Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat geef jij je vriend/man?

+6
NoorA
smooch
Blair
minoessepoes
Pussycat
Flippin' Bitch
10 plaatsers

Ga naar beneden

Wat geef jij je vriend/man? Empty Wat geef jij je vriend/man?

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 8:37

We zijn al 5 jaar samen, en je zal denken dat als je langere tijd samen bent, je ook beter weet wat je de ander moet geven.

Om eerlijk te zijn vind ik het juist moeilijk! Hij heeft alles wat hij wilt. Een sporttas is het enige wat ik kan bedenken..

Wat geven jullie?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geef jij je vriend/man? Empty Re: Wat geef jij je vriend/man?

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 8:40

Niks. Wij vinden het veel leuker om op die dag iets leuks te gaan doen.

Gast
Gast

Bericht  Flippin' Bitch ma 29 nov 2010 - 13:00

Meestal zorgen we dat we op die dag samen zijn en lekker uit eten gaan samen smile Cadeautjes kopen we vooral voor verjaardagen en Sinterklaas.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Pussycat ma 29 nov 2010 - 21:56

Wij gaan dan ook altijd lekker uit eten inderdaad of bios of combinatie Very Happy
Gewoon lekker de dag doorbrengen met elkaar.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  minoessepoes ma 29 nov 2010 - 21:59

Ik heb dat probleem ook we zijn al 5,5 jaar samen maar ik zou echt niet weten wat ik voor hem moet kopen, hij is over 2 weken jarig, net na Sinterklaas dus, wat het extra lastig maakt. Toen hij nog studeerde was het makkelijker want toen had hij nog niet zoveel te besteden en dan kon ik dingen nog wel cadeau geven, maar nu koopt hij het eigenlijk gewoon en weet ik dus niet wat ik moet kopen!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Blair ma 29 nov 2010 - 21:59

Die kan ik maar met een ding blij maken; ps3 spellen Suspect (en dat krijgt hij al 6jaar lang).
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  smooch ma 29 nov 2010 - 22:09

Wij kopen nu alleen maar cadeaus voor elkaar met verjaardagen en kerst.
Toen we 1 jaar gingen, zijn we een weekend naar antwerpen geweest, bij 2 jaar uiteten, bij 3 jaar weet ik niet meer haha bij 4 jaar zijn we naar euro disney geweest en bij 5 jaar zijn we naar scheveningen geweest en hebben bij de pier gegeten. Als we 6 jaar gaan willen we weer een weekendje weg.

Ik vindt het allemaal zoveel worden als je elke keer voor een gelegenheid een cadeau moet kopen. En het leuke ervan gaat er een beetje vanaf vindt ik. Elke keer wat verzinnen enz.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 22:09

Als wij in december 5 jaar samen zijn, dan gaan we denk ik samen uit eten ofzo. Ik vind het zelf ook leuker om iets samen te doen, dan om cadeautjes te geven.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 22:52

Mijn man is volgende week jarig, vind het elke keer weer een drama om een cadeautje te vinden. Ik geef hem al zo vaak geurtjes. Hij heeft ook geen hobby of iets. Lastig lastig. Voor vrouwen vind ik het veel makkelijker.
Hij krijgt dit jaar een overnachting in de koepel van de koperen hoogte. Dat is een suite waarvan het dak open kan bij droog weer. Echt een super kamer. Hij moet alleen wel even tot het voorjaar wachten, tot het mooier weer is.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 30 nov 2010 - 0:06

Hij krijgt een combi-kado..
Hij is op 25januari ook jarig dus met kerst geef ik hem een IPad.. voor zijn verjaardag en kerst dus!

Gast
Gast

Bericht  NoorA di 30 nov 2010 - 0:42

Babydoll schreef:Die kan ik maar met een ding blij maken; ps3 spellen Suspect (en dat krijgt hij al 6jaar lang).

Hier precies hetzelfde Sleep Very Happy
NoorA
NoorA
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 140
Punten : 158

Bericht  Effie_O di 30 nov 2010 - 0:46

Als we al iets aan een 'jubileum' doen, gaan wij ook iets leuks doen. Geen cadeautjes, maar even een bijzondere avond/dag of iets dergelijks. Maar eigenlijk doen we daar ook vrijwel niet aan, we houden er niet van om 'verplicht' iets leuks met elkaar te moeten doen. Dan gaan we liever naar de bios of uit eten als we daar zin in hebben, in plaats van omdat het moet.
Maar als je iets wilt geven, zou ik een bijzondere avond geven. Ga samen ergens heen, of ga bijzonder voor hem koken, filmpje kijken, lekkere drank erbij (wij zijn wijnliefhebbers, voor een bijzondere avond kopen wij vaak een iets duurdere wijn bijvoorbeeld).
Effie_O
Effie_O
Prater
Prater

Aantal berichten : 523
Punten : 592
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast di 30 nov 2010 - 1:38

6 dagen daarna is hij jarig, dus ik ga het combineren denk ik. Sowieso een tijdschriftenabbo, want die wil hij graag hebben smile En ik denk dat we verder gewoon lekker uit eten gaan samen, of wat leuks doen.

Gast
Gast

Bericht  Pearly_maar di 30 nov 2010 - 2:14

Hmm.. ik vind dat ook altijd zo moeilijk. Wij hadden het pas twee jaar, toen heb ik hem mee uit eten genomen. Normaal heb ik daar geen geld voor, maar had nu laatst een meevallertje waardoor 't wel een keer kon. Je kunt hem ook verrassen met een heel uitgebreid diner, bijvoorbeeld viergangen, en dan kun je dingen maken die je al kunt voorbereiden zodat je niet de hele avond in de keuken staat
Pearly_maar
Pearly_maar
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 34
Punten : 42
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast di 30 nov 2010 - 4:27

Als we geld hebben gaan we iets doen, zoals uit eten of naar de bios, of lekker een wellness dagje. Dat gebeurd zelden dus daar geniet ik ontzettend van. Very Happy

Cadeautjes geven doen we niet echt, ook niet ( meer ) met elkaars verjaardag. Maar dat komt ook wel doordat we niet zoveel te besteden hebben. We hangen wel stiekem slingers voor elkaar op enzo, en maken hapjes die de ander erg lekker vindt.

We geven elkaar wel regelmatig kleinigheidjes, zo neem ik wel eens onverwacht zijn lievelingschocolade mee en leg die op zn kussen, en hij komt wel eens met spontane klusjes. Zo heeft hij zondag mijn knoop aan mijn winterjas genaaid en de andere 3 ook opnieuw omdat ze los zaten. Heel kinderachtig, maar ik kan dat niet zelf, ik ben echt verschrikkelijk onhandig ( als ik t zelf doe liggen ze er na 1 dag alweer af, lol! ) Dat hij dat zo even spontaan doet, dat vind ik heel erg lief.

Gast
Gast

Bericht  xxDila di 30 nov 2010 - 5:49

Ik geef met kerst meestal iets van gereedschap aangezien hij aan autocross/racing doet en er het gehele jaar genoeg kapot gaat, wat vervangen moet worden. Of gewoon wat hij nodig is aan kleding/onderdelen etc hiervoor. Hetzelfde geldt eigenlijk ook wel voor zijn verjaardag!

Als we zoveel jaar samen zijn gaan we standaard een weekend weg. Dat vinden we leuker dan cadeautjes. Heerlijk met zijn tweetjes een weekend van de rust genieten!
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Roxy89 wo 8 dec 2010 - 6:26

Hier precies het zelfde probleem... Vriend is vlak voor sinterklaas jarig en dan moet je dus twee dingen verzinnen en dan vlak daarna weer wat voor kerst.. Niet handig! Hij koopt ook altijd al wat hij leuk vindt, daarom doe ik tegenwoordig eigenlijk altijd een mooie bon maken van iets; bijvoorbeeld weekendje weg ofzo. Als ik dan een keer een leuk cadeau tegen kom geef ik dan spontaan (veel leuker en financieel ook handiger soms hihi)
Roxy89
Roxy89
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 167
Punten : 274

Bericht  Gast wo 8 dec 2010 - 22:23

Wij doen altijd iets op die dag (of het weekend daarvoor of daarna) wat wel allebei nog graag willen doen. Inmiddels gebruiken we onze trouwdag hiervoor maar dat terzijde.
We hebben een keer geraced op zandvoort,2 keer een citytrip gemaakt,parasailen,paardrijden op het strand,dag naar de sauna en afgelopen keer zijn we met Dylan naar de dierentuin geweest en s'avonds naar een musical geweest.
En aankomende keer gaan we (doen het dit jaar wat later aangezien hij in afghanistan zit terwijl we weer een jaar langer bij elkaar zijn) een helidrop doen tijdens de skivakantie!

We hebben allebei veel dingen die we graag willen doen en plannen dat hierom heen altijd.. Zo heb je iets wat je allebei leuk vind en sta je weer even bewust stil bij het feit dat je al zolang bij elkaar bent smile
Cadeautjes doen we eigenlijk niet, al kopen we soms wel een kleinigheidje zoals een leuke riem,lingerie o.i.d. Maar vind het tijdens sinterklaas en de verjaardagen al lastig genoeg om wat te kopen..

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: