je vriend cadeau? Empty Re: N.a.v. Wat geef jij je vriend cadeau?

Bericht  Snoes wo 5 sep 2012 - 1:09

Hij verjaart over 2,5 maand maar ik heb nog geen idee.

Afgelopen weekend heeft hij een nieuwe home cinema mogen uitkiezen omdat we 5 jaar samen waren, dus mijn inspiratie is nu weer even op smile. Ik verzin wel wat tegen die tijd.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat geef jij je vriend cadeau? Empty Re: N.a.v. Wat geef jij je vriend cadeau?

Bericht  Erza Scarlet wo 5 sep 2012 - 6:38

- Een zelfgemaakte tegoedbon voor de bios. Vond ik leuker dan een standaard bioscoopbon.
- Een spelletje
- Hoesje voor zijn 3DS
- Snoep

En van mijn vader een vvv bon.

Ik geef hem tussendoor ook vaak cadeautjes, zoals 2 weken geleden een gegraveerde snoeppot. Persoonlijke tekst op laten zetten en zelf snoep erin gedaan. Het is een zoetekauw dus hij was er erg blij mee.
Erza Scarlet
Erza Scarlet
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 34
Punten : 46
Registratiedatum : 01-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat geef jij je vriend cadeau? Empty Re: N.a.v. Wat geef jij je vriend cadeau?

Bericht  Marsy28 wo 5 sep 2012 - 6:41

Ik heb een mooi horloge voor hem gekocht
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat geef jij je vriend cadeau? Empty Re: N.a.v. Wat geef jij je vriend cadeau?

Bericht  SoGood wo 5 sep 2012 - 6:46

Vorig jaar kreeg hij een horloge waar hij nog steeds heel blij mee is. Wij zijn samen jarig dus dat is wel leuk. Ik wil nu dit jaar een horloge van hem en voor hem wil ik een luxe nachtje weg denk ik. Iemand daar nog leuke ideeen voor?
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat geef jij je vriend cadeau? Empty Re: N.a.v. Wat geef jij je vriend cadeau?

Bericht  Arwyn wo 5 sep 2012 - 6:51

Afgelopen jaar heeft hij van mij een geurtje gekregen, een bon voor Ferrari rijden, entreekaartjes voor de Apenheul en nog wat kleine dingetjes.
De jaren daarvoor heeft hij onder andere een verzamelbox gekregen van zijn favoriete artiest.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat geef jij je vriend cadeau? Empty Re: N.a.v. Wat geef jij je vriend cadeau?

Bericht  Fearie wo 5 sep 2012 - 6:52

Ik heb mijn vriend een spelletje voor de PS3 gegeven en nieuwe slippers. Van mijn vader, vrouw en mijn zusje heeft hij een all weather hoes voor de motor gekregen.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat geef jij je vriend cadeau? Empty Re: N.a.v. Wat geef jij je vriend cadeau?

Bericht  nina wo 5 sep 2012 - 6:58

Mijn vriend wil geen cadeautjes dus geef hem bijna nooit iets.
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat geef jij je vriend cadeau? Empty Re: N.a.v. Wat geef jij je vriend cadeau?

Bericht  Gast wo 5 sep 2012 - 7:02

Meestal iets van kleding, horloge, schoenen o.i.d

Ook een keer nachtje Den haag, shopping en Duinrell Laughing (was nog een heel drama.. weg kwijt in de sneeuw naar het hotel.. doen we niet meer haha).

We willen eigenlijk naar London voor zijn verjaardag, maar we willen ook in de zomer naar Amerika.. maar als ik nu geen geld uitgeef aan london dan geef ik alsnog 100 euro aan zijn verjaardag uit. Dan kunnen we het beter beide niet vieren.. Maargoed dat vinden we ook weer niet leuk haha :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat geef jij je vriend cadeau? Empty Re: N.a.v. Wat geef jij je vriend cadeau?

Bericht  Rouxxxe wo 5 sep 2012 - 7:17

De laatste verjaardag heb ik mijn vriend een hoes voor z'n iPad gegeven, van m'n ouders heeft ie een grote fles bier en een pakketje van Axe gehad.
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat geef jij je vriend cadeau? Empty Re: N.a.v. Wat geef jij je vriend cadeau?

Bericht  Kreeftje wo 5 sep 2012 - 10:47

Ooh La La! schreef:N.a.v. wat jij van je vriend en schoonouders hebt gekregen.

Wat geef jij je vriend op z'n verjaardag? En jouw ouders, wat geven die?

Mijn vriend is 2e kerstdag jarig dus mijn ouders geven hem zowel een kerst- als verjaardagscadeau.
Afgelopen jaar was dit 100 euro en een aantal boeken die hij heel graag wilde hebben.

Ik gaf hem een weekendje weg.

Dit jaar wordt hij 30. Hij wilde het niet echt vieren, ik wilde het niet voorbij laten gaan. Heb nu een diner bij een sterrenrestaurant gereserveerd. Hij weet nog van niks, maar het is wel bij een restaurant dat hoog op z'n lijstje staat N.a.v. Wat geef jij je vriend cadeau? 561177

Leuk! Dat hebben mijn vriend en ik ook gedaan. Was super! We zijn naar Ivy geweest in Rotterdam. Waar gaan jullie heen?
Kreeftje
Kreeftje
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 596
Registratiedatum : 13-12-10
Woonplaats : noord-brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat geef jij je vriend cadeau? Empty Re: N.a.v. Wat geef jij je vriend cadeau?

Bericht  minoessepoes wo 5 sep 2012 - 20:23

Ik heb mijn vriend een Nespresso apparaat gegeven, dat wilde hij graag.

Wat hij van mijn ouders heeft gehad weet ik echt niet meer! Eerder hebben ze we een keer geld gegeven in de vorm van ponden omdat we naar Engeland op vakantie gingen, een bon om een overhemd op maat te laten maken, cadeaubon van de WE, leesboeken enz.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat geef jij je vriend cadeau? Empty Re: N.a.v. Wat geef jij je vriend cadeau?

Bericht  Ooh La La! wo 5 sep 2012 - 20:35

kreeftje schreef:
Ooh La La! schreef:N.a.v. wat jij van je vriend en schoonouders hebt gekregen.

Wat geef jij je vriend op z'n verjaardag? En jouw ouders, wat geven die?

Mijn vriend is 2e kerstdag jarig dus mijn ouders geven hem zowel een kerst- als verjaardagscadeau.
Afgelopen jaar was dit 100 euro en een aantal boeken die hij heel graag wilde hebben.

Ik gaf hem een weekendje weg.

Dit jaar wordt hij 30. Hij wilde het niet echt vieren, ik wilde het niet voorbij laten gaan. Heb nu een diner bij een sterrenrestaurant gereserveerd. Hij weet nog van niks, maar het is wel bij een restaurant dat hoog op z'n lijstje staat N.a.v. Wat geef jij je vriend cadeau? 561177

Leuk! Dat hebben mijn vriend en ik ook gedaan. Was super! We zijn naar Ivy geweest in Rotterdam. Waar gaan jullie heen?

We gaan naar Ciel Blue in Amsterdam. Vorig jaar zijn we naar de Librije in Zwolle geweest, sindsdien wil ie het liefst ieder jaar smile Wat vond je van Ivy?

Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat geef jij je vriend cadeau? Empty Re: N.a.v. Wat geef jij je vriend cadeau?

Bericht  Magenta wo 5 sep 2012 - 21:15

Ik heb van mijn vriend dit jaar een weekendje weg gekregen.
Wat ik hem ga geven weet ik nog niet. Hij wil er niets aan doen, wil ook geen cadeau, maar ik vind het ook zo wat om hem dan maar niets te geven.

Misschien een etentje of zo.
Magenta
Magenta
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 322
Punten : 396
Registratiedatum : 09-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat geef jij je vriend cadeau? Empty Re: N.a.v. Wat geef jij je vriend cadeau?

Bericht  _Cyn_ wo 5 sep 2012 - 21:36

Een Tissothorloge, en dit jaar, nog geen idee! Hij is niet thuis met zijn verjaardag, want hij moet vissen van 19.00 tot 18.00.. En ik moet werken, dus ik denk dat hij kapot is op die dag. Maar ik zie nog wel. Hij wil niks zegt hij :nopompom:
_Cyn_
_Cyn_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 475
Punten : 524
Registratiedatum : 28-02-12
Woonplaats : Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat geef jij je vriend cadeau? Empty Re: N.a.v. Wat geef jij je vriend cadeau?

Bericht  Rose wo 5 sep 2012 - 21:53

Meestal is het iets wat hij al tijden wil en wat meestal wat prijziger is om gewoon te kopen.
Vorig jaar was het een Rayban zonnebril en dit jaar had hij vlak voor zijn verjaardag een auto gekregen waar nogal wat aan moest gebeuren dus kreeg hij dat 'kado' en natuurlijk heb ik nog een paar kleine dingetjes erbij gehaald.
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat geef jij je vriend cadeau? Empty Re: N.a.v. Wat geef jij je vriend cadeau?

Bericht  Hoochie wo 5 sep 2012 - 22:00

Eerste jaar een weekendje weg
Tweede jaar foro's van onze vakantie in Kenia op Canvas

December is het weer zover dus ik ga nu alvast nadenken, want of hij heeft alles al en als hij iets wil koopt die het?
Hoochie
Hoochie
Prater
Prater

Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat geef jij je vriend cadeau? Empty Re: N.a.v. Wat geef jij je vriend cadeau?

Bericht  Reeza wo 5 sep 2012 - 22:19

Ik heb hem een spel voor de playstation en een controller gegeven (hij had er maar 1, lekker ongezellig). Mijn ouders hebben geloof ik een cadeaubon gegeven want hij had geen wensen meer verder.
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat geef jij je vriend cadeau? Empty Re: N.a.v. Wat geef jij je vriend cadeau?

Bericht  Kamperseboekenwurm wo 5 sep 2012 - 22:22

Het boek van Réne van der Gijp van mij en van mijn ouders een financiële bijdrage voor een seizoenskaart van zijn favoriete voetbalclub.

Kamperseboekenwurm
Prater
Prater

Aantal berichten : 533
Punten : 779
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat geef jij je vriend cadeau? Empty Re: N.a.v. Wat geef jij je vriend cadeau?

Bericht  Gast do 6 sep 2012 - 0:16

Mijn vriend heeft de afgelopen jaren van mij gehad:
- Senseo
- Horloge
- DVD's
- Nespresso cupjes
- Kleding
- Tijdschriften

En van mijn ouders o.a.;
- DVD box van Seinpost DH
- Boek

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat geef jij je vriend cadeau? Empty Re: N.a.v. Wat geef jij je vriend cadeau?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum