Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nog nooit gehoord..klopte dit bij jou?

+29
Roos
Manderijn
Roodkapje
Dille
-Ieniemienie-
xxjojootjexx
Mom-Of-3
Jazzlyn
Muus
Océane
Theeleut
Happydobby
Viva
Sun88
munk
Paper Crown
superwoman
Bruintje Beer
loesje
Jelin
Luce
Flip Fluitketel
Susan
Flower_L
Liadan
kwak
Tania
ekjir@M
Printje
33 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Nog nooit gehoord..klopte dit bij jou? Empty Nog nooit gehoord..klopte dit bij jou?

Bericht  Printje wo 19 dec 2012 - 0:52

Ik was net bij de vk, had nu iemand die ik nog nooit gehad had. Vond haar een stuk norser maar het ging om de bevalling.
Zij zei dat je ervanuit moet gaan dat een tweede vaak een dag of drie later komt dan je eerste... Klopte dit bij jou?
Dan zou ik pas bevallen met 41 weken en dat hoop ik dus echt niet..

Klopt deze theorie bij jou, dus bevaltermijn van de eerste +3
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog nooit gehoord..klopte dit bij jou? Empty Re: Nog nooit gehoord..klopte dit bij jou?

Bericht  Gast wo 19 dec 2012 - 0:55

Zelf nog geen ervaring, maar bij mijn moeder klopte dit niet. Van mijn broer beviel ze met 39+.. en van mij met 38 weken precies.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog nooit gehoord..klopte dit bij jou? Empty Re: Nog nooit gehoord..klopte dit bij jou?

Bericht  ekjir@M wo 19 dec 2012 - 0:56

Bij mij was het een week of drie

ekjir@M
Prater
Prater

Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog nooit gehoord..klopte dit bij jou? Empty Re: Nog nooit gehoord..klopte dit bij jou?

Bericht  Tania wo 19 dec 2012 - 0:56

Mijn tweede kwam drie weken later.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog nooit gehoord..klopte dit bij jou? Empty Re: Nog nooit gehoord..klopte dit bij jou?

Bericht  kwak wo 19 dec 2012 - 0:56

nou, ik hoop toch van harte dat dat niet waar is! Dan komt deze baby pas met 41+5!
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog nooit gehoord..klopte dit bij jou? Empty Re: Nog nooit gehoord..klopte dit bij jou?

Bericht  Liadan wo 19 dec 2012 - 0:57

Mijn zoon kwam 2 dagen later dan mijn dochter, hier klopt het dus ongeveer.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog nooit gehoord..klopte dit bij jou? Empty Re: Nog nooit gehoord..klopte dit bij jou?

Bericht  Flower_L wo 19 dec 2012 - 0:58

Haha.. al die theorieen van jou...wordt tijd dat je mag bevallen Cool

hier is het min drie. Maar dit kindje was er nog niet klaar voor...bevalling moest puur ingeleid worden ivm breuk in waarschijnlijk zwak deel vliezen. L daarentegen...wilde er wel uit omdat hij het niet goed.had daarbinnen. Dus hier kan de theorie al niet opgaan, gezien het twee verschillende redenen van bevallen kent.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog nooit gehoord..klopte dit bij jou? Empty Re: Nog nooit gehoord..klopte dit bij jou?

Bericht  Susan wo 19 dec 2012 - 0:58

Yrsa kwam een dag later, maar ik hoor juist altijd dat de tweede eerder komt dan de eerste.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog nooit gehoord..klopte dit bij jou? Empty Re: Nog nooit gehoord..klopte dit bij jou?

Bericht  Gast wo 19 dec 2012 - 1:04

Hier was de tweede een week eerder.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog nooit gehoord..klopte dit bij jou? Empty Re: Nog nooit gehoord..klopte dit bij jou?

Bericht  Flip Fluitketel wo 19 dec 2012 - 1:06

Ik hoop het niet dan beval ik pas met 42 wkn!
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog nooit gehoord..klopte dit bij jou? Empty Re: Nog nooit gehoord..klopte dit bij jou?

Bericht  Gast wo 19 dec 2012 - 1:09

Lise is geboren met 39+5 en Mas met 40+4, dus tja in mijn geval klopt het ongeveer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog nooit gehoord..klopte dit bij jou? Empty Re: Nog nooit gehoord..klopte dit bij jou?

Bericht  Luce wo 19 dec 2012 - 1:11

Ik snap nooit zo goed waarom professionals dat soort fabels de wereld in helpen.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog nooit gehoord..klopte dit bij jou? Empty Re: Nog nooit gehoord..klopte dit bij jou?

Bericht  Jelin wo 19 dec 2012 - 1:13

Nou ik mag hopen van niet, want dan zou ik 41+4 bevallen. Mijn moeder is bij haar tweede 4 dagen eerder bevallen dan bij haar eerste. Helaas bij beiden overtijd gelopen haha.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog nooit gehoord..klopte dit bij jou? Empty Re: Nog nooit gehoord..klopte dit bij jou?

Bericht  Printje wo 19 dec 2012 - 1:17

Luce schreef:Ik snap nooit zo goed waarom professionals dat soort fabels de wereld in helpen.

Ik vond deze vk ook echt niet fijn. De baby is ook nog niet ingedaald en waar de andere vk's iedere keer zeggen dat wanneer de vliezen breken ik nog gewoon naar huis mag gaan zegt zij meteen gaan liggen zelfs op straat.... Zie het al gebeuren haha
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog nooit gehoord..klopte dit bij jou? Empty Re: Nog nooit gehoord..klopte dit bij jou?

Bericht  loesje wo 19 dec 2012 - 1:18

ik ben bij de tweede een week eerder bevallen dan bij de eerste
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog nooit gehoord..klopte dit bij jou? Empty Re: Nog nooit gehoord..klopte dit bij jou?

Bericht  Bruintje Beer wo 19 dec 2012 - 1:19

De jongste was er al klaar mee met 38 weken want toen braken de bovenste vliezen zonder dat we het wisten. Uiteindelijk met 39 weken ingeleidt. De oudste is met 42 weken geboren.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog nooit gehoord..klopte dit bij jou? Empty Re: Nog nooit gehoord..klopte dit bij jou?

Bericht  superwoman wo 19 dec 2012 - 1:20

Zoon was met 37 weken en 5 dagen, dochter met 36 weken en 6 dagen dus nee klopte niet..

superwoman
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 69
Punten : 120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog nooit gehoord..klopte dit bij jou? Empty Re: Nog nooit gehoord..klopte dit bij jou?

Bericht  Paper Crown wo 19 dec 2012 - 1:25

Pff wat maakt het uit, je hebt toch nergens last van zoals je altijd zegt? Dat ene weekje redt jij wel smile
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog nooit gehoord..klopte dit bij jou? Empty Re: Nog nooit gehoord..klopte dit bij jou?

Bericht  munk wo 19 dec 2012 - 1:34

Printje schreef:
Luce schreef:Ik snap nooit zo goed waarom professionals dat soort fabels de wereld in helpen.

Ik vond deze vk ook echt niet fijn. De baby is ook nog niet ingedaald en waar de andere vk's iedere keer zeggen dat wanneer de vliezen breken ik nog gewoon naar huis mag gaan zegt zij meteen gaan liggen zelfs op straat.... Zie het al gebeuren haha

Gaan liggen als je vliezen breken? haha... dat heb ik echt nog nooit gehoord!
munk
munk
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 252
Punten : 314
Registratiedatum : 29-10-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog nooit gehoord..klopte dit bij jou? Empty Re: Nog nooit gehoord..klopte dit bij jou?

Bericht  Printje wo 19 dec 2012 - 1:35

Paper Crown schreef:Pff wat maakt het uit, je hebt toch nergens last van zoals je altijd zegt? Dat ene weekje redt jij wel smile


Dat klopt maar 41 weken pfff
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog nooit gehoord..klopte dit bij jou? Empty Re: Nog nooit gehoord..klopte dit bij jou?

Bericht  munk wo 19 dec 2012 - 1:44

Geniet er nog maar even van... voor je het weet heb je de kleine meid in je armen. En ik heb tot 41+6 rond gelopen. Dus dan valt 41 weken nog wel mee, haha ;-).

Nee even serieus... het kindje bepaalt echt zelf wanneer hij/zij wil komen en dat van de VK is volgens mij echt een fabeltje.
munk
munk
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 252
Punten : 314
Registratiedatum : 29-10-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog nooit gehoord..klopte dit bij jou? Empty Re: Nog nooit gehoord..klopte dit bij jou?

Bericht  Sun88 wo 19 dec 2012 - 1:45

munk schreef:
Printje schreef:
Luce schreef:Ik snap nooit zo goed waarom professionals dat soort fabels de wereld in helpen.

Ik vond deze vk ook echt niet fijn. De baby is ook nog niet ingedaald en waar de andere vk's iedere keer zeggen dat wanneer de vliezen breken ik nog gewoon naar huis mag gaan zegt zij meteen gaan liggen zelfs op straat.... Zie het al gebeuren haha

Gaan liggen als je vliezen breken? haha... dat heb ik echt nog nooit gehoord!
Klopt inderdaad als de baby nog niet ingedaald is, dit kan gevaarlijk zijn. Tegen mij werd gezegd dat als ik bijv in de supermarkt zou zijn ik gewoon, naar huis mag lopen dan liggen en bellen
Sun88
Sun88
Prater
Prater

Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog nooit gehoord..klopte dit bij jou? Empty Re: Nog nooit gehoord..klopte dit bij jou?

Bericht  Viva wo 19 dec 2012 - 1:45

Nee, van de 1e met precies 41 weken bevallen, van onze 2e met 40.4 bevallen
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog nooit gehoord..klopte dit bij jou? Empty Re: Nog nooit gehoord..klopte dit bij jou?

Bericht  Happydobby wo 19 dec 2012 - 1:53

Mijn moeder beviel bij mij met 42 weken (ingeleid) Mijn zusje kwam met precies 38 weken.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog nooit gehoord..klopte dit bij jou? Empty Re: Nog nooit gehoord..klopte dit bij jou?

Bericht  munk wo 19 dec 2012 - 1:55

Onze T. was met 32 weken al ingedaald. Dus waarschijnlijk weet ik het daarom niet? Wist ik helemaal niet! Weer wat geleerd :-)
munk
munk
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 252
Punten : 314
Registratiedatum : 29-10-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog nooit gehoord..klopte dit bij jou? Empty Re: Nog nooit gehoord..klopte dit bij jou?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum