Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Heb jij in je omgeving dit weleens gehoord?

+23
Laced
Snoes
Roos
loesje
Viva
Juutjepetuutje
Paper Crown
Bolleke
Océane
JustMeDaan
Twellie
Thunder
Susan
Sophiee
PapillonRose
Inge
Monnie
Parisienne
Annemie
moepie
Sanne
Rush
Printje
27 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Heb jij in je omgeving dit weleens gehoord? - Pagina 3 Empty Re: Heb jij in je omgeving dit weleens gehoord?

Bericht  Printje wo 5 sep 2012 - 3:49

Ik heb ook niet alleen maar roze maar inmiddels wel een romper met KLeine zus etc. Ook rokjes/jurkjes enzo heb ik al wat gekocht.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij in je omgeving dit weleens gehoord? - Pagina 3 Empty Re: Heb jij in je omgeving dit weleens gehoord?

Bericht  Paper Crown wo 5 sep 2012 - 3:53

Ik heb blauw/lichtblauw/wit en beige maar als we een meisje kregen was alles roze en paars hoor! Haha.. Je mag echt wel zien welk geslacht ons kindje is!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij in je omgeving dit weleens gehoord? - Pagina 3 Empty Re: Heb jij in je omgeving dit weleens gehoord?

Bericht  Gast wo 5 sep 2012 - 3:54

Mizz_S schreef:
Rejoy. schreef:
Mizz_S schreef:Wat me opvalt in dit topic, als je een meisje verwacht dan hoeft toch niet alles roze? Omdat ik zo vaak lees in dit topic, dat mensen alleen maar roze kleertjes hadden gekocht enzo. Lijkt me echt oersaai alles maar hetzelfde (hetzelfde geldt voor alles blauw overigens).

niet alles roze, maar voor de oudste hadden we wel echt meisjeskleertjes. Shirtjes met een kanten randje, bloemetjes, vlindertjes, dat soort dingen. Bij de tweede meer neutraal, maar ik kies nu wel het meest de meisjeskleertjes uit om aan te doen.

Ja, maar dat vind ik ook wel weer heel wat anders dan echt bijna alles roze (zowel kleertjes als kamer enzo), dan heb je wel meer variatie voor mijn gevoel. Misschien komt het ook wel omdat ik zelf een hekel heb aan roze haha.... Laughing
Maar ik zou het zelf nooit zo standaard roze = meisje, blauw = jongen willen, vind ik zo, tsja, stereotiep ofzo?

Ik denk dat de meeste mensen met 'alles roze' eigenlijk bedoelen dat ze gewoon alles in meisjesstijl hebben gekozen/gekocht. Ik kan me ook niet voorstellen dat je álles roze koopt (wel lekker makkelijk met de was dan weer)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij in je omgeving dit weleens gehoord? - Pagina 3 Empty Re: Heb jij in je omgeving dit weleens gehoord?

Bericht  Angela_1986 wo 5 sep 2012 - 4:35

Ik weet nou even niet meer of ze eerst dachten dat het meisjes waren en bij een latere echo (en de geboorte) jongens bleken te zijn of andersom maar mijn collega heeft een vriendin en die verwachtte oma te worden van een tweeling van het ene geslacht maar op het eind van de zwangerschap (toen de kamer al klaar was, kleertjes 'in stijl' gekocht waren, veel mensen ook al op de hoogte waren van het geslacht) bleken ze toch van het andere geslacht te zijn...
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij in je omgeving dit weleens gehoord? - Pagina 3 Empty Re: Heb jij in je omgeving dit weleens gehoord?

Bericht  Sophiee wo 5 sep 2012 - 4:44

Rejoy. schreef:
Mizz_S schreef:Wat me opvalt in dit topic, als je een meisje verwacht dan hoeft toch niet alles roze? Omdat ik zo vaak lees in dit topic, dat mensen alleen maar roze kleertjes hadden gekocht enzo. Lijkt me echt oersaai alles maar hetzelfde (hetzelfde geldt voor alles blauw overigens).

niet alles roze, maar voor de oudste onze dochter hadden we wel echt meisjeskleertjes. Shirtjes met een kanten randje, bloemetjes, vlindertjes, dat soort dingen. Bij de tweede meer neutraal, maar ik kies nu wel het meest de meisjeskleertjes uit om aan te doen.

+1!
Sophiee
Sophiee
Prater
Prater

Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij in je omgeving dit weleens gehoord? - Pagina 3 Empty Re: Heb jij in je omgeving dit weleens gehoord?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum