Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Pfff zo vroeg ....

4 plaatsers

Ga naar beneden

Pfff zo vroeg .... Empty Pfff zo vroeg ....

Bericht  maiadebij di 21 dec 2010 - 18:31

N was de laatste maanden op z'n vroegst om kwart voor 7 wakker, dus prima te doen ook al is dat best vroeg. Maar meestal gewoon 7:15/ 7:30.

Nu alweer een paar dagen voor 6en . En het stomme is dat hij dan totaal niet uitgeslapen is en ik dus met een dreinende peuter beneden zit om 6 uur! Normaal kwam hij nog wel ff bij ons in bed, maar dan wordt J wakker van hem, dus dat doe ik ook niet meer.
Vanmorgen om 10 uur gaan we een huis voor de tweede keer bezichtigen, dus ik had hem al iets later in bed zodat hij wat later wakker zou zijn, maar helaas.... 3 uur wilde hij er al uit! Toen kreeg ik hem na een liedje gelukkig weer in slaap maar 6 uur wilde hij er echt uit. En nu zitten we dus beneden en ga ik m'n vader maar vragen op te passen, want hem meenemen begin ik niet aan want die tijd zal hij net weer moe zijn.

Sorry moest ff mn frustratie op deze hele vroege morgen kwijt!

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff zo vroeg .... Empty Re: Pfff zo vroeg ....

Bericht  Vancity_girl di 21 dec 2010 - 18:38

Poeh, 6 uur is idd wel erg vroeg. Kan me voorstellen dat je daar niet vrolijk van wordt.
Hopelijk kan je oppas regelen zodat jullie rustig naar het huis kunnen kijken. Veel plezier daarmee!
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff zo vroeg .... Empty Re: Pfff zo vroeg ....

Bericht  maiadebij di 21 dec 2010 - 18:57

Vancity_girl schreef:Poeh, 6 uur is idd wel erg vroeg. Kan me voorstellen dat je daar niet vrolijk van wordt.
Hopelijk kan je oppas regelen zodat jullie rustig naar het huis kunnen kijken. Veel plezier daarmee!

Ja wel erg vroeg idd! En mn dochtertje heeft om 1 uur en 5 uur nog een voeding gehad dus langer dan 2 uur achter elkaar heb ik niet geslapen.

En m'n vader kan vast wel oppassen  ik weet toevallig dat hij geen plannen heeft vandaag 

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff zo vroeg .... Empty Re: Pfff zo vroeg ....

Bericht  Vancity_girl di 21 dec 2010 - 19:06

Zo dan heb je wel erg weinig slaap gehad! Probeer nog maar even wat te rusten dan, als dat gaat.
Fijn dat je vader kan oppassen dat is weer een zorg minder dan.
Zag het huis trouwens in je topic bij Wonen, mooi hoor! Hopelijk is het vandaag nog net zo mooi.
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff zo vroeg .... Empty Re: Pfff zo vroeg ....

Bericht  maiadebij di 21 dec 2010 - 19:14

Vancity_girl schreef:Zo dan heb je wel erg weinig slaap gehad! Probeer nog maar even wat te rusten dan, als dat gaat.
Fijn dat je vader kan oppassen dat is weer een zorg minder dan.
Zag het huis trouwens in je topic bij Wonen, mooi hoor! Hopelijk is het vandaag nog net zo mooi.

Ik ga zeker rustig aan doen! Zit nu een broodje te eten en tv te kijken. Ik vind het erg spannend om het huis een 2e keer te bekijken! Ik vind het huis ook erg mooi, het is gewoon helemaal af en nog eens ons smaak ook, dus hopelijk is het huis bouwkundig ook in goede staat, maar daar ga ik wel vanuit.

M'n zoontje is inmiddels ook weer gezellig, dus dat is ook wel fijn! De dag beginnen met een huilende peuter is ook niet alles

Maar jij bent ook vroeg!! Heeft dat een reden of ben je gewoon vroeg wakker?

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff zo vroeg .... Empty Re: Pfff zo vroeg ....

Bericht  Vancity_girl di 21 dec 2010 - 19:54

Ik ben niet vroeg, maar woon in een andere tijdzone Cool
Het is hier 9 uur vroeger dus nu is het hier bijna 23u dinsdag avond en bij jullie dus al 8 uur in de ochtend op woensdag.
Voor mij dus tijd om naar bed te gaan, wat ik nu ook ga doen.
Succes met het huis, lees vast wel hoe het afloopt!
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff zo vroeg .... Empty Re: Pfff zo vroeg ....

Bericht  Gast di 21 dec 2010 - 20:03

Ik geef mijn zoon bij drukke dagen enzo een homeopatisch middel waardoor hij de prikkels beter kan verwerken en rustiger slaapt. Hij is anders ook zo vaak wakker op zulke dagen nl. Zal zo even kijken hoe het heet, is gewoon bij de drogist te koop. Misschien een tip?

Edit: het heet 'rust en slaapsiroop' van Sleepzz Junior. Is op basis van passiebloem en oranjebloesem en werkt hier als een trein op zulke dagen. Gekocht bij de DA.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff zo vroeg .... Empty Re: Pfff zo vroeg ....

Bericht  maiadebij di 21 dec 2010 - 20:28

Liva schreef:Ik geef mijn zoon bij drukke dagen enzo een homeopatisch middel waardoor hij de prikkels beter kan verwerken en rustiger slaapt. Hij is anders ook zo vaak wakker op zulke dagen nl. Zal zo even kijken hoe het heet, is gewoon bij de drogist te koop. Misschien een tip?

Edit: het heet 'rust en slaapsiroop' van Sleepzz Junior. Is op basis van passiebloem en oranjebloesem en werkt hier als een trein op zulke dagen. Gekocht bij de DA.

Thnx voor de tip ! Ik ga het zeker halen, N heeft vanaf dag 1 moeite gehad met drukte.

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff zo vroeg .... Empty Re: Pfff zo vroeg ....

Bericht  Gast di 21 dec 2010 - 21:53

dat is inderdaad wel heel vroeg maia, kun je vanmiddag tijdens de slaapjes van je kinderen ook niet even gaan liggen om even een beetje bij te tanken? En vanavond op tijd naar bed en je man even voor de kinderen laten zorgen tussen de voedingen van J in?

Succes met de bezichting, ik heb 'm gezien in je andere topic, ziet er goed uit!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff zo vroeg .... Empty Re: Pfff zo vroeg ....

Bericht  PiP zo 26 dec 2010 - 3:23

Herkenbaar!!!
F was meestal ook 7 a 7.30 wakker, maar nu al een paar weken rond 6 uur.
Vorige week zelfs een keer om 5:30 Neutral Vanmorgen eindelijk weer eens om 6:30.
Ik hoop toch echt dat ze eerdaags weer wat later wakker is.
Als ik moet werken ga ik er ook om 6 uur uit en haalde ik haar om 7 uur uit bed.
Nu moet ik dus alles doen met F om me heen.

Slapen doet ze `smorgens niet meer, ook niet als ze zo vroeg wakker is...

Hopelijk slaapt je zoon snel weer wat langer door!

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff zo vroeg .... Empty Re: Pfff zo vroeg ....

Bericht  maiadebij zo 26 dec 2010 - 4:31

PiP schreef:Herkenbaar!!!
F was meestal ook 7 a 7.30 wakker, maar nu al een paar weken rond 6 uur.
Vorige week zelfs een keer om 5:30 Neutral Vanmorgen eindelijk weer eens om 6:30.
Ik hoop toch echt dat ze eerdaags weer wat later wakker is.
Als ik moet werken ga ik er ook om 6 uur uit en haalde ik haar om 7 uur uit bed.
Nu moet ik dus alles doen met F om me heen.

Slapen doet ze `smorgens niet meer, ook niet als ze zo vroeg wakker is...

Hopelijk slaapt je zoon snel weer wat langer door!

Inmiddels is N ook nog ziek geworden dus misschien was hij daardoor steeds vroeg wakker. Vanmorgen zelfs half 6  het begint me nu wel aardig op te breken hoor. Hopelijk slaapt F ook snel weer wat langer!

Dromertje, N en J wisselen elkaar vaak af qua slapen en N slaapt vaak ook helemaal niet meer overdag dus slapen dus tussendoor gaat niet echt meer helaas. Soms als hij lief aan het spelen is doe ik heel even m'n ogen dicht.

Maar hopelijk slapen we allemaal weer beter zodra iedereen weer beter is! En tot die tijd ook maar vroeg m'n bed in.

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff zo vroeg .... Empty Re: Pfff zo vroeg ....

Bericht  PiP zo 26 dec 2010 - 9:31

Kan me wel voorstellen dat het je opbreekt.
Voor de vakantie zat mijn man in de kost en moest ik het 4 weken, 4 dagen helemaal alleen doen, maar nu hebben we vakantie.
We gaan er dan om de dag uit als F wakker is. Dan laten we de ander tot 8 uur/half 9 slapen.
Gisteren was ik er om 6:15 uit+ een gebroken nacht. Om 9.30 ging ik met F in bad, maar heb mijn man toen maar geroepen omdat ik mijn ogen niet meer open kon houden:S.
Ik wil er inderdaad ook nog wel eens `s middag ingaan, maar dat is vaak ook het moment dat ik even wat in huis kan doen.

Hopelijk ligt het er inderdaad aan dat hij ziek is. F had al 9 dagen koorts en diaree, maar ze was daarvoor al vroeg wakker, denk niet dat het daaraan ligt. Ik denk meer dat het er hier aan ligt dat haar slaapschema veranderd is.
Vandaag had ze geen koorts en diaree meer, ben benieuwd:D

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff zo vroeg .... Empty Re: Pfff zo vroeg ....

Bericht  Meeko ma 27 dec 2010 - 8:44

Hier is t al sinds augustus dat ze rond 6 uur wakker is. Laatste tijd gaat t wat beter en is t weer rond 7 uur. Maar dan is ze 's nachts wel steeds weer wakker.
En dan is t niet leuk om te horen dat ze vanmorgen bij me ouders om 9 uur wakker was :s
Maar goed, het gaat hier dus weer de goede kant op, hopelijk is dat voor jou eerder.
Meeko
Meeko
Prater
Prater

Aantal berichten : 548
Punten : 586
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff zo vroeg .... Empty Re: Pfff zo vroeg ....

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum