Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

N.a.v. Wat geef jij je vriend cadeau?

+36
Sterre
PrimaBella
sanne-84
Starla
Highway
Zora
Caramba
Jade
Marin
Niekske
Slakje
Middleme
Bisq
Flippin' Bitch
Bliss
kwak
Kamperseboekenwurm
Reeza
Hoochie
Rose
_Cyn_
Magenta
minoessepoes
Kreeftje
Rouxxxe
nina
Fearie
Arwyn
SoGood
Marsy28
Erza Scarlet
Snoes
Mari
Rush
Mizz_S
Ooh La La!
40 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

N.a.v. Wat geef jij je vriend cadeau? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. Wat geef jij je vriend cadeau?

Bericht  kwak ma 10 sep 2012 - 7:06

mijn man krijgt dit jaar whisky glazen, wil hij graag.
misschien dat ik nog iets van een whisky proeverij ofzo regel voor hem, hij is gek op whisky.

van mijn ouders krijgt hij meestal geld.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat geef jij je vriend cadeau? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. Wat geef jij je vriend cadeau?

Bericht  Bliss ma 10 sep 2012 - 7:33

Ik heb pas één verjaardag van mn vriend meegemaakt en toen waren we net een maand samen. Ik heb hem kaartjes voor een cabaretvoorstelling, een douchegordijn en een badmat gegeven (die laatste twee waren in mijn ogen nogal aan vervanging toe Wink). Over twee weken weet ik wat ik van hem krijg smile

Dure dingen worden hier gegeven trouwens! Ik heb nooit zoveel geld, dus ik kan geen 100 euro aan een cadeau uitgeven bijvoorbeeld.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Flippin' Bitch di 18 sep 2012 - 2:10

Ik heb mijn vriend een keer kaartjes voor een concert van Faithless gegeven, 2 weken na zijn verjaardag in een park in Amsterdam. Dit jaar een portemonnee + geld voor een apparaat voor muziekopnames. Vorig jaar heel veel dvd's. We volgden een aantal jaar het culturele programma van onze hogeschool, waar we heel veel goede (arthouse)films hebben gezien. Ik had er een aantal besteld op dvd. Toen we net samen waren (8.5 jaar terug) heb ik hem een boxershort gegeven waarop ik een foto van mezelf had gestreken.

Mijn moeder geeft meestal geld, of bijvoorbeeld een cd.
Mijn vader ook meestal geld. Vorig jaar had hij allerlei verschillende biertjes meegenomen van zijn campperreis, vond mijn vriend ook erg leuk.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Bisq di 18 sep 2012 - 2:32

Dit jaar heb ik hem twee foto's op canvas gegeven. Eén van hem en één van mij en deze hangen nu naast elkaar. Ook heb ik hem een abonnement op Historia gegeven.
Bisq
Bisq
Prater
Prater

Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12

Bericht  Middleme di 18 sep 2012 - 7:35

Mijn vriend heeft een schakelarmband van Boccia gekregen en een waardebon om te racen in een BMW op het circuit van Zolder (B)
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Slakje di 18 sep 2012 - 7:59

Dit jaar een koffer met werkgereedschap, maar dat is ineens voor kerst, verjaardag, ... omdat het best duur is.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12

Bericht  Niekske di 18 sep 2012 - 22:12

Die van mij is over 2 maanden jarig en ik ben al dringend op zoek naar inspiratie! Ik ben bezig met een fotocollage die ik op canvas wil laten afdrukken, maar er moet nog wel iets bij...
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  SoGood wo 19 sep 2012 - 8:52

Ik weet het dit jaar ook niet. Hij wil heel graag een i-Pad maar die kan hij op z'n buik schrijven.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Marin wo 19 sep 2012 - 9:45

Ik heb m twee kookboeken gegeven (waaronder de grote Larousse Gastronomique) en kaartjes voor t Guns n Roses concert.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Jade wo 19 sep 2012 - 19:15

Ik denk dat mijn vriend dit jaar een kindje voor z'n verjaardag krijgt. Razz ik ben rond zijn verjaardag uitgerekend. Verder weet ik het nog niet, heb veel tijd om na te denken.

Dit jaar heb ik hem een computerspel gegeven die hij graag wilde hebben, vorig jaar een lekkere fles wijn en .... Geen idee meer laughcry

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  _Cyn_ zo 23 sep 2012 - 20:35

Hij heeft een droger gehad van zijn vader, moeder en ik. Hij is zaterdag pas jarig maar dan heeft hij viswedstrijd, dus is hij niet thuis. Ik heb verder nog een fotocollage gemaakt die ik af heb laten drukken. Die krijgt hij op zijn verjaardag zelf. Ik denk dat ik ook nog iets liefs maak van een filmpje of powerpoint presentatie van het afgelopen jaar I love you
_Cyn_
_Cyn_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 475
Punten : 524
Registratiedatum : 28-02-12

Bericht  Caramba wo 26 sep 2012 - 0:05

Volgende maand is mijn vriend jarig en ik weet echt nog niet wat ik hem zal geven. Vorig jaar heb ik hem volgens mij een lekker luchtje gegeven.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Magenta wo 26 sep 2012 - 1:01

Meneer weet echt helemaal niets en wil ook niets. Dus ik ben spontaan inspiratieloos en hij is zaterdag jarig confused
Magenta
Magenta
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 322
Punten : 396
Registratiedatum : 09-07-12

Bericht  Gast do 13 dec 2012 - 9:22

Iemand nog tips voor cadeautjes? smile Mijn vriend is begin januari jarig & ik ben op zoek naar wat leuke ideeën!

Ik heb dit net al besteld in ieder geval:

N.a.v. Wat geef jij je vriend cadeau? - Pagina 2 Images?q=tbn:ANd9GcQIULXPoUBdKTcolokrBg6-EofpMoaZfXosbZZCa5NtFamqDA6E

N.a.v. Wat geef jij je vriend cadeau? - Pagina 2 Draadstaal-seizoen-2-3-(dvd)

Gast
Gast

Bericht  Zora do 13 dec 2012 - 9:52

Mijn vriend is ook begin januari jarig en weet zelf niks en ik ook inmiddels echt niet meer (dit wordt de 8e verjaardag die we samen vieren...). Hij is niet van de sieraden, heeft alle gadgets die hij wil hebben, en heeft nauwelijks hobby's waar je iets mee kunt. Boehoe!
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289

Bericht  Gast do 13 dec 2012 - 9:54

Haha, Zora, ik heb hetzelfde! Hij heeft al meerdere keren een horloge van me gehad, boeken kan ik geven, maar komt hij maar weinig aan toe, dus die liggen heel lang ongelezen in de kast, sieraden draagt hij sowieso niet, luchtjes heeft hij wel 8 verschillende....

Misschien moet ik maar wat overhemden voor hem kopen? Of wat boxers, voor erbij.

Edit; ja hij wil een Ipad, maar ik vind dat een beetje te gek voor een cadeau worden. Of een ray-ban, maar hij raakt zo vaak zonnebrillen kwijt dat ik daar echt geen 100 euro aan uit ga geven.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 13 dec 2012 - 9:56

Zora schreef:Mijn vriend is ook begin januari jarig en weet zelf niks en ik ook inmiddels echt niet meer (dit wordt de 8e verjaardag die we samen vieren...). Hij is niet van de sieraden, heeft alle gadgets die hij wil hebben, en heeft nauwelijks hobby's waar je iets mee kunt. Boehoe!

Heeft hij geen tijdschrift die hij leuk vindt, dat je een abonnement kan geven?

Gast
Gast

Bericht  Highway do 13 dec 2012 - 9:58

Met dank aan dit topic heb ik net een reservering gemaakt voor de librije in maart, dat vind hij geweldig, dat weet ik nu al Laughing
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Zora do 13 dec 2012 - 10:00

Pippa schreef:
Zora schreef:Mijn vriend is ook begin januari jarig en weet zelf niks en ik ook inmiddels echt niet meer (dit wordt de 8e verjaardag die we samen vieren...). Hij is niet van de sieraden, heeft alle gadgets die hij wil hebben, en heeft nauwelijks hobby's waar je iets mee kunt. Boehoe!

Heeft hij geen tijdschrift die hij leuk vindt, dat je een abonnement kan geven?

Alles wat hij wil lezen leest hij op z'n iPad. Ja, die heeft 'ie dus ook al Sad Tijdschriften leest hij dus niet meer, soms neem ik er 1 voor m mee, maar die leest ie dan meer omdat het wel zo aardig voor mij is :p

Aan een zonnebril zat ik ook te denken inderdaad, maar ik denk dat hij die met een week kwijt is. Vindt hij zelf vast ook maar een eng kado laughcry Maar wel nog een optie...
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 13 dec 2012 - 10:00

Ik zou dat ook enorm leuk vinden zoiets! Maar mijn vriend wil gewoon lekker vlees & veel eten en hij wil het kennen, dus het heeft weinig zin om naar een luxe restaurant te gaan nerd

Gast
Gast

Bericht  Zora do 13 dec 2012 - 10:01

Kleding is idd ook best een leuk kado Pippa! Ik weet alleen dat alle overhemden die ik voor hem koop, hij stom zal vinden Very Happy Vorig jaar heb ik een heeeeel coole trui gekocht van Scotch & Soda, daar was hij wel heel blij mee.
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Bericht  Zora do 13 dec 2012 - 10:02

Pippa schreef:Ik zou dat ook enorm leuk vinden zoiets! Maar mijn vriend wil gewoon lekker vlees & veel eten en hij wil het kennen, dus het heeft weinig zin om naar een luxe restaurant te gaan nerd

Haha ja ik denk dat ik vooral mijzelf erg blij zou maken met zoiets Very Happy Wel fijn als je vriend dat leuk vindt zeg!
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 13 dec 2012 - 10:03

Nou, ik weet waar zijn lievelings overhemden vandaan komen en welke maat hij heeft, dus ik hoef alleen maar naar die winkel toe & wat nieuwe uit te zoeken die hij nog niet heeft, haha! Maar ik vind het niet zo origineel als cadeau, want overhemden kopen we sowieso wel..

Verder qua kleding is die heel erg pietlutterig, dus wellicht is een bon voor een luxe winkel dan een idee.

Gast
Gast

Bericht  Zora do 13 dec 2012 - 10:07

Pff moeilijk he!! Ik vind het echt NIET leuk, maar als hij zelf met niks komt ga ik hem denk ik maar 3 opties ofzo geven, en dan mag hij zelf kiezen. En dan verpak ik die drie opties wel even leuk ofzo Very Happy
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 13 dec 2012 - 10:08

En aan wat zit je dan te denken? Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: