*Voorjaar 2013 mama's*
+32
Smaragdje
sanne-84
Jade
Mom-Of-3
mezzoforte
Mysterious
Vancity_girl
blondje1313
Caroow
Limburg85
Jasmine
Parel
slaatje
red rose
Jelin
Linda
Burn
Jazzlyn
Toedels
joyce0606
rapa nui
Lejow
Paper Crown
Highway
Arwyn
MAS
Julia
Lumen
nillis
Pussycat
Snoes
Katjing
36 plaatsers
Pagina 3 van 40
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Re: *Voorjaar 2013 mama's*
Goeiemorgen,
Sanne, nog even dus dan kan je hier ook komen kletsen, spannend bijna de echo.
Slaatje, hebben jullie het kamertje al gekocht? Leuk hoor dat jullie gaan beginnen. Veel sterkte vandaag op de crematie.
Ik heb de hele nacht een rotgevoel gehouden in me buik. Als ik stil lig voel ik het niet maar als ik loop dan wel. Hoop dat het straks wegtrekt. Zal zo maar eens uit bed gaan. En dan maar ff kijken hoe het gaat want het was ook de bedoeling dat ik vanavond zou gaan zwemmen.
Ik heb nog praktisch gekocht voor deze baby. 1 pakje hebben we gekregen en 1 pakje en 2 truitjes zelf gekocht dat was het. Oh nee nog 2 kruiken met zak erbij.
Binnenkort maar eens rompertjes gaan halen want die ik toen ook weggedaan daar baal ik nu echt van achteraf.
En ik zit na te denken over de kleuren voor de kamers. Zijn jullie daar al uit?
Sanne, nog even dus dan kan je hier ook komen kletsen, spannend bijna de echo.
Slaatje, hebben jullie het kamertje al gekocht? Leuk hoor dat jullie gaan beginnen. Veel sterkte vandaag op de crematie.
Ik heb de hele nacht een rotgevoel gehouden in me buik. Als ik stil lig voel ik het niet maar als ik loop dan wel. Hoop dat het straks wegtrekt. Zal zo maar eens uit bed gaan. En dan maar ff kijken hoe het gaat want het was ook de bedoeling dat ik vanavond zou gaan zwemmen.
Ik heb nog praktisch gekocht voor deze baby. 1 pakje hebben we gekregen en 1 pakje en 2 truitjes zelf gekocht dat was het. Oh nee nog 2 kruiken met zak erbij.
Binnenkort maar eens rompertjes gaan halen want die ik toen ook weggedaan daar baal ik nu echt van achteraf.
En ik zit na te denken over de kleuren voor de kamers. Zijn jullie daar al uit?
Mom-Of-3- Prater
- Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10
Over een kwartiertje mijn tweede echo! Ben er gewoon een beetje zenuwachtig van..
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
Smaragdje schreef:Over een kwartiertje mijn tweede echo! Ben er gewoon een beetje zenuwachtig van..
En weer klopt mijn ticker niet meer...
Smaragdje- Ratel
Zo, net terug van de echo. Ze zaten vorige keer verkeerd, ben vandaag precies 12 weken. Het kindje zag er goed uit en ik heb het hartje nog gehoord. Hij/zij lag heel actief te zwaaien tijdens de echo Uitgerekende datum is nu toch 28 maart
Smaragdje- Ratel
Wat fijn smaragdje dat de echo goed is. Leuk is dat hè als je ze zo ziet bewegen?
Mom-Of-3- Prater
Ik heb 8 oktober de geslachtbepalingsecho
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Ik kom ook hier mee kletsen aangezien ik bij de meeste in het tot 12 weken topic heb gezeten. Vind het wel gezellig. Maar blijf ook mee praten bij de winter mama's aangezien ik toch in de winter ga bevallen.
Moet wel weer inlezen haha.
Hier gaat het verder goed. Met jullie?
Moet wel weer inlezen haha.
Hier gaat het verder goed. Met jullie?
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10
Ik voel me goed, alleen zo moe Zondag heb ik gewerkt van 06.30 tot 11.00 en toen ik thuis kwam dacht ik even een dutje te gaan doen op de bank. Ik werd wakker toen mijn vriend thuis kwam om 17.30
Vandaag heb ik dus de geslachtsbepalingsecho geregeld, in Oosterwolde bij Babyview. En ik heb de kraamzorg geregeld, bij Monique Boer. Nu moet ik alleen morgen nog even een afspraak maken voor de 20-weken echo en we moeten nog even naar het gemeentehuis om de ongeboren vrucht te erkennen.
Ik ben nu aan het kijken naar een box, iedereen praat op mij in dat ik geen ronde moet nemen, maar ik wil zo graag een ronde.
En hoe is het met jou Jelin? En met de rest natuurlijk.
Vandaag heb ik dus de geslachtsbepalingsecho geregeld, in Oosterwolde bij Babyview. En ik heb de kraamzorg geregeld, bij Monique Boer. Nu moet ik alleen morgen nog even een afspraak maken voor de 20-weken echo en we moeten nog even naar het gemeentehuis om de ongeboren vrucht te erkennen.
Ik ben nu aan het kijken naar een box, iedereen praat op mij in dat ik geen ronde moet nemen, maar ik wil zo graag een ronde.
En hoe is het met jou Jelin? En met de rest natuurlijk.
Caroow- Lady Post-a-lot
Ja vandaag gaat het goed. Gisteren wat minder maar dan moet ik een rustdag inlassen na mijn werkweek. Vind het leuk dat we voor hetzelfde bedrijf werken. Voor de rest weinig klachten.
Gisteren de 20 weken echo geregeld. 22 oktober om 8.30 en dan zijn we de eerste. Ik ben dan precies 20 weken.
Inmiddels hebben we de meisjesnaam gevonden en een jongensnaam op het oog. Dus dat dilemma is al ver opgelost gelukkig. Het moet natuurlijk wel leuk staan bij mijn dochters naam.
Kamertje is hier nog in de maak haha. Onze slaapkamer wordt verbouwd naar 2 kinderkamers. Maar het geraamte staat er nu dus krijg nu een idee van hoe groot het word. Voor de rest nog niet op zoek geweest. We moeten sowieso een nieuw ledikantje kopen en een kast. Helaas heeft mijn man de box naar de milieustraat gebracht ipv het bedje. dus dat ook opnieuw aanschaffen. Maxi cosi krijg ik van een collega want de andere was 2de hands en versleten net zoals de kinderstoel.
Gisteren de 20 weken echo geregeld. 22 oktober om 8.30 en dan zijn we de eerste. Ik ben dan precies 20 weken.
Inmiddels hebben we de meisjesnaam gevonden en een jongensnaam op het oog. Dus dat dilemma is al ver opgelost gelukkig. Het moet natuurlijk wel leuk staan bij mijn dochters naam.
Kamertje is hier nog in de maak haha. Onze slaapkamer wordt verbouwd naar 2 kinderkamers. Maar het geraamte staat er nu dus krijg nu een idee van hoe groot het word. Voor de rest nog niet op zoek geweest. We moeten sowieso een nieuw ledikantje kopen en een kast. Helaas heeft mijn man de box naar de milieustraat gebracht ipv het bedje. dus dat ook opnieuw aanschaffen. Maxi cosi krijg ik van een collega want de andere was 2de hands en versleten net zoals de kinderstoel.
Jelin- Kletskop
Ja, toevallig dat we hetzelfde werk doen
We weten al wat voor kamertje we gaan kopen, we moeten alleen de babykamer nog helemaal leeghalen en behangen en verven, dus die kopen we wat later wel. Zonde dat je man het verkeerde heeft weggebracht!
De kinderwagen gaan we deze week bestellen, de maxi cosi kopen we over van mijn schoonzusje. Ook het badje+standaard en de kinderstoel kopen we van hun over.
We weten al wat voor kamertje we gaan kopen, we moeten alleen de babykamer nog helemaal leeghalen en behangen en verven, dus die kopen we wat later wel. Zonde dat je man het verkeerde heeft weggebracht!
De kinderwagen gaan we deze week bestellen, de maxi cosi kopen we over van mijn schoonzusje. Ook het badje+standaard en de kinderstoel kopen we van hun over.
Caroow- Lady Post-a-lot
Caroow schreef:Ik heb 8 oktober de geslachtbepalingsecho
Wat spannend zeg! Dat lijkt me zo leuk! Maak je het ook bekend?
Slaatje, hoe ging de echo? Lag jullie kindje goed voor de geslachtsbepaling?
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Ja, ik maak het bekend hoor Jade! En ik heb er zo veel zin in, niet eens om het geslacht, ik vind echo's gewoon zo leuk
Caroow- Lady Post-a-lot
Caroow schreef:Ja, ik maak het bekend hoor Jade! En ik heb er zo veel zin in, niet eens om het geslacht, ik vind echo's gewoon zo leuk
haha, dat kan ik me voorstellen! Ik kan ook écht niet wachten! Maarja, dat moet .
Jade- Ratel
Jade schreef:Caroow schreef:Ja, ik maak het bekend hoor Jade! En ik heb er zo veel zin in, niet eens om het geslacht, ik vind echo's gewoon zo leuk
haha, dat kan ik me voorstellen! Ik kan ook écht niet wachten! Maarja, dat moet .
Ik vind de tijd nu best wel snel gaan, nog maar 3 weken voor de geslachtsbepaling en dan nog maar 3 weken en dan ben ik al op de helft
Caroow- Lady Post-a-lot
Ik wil trouwens ook nog even spammen met onze leuke Maxi Cosi
Caroow- Lady Post-a-lot
Ik wil zeggen dat we definitief uit de namen zijn voor beide geslachten ..
Had verwacht dat we zonder meisjesnaam kwamen te zitten maar ine.ens zag ik de naam op tv en manlief vond deze ook gelijk mooi. En mijn nummer 1 jongensnaam heeft hij ook uitgekozen. Ik ben er blij mee!!
Het zijn Engelse namen geworden!! En niet veel voorkomend in Nederland.
Had verwacht dat we zonder meisjesnaam kwamen te zitten maar ine.ens zag ik de naam op tv en manlief vond deze ook gelijk mooi. En mijn nummer 1 jongensnaam heeft hij ook uitgekozen. Ik ben er blij mee!!
Het zijn Engelse namen geworden!! En niet veel voorkomend in Nederland.
Jelin- Kletskop
Ik ben benieuwd Jelin!
Onze namen komen uit de cultuur van mijn vriend, maar hoef je niet te spellen en ze zijn niet raar of vreemd.. Maar het zijn wel hele mooie namen
Onze namen komen uit de cultuur van mijn vriend, maar hoef je niet te spellen en ze zijn niet raar of vreemd.. Maar het zijn wel hele mooie namen
Caroow- Lady Post-a-lot
Wat een leuke maxicosi Caroow! Wij hebben dezelfde, alleen 'gewoon' zwart. We kregen hem gratis bij Babydump en vonden dit de mooiste kleur (waar we uit konden kiezen).
Echt heel erg leuk!
Ik wil hier ook meekletsen
Echt heel erg leuk!
Jade- Ratel
Caroow schreef:Ik ben benieuwd Jelin!
Dat is wel makkelijk dan met de namen uit je vriends cultuur. Ik denk dat net zoals bij mijn dochter alles uitgesproken gaat worden op zijn Nederlands haha. En achternaam is wel Nederlands en niey moeilijk en toch moet ik het altijd spellen pff..
Jelin- Kletskop
Oeh wat word hier heerlijk gekletst...
Babykamers...wij hebben die van ons al maanden in huis, al voor we zwanger waren. Ligt op een plank in de schuur. Dit omdat we de babykamer van mijn broer en schoonzus hebben gekregen. Mijn nichtje en neefje hebben er dus ook in gelegen. De kinderwagen kopen we over van mijn nicht, evenals een campingbedje en een wipstoeltje, hier heeft haar dochter weer ingelegen.
Inmiddels is de kast uit de babykamer leeggehaald en weg, is het plafond gewit, en het behang eraf. Ook zijn de banen van het nieuwe pooh behang al gesneden. Volgend weekend gaat het op de muur en voor zover mogelijk de meubels in elkaar!!!!
Voor degenen die het niet mee hebben gekregen, wij hadden gisteravond de geslachtsbepaling gehad. Onze kleine lag er goed voor, we krijgen een zoon. Heel duidelijk zijn balzakjes en ieniemienie piemeltje mogen aanschouwen!
Babykamers...wij hebben die van ons al maanden in huis, al voor we zwanger waren. Ligt op een plank in de schuur. Dit omdat we de babykamer van mijn broer en schoonzus hebben gekregen. Mijn nichtje en neefje hebben er dus ook in gelegen. De kinderwagen kopen we over van mijn nicht, evenals een campingbedje en een wipstoeltje, hier heeft haar dochter weer ingelegen.
Inmiddels is de kast uit de babykamer leeggehaald en weg, is het plafond gewit, en het behang eraf. Ook zijn de banen van het nieuwe pooh behang al gesneden. Volgend weekend gaat het op de muur en voor zover mogelijk de meubels in elkaar!!!!
Voor degenen die het niet mee hebben gekregen, wij hadden gisteravond de geslachtsbepaling gehad. Onze kleine lag er goed voor, we krijgen een zoon. Heel duidelijk zijn balzakjes en ieniemienie piemeltje mogen aanschouwen!
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Hey meiden,
Slaatje, hier ook nogmaals wat leuk een zoon. En al gerichte kleertjes gekocht vandaag?
Caroow, wij hebben 6 oktober de geslachtsbepalingsecho, en 29 oktober de 20 weken echo. Leuke maxi cosi, ben je alleen niet bang dat hij heel snel vies wordt? Of doe je een hoes er over? Wij hebben onze vorige maxi cosi toen de tijd verkocht toen de tweede eruit was. Nu gaan we echt een geslachtsbepalende maxi cosi kopen, ik heb me vriend zover die wil alles het liefst zo neutraal mogelijk. Maar deze keer dus niet haha
Slaatje, hier ook nogmaals wat leuk een zoon. En al gerichte kleertjes gekocht vandaag?
Caroow, wij hebben 6 oktober de geslachtsbepalingsecho, en 29 oktober de 20 weken echo. Leuke maxi cosi, ben je alleen niet bang dat hij heel snel vies wordt? Of doe je een hoes er over? Wij hebben onze vorige maxi cosi toen de tijd verkocht toen de tweede eruit was. Nu gaan we echt een geslachtsbepalende maxi cosi kopen, ik heb me vriend zover die wil alles het liefst zo neutraal mogelijk. Maar deze keer dus niet haha
Mom-Of-3- Prater
Mn ticker loopt nog 1 dag voor, maar vandaag 12 weken echo gehad, en ben ook echt vandaag 12 weken. Ik mag me hier dus officieel melden
Hoop ook dat mn onzekerheid nu weg blijft.
Zaterdag gaan we wat rondkijken voor kamertje enz, echt even 'serieus'
Hoop ook dat mn onzekerheid nu weg blijft.
Zaterdag gaan we wat rondkijken voor kamertje enz, echt even 'serieus'
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Zo, kom er gewoon niet aan toe om hier te posten. Wat leuk al die geslachtsbepalende echo's! Zit er zrlf ook over na te denkrn om te laten doen.
Net bij de vk geweest. Snap er niets van. Volgens die van de echo was ik precies 12 weken en op 28 maart uitgerekend, stuurt ze naar hen 11 +6 en 29 maart uitgerekend (zelfde dag als de uitgerekende datum van mn zoontje). Ik heb het zelfs nog een keer extra gevraagd...... Ga gewoon van de 28 uit, want dat is mij verschillende keren gezegd, denk ik.
Verder was alles goed, heb het hartje weer gehoord. Moet alleen misschien naar een bekkenfysio. Ik heb steeds een zenuw die afgeklemd wordt, waardoor ik pijn in mn bil/been heb en snel last van mn rug. Dit wordt vaker en erger, dus als dat zo door gaat moet ik van haar bellen
Net bij de vk geweest. Snap er niets van. Volgens die van de echo was ik precies 12 weken en op 28 maart uitgerekend, stuurt ze naar hen 11 +6 en 29 maart uitgerekend (zelfde dag als de uitgerekende datum van mn zoontje). Ik heb het zelfs nog een keer extra gevraagd...... Ga gewoon van de 28 uit, want dat is mij verschillende keren gezegd, denk ik.
Verder was alles goed, heb het hartje weer gehoord. Moet alleen misschien naar een bekkenfysio. Ik heb steeds een zenuw die afgeklemd wordt, waardoor ik pijn in mn bil/been heb en snel last van mn rug. Dit wordt vaker en erger, dus als dat zo door gaat moet ik van haar bellen
Smaragdje- Ratel
Wat vreemd Smaragdje. Maar 1 dag verschil maakt niet zoveel uit toch? Bijna niemand bevalt echt op die datum.
Hopelijk helpt de fysio, nu al met klachten lopen is ook niet fijn.
Ik had gister zoveel pijn aan de zijkant van mijn buik, alsof er spieren kapot werden getrokken, aan beide kanten. Ik moest ook wel heel veel rennen en vliegen op het werk, dat helpt ook niet mee.
Vandaag een dagje vrij, ik ga zo met de trein naar Rotterdag, Zaandam en Utrecht om te shoppen
Hopelijk helpt de fysio, nu al met klachten lopen is ook niet fijn.
Ik had gister zoveel pijn aan de zijkant van mijn buik, alsof er spieren kapot werden getrokken, aan beide kanten. Ik moest ook wel heel veel rennen en vliegen op het werk, dat helpt ook niet mee.
Vandaag een dagje vrij, ik ga zo met de trein naar Rotterdag, Zaandam en Utrecht om te shoppen
Caroow- Lady Post-a-lot
@ Caroow, nee 1 dag maakt niet veel uit, maar ik vind het gewoon raar.Ga nog niet gelijk bellen naar die fysio, maar als het zo doorgaat of erger wordt wel.
Let wel een beetje op je buik hoor, als je daar zo'n last van krijgt!
Let wel een beetje op je buik hoor, als je daar zo'n last van krijgt!
Smaragdje- Ratel
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» *Voorjaar 2013 mama's*
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» *Voorjaar 2013 mama's*
» *Voorjaar 2013 mama's*
» Voorjaar 2013 mama's en kindjesmeeting
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» *Voorjaar 2013 mama's*
» *Voorjaar 2013 mama's*
» Voorjaar 2013 mama's en kindjesmeeting
Pagina 3 van 40
Permissies van dit forum: