Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het is nog best vroeg om erover na te denken maar...

+26
Viva
*Lookie*
Ezzer
PapillonRose
smooch
Fearie
Slakje
SarahKey
Printje
Aagje!
Novalee
Dolphinne
Flower_L
Sophiee
Susan
Darius
PiP
Jasmine
Aimee
kwak
Parel
Diese
Liadan
Tania
holaagirl
M@niek
30 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Het is nog best vroeg om erover na te denken maar... - Pagina 2 Empty Re: Het is nog best vroeg om erover na te denken maar...

Bericht  Susan vr 31 aug 2012 - 4:24

Kijk ook even op www.fast2toys.nl en www.schmetstoys.nl, daar is speelgoed van bekende merken een stuk goedkoper, vooral bij duurdere sets scheelt het flink.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het is nog best vroeg om erover na te denken maar... - Pagina 2 Empty Re: Het is nog best vroeg om erover na te denken maar...

Bericht  Darius vr 31 aug 2012 - 7:25

PiP schreef:
Darius schreef:Zo vroeg vind ik het niet hoor. 1 okt komt er ook een btw verhoging, dus wellicht dat wij voor die tijd al wat kopen. Iig voor P uitbreiding van de toet toet autogarage.

Oja, ik heb nu ook een zoon die wat van Sinterklaas wil, haha. Ik wil voor hem ook graag de toettoet autogarage, maar denk dat dat meer iets is voor zijn 1e verjaardag.
Kan je met de losse delen ook gewoon spelen? Misschien wel leuk om daar dan alvast voor te gaan sparen.

Ik zou m voor zn verjaardag geven, denk ik. Er zitten niet echt losse onderdelen bij, alleen die autootjes dan.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast vr 31 aug 2012 - 7:27

Ik heb al heel wat cadeautjes gekocht voor sint en kerst Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Flower_L vr 31 aug 2012 - 7:35

Jetje schreef:Een broertje of een zusje Laughing nee geintje, maar dat is wat hij de hele tijd loopt te verkondigen...

Waarschijnlijk playmobile

Whaha, dat wilde ik ook typen! Cool

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Flower_L vr 31 aug 2012 - 7:37

Denk dat we keukentje Ikea kopen, zag dat ie in prijs verlaagd is. En anders uitbreiding van houten treinset. Niet teveel ivm baby en dan krijgt hij vast ook wat van opa's oma's etc.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  PiP vr 31 aug 2012 - 8:52

Darius schreef:
PiP schreef:
Darius schreef:Zo vroeg vind ik het niet hoor. 1 okt komt er ook een btw verhoging, dus wellicht dat wij voor die tijd al wat kopen. Iig voor P uitbreiding van de toet toet autogarage.

Oja, ik heb nu ook een zoon die wat van Sinterklaas wil, haha. Ik wil voor hem ook graag de toettoet autogarage, maar denk dat dat meer iets is voor zijn 1e verjaardag.
Kan je met de losse delen ook gewoon spelen? Misschien wel leuk om daar dan alvast voor te gaan sparen.

Ik zou m voor zn verjaardag geven, denk ik. Er zitten niet echt losse onderdelen bij, alleen die autootjes dan.
Ik bedoelde meer de delen die je erbij kan kopen.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Liadan vr 31 aug 2012 - 8:55

Je kan met de aanvullingen ook wel spelen, je kan bijvoorbeeld wegdelen kopen die je als een rondje in elkaar kan klikken. Mijn zoon haalt ze alleen steeds meteen weer uit elkaar en speelt daar nog niet echt mee. De autootjes zijn wel al leuk, Kian kreeg er 1 toen hij 7 maanden was en vond het toen al wel leuk.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  Dolphinne vr 31 aug 2012 - 9:56

Ik heb al wat playmobile in de kast liggen die ik in de aanbieding heb gekocht bij de blokker voor minstens 30% korting. Die kunnen alvast voor zijn verjaardag in oktober of voor sint.
Afgelopen week heeft hij ook al iets voor de vakantie gehad van die stapel Very Happy. Daar heeft hij zich al goed mee vermaakt!
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465

Bericht  Novalee vr 31 aug 2012 - 9:58

Ik heb het plan om zelf een speeltentje te maken voor N. Vrij ambitieus aangezien ik 0,0 ervaring heb met dit soort projecten, of überhaupt een naaimachine laughcry . Gelukkig heb ik nog even de tijd smile
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Aagje! vr 31 aug 2012 - 10:21

Ik ga samen met mijn schoon moeder een tafeltent maken die ze voor de Sinterklaas krijgt.

Verder nog geen idee.
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Bericht  M@niek vr 31 aug 2012 - 10:22

Ik denk dat ik toch maar voor de LP dierentuin ga en heb een leuk loopfietsje gezien. Nou nog ff kijken wat we aan opa en oma vragen *zucht waarom heeft mijn kind al alles en hebben we al dat speelgoed niet gewoon uitgespreid over de jaren*
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Printje vr 31 aug 2012 - 10:46

I I love you Sinterklaas

Ik denk nu aan een keukentje of een winkeltje, nieuwe kleispulletjes,voorleesboekjes, uitbreiding van duplotrein baan maar wat het precies word weet ik nog niet.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  SarahKey vr 31 aug 2012 - 21:13

Ook al is S nog een baby, aan sint doen we wel met ons eigen gezinnetje. Ik heb al wat gekocht, dvd's van kikker, little people en sesamstraat. Een sesamstraat emmertje met een harkje enzo. Allemaal voor een paar euro. Hij snapt het nu toch nog niet Het is nog best vroeg om erover na te denken maar... - Pagina 2 561177

Wil wel nog een iets groter ding kopen, vind een ballenbaan wel leuk.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Slakje za 1 sep 2012 - 1:04

Oh jee; nu ga ik speelgoed moeten kopen voor gelegenheden. Geen idee wat eigenlijk. Wanneer is het ook alweer Sinterklaas?
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12

Bericht  Fearie za 1 sep 2012 - 1:14

5 december is Sinterklaas, dien ze daaraan in belgie? Daar woon je toch?

Wij halen wss iets van LP voor D, misschien wat poppetjes en autootjes van LP voor in zijn schoen :-)

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  Susan za 1 sep 2012 - 5:13

Printje schreef:I I love you Sinterklaas

Ik denk nu aan een keukentje of een winkeltje, nieuwe kleispulletjes,voorleesboekjes, uitbreiding van duplotrein baan maar wat het precies word weet ik nog niet.

Ik ben ook gek op Sinterklaas, heb er ook echt zin in.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 1 sep 2012 - 5:13

Oh wat verheug ik me er al op mijn baby's sinterklaas te laten vieren!

Gast
Gast

Bericht  smooch za 1 sep 2012 - 5:25

Charlie schreef:Oh wat verheug ik me er al op mijn baby's sinterklaas te laten vieren!

Ja he, dat heb ik ook!
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453

Bericht  Susan za 1 sep 2012 - 5:26

*

Laatst aangepast door Susan op za 15 sep 2012 - 9:33; in totaal 1 keer bewerkt
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 1 sep 2012 - 6:04

Slakje schreef:Oh jee; nu ga ik speelgoed moeten kopen voor gelegenheden. Geen idee wat eigenlijk. Wanneer is het ook alweer Sinterklaas?

In België een dag later, 6 december dus, toch?

Gast
Gast

Bericht  Gast za 1 sep 2012 - 6:19

Pfff heb werkelijk waar geen idee! Eind nov. is ze jarig. Als dr zusje word geboren krijgt ze eigenlijk al een groot kado, en we zijn nu al inspiratie loos mbt haar verjaardag laat staat sinterklaas!

Gast
Gast

Bericht  PapillonRose za 1 sep 2012 - 6:30

Hier is ze eerst jarig eind oktober. Heb al een verlanglijstje, en wat er over blijft kan mooi doorschuiven ter inspiratie voor Sint en Kerst!

Tot nu toe heb ik met veel moeite bedacht:
- Keukenspulletjes (ze krijgt een keukentje voor haar verjaardag)
- Schoonmaakspulletjes (stofzuigertje, bezem)
- Het grote Jip en Janneke boek
- (voor)leesboeken
- cd's en DVD's
- Cadeaubonnen
- Geld voor op de spaarrekening
- Kleertjes
- Pyama's
- Knutselspullen
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gast za 1 sep 2012 - 6:53

Wat ik gisteren nou weer had...kom bij mijn ouders en toen hadden we het ook zo over, ja zegt mijn moeder zo ik heb voor haar verjaardag al een winterjas gekocht, terwijl ze dondersgoed wisten dat we er nog 2 hebben van vorig jaar die ze past. Wat moet ik nu met een 3e winterjas? Het is nog best vroeg om erover na te denken maar... - Pagina 2 2441965372

Dus toen zei ik zo, ik ga met haar verjaardag maar kadobonnen vragen zodat we het speelhuisje van Little People bijv kunnen kopen, nou daar was ze het NIET mee eens.

En zo gaat het al een tijdje..hun denken alles beter te weten en toen ik gister van de gyn af kwam en liet mededelen als ik een KS krijg ik de 1e dagen geen bezoek wil en van mijn eigen gezinnetje wil genieten en bij komen na alle standen hadden we het al helemaal gedaan scratch

Gast
Gast

Bericht  Ezzer za 1 sep 2012 - 7:06

Wij geven uitbreiding op de duplo.
We vragen aan familie ook dingetjes van duplo (poppetjes enzo), uitbreiding van toettoet auto's en boekjes.

Misschien dat we zelf nog de autogarage geven van toettoet auto's.

Anniej_S: Wat vervelend van je ouders, daar zou ik ook niet blij van worden :nopompom:
Ezzer
Ezzer
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 490
Punten : 533
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  SarahKey za 1 sep 2012 - 7:09

anniej: lastig zeg zo'n bemoeizuchtige moeder. Jij mag als moeder zeker toch zelf weten wat je vraagt?

Pappilionrose: Oh het grote Jip en Janneke boek:heart: , dat is echt een aanrader. Wij hebben hem als kraamkado gekregen (naja ik had het gevraagd haha) en ik lees er elke dag 2 of 3 verhaaltjes uit voor. Echt leuk.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: