Cadeau afstuderen vriend
+2
Bosjesvrouw
Atelier Madame
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Cadeau afstuderen vriend
Mijn vriend is vorige week afgestudeerd en krijgt vrijdag zijn diploma. Nu doet hij twee studies dus van de zomer is hij pas écht klaar. Maar toch wil ik iets leuks voor m kopen. Alleen ben echt out of ideas dus kan iemand met mij meedenken?
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Re: Cadeau afstuderen vriend
Ik lees even mee. Want mijn vriend is van 't zomer klaar en ook ik heb geen ideen.
Bosjesvrouw- Prater
- Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
Ik lees ook mee! Hopelijk is mijn schat met een paar weken/maand éindelijk klaar..
Gast- Gast
haha super lastig is het he! Ik zit te denken aan een slipcursus, maar dat is eigenlijk iets wat ik dan wil geven als ie ook zn tweede studie binnen heeft.. mss doe ik dit keer wel gewoon een mooie plant oid met daarbij de tekst 'je bent al zover gegroeid nu nog verder'
Atelier Madame- Ratel
Ik haal dit topic even naar boven!
Mijn vriend heeft vanochtend te horen gekregen dat zijn scriptie en alles al helemaal goed gekeurd is.
En dat hij dus ook klaar is nu!
Maaaaar.. Wat moet ik hem nu geven?! Haha
Mijn vriend heeft vanochtend te horen gekregen dat zijn scriptie en alles al helemaal goed gekeurd is.
En dat hij dus ook klaar is nu!
Maaaaar.. Wat moet ik hem nu geven?! Haha
PrimaBella- Prater
- Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11
haha geniaal mijn vriend is afgelopen dinsdag voor de tweede keer afgestudeerd :p. Ik denk dat ik nog wel iets moois voor hem wil kopen, moet even kijken
Atelier Madame- Ratel
Misschien iets moois wat ook echt blijvend is zeg maar, bv een mooi horloge?
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Mizz_S schreef:Misschien iets moois wat ook echt blijvend is zeg maar, bv een mooi horloge?
Hier denk ik idd ook aan. Mijn vriend hoort volgende week of hij afgestudeerd is
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Ik ben er overuit sinds van de week. Het wordt een zonnebril (hij is bijna met dat ding getrouwd dus wordt tijd voor een nieuwe)
Bosjesvrouw- Prater
- Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
Bosjesvrouw schreef:Ik ben er overuit sinds van de week. Het wordt een zonnebril (hij is bijna met dat ding getrouwd dus wordt tijd voor een nieuwe)
Dat is ook een leuk idee! Mijn vriend kan wel een nieuwe gebruiken (op sterkte).
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb mijn ex toen een graveerde vulpen gegeven, dat vond hij erg leuk
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Hij heeft van zijn afstudeerstage dus een gegrafeerde pennenset gekregen
Een zonnebril op sterkte heeft hij al die is nog goed, en een gewone zonnebril laat hij altijd overal slingeren dus dat vind ik zonde
Ik denk dat ik maar eens ga nadenken over een mooi praktisch cadeautje, volgens mij wil hij graag een heggenschaar.
Een zonnebril op sterkte heeft hij al die is nog goed, en een gewone zonnebril laat hij altijd overal slingeren dus dat vind ik zonde
Ik denk dat ik maar eens ga nadenken over een mooi praktisch cadeautje, volgens mij wil hij graag een heggenschaar.
Atelier Madame- Ratel
Ik moet ook nog wat verzinnen.. Van mijn schoonouders krijgen we (als het goed is...) een reisje naar een land naar keuze. Ik dacht er aan om mijn vriend mee uit eten te nemen naar een restaurant dat we anders te duur vinden en om een nieuw horloge te kopen omdat die van hem net kapot is gegaan . Nog even over na denken!
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Enquete afstuderen
» Cadeau verjaardag vriend
» N.a.v. Wat geef jij je vriend cadeau?
» Cadeau voor mijn vriend
» cadeau voor 30e verjaardag vriend
» Cadeau verjaardag vriend
» N.a.v. Wat geef jij je vriend cadeau?
» Cadeau voor mijn vriend
» cadeau voor 30e verjaardag vriend
Pagina 1 van 1