Ooit gehoord van monolid eye?
+2
Lavendel
_Cyn_
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Ooit gehoord van monolid eye?
Iemand ooit gehoord van monolid eyes? Ik tot op gisteren niet, ik heb ze dus. Hetzelfde als Aziatische ogen...
Vandaar dat ik opmaken altijd lastig vind, omdat ik snel het idee heb dat ik het overdrijf, want ik moet de oogschaduw hoog doortrekken richting mijn wenkbrauw als ik er iets van wil zien. Je ziet m'n oogleden gewoon helemaal niet. Nu heb ik ook gezocht wat dan te doen, maar ik zie alleen maar Aziatische meiden (logisch) maar dat is denk ik toch anders dan ik met mijn blonde haar en groen/bruine ogen..
Ik kon hem helaas niet in kleur vinden, maar hier is het wel duidelijk denk ik.
Nu is mijn vraag dus, heeft iemand een idee over de oogmake-up in mijn geval?
Vandaar dat ik opmaken altijd lastig vind, omdat ik snel het idee heb dat ik het overdrijf, want ik moet de oogschaduw hoog doortrekken richting mijn wenkbrauw als ik er iets van wil zien. Je ziet m'n oogleden gewoon helemaal niet. Nu heb ik ook gezocht wat dan te doen, maar ik zie alleen maar Aziatische meiden (logisch) maar dat is denk ik toch anders dan ik met mijn blonde haar en groen/bruine ogen..
Ik kon hem helaas niet in kleur vinden, maar hier is het wel duidelijk denk ik.
Nu is mijn vraag dus, heeft iemand een idee over de oogmake-up in mijn geval?
_Cyn_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 475
Punten : 524
Registratiedatum : 28-02-12
Re: Ooit gehoord van monolid eye?
Lastig, je kunt de tips voor aziatische meiden toch gebruiken en dan qua kleuren een beetje aanpassen? Dus iets lichtere kleuren?
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Serena van Beautylab heeft ook mono eyelids, hier geeft ze een aantal tips: http://www.beautylab.nl/2012/01/tips-voor-hooded-eyes/
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Stylegirl schreef:Serena van Beautylab heeft ook mono eyelids, hier geeft ze een aantal tips: http://www.beautylab.nl/2012/01/tips-voor-hooded-eyes/
Thanks!
_Cyn_- Fluisteraar
Oh, dat heb ik ook haha. Ik maak me idd wat 'hoger' op, richting de wenkbrauwen.
Nooit geweten dat zoiets een benaming heeft.
Nooit geweten dat zoiets een benaming heeft.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Wel dus, kwam ik gisteren achter. Ik voel me altijd een beetje overdreven als ik me hoger opmaak, maar anders is het niet te zien, dus zit er niks anders op... Zoals bescheven wordt in de link van stylegirl 'dragqueen-erig'
_Cyn_- Fluisteraar
Maar Cyn, als jij je ogen open hebt, dan valt 3/4 deel van dat hogere opmaken toch in die plooi, dus zie je alleen het bovenste. Je hoeft niet alles tot aan je wenkbrauwen vol te smeren, dat staat ook in de link
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Dat doe ik ook nooit, dan ben ik helemaal net zo'n vent Maar sowieso voelt het als veel, maar dat zei ze ook. Het is gewoon ff wennen, en ik denk ook wel dat niemand het als veel zal zien behalve ik
_Cyn_- Fluisteraar
Ik heb het ook!, wist alleen niet dat het zo heette. Ik zeg zelf altijd dat ik kleine, maar vooral diepliggende ogen heb!
Volgens mij past dat er beter bij en zo te zien aan jouw foto hebben we dezelfde ogen!
Ik doe vaak aan de onderkant eyeliner, maar dan niet helemaal tot binnen, dus 3/4e zeg maar. En dan nog wat mascara.
Voor een feestje of uitgaan doe ik vaak wat lichte oogschaduw op mn ogen (en daar zie je dus niet veel van) en om het wat meer aan te zetten doe ik dan een lichte eyeliner op mn bovenste ooglid, bijvoorbeeld zilver of lichtgroen.
Hopelijk is het een beetje duidelijk wat ik bedoel
Wat ik zelf vaak doe om ideetjes op te doen is foto's van bekende mensen opzoeken en bekijken hoe zij hun ogen opmaken. Sterren met vergelijkbare ogen zijn Reese Witherspoon, Kate Bosworth en Kim Kardashian!
Volgens mij past dat er beter bij en zo te zien aan jouw foto hebben we dezelfde ogen!
Ik doe vaak aan de onderkant eyeliner, maar dan niet helemaal tot binnen, dus 3/4e zeg maar. En dan nog wat mascara.
Voor een feestje of uitgaan doe ik vaak wat lichte oogschaduw op mn ogen (en daar zie je dus niet veel van) en om het wat meer aan te zetten doe ik dan een lichte eyeliner op mn bovenste ooglid, bijvoorbeeld zilver of lichtgroen.
Wat ik zelf vaak doe om ideetjes op te doen is foto's van bekende mensen opzoeken en bekijken hoe zij hun ogen opmaken. Sterren met vergelijkbare ogen zijn Reese Witherspoon, Kate Bosworth en Kim Kardashian!
Roodtomaatje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 329
Punten : 394
Roodtomaatje schreef:Ik heb het ook!, wist alleen niet dat het zo heette. Ik zeg zelf altijd dat ik kleine, maar vooral diepliggende ogen heb!
Bij Reese zie je nog duidelijk haar ooglid... Bij Kate zie je iig nog een lijntje eyeliner. Dat valt bij mij ook echt allemaal weg he.
_Cyn_- Fluisteraar
Stylegirl schreef:Serena van Beautylab heeft ook mono eyelids, hier geeft ze een aantal tips: http://www.beautylab.nl/2012/01/tips-voor-hooded-eyes/
bedankt! ik heb dezelfde ogen als zij, dus kan de tips goed gebruiken!
Gast- Gast
Confusion schreef:Stylegirl schreef:Serena van Beautylab heeft ook mono eyelids, hier geeft ze een aantal tips: http://www.beautylab.nl/2012/01/tips-voor-hooded-eyes/
bedankt! ik heb dezelfde ogen als zij, dus kan de tips goed gebruiken!
+1
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Soortgelijke onderwerpen
» Leukste tip die je ooit gehoord hebt...
» gekste/meest aparte naam die je ooit hebt gehoord...
» Heb jij hem al gehoord en wat vind je er van?
» Heb jij in je omgeving dit weleens gehoord?
» Ga ik dit ooit dragen?
» gekste/meest aparte naam die je ooit hebt gehoord...
» Heb jij hem al gehoord en wat vind je er van?
» Heb jij in je omgeving dit weleens gehoord?
» Ga ik dit ooit dragen?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: