Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama´s op budget..!

+65
Alex
Happydobby
Jezzie
Steep
Tiara
Supertalentje
iloverose
Lilypie
-Ieniemienie-
Jazzlyn
sonly
holaagirl
Mute_
chipa
Roodkapje
Pussycat
TukTuk
maiadebij
pindaatje
Coco
Sophiee
studiebol
Liadan
*Troela*
_Lana_
smooch
mauwmauw
Monnie
Fearie
PiP
Lejow
Star007
pippeloentje
Rush
Lousanne
*Lookie*
Caroow
liesje
Tania
koNijntje
Laced
strawberry
CCC
blondje1313
Puggle
Gympie
Twellie
Purpleflower
Flower_L
Flip Fluitketel
Stuiterbal
Annie24
Parisienne
vlinder-19
Urban Naked
Printje
Fiwen
kwak
Darius
Viva
Mida4you
Mamsie
Aimee
Paper Crown
Parel
69 plaatsers

Pagina 24 van 26 Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25, 26  Volgende

Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 24 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  CCC za 20 okt 2012 - 9:31

Ik ben sinds vorige week begonnen weer boodschappen te doen voor meerdere dagen, kon het met werk en het halen en brengen van N. niet combineren. Meestal is ze na mijn werk echt zo moe en moet ze echt naar bed... Ook scheelt het weer parkeerkosten, als ik voor meerdere dagen/ weken insla.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 24 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Lejow za 20 okt 2012 - 9:31

Ik gebruik sinds 2 weken de billendoekjes van de action! Heerlijke fijne doekjes, ruiken lekker, niet té nat, niet té droog, en het belangrijkste, ze kosten geen drol.
100 doekjes voor 1 euro. Nou daar kunnen zelfs de kruidvat doekjes niet tegen op!
En de rexona en Axe is bij de action standaard 2 euro (terwijl het bij de kruidvat vaak de aanbieding is '3 voor 6').
Dus die haal ik voortaan ook daar.

In die zin hamster ik een beetje, als het 3 voor 6 is, koop ik er 3, kan ik meestal vooruit totdat er weer zo'n aanbieding is!

Ik dacht trouwens ook dat je 250 had uitgegeven bij de liddle haha!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 24 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  PapillonRose za 20 okt 2012 - 9:35

Die billendoekjes van de Action heb ik hier ook! Heb hier een paar keer gelezen dat ze goed bevielen bij anderen, dus heb ze om te proberen toen ook eens gehaald. En ze zijn prima! En het scheelt een stuk vergeleken met de doekjes van Natusan of Huggies die ik anders had. Sowieso ben ik blij met de Action, koop daar zoveel! Billendoekjes, snoetenpoetsers, wasmiddel, bepaalde schoonmaakmiddelen, ideaal! Alleen wat minder ideaal is dat hij best dichtbij zit, en ik er dan ook regelmatig binnenloop en vrijwel altijd met teveel weer buiten sta laughcry
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 24 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  _Lana_ za 20 okt 2012 - 9:56

Puggle schreef:Dat is idd een hoop zeg! Lekker hoor.

Wij doen het niet zo. Als mijn shampoo op is koop ik een fles. Zijn de billendoekjes op dan koop ik een pakje enz. ik vind dat het echt niet zoveel goedkoper is als ik hamster. Uiteindelijk is het wel duurder als ik steeds 1 stuk koop, maar op het moment zelf vind ik de prijs prima. Geef liever af en toe wat uit dan in 1 keer zoveel.geld. Maar dat is verder natuurlijk ieder zijn ding Mama´s op budget..! - Pagina 24 561177

Nou dat is niet helemaal waar hoor, het scheelt uiteindelijk echt heel erg veel als je het in de aanbieding koopt en dan vooral in grootverpakkingen.
Wij hebben de zolder volstaan met luiers en dozen met billendoekjes. Je betaalt in 1x veel geld, maar dan voorlopig weer even niet.
En een shampoo 1+1 gratis, is toch zeker goedkoper dan af en toe een fles.

Ja ik ben een echte koopjesjager, haha.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 24 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  CCC za 20 okt 2012 - 9:56

Lejow schreef:Ik gebruik sinds 2 weken de billendoekjes van de action! Heerlijke fijne doekjes, ruiken lekker, niet té nat, niet té droog, en het belangrijkste, ze kosten geen drol.
100 doekjes voor 1 euro.
Nou daar kunnen zelfs de kruidvat doekjes niet tegen op!
En de rexona en Axe is bij de action standaard 2 euro (terwijl het bij de kruidvat vaak de aanbieding is '3 voor 6').
Dus die haal ik voortaan ook daar.

In die zin hamster ik een beetje, als het 3 voor 6 is, koop ik er 3, kan ik meestal vooruit totdat er weer zo'n aanbieding is!

Ik dacht trouwens ook dat je 250 had uitgegeven bij de liddle haha!

Deze haal ik ook altijd! Met die beer erop toch... Goede sluitverpakking ook... Ik kocht ze omdat M. wel 20 doekjes per poepbeurt gebruikte, dacht jaaa zo gaan mijn zwitsal doekjes wel heel erg snel. Ben nu helemaal overgestapt daarop. Eens in de zoveel tijd haal ik een aantal pakken daar en anders waar ik in de buurt ben.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 24 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  _Lana_ za 20 okt 2012 - 9:58

studiebol schreef:Oooh ik kan ook heel goed voorraad in slaan, ik koop bijv ook 4 pakken voeding(melk) in een keer zeg maar, scheelt me weer een ritje naar de winkel en ik grijp niet mis.


Ik haal ook echt altijd per 4. Ik 'moet' ook gewoon een voorraadje hebben, dan heb ik rust, haha.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 24 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Puggle za 20 okt 2012 - 10:00

_Lana_ schreef:
Puggle schreef:Dat is idd een hoop zeg! Lekker hoor.

Wij doen het niet zo. Als mijn shampoo op is koop ik een fles. Zijn de billendoekjes op dan koop ik een pakje enz. ik vind dat het echt niet zoveel goedkoper is als ik hamster. Uiteindelijk is het wel duurder als ik steeds 1 stuk koop, maar op het moment zelf vind ik de prijs prima. Geef liever af en toe wat uit dan in 1 keer zoveel.geld. Maar dat is verder natuurlijk ieder zijn ding Mama´s op budget..! - Pagina 24 561177

Nou dat is niet helemaal waar hoor, het scheelt uiteindelijk echt heel erg veel als je het in de aanbieding koopt en dan vooral in grootverpakkingen.
Wij hebben de zolder volstaan met luiers en dozen met billendoekjes. Je betaalt in 1x veel geld, maar dan voorlopig weer even niet.
En een shampoo 1+1 gratis, is toch zeker goedkoper dan af en toe een fles.

Ja ik ben een echte koopjesjager, haha.

Oh ja vast wel hoor. Maar ik koop liever per maand een fles dan een heel pakket. Ik heb op dat moment niet meer nodig en geef liever op het moment dan minder uit. Maar tuur ijk koop ik soms ook wel een extra shampoo als het bijv 3 = 2 ofzo. Maar eten voor L. En luiers koop ik gewoon een pak van als het op is. Misschien niet slim, maar vind dit prima zo.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 24 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Lejow za 20 okt 2012 - 10:02

chococupcake schreef:
Lejow schreef:Ik gebruik sinds 2 weken de billendoekjes van de action! Heerlijke fijne doekjes, ruiken lekker, niet té nat, niet té droog, en het belangrijkste, ze kosten geen drol.
100 doekjes voor 1 euro.
Nou daar kunnen zelfs de kruidvat doekjes niet tegen op!
En de rexona en Axe is bij de action standaard 2 euro (terwijl het bij de kruidvat vaak de aanbieding is '3 voor 6').
Dus die haal ik voortaan ook daar.

In die zin hamster ik een beetje, als het 3 voor 6 is, koop ik er 3, kan ik meestal vooruit totdat er weer zo'n aanbieding is!

Ik dacht trouwens ook dat je 250 had uitgegeven bij de liddle haha!

Deze haal ik ook altijd! Met die beer erop toch... Goede sluitverpakking ook... Ik kocht ze omdat M. wel 20 doekjes per poepbeurt gebruikte, dacht jaaa zo gaan mijn zwitsal doekjes wel heel erg snel. Ben nu helemaal overgestapt daarop. Eens in de zoveel tijd haal ik een aantal pakken daar en anders waar ik in de buurt ben.

Nee, de nog goedkoper, met het babygezichtje er op, van neh neh!
2 verpakkingen met 100 doekjes per pakje, voor 2 euro, zijn geel

En dan heb je nog voor 80 cent ofzo de witte versie, met 70 doekjes ofzo..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 24 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  CCC za 20 okt 2012 - 10:03

Lejow schreef:
chococupcake schreef:
Lejow schreef:Ik gebruik sinds 2 weken de billendoekjes van de action! Heerlijke fijne doekjes, ruiken lekker, niet té nat, niet té droog, en het belangrijkste, ze kosten geen drol.
100 doekjes voor 1 euro.
Nou daar kunnen zelfs de kruidvat doekjes niet tegen op!
En de rexona en Axe is bij de action standaard 2 euro (terwijl het bij de kruidvat vaak de aanbieding is '3 voor 6').
Dus die haal ik voortaan ook daar.

In die zin hamster ik een beetje, als het 3 voor 6 is, koop ik er 3, kan ik meestal vooruit totdat er weer zo'n aanbieding is!

Ik dacht trouwens ook dat je 250 had uitgegeven bij de liddle haha!

Deze haal ik ook altijd! Met die beer erop toch... Goede sluitverpakking ook... Ik kocht ze omdat M. wel 20 doekjes per poepbeurt gebruikte, dacht jaaa zo gaan mijn zwitsal doekjes wel heel erg snel. Ben nu helemaal overgestapt daarop. Eens in de zoveel tijd haal ik een aantal pakken daar en anders waar ik in de buurt ben.

Nee, de nog goedkoper, met het babygezichtje er op, van neh neh!
2 verpakkingen met 100 doekjes per pakje, voor 2 euro, zijn geel

En dan heb je nog voor 80 cent ofzo de witte versie, met 70 doekjes ofzo..

Ohja, die heb ik ook ja! Ook de meeneemversie.. Heb ze allemaal toen gehaald om te kijken welke ik het fijnst vond. Maar vond ze allemaal goed te doen eigenlijk. Maar de berenversie ruikt echt lekker vind ik haha!

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 24 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Lejow za 20 okt 2012 - 10:03

Natte washandjes van hun schijnen ook fijn te zijn.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 24 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Flower_L za 20 okt 2012 - 10:10

Lejow schreef:Natte washandjes van hun schijnen ook fijn te zijn.

ja!

Hier ook in gebruik. Net als de 79cent doekjes. Haal altijd flinke voorraad. Die meeneemdoekjes gebruik ik nooit eigenlijk. Luiers heb ik hele tijd geleden voor ooievaar die we ergens moesten zetten gekocht en 1 uitgeprobeerd...wat een drama!

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 24 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  CCC za 20 okt 2012 - 10:11

Flower_L schreef:
Lejow schreef:Natte washandjes van hun schijnen ook fijn te zijn.

ja!

Hier ook in gebruik. Net als de 79cent doekjes. Haal altijd flinke voorraad. Die meeneemdoekjes gebruik ik nooit eigenlijk. Luiers heb ik hele tijd geleden voor ooievaar die we ergens moesten zetten gekocht en 1 uitgeprobeerd...wat een drama!

Die heb ik dus nog niet gevonden (de washandjes). Luiers moet je daar idd niet halen nee...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 24 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Flower_L za 20 okt 2012 - 10:12

Groene verpakking is het. Als ik lui ben gebruik ik ze om l voor naar bed gaan even wat op te frissen.
Ideaal!

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 24 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  _Lana_ za 20 okt 2012 - 10:15

Puggle schreef:
_Lana_ schreef:
Puggle schreef:Dat is idd een hoop zeg! Lekker hoor.

Wij doen het niet zo. Als mijn shampoo op is koop ik een fles. Zijn de billendoekjes op dan koop ik een pakje enz. ik vind dat het echt niet zoveel goedkoper is als ik hamster. Uiteindelijk is het wel duurder als ik steeds 1 stuk koop, maar op het moment zelf vind ik de prijs prima. Geef liever af en toe wat uit dan in 1 keer zoveel.geld. Maar dat is verder natuurlijk ieder zijn ding Mama´s op budget..! - Pagina 24 561177

Nou dat is niet helemaal waar hoor, het scheelt uiteindelijk echt heel erg veel als je het in de aanbieding koopt en dan vooral in grootverpakkingen.
Wij hebben de zolder volstaan met luiers en dozen met billendoekjes. Je betaalt in 1x veel geld, maar dan voorlopig weer even niet.
En een shampoo 1+1 gratis, is toch zeker goedkoper dan af en toe een fles.

Ja ik ben een echte koopjesjager, haha.

Oh ja vast wel hoor. Maar ik koop liever per maand een fles dan een heel pakket. Ik heb op dat moment niet meer nodig en geef liever op het moment dan minder uit. Maar tuur ijk koop ik soms ook wel een extra shampoo als het bijv 3 = 2 ofzo. Maar eten voor L. En luiers koop ik gewoon een pak van als het op is. Misschien niet slim, maar vind dit prima zo.

Ja ik doelde ook alleen even op het stukje van dat het qua prijs niet zoveel uitmaakt. Als dit voor jou werkt, is het toch prima.
Ik denk dat het ook wel scheelt dat ik twee kleintjes heb. Alles gaat natuurlijk ook 2x zo hard.

We hebben bijvoorbeeld al maanden een pakje paracetamol in een kastje liggen, daar zaten er nog 6 in. We gebruiken het echt bijna nooit, alleen een keer met de prikjes bijvoorbeeld. Maar een paar weken geleden waren ze zo ziek, allebei, dat we gewoon bijna weer tekort kwamen. Dan gaat het ineens zo hard. Dus ik heb meteen weer even 2 pakjes ingeslagen, onder het mom van je weet maar nooit.

Maar dan gaat het met 2 toch even harder allemaal.

En ik ben gewoon gek op voorraadjes Wink.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 24 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  _Lana_ za 20 okt 2012 - 10:17

Goede tip van de Action.
En ruiken ze ook een beetje lekker? Niet echt besparend, maar het moet wel lekker ruiken Laughing.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 24 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Puggle za 20 okt 2012 - 10:20

Ja kan me goed voorstellen hoor lana dat het net 2 hard gaat, ik snap wel dat je dan een voorraadje wil hebben.

Ik ga ook eens kijken voor die doekjes bij action.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 24 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  CCC za 20 okt 2012 - 10:31

Ik ga morgen weer eens naar de action, wil even Sint slingers ed inslaan. Is dat alvast gebeurd.

Ga ook meteen even opzoek naar die washandjes, vind ze soms ideaal voor als we 's morgens vroeg even snel de deur uit moeten. Doe haar vaak daarna rustig in bad/ onder de douche.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 24 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Puggle za 20 okt 2012 - 10:47

Is de action daar open op zondag? Lekker zeg.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 24 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  CCC za 20 okt 2012 - 10:50

Jaa chill hé!

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 24 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Puggle za 20 okt 2012 - 10:52

Zeker fijn zeg!
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 24 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  *Lookie* za 20 okt 2012 - 22:07

Yes! Wij krijgen van Essent (gas) 168 terug terwijl ik had verwacht dat we moesten betalen aangezien ik door verlof wel veel thuis was het afgelopen jaar. Leuk voor het budget, zulke meevallers! (Van de stroom moesten we trouwens bijbetalen maar niet zóveel dus ik geef onszelf even een schouderklopje ;-) ) Zo gaat ons voorschot ook weer naar beneden, erg fijn.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 24 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Puggle za 20 okt 2012 - 22:27

Dat is zeker lekker zeg lookie!

Wij moeten 36,- water bij betalen, nog nooit gehad dus baalde wel een beetje.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 24 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Tiara ma 22 okt 2012 - 20:09

Even een vraagje, wat is jullie budget per maand voor kleding, speelgoed, verzorgingsproducten? Dus eigenlijk alles excl boodschappen?
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 24 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Puggle ma 22 okt 2012 - 20:15

Wij doen alles van 175,- per week.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 24 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Linda ma 22 okt 2012 - 20:28

aanitaa schreef:Even een vraagje, wat is jullie budget per maand voor kleding, speelgoed, verzorgingsproducten? Dus eigenlijk alles excl boodschappen?

Wij hebben daar gemiddeld € 250,- voor.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 24 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 24 van 26 Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25, 26  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum