Het is nog best vroeg om erover na te denken maar...
+26
Viva
*Lookie*
Ezzer
PapillonRose
smooch
Fearie
Slakje
SarahKey
Printje
Aagje!
Novalee
Dolphinne
Flower_L
Sophiee
Susan
Darius
PiP
Jasmine
Aimee
kwak
Parel
Diese
Liadan
Tania
holaagirl
M@niek
30 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Het is nog best vroeg om erover na te denken maar...
Lijkt me ook toch?! Ze zien maar wat ze met die jas doen, ze heeft er 2 en dat vind ik meer als genoeg, ruilen ze maar tegen iets anders, kleren en speelgoed hebben we zat, dus toen ik zei doe anders maar een kado bon...lijkt me toch prima als iemand dat zegt? Zelfs wij vinden het moeilijk wat we dus voor onze dochter willen gaan kopen en zo kunnen we dus ook zeggen we leggen het weg en halen later zelf wel iets wat we echt leuk vinden.
Gast- Gast
Op zich snap ik haar wel, voor grootouders is een bon nou niet heel leuk om te geven, dat zouden mijn ouders ook niet heel leuk vinden. Verder snap ik ook wel dat ze het niet leuk vindt als ze straks niet meteen de baby mag zien. En dat ze die jas koopt vind ik ook niet echt raar, sorry.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Susan schreef:Op zich snap ik haar wel, voor grootouders is een bon nou niet heel leuk om te geven, dat zouden mijn ouders ook niet heel leuk vinden. Verder snap ik ook wel dat ze het niet leuk vindt als ze straks niet meteen de baby mag zien. En dat ze die jas koopt vind ik ook niet echt raar, sorry.
Tja zullen ze maar moeten accepteren. Bij Y. kwamen ze dagelijks; 2x per dag, en daar hebben we nu geen zin meer in.
Gast- Gast
Tja, jullie bepalen uiteindelijk, maar daarom mag ze het toch wel gewoon niet leuk vinden? Ik vind dat je wel erg onaardig over je moeder praat. Ook over die jas, ik bedoel, dat je een jas niet het leukste Sinterklaascadeau vindt voor een kind van die leeftijd, oké, maar wat geeft het nou dat ze een derde jas heeft? Je komt eerlijk gezegd vrij krampachtig op mij over.
Susan- Lady Post-a-lot
Spelen wel meer dingen dus dat is ook wel de achter liggende reden misschien dat ik zo fel reageer maar dat is niet om hier verder uitgebreid op in te gaan natuurlijk. Ik vind het gewoon moeilijk dat ze (en dat is vanaf het begin eigenlijk al) mij niet serieus nemen als moeder, constant alles beter weten etc.
Gast- Gast
Dat hoort ook wel een beetje bij grootouders, denk ik, het is hier ook wel vaak zo dat onze ouders het beter denken te weten. Soms weten ze het ook beter, soms niet. Soms krijgen we er woorden over, soms niet. Ik zou het me niet te persoonlijk aantrekken. Het is jaren zo geweest dat zij de ouders waren en jij het kind, nu moeten ze een plekje opschuiven en dat gaat niet altijd vanzelf.
Susan- Lady Post-a-lot
Nee dat is ook wel zo hoor, heb je wel gelijk in, en dat ik niet lekker in mijn vel zit door de cholestase etc komt er ook nog bij. Dus het botst soms wel even, maar ik bedoel dat van die jas wist ze eigenlijk dat we genoeg hebben, ze had het op zijn minst even kunnen overleggen van goh we willen dat Y. kado doen of weet je nog wat maar dan moet het vaak weer op haar manier en als het dan niet gaat zoals het moet gaan heb ik het weer gedaan maar ag, we hebben nog even! Misschien ruilt ze het alsnog wel voor iets anders en anders tja hebben we er 3.
Gast- Gast
Ik snap je ook wel Annie; 3 winterjassen is idd niet nodig. Ik moest meteen terugdenken aan R een tijdje terug. Mijn oma heeft er ook een handje van om kleren mee te nemen voor hem (erg lief natuurlijk) maar ze zegt dan R ik heb een cadeautje voor je. R maakt het open, ziet de kleertjes en zegt: Oma, is niet een dootje...
haha tsja in de ogen van een 2-jarige is hetnatuurlijk ook geen cadeau.
haha tsja in de ogen van een 2-jarige is hetnatuurlijk ook geen cadeau.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Nou.. ik begin er nu ook wel over na te denken. H. is ook vlak voor sinterklaas jarig dus ook hier gaat het dubbelop.. Ik lees mee voor inspiratie!
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Misschien een tip voor moeders die nog dingetjes zoeken; de kleurentorentjes (dat is een spelletje) zijn hier een groot succes.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Susan schreef:Charlie schreef:Oh wat verheug ik me er al op mijn baby's sinterklaas te laten vieren!
Ik weet nog dat ik een paar weken na de geboorte van Ezra naar de intocht zat te kijken met hem op schoot, zo leuk. 's Avonds zijn babyschoentje gezet, er een pakje in gedaan, 's morgens heb ik het zelf weer uitgepakt. Hij kreeg er niks van mee, maar het was toch leuk.
Moest er hardop om lachen!
Net als dat wij al heel vroeg met onze dochter naar de dierentuin waren geweest, alsof ze daar wat van zien, alleen maar de ouders die het zo leuk vinden dat ze dat "nu weer kunnen doen"
Ik weet nog niet wat te geven met sinterklaas, misschien een schooltasje, want ze gaat na de kerst naar school
En misschien nog wat ander speelgoed. Ze is begin januari ook jarig, dan wil ik haar oorbelletjes geven (+schieten) als ze dat dan nog altijd wilt, maar verder ook geen idee.
Algemeen vraagje, voor diegene die kleertjes voor een verjaardag of sinterklaas geven aan de kindjes.
Hoe reageren zij hierop, vinden ze dat wel leuk?
Ik heb altijd het idee dat kindjes dat helemaal niet leuk vinden, maar onze dochter heeft al zo veel...
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Viva schreef: Algemeen vraagje, voor diegene die kleertjes voor een verjaardag of sinterklaas geven aan de kindjes.
Ik heb altijd het idee dat kindjes dat helemaal niet leuk vinden, maar onze dochter heeft al zo veel...
Ze hoeven toch niet alles superleuk te vinden. Het moet voor jou als ouder ook praktisch zijn. Ik heb zelf geen kinderen maar wel Sinterklaas gevierd waar kindjes ook kleertjes er bij kregen en ook al waren ze niet zo enthousiast als met een stuk speelgoed, ze vonden het op zich wel leuk en ook wel logisch dat Sinterklaas ook dingen gaf als een nieuwe muts, wanten, laarzen, een leuke pyama (wat goed dat Sint wist dat die andere al bijna te klein was...), trui etc. Het is denk ik ook maar hoe het gebracht wordt.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
V is in oktober jarig en ik kan daar al niks voor verzinnen,verder dan auto's kom ik niet.Dat is ook het enige waar hij mee speelt op moment.
Heb wel besloten om maar 1 kado te doen voor de sint,of nou 2.Zit me net te bedenken dat we het 2keer vieren.dus ik lees ook even mee voor inspiratie.
Heb wel besloten om maar 1 kado te doen voor de sint,of nou 2.Zit me net te bedenken dat we het 2keer vieren.dus ik lees ook even mee voor inspiratie.
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
Viva schreef: Algemeen vraagje, voor diegene die kleertjes voor een verjaardag of sinterklaas geven aan de kindjes.
onze dochter vind het op dit moment leuker om dingen uit te pakken, dan dat ze echt kijkt wat erin zit. Kleertjes die we als kraamcadeautje krijgen vindt ze trouwens helemaal leuk, dan wil ze 't direct aantrekken.
Ik denk dat het weinig uit maakt of je kleertjes of speelgoed geeft. Zeker op de leeftijd van onze dochter weet ze toch niet wat ze anders had kunnen krijgen. Als de kinderen wat ouder zijn en ook beseffen dat ze speelgoed hadden kunnen krijgen zou ik denk ik geen kleertjes meer doen, maar op deze leeftijd maakt dat denk ik niet zo veel uit.
Gast- Gast
Ik weet al niet eens wat ik voor zijn 3de verjaardag moet kopen, laat staan dat ik het voor sinterklaas al weet .
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Viva, mijn dochter vindt het altijd erg leuk om kleren te krijgen, vaak net zo leuk als een cadeautje.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Ik had fietsjes voor ze gekocht voor Sinterklaas, maar die hebben ze inmiddels al in gebruik.
Nu weet ik echt niks meer, maar we vieren het in het weekend en dan zijn we met de familie een weekendje centerparcs, dus ik denk dat ik gewoon wat kleins koop, zoals knutselspulletjes want we moeten het ook allemaal nog meeslepen en man en ik zijn dat weekend ook jarig, dus ook onze cadeautjes van verjaardag en sinterklaas moeten we meeslepen.
Hun schoenen vul ik gewoon met een handje pepernoten en een stukje chocolade. Denk niet dat ik daar nog speelgoed bij ga doen. (zeg ik nu)
Nu weet ik echt niks meer, maar we vieren het in het weekend en dan zijn we met de familie een weekendje centerparcs, dus ik denk dat ik gewoon wat kleins koop, zoals knutselspulletjes want we moeten het ook allemaal nog meeslepen en man en ik zijn dat weekend ook jarig, dus ook onze cadeautjes van verjaardag en sinterklaas moeten we meeslepen.
Hun schoenen vul ik gewoon met een handje pepernoten en een stukje chocolade. Denk niet dat ik daar nog speelgoed bij ga doen. (zeg ik nu)
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
+1Liadan schreef:Viva, mijn dochter vindt het altijd erg leuk om kleren te krijgen, vaak net zo leuk als een cadeautje.
Van de week zak ik op internet kleertjes te kijken, komt ze bij mij staan en zegt dat ik dat moet kopen
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Ernstig vroeg, maar....
» ik blijf me erover verbazen..
» En ik maar denken dat mijn vriend niet romantisch is
» beetje vroeg maar, vakantie boeken en vaccinatie?leuke tips?
» kma: erover heen groeien?
» ik blijf me erover verbazen..
» En ik maar denken dat mijn vriend niet romantisch is
» beetje vroeg maar, vakantie boeken en vaccinatie?leuke tips?
» kma: erover heen groeien?
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: