Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het grote wat-geef-ik-mijn-vriend-topic!

+17
Magix
Oasis
Arwyn
Zonnetje
Beachgirl
studiebol
Mermaid
Kabouter
Sterre
Hoochie
tayce
VeryCherry
Tazz
Snoes
smooch
Zwerver
TNMN
21 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Het grote wat-geef-ik-mijn-vriend-topic! Empty Het grote wat-geef-ik-mijn-vriend-topic!

Bericht  Gast do 25 nov 2010 - 5:27

Omdat het bijna Sinterklaas, kerst of zijn verjaardag is..
Hier het grote wat geef ik mijn vriend topic!

Mijn vriend en ik doen met kerst voor een bepaald bedrag cadeautjes voor elkaar kopen.
Heb nu parfum (hoe origineel), maar wil er nog wat bijkopen.

Misschien kunnen we elkaar in dit topic inspiratie geven Wink

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Het grote wat-geef-ik-mijn-vriend-topic! Empty Re: Het grote wat-geef-ik-mijn-vriend-topic!

Bericht  Gast do 25 nov 2010 - 5:52

Ik kijk ook mee! Vriend is begin januari jarig.

Ik heb hem vorig jaar een horloge gegeven; en dacht nu aan een abbo op de autoweek, of Quest. En dan nog wat kleine cadeautjes die met ons te maken hebben, gewoon wat gekke dingen! Hij zegt dat ik hem maar een overhemd moet geven, haha.

Gast
Gast

Het grote wat-geef-ik-mijn-vriend-topic! Empty Re: Het grote wat-geef-ik-mijn-vriend-topic!

Bericht  Gast do 25 nov 2010 - 6:26

Ik heb hem vorig jaar ook een horloge gegeven :rendeer:
Dus dat wordt em dit jaar niet.
Misschien idd iets van een overhemd erbij.
Ik zat ook al te denken aan sloffen.. maar waar koop je die leuke voor een man?

Gast
Gast

Bericht  Gast do 25 nov 2010 - 6:35

PrinsesBo schreef:Omdat het bijna Sinterklaas, kerst of zijn verjaardag is..
Of omdat het bijna alledrie is.. :shock:

Gast
Gast

Bericht  TNMN do 25 nov 2010 - 6:44

Mijn vriend wil sloffen voor kerst. Omdat ik 'm graag plaag met het idee dat sloffen voor oude mannen zijn, leek het me leuk om een bijpassende ochtendjas te geven, als grapje. Verder kan je natuurlijk nooit te veel boeken/cds/dvds/spellen hebben, misschien een radio of abo. op een blad of krant? Kaartjes voor een concert of wedstrijd?
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 25 nov 2010 - 6:47

_Donnaa schreef:
PrinsesBo schreef:Omdat het bijna Sinterklaas, kerst of zijn verjaardag is..
Of omdat het bijna alledrie is.. :shock:

Dat is helemaal erg.
De mijne zn verjaardag is trouwens ook net geweest.

Gast
Gast

Bericht  Zwerver do 25 nov 2010 - 6:55

Ik haal voor mijn vriend een USB stick,
mannen shampoo > hij gebruikt altijd de mijne:evil:
Ontbijtspul. Hij vind een soort hartstikke lekker maar wij vinden het beide gewoon te duur om het telkens te kopen. Hij eet als het kan elke ochtend dan dat ontbijtspul.
en Haarschuim
En Haarlak, voor zijn schilderijen, hij gebruikt nu ook telkens mijn haarlak ... al gebruik ik het nooit
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  smooch do 25 nov 2010 - 8:05

Voor zijn verjaardag heeft hij een eventbon gehad gehad, een middag rally racen. Hij vond het helemaal geweldig, en het was ook erg leuk.
Met kerst krijgt hij pantoffels en een portemonee
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453

Bericht  Snoes do 25 nov 2010 - 8:32

Ja, ik heb ook zo'n geweldige vriend die nooit weet wat hij wil hebben haha :P

Hij is aanstaande maandag jarig en ik moet ook nog wat voor kerst bedenken, maar het lukt aardig!
Ik heb voor zijn verjaaradg een weerstation gekocht, dat wil hij al heel erg lang. Verder heb ik nog een paar dvd's gekocht, wat boxershorts en thermische kledij (hij werkt in de bouw, dus hij kan het goed gebruiken)

Vorig jaar heeft hij voor zijn verjaardag een slipcursus gekregen!

Voor Kerst heb ik ook al een paar ideetjes. Vorig jaar heb ik hem een horloge gegeven, dit jaar zijn het allemaal wat kleinere dingen bij elkaar. Ik hou van cadeautjes kopen/zoeken Very Happy

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Gast do 25 nov 2010 - 8:54

Mijn vriend wil een strijkijzer, strijkplank, nieuwe borden, snelkookpan, ovenschaal (die heb ik al gegeven, kwam ik goedkoop tegen)

Dus ach.. zat dingen om voor in zn huis te kopen. Maar voor zn verjaardag vind ik het altijd wel leuk om iets 'origineels'(dus geen hh spul) te kopen... maar das pas in feb, dus dat wacht ik nog wel af! Vind het altijd dan wel moeilijk moet ik zeggen.

Gast
Gast

Bericht  Tazz do 25 nov 2010 - 9:05

Ik heb mijn vriend voor zijn verjaardag een buitenboord pomp voor het aquarium gegeven, die wilde hij graag.
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  VeryCherry do 25 nov 2010 - 21:01

Ik lees ook even mee, ik heb namelijk nog géén idee wat ik wil kopen. En aangezien we Sinterklaas met mijn ouders, broertje+vriendin, zusje en onszelf vieren moeten er wel aardig wat cadeautjes gehaald worden smile
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754

Bericht  Gast do 25 nov 2010 - 21:31

Voor kerst geef ik hem niets, omdat wij dat met de familie doen en ik hem niet heb getrokken, mag ook niet..
Voor Sinterklaas geven we elkaar een december kraslot.. Meer ook niet, is voor ons al een dure maand, kerst en daarna mijn verjaardag nog eens.
Voor zijn verjaardag heb ik hem een luchtje gegeven, verder wilde hij niets.

Gast
Gast

Bericht  tayce do 25 nov 2010 - 21:53

ik heb mijn vriend al 2 jaar niets meer gegeven voor zijn verjaardag. Hij is begin januari jarig en nu was ik aan het denken om dan een mooi groot kado te geven. Wij zijn eigenlijk niet zo met kado's geven aan elkaar omdat we vinden dat we het geld beter in andere dingen kunnen steken. Maar dit jaar krijgt hij van mijn een playstation 3 omdat hij dit al heel lang wilt.
tayce
tayce
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 63
Punten : 68
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast do 25 nov 2010 - 22:25

Jarig zijn rond de feestdagen heb ik nooit leuk gevonden... Maar goed, daar gaat het hier niet over :P. Gelukkig is mijn vriend in juni jarig!

Ik ga een nieuw shirt kopen voor het hardlopen denk ik. Ik had die van hem van de week gewassen en er zitten allemaal van die weervlekjes op die ik er niet uitkrijg, zonde. Maar ik wacht daar nog even mee zodat hij het nog zou kunnen ruilen als het nodig is. Verder mss nog een DVD die hij graag wil hebben.

Gast
Gast

Bericht  Hoochie do 25 nov 2010 - 22:47

Wat een ramp he he die cadeautjes. Ik heb ook de pech dat mijn vriend een week voor kerst jarig is en ik weet echt niet wat ik moet kopen voor hem. We zijn nog niet zo lang bij elkaar dus dan vind ik het nog lastiger. Ik vind een horloge leuk om te geven voor een verjaardag maar ja hij heeft een mooie van tommy dus ja dat schiet ook niet op. Ik ga dit topic maar eens in de gaten houden.
Hoochie
Hoochie
Prater
Prater

Aantal berichten : 846
Punten : 1082

Bericht  Gast do 25 nov 2010 - 23:09

Ik begrijp dit soort dingen nooit zo goed eigenlijk. Je kent je vriend toch? Je weet toch wat hij graag doet enzo? Ik probeer altijd dingen te onthouden als we samen door de stad lopen en hij ziet iets of als hij het ergens over heeft ofzo... Net als dat ik van de week met de was bezig was en dat shirt zag waar die vlekjes op zaten. Prent ik het gelijk in mijn hoofd Very Happy.

Overigens heb ik dan ook nog familie die belt of ik nog iets leuks weet dat zij voor hem kunnen kopen. Dus met 1 kado suggeste ben ik nog niet eens klaar haha!

Gast
Gast

Bericht  Sterre vr 26 nov 2010 - 1:14

Mijn vriend is ook begin januari jarig, erg handig inderdaad! Met sinterklaas hebben we lootjes getrokken en heb ik hem niet, dus dat scheelt. En met kerst doen we ook alleen een kleinigheidje dus ik hoef gelukkig niet drie hele originele dingen te bedenken.

Voor z'n verjaardag wordt het nieuwe hardloopkleding. Hij wil ooit de marathon gaan lopen (uhuh, eerst zien dan geloven smile Maar als hij voor New York gaat dan vind ik dat super cool! ), en met 1x per week trainen schiet dat niet zo op, haha. Dus hij wil weer vaker, dan kan íe wel wat extra en betere kleding gebruiken.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849

Bericht  VeryCherry vr 26 nov 2010 - 1:31

Nja, ik weet wel wat mijn vriend leuk vind enzo, maar ik ben zo'n onnozele doos dat ik het dan koop en niet kan laten liggen tot bijv. Sinterklaas. Dan móet ik het gewoon geven Wink
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754

Bericht  Gast vr 26 nov 2010 - 1:39

Ik heb mijn vriend een abbonement gegeven op de Quest voor kerst. Voor de rest weet ik het nog niet!

Gast
Gast

Bericht  Kabouter vr 26 nov 2010 - 3:15

CherrieLola schreef:Nja, ik weet wel wat mijn vriend leuk vind enzo, maar ik ben zo'n onnozele doos dat ik het dan koop en niet kan laten liggen tot bijv. Sinterklaas. Dan móet ik het gewoon geven Wink

Dat heb ik ook..en mede daarom doen wij niet meer aan cadeautjes voor elkaars verjaardag. Ik heb de mijne dan toch allang gegeven. Met Sinterklaas doen we surprise en heb mijn vriend niet getrokken dus hoef ook niks voor hem te kopen. Kerst doen we niet aan dus ook dan hoef ik niks..al koop ik uiteindelijk toch vaak wel wat kleins voor hem. Een boek van Mart Smeets ofzo, die vindt ie heel erg leuk.
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123

Bericht  smooch vr 26 nov 2010 - 3:29

Lagom schreef:Ik begrijp dit soort dingen nooit zo goed eigenlijk. Je kent je vriend toch? Je weet toch wat hij graag doet enzo? Ik probeer altijd dingen te onthouden als we samen door de stad lopen en hij ziet iets of als hij het ergens over heeft ofzo... Net als dat ik van de week met de was bezig was en dat shirt zag waar die vlekjes op zaten. Prent ik het gelijk in mijn hoofd Very Happy.

Overigens heb ik dan ook nog familie die belt of ik nog iets leuks weet dat zij voor hem kunnen kopen. Dus met 1 kado suggeste ben ik nog niet eens klaar haha!

Dat heb ik ook, ik heb er geen moeite mee om iets voor zijn verjaardag of met kerst te kopen. Ik weet wat hij nodig heeft en wat hij leuk vindt. En tot nu heb ik er nooit naast gezeten.

smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453

Bericht  Snoes vr 26 nov 2010 - 3:33

Oh, goed dat ik dit topic lees, Lagom. Ik had vorige week nog een cadeau-idee voor mijn vriend, maar ik wist het enkele dagen later écht niet meer. En nu ik dit lees: Ik wilde nog een nieuw hardloopshirt en broek kopen!

Ik vind het ook geen probleem om iets te vinden voor mijn vriend, ik moet gewoon vaak héél lang nadenken omdat hij echt al zoveel heeft enz. En dan inderdaad ook nog de familie en/of vrienden die bellen wat mijn vriend nog wil hebben. Ik weet geen 10 dingen hoor haha;

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Mermaid vr 26 nov 2010 - 6:13

Ik was van plan zijn ticket naar malta te betalen maar hij kan geen vrij krijgen van zijn werk Sad
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814

Bericht  studiebol vr 26 nov 2010 - 6:41

Ik weet wel wat mijn vriend wel en niet leuk vind, maar het nadeel is dat als hij iets leuks vind hij het bijna meteen zelf koopt, dus dan kan ik het al niet meer kopen! Er valt bij ons ook heel veel af omdat hij voor zijn werk vaak weg is en we niet weten wanneer hij thuis is. Dus een kaartje voor een cabaret voorstelling kan ik al niet geven terwijl wij het allebei heel leuk vinden!

Dus ik vind het altijd wel erg moeilijk! En mijn vriend weet ook gewoon niet wat hij moet vragen omdat hij vind dat hij alles al heeft en als hij iets nodig heeft koopt hij het dus wel! Dus ik probeer dan nog wat kado's te verzinnen die hij dan aan mijn familie kan vragen.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: