Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het is nog best vroeg om erover na te denken maar...

+26
Viva
*Lookie*
Ezzer
PapillonRose
smooch
Fearie
Slakje
SarahKey
Printje
Aagje!
Novalee
Dolphinne
Flower_L
Sophiee
Susan
Darius
PiP
Jasmine
Aimee
kwak
Parel
Diese
Liadan
Tania
holaagirl
M@niek
30 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Het is nog best vroeg om erover na te denken maar... Empty Het is nog best vroeg om erover na te denken maar...

Bericht  M@niek vr 31 aug 2012 - 1:13

Toch ben ik al een beetje aan het bedenken wat ik nu weer eens moet geven met sinterklaas/kerst.

Over 3 maanden is het al zover!

Hebben jullie al enig idee wat jullie kindjes gaan krijgen?
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het is nog best vroeg om erover na te denken maar... Empty Re: Het is nog best vroeg om erover na te denken maar...

Bericht  holaagirl vr 31 aug 2012 - 1:21

Ik denk de duplo-verzameling uitbreiden!
En heb van LP al een geweldig speel-ding voor in bad! Kan je aan de badrand hangen met zuignappen!
Verder houd ik nu mijn ogen open, en sla des noods al in..
Boekjes ga ik ook vragen, hij leest veel de laatste tijd!
Ohjaaa, spulletjes voor in zijn keuken!
holaagirl
holaagirl
Prater
Prater

Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11

Het is nog best vroeg om erover na te denken maar... Empty Re: Het is nog best vroeg om erover na te denken maar...

Bericht  Gast vr 31 aug 2012 - 1:26

Pffffff nog geen seconden over nagedacht haha Laughing

Gast
Gast

Bericht  Tania vr 31 aug 2012 - 1:27

Mijn dochter krijgt dit
Het is nog best vroeg om erover na te denken maar... MIJN800100_mi1_pd800_1
en een pop. Misschien nog een klein dingetje erbij.

Voor mijn zoon weet ik het nog niet. Waarschijnlijk iets van een trein/auto of Duplo.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503

Bericht  Liadan vr 31 aug 2012 - 1:30

Voor onze dochter heb ik wat kleine baby born poppetjes bij de Action gekocht, die krijgt ze in ieder geval. Verder krijgt ze mijn oude barbie/poppenhuis voor haar verjaardag of voor sinterklaas (ik denk voor haar verjaardag).
Verder heb ik nog geen idee wat we haar geven, ik denk dat ze wat playmobil krijgt en verder mag ze zelf kijken in 1 van de speelgoedboeken.

Onze zoon krijgt een uitbreiding van de toet toet autogarage, wat we nog meer geven weet ik nog niet.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 31 aug 2012 - 1:31

tjonge, nog geen idee, ik denk iets functioneels als kleertjes of dekbedovertrek ofzo, we hebben al zo ontzettend veel speelgoed

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 31 aug 2012 - 1:33

Een broertje of een zusje Laughing nee geintje, maar dat is wat hij de hele tijd loopt te verkondigen...

Waarschijnlijk playmobile

Gast
Gast

Bericht  Diese vr 31 aug 2012 - 1:33

Haha ik denk daar ook al over na hoor.
L is in oktober ook nog jarig. Op haar lijstje staat tot nu toe:

- Keukentje
- spulletjes voor keuken
- loopfiets
- Little People
- stofzuigertje
- speelgoedkist/ -bankje
- Play doh
- kleding(bon) Z8 of Kiezeltje
- tafeltent
- accessoires voor haar peuterkamer (mintgroen/ roze)
- 'echte' puzzels
- boekjes (de mooiste vis van de zee, over een kleine mol die wilde weten wie op zijn kop gepoept heeft)

Wat ze op haar verjaardag niet krijgt, schuift door naar Sinterklaas Very Happy
Diese
Diese
Prater
Prater

Aantal berichten : 615
Punten : 679
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast vr 31 aug 2012 - 1:37

Daar denk ik normaal gesproken pas een halve week van te voren aan Laughing ''Oh, we moeten ook nog iets hebben voor Sinterklaas!'' En elk jaar neem ik me voor om dat eerder te doen. Het mislukt altijd.

Gast
Gast

Bericht  Parel vr 31 aug 2012 - 1:40

L. is 24 november jarig, dus 1,5 week voor sinterklaas :O

Ik heb een loopwagentje met houten blokken bij de Zeeman aangeschaft tot nog toe.
Voor haar verjaardag krijgt ze van ons het keukentje van de Ikea, dus voor Sinterklaas kunnen mooi keukenspulletjes. Ook wil ik haar een pop geven (voor kerst of sinterklaas), dus spulletjes misschien daarvoor.. Voor de rest idd boekjes, sokken, kleding, haarspulletjes ofzo.. En wellicht wat speelgoed voor in bad..
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Gast vr 31 aug 2012 - 1:43

Wij hebben al het 1 en ander op zolder liggen. Paar spelletjes enzo. Hij krijgt trouwens niet zoveel.
Dochter krijgt een poppenwagen.

Gast
Gast

Bericht  kwak vr 31 aug 2012 - 1:44

ze is eerst jarig in november!
van ons krijgt ze dan waarschijnlijk een loopfiets van hout of een mooie van ijzer.
en van de familie vraag ik een babyborn, poppenbadje, duplobouwplaat en een dokterssetje en als ze perse wat willen geven vraag ik wel kleertjes in mt 86/92.

dan komt sinterklaas, er ligt een bunbapuzzel in de kast voor haar en verder geen idee.

en dan komt haar broertje waar bij ze vast ook vanalles krijgt.

met andere woorden tijd voor een nieuwe speelgoed kast!
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Aimee vr 31 aug 2012 - 1:50

Wij doen dit jaar nog niet aan sinterklaas. Ik ben echt GROOT kerstfan, en omdat hij dit jaar toch nog niet besef heeft van sinterklaas, wil ik nog één keertje goed uitpakken met kerst.
De komende jaren zullen we het toch alleen sinterklaas vieren met cadeautjes, beide is me een beetje te gek, met een maand later ook nog eens zijn verjaardag.
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Parel vr 31 aug 2012 - 2:03

Ja, beetje verkeerd ´gepland´ hebben we dat he Aimee? Wink
Wij vieren Sinterklaas bij mijn ouders, en Kerst bij mijn schoonouders.
We ontkomen er dus niet aan, maar ik vraag vooral nuttige dingen (ik koop trouwens bijna alle cadeaus zelf, mijn ouders geven ons geld)
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Jasmine vr 31 aug 2012 - 2:10

Ik denk dat we hier een verzameling Hello Kitty Duplo gaan uitbreiden.

Heb al moeite verjaardagscadeautjes te bedenken. Ze heeft al zoo veel, ik vind dat helemaal niks.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  holaagirl vr 31 aug 2012 - 2:14

Luce schreef:Daar denk ik normaal gesproken pas een halve week van te voren aan Laughing ''Oh, we moeten ook nog iets hebben voor Sinterklaas!'' En elk jaar neem ik me voor om dat eerder te doen. Het mislukt altijd.

Haha hoe herkenbaar! Ik neem het mij ook elk jaar voor, en iedere keer loop ik the-day-before vol stress en paniek door de stad te rennen, niet wetende wat ik moet kopen...Nu dus extra trots dat ik iets leuks zag liggen, en het direct kocht!

Maar wat ik meer lees: ga denk ik ook wat praktische dingen vragen! Heb ik nu met zijn verjaardag ook gedaan. Speelgoed wordt toch wel veel nu:S
holaagirl
holaagirl
Prater
Prater

Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11

Bericht  PiP vr 31 aug 2012 - 2:15

Rejoy. schreef:tjonge, nog geen idee, ik denk iets functioneels als kleertjes of dekbedovertrek ofzo, we hebben al zo ontzettend veel speelgoed

+1 en ze is 19 dagen later jarig.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast vr 31 aug 2012 - 2:36

Ik weet t nog niet. Dcember is al zo'n drukke maand, sinterklaas, kerst en de dag na kerst J. Zijn verjaardag... Moeilijk... Verzin vast nog wel iets...

Gast
Gast

Bericht  Darius vr 31 aug 2012 - 2:46

Zo vroeg vind ik het niet hoor. 1 okt komt er ook een btw verhoging, dus wellicht dat wij voor die tijd al wat kopen. Iig voor P uitbreiding van de toet toet autogarage.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast vr 31 aug 2012 - 2:53

Ik heb géén idee. Was al blij dat ik een cadeau voor zijn eerste verjaardag had bedacht...

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 31 aug 2012 - 3:06

Watermeloen schreef:Ik heb géén idee. Was al blij dat ik een cadeau voor zijn eerste verjaardag had bedacht...

Dit is wel leuk http://www.speelmuis.nl/houtenauto.html

Gast
Gast

Bericht  PiP vr 31 aug 2012 - 3:08

Darius schreef:Zo vroeg vind ik het niet hoor. 1 okt komt er ook een btw verhoging, dus wellicht dat wij voor die tijd al wat kopen. Iig voor P uitbreiding van de toet toet autogarage.

Oja, ik heb nu ook een zoon die wat van Sinterklaas wil, haha. Ik wil voor hem ook graag de toettoet autogarage, maar denk dat dat meer iets is voor zijn 1e verjaardag.
Kan je met de losse delen ook gewoon spelen? Misschien wel leuk om daar dan alvast voor te gaan sparen.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Susan vr 31 aug 2012 - 3:58

*

Laatst aangepast door Susan op za 15 sep 2012 - 9:31; in totaal 1 keer bewerkt
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Sophiee vr 31 aug 2012 - 4:15

Ze is nog geen 3 maanden maar ik had gister zo'n Swimtrainer in mn hand en bedacht me toen ook dat dat we iets is voor de Sint Very Happy!
Sophiee
Sophiee
Prater
Prater

Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11

Bericht  M@niek vr 31 aug 2012 - 4:17

Ik denk dat ik iets van little people koop, nog steeds groot fan! En iets van een loopfietsje maar ik weet niet of ze daar mee overweg kan. Ze heeft zo´n plastice maar dat vind ik zo een onding!
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: