Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Heb jij in je omgeving dit weleens gehoord?

+23
Laced
Snoes
Roos
loesje
Viva
Juutjepetuutje
Paper Crown
Bolleke
Océane
JustMeDaan
Twellie
Thunder
Susan
Sophiee
PapillonRose
Inge
Monnie
Parisienne
Annemie
moepie
Sanne
Rush
Printje
27 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Heb jij in je omgeving dit weleens gehoord? Empty Heb jij in je omgeving dit weleens gehoord?

Bericht  Printje di 4 sep 2012 - 8:32

Dat ze het verkeerde geslacht gezegd hebben tijdens de 20-weken echo?

Ik heb me weer lekker laten opbutsen Embarassed Embarassed dat ze vaak het geslacht van een meisje verkeerd zien... de echo vrouw zei nog ik zeg het pas als ik het zeker weet maar toch vraag ik me af hoe vaak zoiets eigenlijk verkeerd gezegd wordt?

Ik weet dat ze jongens eigenlijk altijd wel goed 'voorspellen' maar dat het bij meisjes lastiger is.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij in je omgeving dit weleens gehoord? Empty Re: Heb jij in je omgeving dit weleens gehoord?

Bericht  Rush di 4 sep 2012 - 8:33

Ja, alles roze geverfd en er kwam toch echt een jongetje bij onze buren enkele huizen verderop.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij in je omgeving dit weleens gehoord? Empty Re: Heb jij in je omgeving dit weleens gehoord?

Bericht  Gast di 4 sep 2012 - 8:34

Een ouder op mijn oude werk heef het eens gehad.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij in je omgeving dit weleens gehoord? Empty Re: Heb jij in je omgeving dit weleens gehoord?

Bericht  Gast di 4 sep 2012 - 8:34

Ja, maar dat was ook zo'n via via verhaal Razz

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij in je omgeving dit weleens gehoord? Empty Re: Heb jij in je omgeving dit weleens gehoord?

Bericht  Sanne di 4 sep 2012 - 8:36

Ik heb het alleen via via gehoord (de buurman van de broer van de collega, zoiets..), dus of dat waar is, weet ik niet.
Als de echoscopiste (of VK) zei het zeker te weten, zou ik daar gewoon van uitgaan.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij in je omgeving dit weleens gehoord? Empty Re: Heb jij in je omgeving dit weleens gehoord?

Bericht  Gast di 4 sep 2012 - 8:36

Ja, een vriend van mijn broertje zou volgens de echo een meisje zijn. Die jongen is 3 dagen naamloos door t leven gegaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij in je omgeving dit weleens gehoord? Empty Re: Heb jij in je omgeving dit weleens gehoord?

Bericht  Rush di 4 sep 2012 - 8:37

Ze mogen toch nooit zeggen dat ze het zeker weten, maar 98% zeker ofzo. Zodat je ze niet kan aanklagen als het anders blijkt te zijn?
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij in je omgeving dit weleens gehoord? Empty Re: Heb jij in je omgeving dit weleens gehoord?

Bericht  Printje di 4 sep 2012 - 8:37

hahaha jullie geven me hoop Razz

We gaan sowieso nog een pretecho doen en hopelijk wordt het geslacht dan gewoon bevestigd. En ze zei meerdere malen dat ze het gezien had dus ik kan er toch wel van uitgaan? hoop/denk ik?
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij in je omgeving dit weleens gehoord? Empty Re: Heb jij in je omgeving dit weleens gehoord?

Bericht  moepie di 4 sep 2012 - 8:43

Ja, ik had het met een jongetje bij mij op de groep op het kdv. Toen zijn moeder nog zwanger was werd haar verteld dat ze een meisje kregen. Alles roze in de babykamer etc en toen werd het jongetje geboren...
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij in je omgeving dit weleens gehoord? Empty Re: Heb jij in je omgeving dit weleens gehoord?

Bericht  Sanne di 4 sep 2012 - 8:48

Printje schreef:hahaha jullie geven me hoop Heb jij in je omgeving dit weleens gehoord? 1578173417

We gaan sowieso nog een pretecho doen en hopelijk wordt het geslacht dan gewoon bevestigd. En ze zei meerdere malen dat ze het gezien had dus ik kan er toch wel van uitgaan? hoop/denk ik?

Ik zou er wel vanuit gaan. Al heb ik zelf ook pas roze gekocht toen het geslacht bij de groeiecho met 30 weken nogmaals werd bevestigd.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij in je omgeving dit weleens gehoord? Empty Re: Heb jij in je omgeving dit weleens gehoord?

Bericht  Annemie di 4 sep 2012 - 8:48

Ja, mijn ex collega zou een meisje krijgen, ze hadden al een jongetje, ze was helemaal blij, alles roze en toen werd er toch een jongetje geboren, waar ze natuurlijk dolgelukkig mee was, maar ze moest wel ff omschakelen.. Laughing
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij in je omgeving dit weleens gehoord? Empty Re: Heb jij in je omgeving dit weleens gehoord?

Bericht  Parisienne di 4 sep 2012 - 8:50

Nee nog nooit meegemaakt of gehoord. Bij ons zei de echoscopiste, na mijn vraag hoe zeker ze was: "99,99999% zeker ben ik ervan. Maar.. mocht het niet kloppen kom ik niet het kamertje in een andere kleur overschilderen." Met andere woorden.. ze was aardig zeker van haar zaak, maar garantie kunnen en mogen ze gewoon nooit geven.. en ze zijn daarbij ook niet aansprakelijk Laughing
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij in je omgeving dit weleens gehoord? Empty Re: Heb jij in je omgeving dit weleens gehoord?

Bericht  Monnie di 4 sep 2012 - 8:51

Oh ik was er ook wel een beetje bang voor hoor. had lekker roze geshopt, kamertje leuk roze aangekleed, dan zal er maar een jongen komen Heb jij in je omgeving dit weleens gehoord? 394967 Ging regelmatig door mijn hoofd. Wij hadden ook geen jongensnaam dit keer.
Maar ik heb die verhalen ook wel eens via via gehoord, maar nooit dichtbij in mijn omgeving.

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij in je omgeving dit weleens gehoord? Empty Re: Heb jij in je omgeving dit weleens gehoord?

Bericht  Printje di 4 sep 2012 - 8:51

Parisienne schreef:Nee nog nooit meegemaakt of gehoord. Bij ons zei de echoscopiste, na mijn vraag hoe zeker ze was: "99,99999% zeker ben ik ervan. Maar.. mocht het niet kloppen kom ik niet het kamertje in een andere kleur overschilderen." Met andere woorden.. ze was aardig zeker van haar zaak, maar garantie kunnen en mogen ze gewoon nooit geven.. en ze zijn daarbij ook niet aansprakelijk Laughing


hahaha nou ja zo zei zij het dus ook. Maar ik kan me nogal snel lekker bang laten maken hahaha Maar goed over een paar weken de pretecho dus hopelijk is het nog steeds een meisje.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij in je omgeving dit weleens gehoord? Empty Re: Heb jij in je omgeving dit weleens gehoord?

Bericht  Printje di 4 sep 2012 - 8:52

Monnie schreef:Oh ik was er ook wel een beetje bang voor hoor. had lekker roze geshopt, kamertje leuk roze aangekleed, dan zal er maar een jongen komen Heb jij in je omgeving dit weleens gehoord? 394967 Ging regelmatig door mijn hoofd. Wij hadden ook geen jongensnaam dit keer.
Maar ik heb die verhalen ook wel eens via via gehoord, maar nooit dichtbij in mijn omgeving.


Ik dus ook niet, heb ook gegoogled en er staat, maar dat is uit 2011, dat het ongeveer 1 op 2000 een keer fout gezegd wordt. Maar dat ze dan dus bij de echo al zeggen dat ze twijfels hebben.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij in je omgeving dit weleens gehoord? Empty Re: Heb jij in je omgeving dit weleens gehoord?

Bericht  Inge di 4 sep 2012 - 8:52

Vriendin van mijn beste vriendin kreeg te horen dat ze een meisje kreeg maar het was toch echt een jongetje
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij in je omgeving dit weleens gehoord? Empty Re: Heb jij in je omgeving dit weleens gehoord?

Bericht  Gast di 4 sep 2012 - 8:53

Een kennis van mij heeft ook een jongetje gekregen terwijl de echo 3 keer 'liet zien' dat het een meisje was.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij in je omgeving dit weleens gehoord? Empty Re: Heb jij in je omgeving dit weleens gehoord?

Bericht  PapillonRose di 4 sep 2012 - 8:55

Ik heb het in mijn omgeving nog nooit gehoord. Hier met de 20-weken echo was de echoscopiste ook erg zeker, maar ze zei er ook wel bij dat het garantie tot aan de deur was Wink Maar omdat ik bij de gyn liep en ook nog een pretecho heb laten maken, was ik er wel gerust op, er is echt tig keer gezien dat het een meisje werd. Hoewel ik me ook wel realiseerde dat er een hele kleine kans zou zijn dat het toch een jongetje zou worden. Met roze heb ik me niet ingehouden, maar voor de zekerheid toch een neutraal pakje erbij in de ziekenhuistas en ook een jongensnaam bedacht voor het geval dat. Wat ik trouwens wel irritant vond is dat mensen het nodig vonden om mij constant op stang te jagen over het geslacht, dat het vast een jongen zou worden en ik dan met een roze kamer en roze spullen zat.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij in je omgeving dit weleens gehoord? Empty Re: Heb jij in je omgeving dit weleens gehoord?

Bericht  Printje di 4 sep 2012 - 8:56

PapillonRose schreef:Ik heb het in mijn omgeving nog nooit gehoord. Hier met de 20-weken echo was de echoscopiste ook erg zeker, maar ze zei er ook wel bij dat het garantie tot aan de deur was Wink Maar omdat ik bij de gyn liep en ook nog een pretecho heb laten maken, was ik er wel gerust op, er is echt tig keer gezien dat het een meisje werd. Hoewel ik me ook wel realiseerde dat er een hele kleine kans zou zijn dat het toch een jongetje zou worden. Met roze heb ik me niet ingehouden, maar voor de zekerheid toch een neutraal pakje erbij in de ziekenhuistas en ook een jongensnaam bedacht voor het geval dat. Wat ik trouwens wel irritant vond is dat mensen het nodig vonden om mij constant op stang te jagen over het geslacht, dat het vast een jongen zou worden en ik dan met een roze kamer en roze spullen zat.

Nou ja dit dus, ik vind dat zo vreselijk hahaha. Niet dat een jongen niet leuk zou zijn maar ik zou toch echt wel even erg teleurgesteld zijn mocht het nu toch een jongetje zijn. Embarassed Embarassed



Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij in je omgeving dit weleens gehoord? Empty Re: Heb jij in je omgeving dit weleens gehoord?

Bericht  Sophiee di 4 sep 2012 - 9:50

Ja, een oud collega van me had het. Bij maar liefst 5 echo's werd verteld dat het een meisje zou worden en toch viel er na 9 maanden een blauw kaartje op de mat.. Bizar hoor!
Sophiee
Sophiee
Prater
Prater

Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij in je omgeving dit weleens gehoord? Empty Re: Heb jij in je omgeving dit weleens gehoord?

Bericht  Susan di 4 sep 2012 - 9:51

Nee, dat heb ik echt nog nooit meegemaakt. Ik vind het zo opvallend dat de mensen in de verhalen bij wie dit wel is gebeurd allemaal zo ontzettend veel echo's hebben gehad waarop het geslacht (verkeerd) te zien was.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij in je omgeving dit weleens gehoord? Empty Re: Heb jij in je omgeving dit weleens gehoord?

Bericht  Printje di 4 sep 2012 - 9:52

Susan schreef:Nee, dat heb ik echt nog nooit meegemaakt. Ik vind het zo opvallend dat de mensen in de verhalen bij wie dit wel is gebeurd allemaal zo ontzettend veel echo's hebben gehad waarop het geslacht (verkeerd) te zien was.

Dat vind ik dus ook. Ik ga bij de pretecho ook van te voren niet vertellen wat het wordt omdat dat dan haar misschien toch kan beïnvloeden.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij in je omgeving dit weleens gehoord? Empty Re: Heb jij in je omgeving dit weleens gehoord?

Bericht  Thunder di 4 sep 2012 - 9:52

Mijn oud collega heeft een dochter ipv de zoon die ze zouden krijgen.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij in je omgeving dit weleens gehoord? Empty Re: Heb jij in je omgeving dit weleens gehoord?

Bericht  Gast di 4 sep 2012 - 10:34

Alleen hier op het forum eigenlijk, verder niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij in je omgeving dit weleens gehoord? Empty Re: Heb jij in je omgeving dit weleens gehoord?

Bericht  Twellie di 4 sep 2012 - 10:40

Bij een kennis van een collega van mij is dat gebeurd, ik ken niemand zelf die dit is overkomen.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij in je omgeving dit weleens gehoord? Empty Re: Heb jij in je omgeving dit weleens gehoord?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum